Search
Close this search box.

سیستم لازم برای بازی فیفا ۲۴ چقدر است؟

فهرست مطالب

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های فیفا با نام EA Sports FC 24 وارد بازار شد. این بازی محبوب و دوست داشتنی نسبت به نسخه‌های قبلی خود دچار تغییرات مهم و اساسی متعددی شده است و توانسته نظر بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کند.

طبق اعلام رسمی استودیو الکترونیک آرتز، فیفا 23 آخرین نسخه از سری بازی‌های فیفا محسوب می‌شود که با باشگاه FIFA همکاری داشته است! به همین دلیل با قطع همکاری استودیو بازی سازی الکترونیک آرتز و باشگاه فیفا، نام بازی فیفا 24 به EA Sports FC 24 تغییر یافت. شاید جالب باشد اگر بدانید که بازی محبوب و دوست داشتنی EA Sports FC 24 توسط استودیوهای EA Vancouver و EA Romania طراحی و توسعه یافته و توسط EA Sports روانه بازار شده است.

اگر می‌خواهید با این بازی دوست داشتنی و سیستم مورد نیاز برای اجرای آن بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

خرید اکانت قانونی FC 24

آشنایی با مهمترین تغییرات فیفا 24

در هر نسخه از سری بازی‌های فیفا شاهد تغییرات ریز و درشتی هستیم که روند گیم پلی بازی را نسبت به نسخه‌های قدیمی متفاوت کرده و حس جدیدی را در گیمر ها به وجود می‌آورد. بازی EA Sports FC 24 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با انتشار آن شاهد تغییرات زیادی در گیم پلی بازی نسبت به نسخه‌های قبلی هستیم! این بازی از نظر گرافیکی و گیم پلی دچار تغییرات گسترده‌ای شده است که در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما، مهم‌ترین تغییرات این بازی را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین قبل از هر چیز باید اضافه کرد که اگر به سری بازی‌های اکشن و ماجراجویی جی تی ای علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که همین الان از طریق سایت ورم گیم با مناسب‌ترین قیمت اقدام به خرید اکانت قانونی GTA V کنید و این بازی را روی کنسول پلی استیشن خود نصب و اجرا کنید.

خرید بازی فیفا 24

وجود انیمیشن‌های واقعی‌تر

یکی از آپدیت‌های جدید و مهمی که در بازی EA Sports FC 24 شاهد آن هستیم، اضافه شدن تکنولوژی HyperMotion V است. استودیو الکترونیک آرتز با استفاده از این تکنولوژی توانسته است حرکات مخصوص هر بازیکن را شناسان و طراحی کند! به لطف تکنولوژی هایپرموشن V هر بازیکن در بازی فیفا 24 حرکات مخصوص خود را دارد و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید تجربه‌ای متفاوت‌تر و لذت بخش‌تر از بازی EA Sports FC 24 داشته باشید.

بهتر شدن PlayStyles

یکی دیگر از تغییرات اساسی که در بازی فیفا 24 شاهد آن هستیم، بهینه شدن PLAYSYLES است! با وجود این ویژگی دیگر لازم نیست پول زیادی را هزینه خرید بازیکنان گران قیمت کنید. شما می‌توانید به راحتی مهارت‌ها و تکنیک‌های بازیکنان خود را تقویت کرده و به بازیکنان خود کمک کنید تا استعدادهای خود را تقویت کرده و سبک خاص خود را پیش ببرند. با داشتن این ویژگی به راحتی می‌توانید تیم خود را ارتقا دهید. در بازی فیفا 24 شاهد وجود 34 سبک جدید هستیم که به شما کمک می‌کنند روی بازیکنان خود کنترل داشته باشید و هر بازیکنی سبک خاص خود را داشته باشد.

بازی FIFA 24

تقویت موتور گرافیکی Frostbite

همچنین گرافیک بازی فیفا 24 نیز دچار تغییرات زیادی شده است! استودیو الکترونیک آرتز با استفاده از موتور گرافیکی فراست بایت شکل واقع گرایانه تری به ورزشگاه‌های، چهره، حرکات و لباس‌های بازیکنان داده است! با وجود وضوح حالات بدنی و همچنین حرکات واقعی‌تر و روان‌تر هر بازیکن، دیگر می‌توانید هر لحظه تجربه‌ای جدیدتر و متفاوت‌تر از بازی اف سی 24 داشته باشید و از تجربه این بازی جذاب و دوست داشتنی لذت ببرید.

معرفی بازی EA Sports FC 24

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی EA Sports FC 24

بازی EA Sports FC 24 با تغییرات ریز و درشت گرافیکی و گیم پلی توانسته نظر بسیاری از گیمر ها و علاقه مندان را باری دیگر به خود جلب کند و به عنوان محبوب‌ترین و بهترین بازی سبک شبیه ساز مسابقات فوتبال شناخته شود. اگر قصد دارید که این بازی دوست داشتنی را روی سیستم و کامپیوتر شخصی خود نصب و اجرا کنید، بهتر است قبل از آن با سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با اف پی اس بالا و بدون لگ آشنا شوید.

همچنین شما می‌توانید با خرید اکانت فیفا 24 از ورم گیم، این بازی جذاب را روی کنسول پلی استیشن 4 یا 5 اجرا کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

مشخصات بازی EA Sports FC24

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی EA Sports FC 24

اطلاعات سیستمحداقل سیستم مورد نیاز
سیستم عاملویندوز 10 نسخه 64 بیت
پردازنده مرکزیاینتل مدل Intel Core i5-6600K و یا AMD Ryzen 5 1600
حافظه رم8 گیگابایت
کارت گرافیکانویدیا مدل GeForce GTX 1050Ti با 4 گیگابایت حافظه VRAM، یا AMD Radeon RX 570چهار گیگابایت
نسخه دایرکت ایکس12
فضای مورد نیاز100 گیگ

حداقل سیستم با مشخصات گفته شده قادر است بازی را در پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی برای شما اجرا کند و همچنین اف پی اس خوبی نیز به همراه ندارد. البته سیستم پیشنهادی بازی که توسط الکترونیک آرتز به صورت رسمی معرفی شده است، می‌تواند بازی را در کیفیت و تنظیمات گرافیک بهتری برای شما اجرا کند.

قیمت اکانت قانونی فیفا 24

سیستم پیشنهاد برای اجرا بازی EA Sports FC 24 (از طرف الکترونیک آرتز)

اطلاعات سیستمحداقل سیستم مورد نیاز
سیستم عاملویندوز 10 نسخه 64 بیت
پردازنده مرکزیاینتل مدل Intel Core i7-6700 و یا AMD Ryzen 7 2700X
حافظه رم12 گیگابایت
کارت گرافیکانویدیا مدل GeForce GTX 1660 یا AMD Radeon RX 5600
نسخه دایرکت ایکس12
فضای مورد نیاز100 گیگ

با تهیه سیستم پیشنهادی از طریق الکترونیک آرتز، می‌توانید بازی را در تنظیمات گرافیکی بالا و همچنین با اف پی اس بالا تجربه کنید و از ویژگی‌های مختلف و منحصر به فرد بازی نهایت لذت را ببرید.

سیستم پیشنهادی برای اجرا بازی EA Sports FC 24 (از طرف ورم گیم)

اطلاعات سیستمحداقل سیستم مورد نیاز
سیستم عاملویندوز 10 نسخه 64 بیت
پردازنده مرکزیIntel Core i5-13400 یا AMD Ryzen 5-7600
حافظه رم16 گیگابایت (در صورت مقدور بودن از رم‌های DDR5 استفاده کنید)
کارت گرافیکانویدیا مدل RTX 3050 با 8 گیگابایت حافظه ویدئویی
نسخه دایرکت ایکس12
فضای مورد نیاز100 گیگ

با سیستم پیشنهاد ورم گیم شما می‌توانید بازی را در رزولوشن 1440، حالت گرافیکی Ultra و همچنین اف پی اس 60 تجربه کنید. با روزلوشن فول اچ دی شما می‌توانید بازی را در نرخ فریم بالا تری تجربه کنید و از آن لذت ببرید!

سخن پایانی

در حال حاضر بازی فیفا 24 برای اکثر کنسول‌های بازی مثل پلی استیشن 4 و 5، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری اس و… منتشر شده است. همچنین اگر می‌خواهید نسخه‌های قبلی فیفا مثل فیفا 23 یا 22 را با مناسب‌ترین قیمت و به صورت قانونی تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به فروشگاه بازی worm game بزنید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *