Search
Close this search box.

چگونه اپل آیدی فراموش شده را پیدا کنیم؟

فهرست مطالب

فراموش کردن رمز اپل آیدی، یک اتفاق رایج است که ممکن است برای همه کسانی که تلفن همراه اپل دارند اتفاق بیفتد. اگر شما رمز اپل آیدی خود را فراموش کنید، دیگر امکان دسترسی به حساب کاربری وجود نداشته و عملا گوشی شما کاربردی نخواهد داشت. اما چگونه اپل آیدی فراموش شده را پیدا کنیم؟ در ادامه ما به شما کمک می‌کنیم تا رمز خود را بازیابی کنید.

اگر از کاربران آیپد، لب تاپ و تلفن همراه‌های اپل باشید، با اپل آیدی آشنایی دارید. توجه کنید که این شناسه فقط برای آپدیت و به‌روزرسانی نرم‌افزار نمی‌باشد؛ شما از آن می‌توانید برای تهیه بکاپ، دانلود نرم‌افزارهای متنوع از اپ استور، دانلود کردن موسیقی و فیلم از آیتونز، ردیابی کردن دستگاه در هنگام گم شدن یا سرقت و چندین و چند موارد دیگر استفاده کنید.

کاربرد ID Apple چیست و چه فایده‌ای دارد؟

اگر از محصولات شگفت‌انگیز و جذاب اپل استفاده می‌کنید، می‌دانید که ثبت نام کردن و ایجاد حساب کاربری شرط استفاده از آن است. آیدی اپل درواقع یک احراز هویت محسوب می‌شود که در نهایت برای گرفتن پشتیبانی بسیار کاربرد دارد. ساختن و یا پیدا کردن اپل آیدی بسیار راحت است و در ادامه با تمام راه‌حل‌های بازیابی رمز آشنا خواهید شد. (ID Apple) کاربردهای بسیار زیاد و ریزودرشتی دارد که در اینجا به چندین مورد اشاره شده است.

  • همگام‌سازی کردن داده‌های متفاوت مانند فایل‌ها، تصاویر، مخاطبین، پیام‌ها، نسخه‌های پشتیبانی و…
  • یافتن موقعیت مکانی گوشی و یا نوت پد که دزدیده شده یا گم شده
  • امکان استفاده کردن از اپ استور گوشی و خرید از فروشگاه‌ اینترنتی
  • جلوگیری از دسترسی پیدا کردن به دستگاه و قفل کردن آن

نحوه پیدا کردن رمز اپل آیدی

راه‌های مختلفی برای پیدا کردن این رمز وجود دارد. برخی از کاربران تصور می‌کنند که با راه‌های مختلفی از جمله از طریق کد IMEI می‌توانند آن را پیدا کنند. اما این راه کاملا تخیلی و غلط است. اگر رمز را فراموش کردید اصلا نگران نباشید؛ ما اینجا هستیم تا راه‌های متفاوت دیگری را به شما نشان بدهیم تا دیگر به راحتی آیدی فراموش شده را پیدا کنید.

۱. چک کردم ایمیل

اولین و راحت‌ترین راه برای بازیابی و یا پیدا کردن، چک کردن ایمیلتان است. حتما از قبل اپل برای شما یک ایمیلی ارسال کرده و در آن رمز را فرستاده است. کافی است تمام پیام‌هایی که از طرف ایمیل دریافت کرده‌اید را چک کنید. اگر ایمیل را پاک نکرده باشید به راحتی رمز خود را از آنجا پیدا خواهید کرد. به همین راحتی!

۲. بازیابی رمز از روی گوشی

اگر به حساب خود در گوشی و یا لب تاپ یا آیپد، دسترسی دارید و فقط می‌خواهید رمز را پیدا کنید کافی است ابتدا وارد تنظیمات شوید. نماد تنظیمات یک چرخ‌دنده خاکستری رنگ است که در صفحه خانه آن را تماشا می‌کنید. وقتی صفحه تنظیمات را باز کنید، نام و آدرس ایمیل شما نمایش داده خواهد شد. این آدرس ایمیل نشان می‌دهد که رمز (ID Apple) شما به آن ارسال شده است. پیدا کردن آن به همین روش بسیار راحت و قابل دسترس است.

۳. پیدا کردن با وارد نمودن شماره تلفن

اپل این قابلیت را دارد که به راحتی می‌توان با مراجعه به وب‌سایت و وارد کردن نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیلی که با آن وارد اپل شدید، ایمیل‌های بکاپ را دریافت کنید. کافی است در گوگل سایت (ID Apple) را سرچ کنید و اطلاعات اولیه را وارد نمایید. در صفحه بعد باید آن تاریخ تولدی را که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را دوباره بزنید. اگر تمامی اطلاعات شما درست باشد حالا دو گزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گزینه اول این است که رمز بازیابی شده را دوباره به همان ایمیل اولی که موقع ثبت نام داده بودید می‌فرستد. گزینه دوم مربوط به سوالات امنیتی است که دوتا سوال از شما می‌پرسد. اگر این سوالات را به درستی پاسخ بدهید یک ایمیل با رمزش به شما داده خواهد شد که راحت وارد آن می‌شوید و (ID Apple) را دریافت می‌کنید.

۴. تایید هویت دو مرحله‌ای

اگر در تنظیمات آی‌کلاود، تایید هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید، بازیابی رمز بسیار آسان‌تر خواهد بود. شرط استفاده از این مرحله آن است که گوشی شما ورژن ios10 به بعد باشد. همچنین از قبل حساب آی‌کلاود شما باید فعال بوده باشد. در اینجا وارد تنظیمات بشوید و گزینه Password & Security را می‌زنید. حالا تعویض رمز و یا change را بزنید، در اینجا رمز را وارد کرده و در مرحله بعد یک رمز عبور جدید را بزنید. در این صورت رمز شما تغییر خواهد کرد. کافی است آن را یادداشت کنید.

  • فروشگاه اینترنتی ایمن خرید، تمام نیازهای مربوط به تلفن همراه شما برآورده کرده و شما را در بازیابی رمز‌ اپل راهنمایی خواهید کرد.

خرید لوازم جانبی آیفون از فروشگاه ایمن خرید

خرید لوازم جانبی اپل آیفون که اصل و مورد اطمینان باشد بسیار حائز اهمیت است. لوازم مختلفی مانند هندزفری، کابل شارژ، بند اپل واچ و شارژر اپل و غیره مورد نیاز همه کسانی است که آیفون دارند. با توجه به این توزیع محصولات جانبی تقلبی بسیار افزایش یافته است، اما هنوز هم می‌توان از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، نمونه‌های اصل و معتبر را با قیمتی مناسب تهیه کرد.

خرید هندزفری آیفون

در کنار گوشی اپل خود، حتما به یک هندزفری عالی و مناسب نیاز خواهید داشت. هندزفری‌ها برای انواع مدل‌های آیفون، آیپد و یا آیپادها کاربرد دارد. شما می‌توانید مدل‌های مختلف از هندزفری و رنگ‌بندی‌های متنوع را از فروشگاه اینترنتی ایمن خرید تهیه کنید. این فروشگاه تمامی گوشی‌ها را رجیستر شده به فروش می‌رساند و در فروش انواع لوازم جانبی برای محصولات اپل، سابقه درخشانی دارد. خرید هندزفری لایتنینگ آیفون که معروف و اصل باشد، شاید برای شما دغدغه زیادی به وجود بیاورد. اما دیگر نگران نباشید. شما می‌توانید جواب تمامی سوالات و حتی محصولات جانبی آیفون را که اصل هستند، از فروشگاهی معتبر تهیه کنید.

چگونه اصل بودن شارژر 20 وات اپل را تشخیص بدهیم؟

راه‌های زیادی برای تشخیص اصل بودن شارژر 20 وات اپل وجود دارد. یکی از مشکلاتی که ممکن است شما و یا تمامی کاربران گوشی‌های آیفون داشته باشند، غیراصل بودن یا فیک بودن شارژهاست. تنها نمادی که نشان‌دهنده اصل بودن کالای آیفون است، ce می‌باشد. در جعبه‌های کابل شارژ، عکس روی جعبه کمرنگ‌تر و بر روی خود کابل پررنگ‌تر خواهد بود. دقت کنید که بارکد روی جعبه اصلی باید تنها 17 رقم باشد؛ اما همین تعداد بارکد بر روی جعبه فیک تا حدود 20 رقم هم می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید شارژرهای فیک بسیار ناکارآمد بوده و علاوه بر آن ضررهای زیادی برای تلفن همراه شما به وجود می‌آورد. برخی از این مشکلات عبارت هستند از:

  • کاهش میزان عمر مفید باتری
  • افزایش احتمال آتش گرفتن و یا جرقه زدن شارژر فیک به دلیل استاندارد نبودن
  • افزایش احتمال باد کردن و یا انفجار باتری

گر به دنبال یک خرید مطمئن و باکیفیت برای لوازم جانبی آیفون خود هستید، فروشگاه اینترنتی ایمن خرید به شما کمک می‌کند تا با قیمتی مناسب و به‌صرفه، یک خرید عالی داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مقاله با پیدا کردن اپل آیدی آشنا شدیم و متوجه شدیم که چگونه اپل ایدی فراموش شده را پیدا کنیم. همان‌طور که می‌دانید اپل آیدی یک رمز برای حساب کاربری است که اگر آن را فراموش کنید کل کارهای شما در گوشی همراه و یا لب تاپ مختل خواهد شد. اصلا تا رمز نداشته باشید نمی‌توانید تلفن همراه خود را فعال کرده و از آن استفاده نمایید. چک کردن ایمیل، بازیابی رمز از روی گوشی، مراجعه به وب‌سایت (ID Apple) و وارد کردن اطلاعات و تایید هویت دو مرحله‌ای و غیره، راه‌های مختلف بازیابی (ID Apple) می‌باشد. شما می‌توانید در صورت بروز هر مشکل و یا سوالی در رابطه با محصولات آیفون خود به وب‌سایت جامع فروشگاه اینترنتی ایمن خرید مراجعه نمایید. همچنین اگر به دنبال خرید لوازم جانبی اپل هستید، دیگر نیازی به گشتن نخواهید داشت. محصولات معتبر و اصل فروشگاه ایمن خرید، تجربه یک خرید مطمئن و بدون دردسر را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت جامع و کامل ایمن خرید مراجعه نمایید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

یک پاسخ

  1. من رمز اپل ایدی و شماره تلفن را دارم ولی نام اپل ایدی خودرو فراموش کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *