Search
Close this search box.

چطور بزرگ‌ترین استارتاپ خودرویی کشور شدیم؟

فهرست مطالب

موج تحریم‌ها و در ادامه آن نوسانات بازار ارز، قیمت خودرو را نیز دچار التهاباتی کرد. در همین راستا تشخیص شرایط مطلوب برای خریداران نیز با مشکلاتی همراه شده است. همراه مکانیک به‌عنوان یکی از موفق‌ترین استارتاپ های ایرانی تمام تلاش خود را به کار بسته تا با ارائه خدمات مناسب در حوزه خودرو چالش‌های بازار خودرو را به بهترین شکل ممکن حل‌وفصل نماید.

داستان همراه مکانیک از ابتدا

همراه مکانیک که امروز یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های سطح کشور و از فعال‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه خدمات خودرو است، تبدیل‌شدن به کسب‌وکاری با بیش از 250 نفر پرسنل مستقیم را مرهون تلاش شبانه‌روزی همکاران و همراهان همیشگی خود می‌داند. مهندس سجاد باقری مدیرعامل سابق همراه مکانیک با لبخندی بر لب که حاکی از خاطرات خوب همراه مکانیک توأم با موفقیت‌های روزافزون است، روزهای ابتدایی همراه مکانیک را این‌گونه شرح می‌دهد:

” درست اوایل سال 92 در همین فصل بهار بود که یکی از دوستان برای خرید خودرو از من مشورت می‌خواست. وی تصمیم داشت یک خودرو بخرد؛ از سویی خرید خودرو بدون کارشناسی ریسک زیادی را برای ایشان به همراه داشت و از سوی دیگر مالک خودرو حاضر به جابجایی خودرو برای کارشناسی نبود. کلید حل این مشکل دقیقاً همان ایده نابی بود که توانست همراه مکانیک را به بزرگ‌ترین استارتاپ خودرویی کشور با بیش از 250 نفر پرسنل و فروش سالانه 1800 میلیارد تومان تبدیل کند.”

همراه مکانیک اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده

فعالیت همراه مکانیک در سال 92 با هدف تسهیل خرید و فروش خودرو با شعار “مطمئن بخرید، آسان بفروشید” آغاز شد. شرایط نابسامان و ابهامات بسیار در بازار خریدوفروش سنتی خودروهای دست‌دوم باعث شد تا همراه مکانیک سعی کند با استفاده از راهکارهای نوین و ایجاد نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده، این مشکلات را از پیش پای خریداران و فروشندگان بردارد. در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک علاوه بر این که تمامی خودروها از گزارش کارشناسی کامل برخوردار هستند، خریداران می‌توانند از ضمانت 7 روزه کارشناسی خودرو نیز بهره‌مند گردند.

همراه مکانیک و ادامه مسیری پرشورتر

شرکت همراه مکانیک با بیش از 250 نفر پرسنل مستقیم توانسته است تا کنون 18 شهر ایران را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد. افزایش روزافزون مخاطبان و آمارهای زیر شاهدی است بر جذابیت خدمات ارائه‌شده از سوی همراه مکانیک :

  • بیش از 150 هزار کاربر روزانه در وب‌سایت همراه مکانیک
  • بیش از 500 هزار نصب فعال اپلیکیشن همراه مکانیک
  • بیش از 380 هزار فالوور اینستاگرامی فعال
  • مشارکت در بیش از 150 هزار خریدوفروش خودرویی

خدمات مختلف همراه مکانیک

  • کارشناسی خودرو در محل: برای کارشناسی خودرو کافی است به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید و درخواست کارشناسی خود را ثبت نمایید . کارشناسان این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور خواهند یافت . پس از انجام کارشناسی برگه کارشناسی سربرگ دار به همراه مهر و امضا به شما تحویل داده خواهد شد
  • قیمت‌گذاری : با استفاده از خدمت قیمت‌گذاری در وب‌سایت و اپلیکیشن همراه مکانیک خریداران و فروشندگان به راحتی می‌توانند قیمت خودروی موردنظر را با توجه به شرایط خودرو و شرایط روز بازار تعیین نمایند. این ابزار بیش از 3 میلیون کاربر ماهانه فعال دارد.
  • فروش سفارشی : خدمت فروش سفارشی که جدیدترین روش فروش خودرو در تمام جهان است، به فروشندگان خودرو این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به پاسخگویی به تماس‌های خریداران و درگیری با وب‌سایت‌های ارائه آگهی خودروی خود را به فروش برسانند . ضمناً این خدمت برای فروشندگان هیچ‌گونه هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.
  • خرید سفارشی : در خرید سفارشی پس از تعیین بودجه موردنظر، مشاوران همراه مکانیک با شما تماس خواهند گرفت. پس از دریافت اطلاعات و انتخاب نوع خودروی موردنظر می‌توانید بدون اتلاف وقت و سرگردانی از نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک با اطمینان خاطر و با کمترین ریسک ممکن خرید خود را انجام دهید. در این شرایط علاوه بر تنظیم قولنامه بر اساس اصول حقوقی به شما گارانتی 7 روزه شرایط خرید تحویل می‌گردد. بر اساس این گارانتی تا 7 روز می‌توانید خسارت احتمالی خود را از شرکت همراه مکانیک دریافت نمایید.

  • نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک: این نمایشگاه که اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده کشور است به خریداران و فروشندگان امکان بررسی و مقایسه شرایط و اتخاذ بهترین تصمیم را خواهد داد. برای بازدید از این نمایشگاه کافی است به آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کنید.

همراه مکانیک، همراهی متخصص و امین

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *