Search
Close this search box.

انواع وب سرویس های اس ام اس برای ارتباط با مشتریان

فهرست مطالب

چکیده : پیامک رایج ترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان است. این کانال ارتباطی به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه با مشتریانتان در ارتباط باشید با اتصال وب سرویس پیامک به سایت و فروشگاه اینترنتی خود تبلیغات و به مشتریان خود پیامک ارسال کنید.  پیدا کردن وب سرویس پیامک تخصصی و حرفه ای یکی از اولین اقداماتی است که باید برای ارسال پیامک و ارتباط با مشتریان پیاده سازی کنید. پس اگر به دنبال بهترین سرویس برای ارسال پیامک به مشتریانتان می گردید با ما در این مقاله همراه باشید.

پیامک رایج ترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان است. این کانال ارتباطی به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه با مشتریانتان در ارتباط باشید با اتصال وب سرویس پیامک به سایت و فروشگاه اینترنتی خود تبلیغات و به مشتریان خود پیامک ارسال کنید.  پیدا کردن وب سرویس پیامک تخصصی و حرفه ای یکی از اولین اقداماتی است که باید برای ارسال پیامک و ارتباط با مشتریان پیاده سازی کنید. پس اگر به دنبال بهترین سرویس برای ارسال پیامک به مشتریانتان می گردید با ما در این مقاله همراه باشید. 

وب سرویس پیامکی چیست؟ 

پیش از پرداختن به انواع وب سرویس ارسال پیامک و آشنایی با ویژگی های آن بیاید تعریف کلی برای آن ارائه دهیم. وب سرویس ارسال اس ام اس، سیستمی برای ارسال پیامک در بستر وب و از طریق سایت یا فروشگاه اینترنتی شماست. با استفاده از این قابلیت میتوانید پیام کوتاه را به تعداد گسترده ای از کاربران یا مخاطبانتان ارسال کنید. نوع پیامک ارسالی به سلیقه و نیاز کسب‌وکار شما بستگی دارد و می تواند کاربرد های متنوعی داشته باشد. 

رایج ترین کاربردهای پیامک در سایت و فروشگاه های اینترنتی

  • اطلاع رسانی به مشتریان از وضعیت سفارشات 
  • ورود دو مرحله ای 
  • ارسال نام کاربری و رمز عبور 
  • اطلاع رسانی از جشنواره ها و تخفیفات 
  • نظرسنجی و دریافت نظرات و انتقادات 
  • معرفی محصولات جدید 
  • اطلاع رسانی از موجود شدن کالاها  
  • جمع آوری اطلاعات مشتریان و…. 

تنوع بالا و کاربردهای مختلف پیامک باعث شده تا تمامی کسب و کارها از این کانال برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند. 

مزایای استفاده از سرویس ارسال پیامک

افزایش مشتری

ارسال پیامک انبوه و تبلیغات چه از طریق پنل sms با وب سرویس باعث می شود تا مشتریان بالقوه ی بیشتری با خدمات شما آشنا شوند. هر چه تعداد افرادی که شما را می شناسند بیشتر باشد، میزان آگاهی از برند و فروش محصولات شما نیز افزایش می یابد. 

 بیشتر شدن تعامل با مشتری

پیامک برخلاف سابق دیگر راه یک طرفه ارتباطی نیست. با ارسال پیامک هایی مانند نظرسنجی و انتقادات و پیشنهادات می توان به صورت دو طرفه با مشتریان ارتباط برقرار کرد. مستمر بودن این ارتباطات در نهایت باعث افزایش وفاداری مشتریان و اعتماد آنها به مجموعه شما می شود. 

بهبود خدمات رسانی 

آمارها نشان می دهند که دریافت پیامک از مشتریان نقش بسیاری را در روند تصمیم گیری و شکل گیری اهداف و آینده ی برندها ایفا می کند. تعامل دو طرفه با مشتریان و همچنین نظرسنجی در بهبود خدمات و همچنین انتقادات و پیشنهاد مشتریان از سرویس دهی مجموعه تاثیرگذار است. با دریافت اطلاعات از مشتریان می توان محصولات و خدماتی جذاب تری را به آن ها ارائه داد و برای بازگشت مجدد آن ها به مجموعه تلاش کرد. 

اما ویژگی بهترین وب سرویس پیامک چیست؟ 

پیدا کردن مبنایی برای سنجش، یکی از لازمه های هر انتخابی است. برای پیدا کردن بهترین وب سرویس پیامک پس از بررسی و مقایسه انواع سامانه های پیامکی متفاوت، پنل اس ام اس مدیانا را به عنوان کاملترین سرویس ارائه دهنده ی وب سرویس پیامکی را معیار قرار دادیم و ویژگی های متمایز کننده و کاربردی آن را به شما معرفی میکنیم. 

پنل پیامکی رایگان

ارائه پنل پیامکی به صورت رایگان جدا از کاهش هزینه های بازاریابی به شما کمک می کند تا با محیط کاربری پنل و امکانات موجود در آن آشنایی پیدا کنید. 

پشتیبانی تخصصی 

سایت شما به صورت 24 ساعته فعال است و تعطیلی ندارد به همین دلیل کانال های ارتباطی شما می بایست پایدار باشند. پشتیبانی 24 ساعته نگرانی و دغدغه شما را از قطعی و هرگونه مشکلات فنی به راحتی رفع می کند. 

ارسال سریع پیامک

سرعت انتقال پیام مهم ترین دلیل انتخاب این کانال برای ارتباط با مشتریان است. اگر پیامک هایی مانند کد ورود 2 مرحله ای که وابسته به زمان هستند به صورت سریع برای کاربران شما ارسال نشود باید برای همیشه با حضور مجدد کاربران در سایت خود خدافظی کنید و شاهد کوچک آن ها به سوی رقبای خود باشید.  

ارائه امکانات متفاوت

یک سامانه پیامکی حرفه ای باید کامل ترین امکانات را ارائه دهدتا مشتریان متفاوت بتوانند با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنند. 

انواع افزونه‌های پیامکی

در کنار وب سرویس پیامک که نیاز به دانش برنامه نویسی دارد، افزونه های پیامکی وجود دارند که تنها با نصب آن می توان  قسمت های مختلف سایت را به پیامک مجهز کرد. 

بانک اطلاعاتی قدرتمند

سامانه پیامکی حرفه ای و مناسب ارسال پیامک است که بانک اطلاعاتی گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا آن ها بتوانند  پیامک‌های بیشتری برای جامعه هدف خود ارسال کنند و به این شیوه کیفیت بازاریابی پیامکی خود را افزایش دهند. 

 ارائه شماره اختصاصی و همکاری با تمامی اپراتورها 

اختصاص دادن خطوط و شماره‌های اختصاصی برای ارسال پیامک و همکاری با تمامی اپراتورهای پیامکی دست کاربران را برای انتخاب مناسب ترین سرشماره با ویژگی های آن باز می گذارد. 

سامانه پیامکی مدیانا 

مدیانا قدیمی ترین سامانه پیامکی در کشور است که بیش از یک دهه در زمینه ارائه سرویس پیامک و ارتباط با مشتری به کسب و کارهای مختلف فعالیت می کند. آشنایی تمامی کسب و کارها با این سامانه و ویژگی های آن باعث شده بیش از 200000 کسب و کار آن را برای دریافت خدمات انتخاب کنند. این مجموعه تمامی ویژگی های فوق را به علاوه تعرفه مناسب دارا است و همین موضوع سبب این سامانه پیامکی نسبت به سایرین شده است. 

برای دریافت پنل پیامکی به صورت رایگان کافیست به سایت مدیانا مراجعه کنید. 

جمع‌بندی

کسب و کارهای زیادی امروزه به اهمیت ارسال پیامک برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان روی آوردند و هر روز به تعداد این افراد نیز اضافه می شود. به همین دلیل در این مقاله به نحوه ی انتخاب وب سرویس پیامکی که امکان ارسال پیامک را در وب سایت و فروشگاه های اینترنتی فراهم می کند پرداختیم. در ادامه ویژگی های یک سامانه حرفه ای را عنوان کردیم و در نهایت پنل اس ام اس مدیانا را به شما معرفی کردیم که تمام ویژگی های یک وب سرویس حرفه ای را دارا است. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 

برچسب ها : تکنولوژی,پیامک,کسب و کار,وبسایت

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *