Search
Close this search box.

توضیحاتی درباره شرکت هایک ویژن

فهرست مطالب

کاربران تجهیزات نظارتی برای تجهیز فضای موردنظر خود دنبال تهیه یک سیستم باکیفیت هستند و آن دسته از افرادی که حتما از هر چیز بهترینشان را انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند، هایک ویژن بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را دارد و این شرکت با تولید محصولات هایلوک به صورت اقتصادی توانسته در جهان برای هر دو سری پروژه های بزرگ و کوچک طراحی شود. کاربران باید مطابق با نیازشان تکنولوژی و برند موردنظرشان را خریداری کنند. با توجه به آنکه تجهیزات نظارتی هر روز در حال پیشرفت هستند، فناوری های عرضه شده توسط هایک ویژن هم در حال پیشرفت است. شرکت هایک ویژن در طول بیش از 20 سال فعالیت خود تواسته با اتکا به تولید محصولات باکیفیت، به عنوان بهترین بودن برسد و پس از عرضه محصولات آنالوگ، محصولات Turbo HD و تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. در این مقاله قصد داریم این شرکت معتبر را معرفی کنیم.

هایک ویژن در کمیران

فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی و دارای نمایندگی رسمی هایک ویژن به نشانی www.camirancctv.com  بهترین تجهیزات را از برند هایک ویژن به فروش می رساند. در فروشگاه کمیران دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ از هر دو برند هایک ویژن و هایلوک موجود است و با به روزترین تکنولوژی به کاربران عرضه می شود.

توضیحاتی درباره شرکت هایک ویژن در سال 2022 نشان می دهد این برند امسال هم همچون سال های گذشته به عنوان نخستین برند تولید دوربین مداربسته فعالیت می کند. اهداف این شرکت در سال 2022 به شرح زیر است:

تقویت چشم انداز برای امنیت در سطح جهانی

کشف روش های نوآورانه برای تقویت ایمنی

تقویت روابط با مشتریان

پیگیری مستمر

ارتباط دو طرفه مشتریان با شرکای تجاری

با همکاری مشتریان و شرکای تجاری هایک ویژن، این شرکت قصد دارد چشم انداز پیشرفته‌ای را برای کمک به مردم در سراسر جهان ارائه کند. برای بهبود مشکلات ناشی از نبود امنیت در فضاهای مختلف، تصمیمات آگاهه گرفته شده و پیگیری هوشمندانه صورت گرفته است. توضیحاتی درباره شرکت هایک ویژن نشان می دهد این شرکت به طور مداوم روش های مختلف را کشف کرده و برای درک بهتر از شرایط موجود، فناوری های جدید را کشف کرده است.

هایک ویژن به روزترین در جهان

به روزترین تکنولوژی در هایک ویژن، تکنولوژی تحت شبکه است است. در واقع سیستم IP یک تکنولوژی پیشرفته است که تصویر را بدون افت تصویر با بالاترین سرعت و با کابل شبکه به کاربر ارائه می‌دهد. این تکنولوژی، پس از سیستم آنالوگ به بازار عرضه شد و تمرکز بالایی روی تولید این محصولات دارد.

هایک ویژن IP

بررسی دوربین مداربسته IP هایک ویژن ویژگی های خاص این سری دوربین های مداربسته را به خوبی نشان می دهد. این تکنولوژی برترین تکنولوژی موجود در این بازار است. در عرصه کار دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی، دوربین های مداربسته به دو شکل فروش برای عموم و فروش برای پروژه های بزرگ تقسیم می شود. آنچه در این مقاله مورد بحث ما قرار گرفته، بررسی دوربین مداربسته IP هایک ویژن در نوع پروژه ای آن است.

هایک ویژن و به طور کلی سیستمهای مداربسته مثل دیگر لوازم و تجهیزات الکترونیکی نیست که دائما در حال تغییر باشد. باید مدتی بگذرد تا سیستم جدید تولید شود. دوربین مداربسته  و مصرف آن به طور اختصاصی برای هر نفر مجزا نیست و به مانند گوشی موبایل یا لپ تاپ برای هر فرد قابل استفاده نیست. با این وجود هایک ویژن همواره در تولید محصولات به روز در جهان پیشگام بوده و تحولات مهمی را در این زمینه عرضه می کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین سهم از دوربین مداربسته سطح جهان را دارد. هایک ویژن که در رده بندی بهترین دوربین مداربسته، در مقام نخست جای گرفته، طرفداران بسیار زیادی دارد و خیلی‌ها به دلیل کیفیت بالای هایک ویژن و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا مانند IP  از این برند، استفاده می‌کنند؛ از این رو، دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین مسئولیت برای پوشش امنیت مردم جهان برعهده دارد.

ثبت پروژه در کمیران

برای آن دسته از افرادی که قصد احداث فروشگاه های بزرگ، ساختمان های چندین طبقه یا اصنافی که ثبت وقایع برای آنها بسیار مهم است(مثل بانک ها و صرافی ها) ثبت سفارش پروژه از طریق کمیران، خیال سفارش دهنده را از بابت بالاترین کیفیت و مطمئن ترین خدمات راحت می کند. گروه نصب حرفه ای کمیران، به بهترین و کارآمدترین شکل ممکن، پروژه را اجرا می‌کند کما اینکه تا به حال، رزومه کمیران پر از پروژه های بزرگ و موفق است. حال اگر قصد ثبت پروژه های دوربین مداربسته تحت شبکه را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم را در این باره برایتان برشماریم.

پیشگام بودن در هر زمینه‌ای یک ویژگی درخشان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های تازه و به روز است. نکته دیگر در اینکه هایک ویژن را یک برند شاخص در بین برندهای دوربین مداربسته کرده، تنوع بالای محصولات آن است که دست کاربران را در انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب باز می گذارد. قیمت مناسب هایک ویژن نسبت به تمام دوربین مداربسته هم رده خود نیز از دیگر عوامل انتخاب هایک ویژن به عنوان برند نخست دنیاست.

دوربین گرانقیمت هایک ویژن برای پروژه های بزرگ

اگر قصد تجهیز فضای موردنظرتان به سیستم نظارتی را دارید، باید بدانید کشش فضای موردنظرتان چقدر است و اینکه توقعتان از سیستم نظارتی چیست. برای مثال، ساختمان ها و برج های چندین طبقه مسکونی، قطعا تعداد واحدهای زیادی دارد و تهیه بهترین دوربین مداربسته با بالاترین تکنولوژی، برای ساکنان آن برج هزینه زیادی نخواهد داشت؛ چرا که مبلغ بالای آن بین تعداد زیادی از افراد تقسیم می شود و سهم هر خانواده، خیلی زیاد نخواهد بود.

تکنولوژی 4K در IP

دستگاه ضبط و پخش تحت شبکه هایک ویژن، 4 تا 128 کانال برای اتصال به دوربین مداربسته و انتقال اطلاعات بر روی هارد، یکی از محصولات هایک ویژن محسوب می‌شود. دستگاه‌های 4 کانال تحت شبکه برای تهیه یک سیستم نظارتی با 4 دوربین مداربسته کاربرد دارد. دستگاه 8 کانال، 16 کانال، 32 کانال، 64 کانال و 128 کانال هم دقیقا همین شرایط را دارد. برای اینکه بدانیم کدامیک از دستگاه‌های هایک ویژن دارای تکنولوژی 4K هستند، باید به پارت نامبر محصول نگاه کنیم. راه آشنایی با شناسایی این تکنولوژی در ادامه به شما ارائه می‌شود دستگاه های NVR سری K  دارای بالاترین پهنای باند بوده و از تکنولوژی 4K بهره می برند.

رزومه کمیران

در رزومه کمیران، پر است از پروژه های بزرگ. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09901200130 و 66764266 در تماس باشید تا تجهیزات امنیتی را به بهترین شکل تهیه کنید.

مشاغل حساس و لزوم استفاده از محصولات تحت شبکه

صرافی ها و بانک ها به دلیل آنکه یک سره با وجه نقد در ارتباط هستند، حساسیت نظارت بسیار بالاست.

احتمال سرقت در محل هایی که با پول در ارتباطند، بسیار زیاد است؛ از این رو استفاده از بالاترین تکنولوژی دوربین مداربسته، یک نیاز مبرم است.

با توجه به جلوگیری از از دست رفتن میزان زیادی از پول، یک بار هزینه زیاد برای تهیه دوربین مداربسته تحت شبکه، قطعا توجیه اقتصادی دارد.

احتمال آنکه سرقت وجه نقد در تاریکی رخ دهد، بالاست، پس استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه برای ثبت وقایع واضح در شب، یک نیاز مبرم به شمار می رود.

بررسی ویژگی های کلیدی هایک ویژن

بهره مندی از قابلیت +H265 که وقایع ثبت شده را به صورت فشرده به دستگاه منتقل می‌کند. به این ترتیب، اطلاعات بیشتری به دستگاه منتقل شده و بر روی هارد ذخیره می‌شود.

دید در شب فوق العاده، یک قابلیت بی نظیر در این دوربین های گرانقیمت است، به طوری که لنز دوربین های مداربسته به جنگ تاریکی رفته و با غلبه بر آن، اطلاعات را در دل سیاهی به وضوح ثبت می‌کند.

دارا بودن از قابلیت WDR واقعی، به طوری که نورهای زیاد فضا را کنترل کرده و به شکل معقولی تنظیم می کند تا وقایع به خوبی ثبت شود.ها و بانک ها به دلیل آنکه یک سره با وجه نقد در ارتباط هستند، حساسیت نظارت بسیار بالاست.

پیشگام بودن هایک ویژن در صنعت

هایک ویژن در صنعت تولید دوربین مداربسته، یک رهبر به حساب می آید. در این بازار، بزرگترین سهم، از آن شرکت هایک ویژن است به طوری که بیش از 50 درصد تولیدات در کل جهان را به خود اختصاص داده است. موارد مهم دیگر شرکت هایک ویژن در سال جاری به شرح زیر است:

ارزش نقدی شرکت 18.5 میلیارد دلار برآورد شده است.

نسبت به سال گذشته، با نرخ 10.2٪ رشد داشته است.

انتخاب به عنوان تولیدکننده بهترین دوربین مداربسته برای هفتمین سال متوالی

امنیت برتر هایک ویژن در سطح جهانی

از سال 2001 تاکنون، هایک ویژن پله به پله رشد داشته و در تولید دوربین مداربسته به مدارج بالایی دست یافته است. تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن در ابتدا به شکل آنالوگ بود ولی درحال حاضر تکنولوژی تحت شبکه با خروجی تصویر 4K بهترین خروجی ممکن در حال حاضر است که در محصولات هایک ویژن به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

عملکرد در سرتاسر دنیا

در حال حاضر برند هایک ویژن به یک برند شناخته شده در دنیا تبدیل شده است. 44 کشور در دنیا در عرصه بین المللی در حال کار روی برند هایک ویژن هستند و یا به صورت مستقیم یا از طریق شرکت های تابعه با این برند ارتباط دارند.

شعار شرکت هایک ویژن

در دنیا تغییر ایجاد کنید! این شعار مهم شرکت هایک ویژن است. در سال 2022 همچون سال های گذشته، تلاش مداوم این شرکت، متمرکز بر روی تقویت نقاط قوت است. با توجه به توضیحاتی درباره شرکت هایک ویژن مشخص شد که این شرکت متعهد به توسعه راه حل های پایدار و قابل اعتماد برای ایجاد امنیت است.

یکی از اقدامات مهم شرکت هایک ویژن ایجاد شهر هوشمند است. این شرکت با استفاده از فناوری پیشرفته و سیستم های یکپارچه سریع امنیت در زمینه های گوناگون فعالیت موثر دارد. گروه مهندسی هایک ویژن در ایجاد بستر مناسب برای ایجاد امنیت بالا، راه حل های بسیار خوبی را طراحی می کند. راه حل هایی در زمینه هایی مانند مراقبت های بهداشتی، آموزش، بانکداری و خانواده.

هوش مصنوعی در هایک ویژن

پیشرفته ترین فناوری هوش مصنوعی در شرکت هایک ویژن در دسترس است. شرکت‌ها برای جلوگیری از ضرر و ایجاد بازاریابی دقیق، هوشمند و هدفمند نیازمند به کار بردن از هوشمصنوعی هستند. در واقع پیشرفت در عرصه تجارت به سمتی رفته که خواه ناخواه طی آینده نزدیک همه مشاغل باید به استفاده از هوش مصنوعی روی بیاورند و شرکت هایک ویژن در کنار تولید دوربین مداربسته در این زمینه هم فعالیت مستمر دارد.

 تولیدات باکیفیت از معتبرترین برند در سیستم های نظارتی

یکی از دلایل موفقیت شرکت هایک ویژن در سال 2022 استفاده از صنعت پیشرفته در تولیدات دوربین مداربسته است. مواردی که به استناد گواهینامه ها و استانداردهای به شرح زیر مطرح می شود:

 سیستم مدیریت کیفیت: ISO9001

سیستم مدیریت تحقیق و توسعه: CMMI-5

سیستم مدیریت محیط زیست: ISO14001

سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای: ISO45001

 سیستم مدیریت آزمایشگاهی: ISO17025

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات: ISO27001

سیستم مدیریت فرآیند مواد خطرناک: QC080000

سیستم مدیریت امنیت زنجیره تامین: ISO28000

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *