Search
Close this search box.

معرفی شرکت خدمات گردشگری یوتراوز | سفر با کی خوبه؟

فهرست مطالب

احتمالا تا الان برای شما هم پیش اومده که توی یک جمع دوستانه نشسته باشین، و خیلی یهویی و بدون مقدمه، یکی از دوستاتون با صدای بلند میگه «بیاین یه سفر دسته جمعی با هم بریم، خوش می‌گذره». اینجاست که صدای همه درمیاد و اعتراض‌ها شروع میشه.

یکی میگه «این وقت سال، از کجا هتل خالی پیدا کنیم؟». یکی دیگه ممکنه بگه «توی این گرونی، کی میره سفر؟» و تعداد زیادی از این حرف‌ها که میتونه ذوق یک جمع رو برای سفر دسته‌جمعی، کور کنه. تازه بدترین حالتش هم اینه که خودت، کسی باشی که پیشنهاد سفر رو داده و حالا باید برای همه این اعتراض‌ها، یک جواب خوب، توی آستینت داشته‌باشی.

 از طرفی هم، نمی‌تونیم چشممون رو روی نگرانی این افراد هم ببندیم و باید بهشون حق بدیم. خیلی وقت‌ها ممکنه سفر به یک شهر یا کشور دیگه، اصلا کار آسونی نباشه و حتی مجبور بشین برای برنامه‌ریزی این سفر هم، چند هفته وقت بذارین. اما همه ما می‌دونیم که لذت سفرهای یهویی و ماجراجویانه، خیلی از سفرهای برنامه‌ریزی شده بیشتره.

پس بهترین کاری که می‌تونیم بکنیم، اینه که برای هرکدوم از این اعتراض‌ها یه جواب منطقی پیدا کنیم و تلاش کنیم تا همزمان با اینکه داریم تلاش می‌کنیم دوست‌های معترضمون رو قانع کنیم، بقیه افراد گروه رو هم با خودمون هم‌نظر کنیم و اشتیاق اون‌ها رو هم برای سفر، زنده نگه‌داریم.

اما چجوری باید این‌کار بکنیم؟ ما توی این مقاله، قراره راهی رو به شما معرفی کنیم که میتونه تمام نگرانی‌های شما برای سفرتون رو، به ساده‌ترین شکل ممکن برطرف کنه. پس تا آخر این مقاله، همراه ما بمونید.

توی سال‌های اخیر، با افزایش وحشتناک سرعت زندگی؛ اینترنت، نقش مهم‌تری در زندگی آدم‌ها پیدا کرد. و به مرور، همه جنبه‌های زندگی انسان رو به تصرف خودش درآورد. تا جاییکه، امروز به‌راحتی می‌تونیم توی خونه بشینیم و هرچیزی که دلمون میخواد رو از طریق اینترنت بخریم.

سایت یوتراوز برای خرید بلیط هواپیما

پیشرفت عجیب و غریب تکنولوژی، صنعت گردشگری رو هم بی‌نصیب نگذاشته و نمی‌تونیم این تأثیرگذاری رو انکار کنیم. یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تاثیرات پیشرفت تکنولوژی، روی صنعت گردشگری این بود که سایت‌های زیادی برای ارائه خدمات گردشگری، تاسیس شدن و فعالیتشون رو شروع کردن.

اما ما توی این مقاله، سراغ یکی از جوون‌ترین شرکت‌های خدمات گردشگری رفتیم که در سال‌های اخیر تونسته با ایجاد تغییرات مثبت در فرایند خرید و ساده‌سازی این فرایندها، توجه عده زیادی از گردشگرها رو به خودش جلب کنه.

اگر در حال‌حاضر، دارین برنامه سفرتون رو می‌چینین یا دارین خودتون رو آماده می‌کنین که پیشنهاد سفر رو به دوستاتون بدین و نگران اعتراض‌هاشون هستین، این مقاله برای شما است. با ما همراه باشین تا شرکت خدمات گردشگری یوتراوز رو بهتر بشناسیم.

معرفی شرکت خدمات گردشگری یوتراوز

شرکت خدمات گردشگری یوتراوز، در سال 1386، فعالیت گسترده خودش در زمینه صنعت گردشگری رو با نام «مهد بُراق» شروع کرد و توی این مسیر، موفقیت‌هایی رو هم به‌دست آورد که از میون همه اون‌ها می‌تونیم به دستاوردهایی مثل:

  • نماینده فروش در کشورهای عربستان سعودی، بحرین، سوریه و عراق، به‌صورت همزمان
  • تبدیل شدن به یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین شرکت‌های گردشگری حوزه خلیج فارس
  • ناوگان هوایی پیشرفته و پراوزهای مستقیم از ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس؛ و برعکس
  • چارترکننده پروازهای آسمان، تابان و ماهان؛ از مبدأ تهران و مشهد، به مقصد نجف، بغداد و بصره
  • و برگزاری تورهای تابستانه به مقصد هند، مسکو، ارمنستان و دمشق؛ اشاره کنیم.

اما این شرکت، در سال 1396، با هدف توسعه فعالیت در بازار گردشگری، اسم خودش رو به یوتراوز تغییر داد و خودش رو به‌عنوان یکی از شرکت‌های آنلاین خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو بلیط، معرفی کرد.

تیم متخصص و جوون یوتراوز، تونسته در همین مدت کوتاه فعالیتش، با ارائه یک سیستم یکپارچه، همه چیزهایی که برای یک سفر خوب نیاز دارین رو براتون فراهم کنه. یوتراوز معتقده که تونسته توی مدت کوتاهی؛ تحول قابل توجهی در صنعت گردشگری به وجود بیاره. تا جایی‌که امروز شما می‌تونین از هرنقطه‌ای در ایران، با آسون‌ترین روش ممکن و در زمان خیلی کمی، بلیط سفرتون رو بخرین و اتاقتون رو هم رزرو کنین.

به‌عنوان مثال؛ اگه بخواین از تهران، به اهواز سفر کنین، می‌تونین فقط با مراجعه به صفحه خرید بلیط هواپیما تهران اهواز یوتراوز، بلیط خودتون رو با مناسب‌ترین قیمت، بخرین و بعد هم اتاقتون رو رزرو کنین. و همه این‌ها فقط با چندتا کلیک ساده، انجام میشه.

خلاقیت، جسارت، شجاعت و تلاش شبانه‌روزی تیم یوتراوز رو می‌تونین به سادگی در خدماتشون پیدا کنین و از ساده بودن کار با سیستم خرید، رزرو و پشتیبانی یوتراوز، لذت ببرین. اون‌ها شعار خاصی هم دارن که تلاش می‌کنه خیال شما رو بابت اتفاقات سفرتون راحت کنه تا با خیال راحت، از تعطیلاتتون لذت ببرین.

 شعار یوتراوز اینه «از مبدأ تا مبدأ، با شما همراهیم». همه ما می‌دونیم که همسفر خوب، چقدر میتونه سفر رو برای ما شیرین کنه. از طرفی هم می‌دونیم که یکی از ویژگی‌های همسفر خوب، قابل اعتماد و در دسترس بودنه؛ و اگه با دقت به شعار تیم یوتراوز، نگاه کنین، جواب خوبی رو برای سوال ما در ابتدای مقاله، پیدا خواهید کرد. «سفر با کی خوبه؟».

یوتراوز چه‌کاری انجام می‌دهد؟

همون‌طور که قبل از این هم گفتیم؛ یوتراوز یک سیستم یکپارچه خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتله که می‌تونین در هر ساعتی از شبانه‌روز، از خدماتش استفاده کنین و نگران هیچ‌چیزی نباشین.

خرید آنلاین  بلیط هواپیما یوتراوز

وقتی صحبت از خرید بلیط هواپیما به میون میاد، باید آدم‌هارو به دو دسته گردشگر خارجی و داخلی تقسیم کنیم. اما برای یوتراوز، هیچ تفاوتی نداره که شما میخواین به شهرهای داخلی سفر کنین، یا کشورهای خارجی.

اون‌ها به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما، این امکان رو برای شما فراهم کردن تا از هر کجای ایران یا جهان که به اینترنت دسترسی داشته باشین، بتونین بلیط هواپیما رو برای مقصد موردنظرتون بخرین و از سفر لذت ببرین.

یوتراوز به شما این امکان رو میده که با استفاده از فیلترهای مختلفی مثل؛ قیمت، زمان، ایرلاین، ساعت پرواز و سیستمی یا چارتری بودن پرواز، بلیط دلخواهتون رو پیدا کنین و اون رو با مناسب‌ترین قیمت، بخرین.

برای مثال؛ اگه بخواین از تهران به کیش سفر کنین، وقتی وارد صفحه خرید بلیط هواپیما تهران کیش یوتراوز بشین، می‌تونین در بالای صفحه، بهترین قیمت‌ها رو ببینین و با استفاده از کشوی «مرتب‌سازی بر اساس…» فیلترهاتون رو مشخص کنین.

خرید آنلاین بلیط قطار یوتراوز

قطار هم یکی دیگه از وسایل نقلیه محبوب برای ایرانی‌هاست. امنیت بیشتر و قیمت مناسب‌تر قطار، نسبت به هواپیما، باعث شده تا گردشگرهای ایرانی، ترجیح بدن برای سفرهای داخلی‌شون از قطار استفاده کنن. علاوه‌براین هم، اگه با قطار سفر کنین، می‌تونین از مسیرتون هم لذت بیشتری ببرین.

فرایند ساده خرید بلیط قطار در سایت یوتراوز، اون‌رو به یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط قطار تبدیل کرده. البته خرید بلیط قطار از یوتراوز هم میتونه بر اساس فیلترهایی که نیاز دارین انجام بشه و این کار شما رو برای خرید بلیط، خیلی آسون‌تر میکنه.

یکی دیگه از مزایایی که سایت یوتراوز، برای خرید بلیط قطار به شما میده، امکان استرداد آنلاینه که به شما کمک میکنه اگه به هر دلیلی نمیتونین سفرتون رو برین، بلیط‌ها رو برگردونین و تا 72 ساعت بعدش، پولتون رو دریافت کنین.

رزرو آنلاین هتل یوتراوز

یکی دیگه از خدمات مهم و هیجان‌انگیز یوتراوز، اینه که به شما کمک میکنه بتونین از بین بیشتر از 1200 هتل، در سراسر، ایران، هتل محل اقامتتون رو مشخص کنین و فقط با چندتا کلیک ساده، اتاق خودتون رو برای هر تعداد شبی که میخواین، رزرو کنین.

البته اگه میخواین از طریق یوتراوز، محل اقامتتون رو رزرو کنین، باید این خبر رو هم بهتون بدیم که نه فقط هتل‌ها، بلکه از طریق این سایت، میتونین اقامتگاه‌های محلی، اقامتگاه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها و… رو هم ببینین و اگه خواستین سفر هیجان‌انگیزتری رو تجربه کنین، میتونین اون‌هارو با تضمین بهترین قیمت از یوتراوز رزرو کنین.

به‌عنوان مثال؛ وقتی که وارد صفحه رزرو هتل ضیافت‌الزهرا مشهد، در سایت یوتراوز بشین، میتونین، به‌راحتی امکانات، قوانین و مقررات هتل، موقعیت مکانی روی نقشه، آدرس و اتاق‌های قابل رزرو هتل رو ببینین و با توجه به شرایط سفر خودتون، اتاق موردنظرتون رو رزرو کنین تا وقتی به مشهد سفر کردین، با اقامت توی یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های مشهد، از سفرتون لذت بیشتری ببرین.

پشتیبانی یوتراوز

وقتی که خریدی رو از طریق یوتراوز انجام بدین، بلافاصله فرایند پشتیبانی یوتراوز، برای شما شروع میشه و اون‌ها آماده‌ان تا هرسوالی که داشتین رو جواب بدن و تمام مشکلات شما در فرایند خرید بلیط یا رزرو هتل رو، با حوصله تمام، برطرف کنن.

برای استفاده از خدمات پشتیانی یوتراوز، میتونین در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هفت روز هفته، با شماره 1548 تماس بگیرین و مشکلاتی که در فرایند خرید شما به‌وجود اومده رو با کارشناس‌های متخصص یوتراوز، درمیون بذارین و با خیال راحت، پیدا کردن راه‌حل مشکل رو به یوتراوز بسپارین.

مجله گردشگری یوتراوز

مجله اطلاعات گردشگری یوتراوز

اگه هنوز نمیدونین میخواین به کدوم شهر سفر کنین، یا اینکه دنبال یک راهنمای خوب برای شناخت بهتر شهر مقصدتون هستین، میتونین سری هم به مجله گردشگری یوتراوز، بزنین.

این مجله با عنوان «یومگ» در فضای وب فارسی، فعالیت میکنه و اگر به اون سر بزنین، می‌تونین به بیش از هزار مقاله گردشگری با زبان فارسی، دسترسی داشته‌باشین و از خوندن اون‌ها لذت ببرین.

یوتراوزی‌ها معتقدن که این مجله برای هرکسی که دغدغه سفر داره، مناسبه. اگر می‌خواین مقاله‌هایی درباره معرفی مقصدهای برتر ایران و جهان، نکات پراهمیت سفر، جذابیت‌های فرهنگی شهرهای مختلف، نکات سفر، راهنمای سفر به شهرهای مختلف و مناسبت‌های فرهنگی بخونین و با اطلاعات بیشتری، برنامه سفرتون رو طراحی کنین.

همچنین اگه در آینده نزدیک به یک کشور خارجی سفر کنین، میتونین به سایت یومگ، سر بزنین و آخرین اخبار و اطلاعیه‌های کرونایی رو بخونین تا توی فرودگاه مقصد، با مشکل خاصی مواجه نشین.

به‌طور خلاصه اگه بخوایم بگیم؛ توی یومگ می‌تونین هر اطلاعاتی که برای سفرتون، احتیاج دارین رو به‌دست بیارین و با خیال راحت، به برنامه‌ریزی سفرتون مشغول بشین.

مزایای خرید از یوتراوز

تا اینجا، تلاش کردیم یوترواز رو به شما معرفی کنیم و از خدمات این شرکت، براتون صحبت کردیم. حالا قراره، بریم سراغ مزایایی که با خرید از یوتراوز به‌دست میارین.

این یعنی؛ ما تا اینجا فقط تلاش کردیم با معرفی یوتراوز، به شما کمک کنیم که سفرتون رو به‌راحتی برنامه‌ریزی کنین و نگران خرید بلیط یا رزرو هتل نباشین. اما اینجا قصد داریم به این نکته هم اشاره کنیم که؛ یوتراوز، نه تنها امکان سفر راحت و بدون دردسر رو برای شما فراهم کرده و از زمان خرید بلیط تا زمانی که به شهر خودتون برمیگردین، شما رو همراهی میکنه. بلکه یک‌سری امتیازات ویژه هم برای راحتی شما درنظر گرفته، که با هم مرورشون می‌کنیم.

خرید آسان

 خرید بلیط از یوتراوز، فرایند خیلی ساده‌ای داره که مطمئنیم از کار کردن با اون، احساس راحتی زیادی می‌کنین. فقط کافیه که قبل از همه‌چیز، مبدأ و مقصدتون رو مشخص کنین و ادامه فرایند رو با مسیر طراحی شده یوتراوز هماهنگ بشین. اینجوری خیلی زود و راحت، بلیط شما خریده میشه.

مقایسه قیمت، زمان و بهترین ایرلاین یا شرکت ریلی

یوتراوز، امکان مقایسه قیمت رو در همه محصولاتش، اضافه کرده و شما به‌راحتی می‌تونین با نگاه کردن به تقویم قیمتی بالای صفحه، بهترین قیمت بلیط رو پیدا کنین و مدیریت مالی بهتری برای سفرتون داشته باشین.

همچنین؛ اگه براتون مهمه که با ایرلاین یا شرکت ریلی خاصی، سفر کنین. می‌تونین از همین قسمت، اون رو انتخاب کنین و بلیط‌های مربوط به اون شرکت رو ببینین.

خرید آنلاین براساس فیلتر دلخواه

یوتراوز، برای راحتی بیشتر کاربرهاش، این امکان رو فراهم کرده که شما بتونین با اسنتفاده از فیلترهای متنوع و اعمال اون‌ها، روی نتایج اولیه به‌دست اومده، بلیط سفرتون رو بیشتر و بیشتر به برنامه سفرتون نزدیک کنین. و در اکثر مواقع؛ نیازی به تغییر برنامه‌هاتون نداشته باشین.

اطلاع از قوانین و مقررات پرواز

تقریبا همه ما می‌دونیم که هر ایرلاین یا شرکت هواپیمایی، قوانین و مقررات خاص خودش رو داره. بعضی وقت‌ها، بی‌اطلاع مسافر از این قوانین، می‌تونه اون فرد رو با مشکلات جدی مواجه کنه و چالش‌های سختی رو درست توی روزهای قبل سفر، جلوی پاش بذاره.

بنابراین، یوترواز، این امکان رو برای شما فراهم کرده که قبل از تایید نهایی بلیط سفرتون، قوانین مربوط به استرداد، بار مجاز و… ایرلاین موردنظرتون رو بخونین و در صورت تمایل، بعد از خوندن قوانین، خرید بلیط خودتون رو قطعی کنین تا مشکلی براتون پیش نیاد.

پرداخت ایمن در کمترین زمان

پرداخت ایمن، یکی از مزیت‌های بی‌نظیر یوتراوزه. برای استفاده از این ویژگی، فقط کافیه حساب کاربری خودتون رو فعال کنین و از طریق کیف پول الکترونیکی‌تون یا پرداخت اینترنتی، خرید خودتون رو از یوتراوز، نهایی کنین.

استرداد آسان و مطمئن

کنسلی یا استرداد بلیط هواپیما، همیشه یکی از نگرانی‌های افرادی بوده که با هواپیما سفر می‌کنن. گاهی‌اوقات شما توی شرایط پیچیده‌ای گیرکردین که مجبورین سفرتون رو کنسل کنین، اما قوانین دست‌وپا گیر و فرایندهای پیچیده، شما رو از دریافت پولتون منصرف می‌کنه.

با یوتراوز، شما می‌تونین بلیط هواپیمایی که خریدین رو با توجه به قوانین عمومی استرداد بلیط، به‌صورت آنلاین، استرداد بدین و نگران دریافت پولتون هم نباشین.

آدرس پیج اینستاگرام یوتراوز

یوتراوز در شبکه‌های اجتماعی

جالبه بدونین که یوتراوز، حضور فعالی هم توی فضای مجازی، مخصوصا اپلیکیشن اینستاگرام، داره و اگر می‌خواین بیشتر، راجع به این شرکت بدونین، و برای سفرهای آینده‌تون، با اون‌ها همراه بشین؛ می‌تونین شناسه (utravscom) رو در اینستاگرام سرچ کنین و از محتوای جذاب و مفید تولید شده توسط یوتراوز، لذت ببرین.

در ضمن؛ جالبه بدونین که یوتراوز، تخفیف‌ها و پیشنهادهای شگفت‌انگیزی رو هم تقریبا هرروز، توی صفحه مجازی خودش منتشر می‌کنه که می‌تونه به شما کمک زیادی بکنه. پس همین الان به صحه اینستاگرام یوتراوز، سر بزنین.

تماس با یوتراوز

همون‌طور که گفتیم، تلفن 1548، راه ارتباط مستقیم شما با یوتراوزه. زمانی‌که مشکلی براتون پیش‌اومد یا سوال خاصی داشتین که نتونستین جوابش رو پیدا کنین، کافیه با این شماره تماس بگیرین تا کارشناس‌های یوتراوز، شما رو راهنمایی کنن.

کلام آخر

حالا به مثال اولمون برمی‌گردیم و یادآوری می‌کنیم که ما توی این مقاله، قرار بود شما رو برای جواب دادن به اعتراض‌های احتمالی برای برنامه‌ریزی سفر، آماده کنیم.

احتمالا تا الان باید جواب همه سوال‌ها رو پیدا کرده باشین؛ اما ما هم به شما کمک می‌کنیم و میگیم، اگرچه که سایت‌های خدمات گردشگری زیادی درحال‌حاضر، فعالیت می‌کنن. اما شما با استفاده از یوتراوز، می‌تونین همه نگرانی‌هاتون رو فراموش کنین و با چندتا کلیک ساده، بلیط سفر و واچر هتلتون رو دریافت کنین.

در پایان؛ امیداوریم از سفرتون، لذت ببرین و با حال خوبی به شهر مقصد خودتون برگردین.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *