Search
Close this search box.

راهنمای انتخاب شغل پر درآمد و خرید ایفون در کمتر از یک هفته کار کردن!

فهرست مطالب

آیفون 15 جدیدترین گوشی برند اپل است که به‌محض عرضه به بازار بیشتر مردم علاقه‌مند به تکنولوژی در سراسر جهان آن را خریداری کردند. اما در ایران ماجرا متفاوت است، زیرا به دلیل گران بودن دلار در ایران، برای خرید آیفون 15 باید حقوقی نزدیک به 6 ماه تا یک سال کارمندی را برای چنین گوشی هزینه کرد. پس اگر بخواهیم چنان قدرت مالی داشته باشیم که بتوانیم در عرض یک هفته مبلغ بین 40 تا 100 میلیون تومان که قیمت یک آیفون 15 در بازار ایران است را به دست بیاوریم، چه کاری می‌توانیم کنیم؟

درآمد و سرمایه‌گذاری در ایران

در سال 1403 میانگین حقوق حدود 12 میلیون تومان است، یعنی در سال چیزی نزدیک به 144 میلیون تومان! پس اگر شما بخواهید یک آیفون 15 بخرید، بدون در نظر گرفتن نوسانات قیمت باید یک سال مداوم کار کنید، پولتان را پس‌انداز کنید و هیچ هزینه‌ای هم نداشته باشید که قطعاً چنین چیزی منطقی نیست. بنابراین بهتر است حتماً مهارت‌های جدیدی را بیاموزید که بتوانید درآمد خود را بالا برد!

چه راه‌هایی برای افزایش درآمد در ایران وجود دارد؟

از طرف دیگر وقتی به اقتصاد کشورمان نگاه می‌کنیم، به دلیل وجود تورم بالا و همچنین افزایش روزانه قیمت ارز، سرمایه‌گذاری یک مسئله بسیار مهم و ضروری است تا بتوانیم خودمان را از تورم و افزایش نرخ ارز نجات دهیم. پس به طور مشخص باید به سمت کسب و کارهایی برویم که ضمن داشتن درآمد بالا، درآمد آن‌ها دلاری باشد. تا زمانی که درآمدتان به ریال باشد باید آن را در جای دیگری نیز به صورت طلا یا دلار سرمایه‌گذاری کنید تا ارزش آن حفظ شود. ولی زمانی که درآمد شما دلاری باشد دیگر هیچ نگرانی از افزایش تورم و نرخ ارز ندارید. بنابراین باید به سراغ سرمایه‌گذاری و مشاغلی بروید که درآمد دلاری دارند. در ادامه بهترین گزینه‌ها را برای این مورد معرفی خواهیم کرد.

خرید آیفون 15 با کار کردن در فارکس

چرا فارکس بهترین انتخاب برای کسب درآمدهای بالا و دلاری است؟ زیرا بازار فارکس چند ویژگی منحصربه‌فرد دارد که کار ما را تا حد ممکن آسان می‌کند. اولاً بازار فارکس یک بازار جهانی و بزرگ‌ترین بازار غیر متمرکز آنلاین است که از هر جای دنیا بخواهید می‌توانید به آن متصل شوید. 

سرمایه‌گذاری در این بازار نیازمند صرف هزینه بالا نیست. از 10 دلار تا 100 ها هزار دلار می‌توانید در فارکس سرمایه قرار دهید. درآمد شما به دلار خواهد بود، پس هم از موفقیت در معاملات خود سود می‌برید و هم از افزایش نرخ ارز. از دیگر ویژگی‌های فارکس این است که با آموزش و یادگیری به راحتی می‌توانید در این بازار فعالیت کنید. البته ترید در این بازار آسان نیست، اما مثل هر شغل دیگر نیاز به یادگیری دارد که برای رده سنی جوانان بسیار مناسب است.

چطور در بازار فارکس کار کنیم؟

برای کارکردن در بازار فارکس، در قدم اول نیاز به یک کارگزاری مطمئن، قانونی و حرفه‌ای دارید. پیشنهاد ما استفاده از کارگزاری آلپاری است که با داشتن زبان فارسی به کاربران ایرانی نیز خدمات می‌دهد. ابتدا در آلپاری ثبت نام کنید، سپس یک حساب معاملاتی رایگان بسازید و با استراتژی که می‌خواهید تمرین معامله در فارکس را آغاز کنید. معامله کردن در فارکس همانطور که گفتیم کار پیچیده‌ای نیست. پس از اینکه توانستید به تسلط در معاملات برسید، می‌توانید پول به حسابتان واریز کرده و یک حساب واقعی داشته باشید، سپس درآمدهای خود را برداشت کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم فارکس 24 ساعته بودن آن است، یعنی شما هیچ محدودیت زمانی برای معامله در فارکس ندارید. در واقع از روز دوشنبه که اول هفته است و بازار باز می‌شود تا روز جمعه آخر شب، شما به صورت 24 ساعته می‌توانید در بازار فارکس معاملات خود را انجام دهید.

خرید آیفون 15 با درامد ارزهای دیجیتال

گزینه بعدی که تا حدود زیادی شبیه به همان روش اول است، معامله در ارزهای دیجیتال می‌باشد. همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال چند سالی است که شکل گرفته و مانند فارکس می‌توانید در آن معامله کنید. میزان حرکت و نوسانات ناگهانی در بازار ارزهای دیجیتال بسیار شدید و بیشتر است، بنابراین می‌تواند یک نقطه مثبت برای معاملات شما باشد. 

همچنین بازار ارزهای دیجیتال هیچ روزی بسته نیست و 7 روز هفته 24 ساعته قابل ترید است. شما مثل روش بالا در بروکر ارزهای دیجیتال مانند آلپاری، می‌توانید یک حساب معاملاتی ایجاد کرده و پس از تمرین و یادگیری وارد ترید در ارزهای دیجیتال شوید.

نتیجه گیری

در حال حاضر که دلار 65 هزار تومان است، قیمت آیفون 15 برابر است با 40 تا 100 میلیون تومان! این عدد برای یک هفته کار در فارکس بسیار کم و کاملاً قابل دسترس است و بسیاری از ایرانیان داخل کشور در حال کسب درآمدهای بسیار بالا از فارکس می‌باشند. زیرا معاملات فارکس برای همه مردم جهان در هر جا که باشند به صورت یکسان بوده و نقدینگی این بازار آن‌قدر زیاد است که بیش از 7 تریلیون دلار در روز در آن جابجا می‌شود. 

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *