Search
Close this search box.

بهترین برنامه های ادیت در گوشی اندروید و آیفون

فهرست مطالب

امروزه استفاده کردن از انواع گوشی موبایل برای ادیت عکس و فیلم امری طبیعی شمرده خواهد شد. اما زمانی که در مورد بهترین برنامه های ادیت در گوشی اندروید و آیفون تحقیق می‌کنید، بیش از اینکه برنامه‌های کاربردی به شما معرفی شود، برنامه های تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل از یک مجموعه حرفه‌ای در حوزه آموزش تدوین کمک گرفتیم تا به نیاز دنبال کنندگان خود پاسخ دهیم. دقت کنید که در ادیت عکس و فیلم نوع سخت افزار گوشی موبایل آنچنان اهمیت بالایی نخواهد داشت. اما نکته بسیار مهم آن مهارت فرد در استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی خواهد بود.

 به نقل از سایت تدوین با ما آموزش تدوین، بهترین برنامه ادیت و تدوین برای گوشی‌های اندرویدی اینشات و بهترین برنامه ادیت برای سیستم عامل IOS کپ کات خواهد بود. در بخش‌ بعدی هر یک از این دو نرم افزار را به دقت مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. با این حال لازم است که به یک نکته مهم نیز اشاره نماییم. استفاده از نرم افزارهای ادیت در گوشی برای شبکه های اجتماعی در سطح اولیه مناسب و جذاب است. اما نمی‌توان از آن ها به عنوان یک ابزار همه چیز تمام استفاده کرد. چرا که برای تولید محتوای تبلیغاتی و جذاب نیاز به آموزش فتوشاپ و پریمیر خواهید داشت.

نقد و بررسی برنامه های برگزیده ادیت عکس و فیلم ویژه اندروید و IOS در سال 2023

در بخش‌های قبلی چند برنامه جذاب و تخصصی برای ادیت عکس و فیلم معرفی کردیم. در این بخش قصد داریم به صورت اجمالی به چند برنامه جذاب و رایگان برای ادیت عکس و فیلم اشاره کنیم. شما می‌توانید هر برنامه را نصب کنید و با توجه به رابط کاربری آن، اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بهترین برنامه ادیت و تدوین برای گوشی‌های آیفون

  • Adobe Lightroom
  • Snapseed
  • Fotor
  • Pixlr
  • Luma Fusion Pro
  • InShot Video Editor ✅
  • Enlight Videolap

بهترین برنامه ادیت و تدوین برای گوشی‌های اندرویدی

  • Premiere Rush
  • Power Director
  • FilmoraGo
  • InShot Video Editor
  • CapCut
  • KineMaster

لیست برنامه های بالا را می‌توان تا چند مورد دیگر نیز ادامه داد. اما کیفیت و رابط کاربری آن شاید همه پسند نباشد. با توجه به این موضوع در بخش‌های بعدی به صورت دقیق هر برنامه را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که از کدام برنامه برای چه هدفی استفاده نمایید. تمام هدف ما بر این است که یک برنامه رایگان متناسب با نیازتان به شما عزیزان معرفی نماییم.

بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و آیفون

برای شناخت بهترین برنامه های ادیت در گوشی اندروید و آیفون تصمیم به دسته بندی هر یک گرفتیم. تنوع اپلیکیشن‌های اندرویدی به نسبت برنامه آیفون بسیار بیشتر است. به همین دلیل اگر قصد ادیت عکس و فیلم دارید، شاید بتوانید با گوشی اندروید از ترفندهای بیشتری برای این موضوع کمک کرد. برنامه Adobe Premiere Rush یکی از بهترین گزینه‌ها برای ادیت عکس و فیلم خواهد بود. چرا که این برنامه به شما امکان ادیت چند لایه عکس و فیلم میدهد.

از طرفی زمان بندی لایه‌ها را به جذابترین شکل ممکن می‌توان تغییر داد. در صورتی که بخواهید برای یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام تولید محتوا انجام دهید، این برنامه بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. این برنامه برای هر دو سیستم عامل قابل استفاده می‌باشد. به همین دلیل آموزش ها بسیار زیادی نیز برای آن وجود دارد. در صورتی که بخواهید یک نسخه حرفه‌ای و تخصصی‌تر نسبت به این برنامه امتحان کنید، شاید اینشات گزینه مناسبی باشد. البته زمانی که از برنامه اینشات استفاده می‌کنید، مشکل واترمارک گذاری خواهید داشت که با کمک تماشای تبلیغات آنلاین از آن رهایی پیدا خواهید کرد.

لازم به ذکر است که برای انجام پروژه های حرفه‌ای ادیت فیلم ویژه فضای مجازی می‌باشید، آموزش نرم افزار داوینچی و افترافکت بهترین گزینه خواهد بود. چرا که استفاده از جلوه ویژه در فضای مجازی بسیار جذاب و کاربردی است.

بهترین برنامه فتوشاپ برای آیفون رایگان

یکی از چالش‌های افراد در بررسی بهترین برنامه های ادیت در گوشی اندروید و آیفون، پولی بودن آن ها است. به عنوان مثال اگر قرار است که از برنامه فتوشاپ پرمیوم ویژه گوشی آیفون استفاده کنند، برای دسترسی کامل به تنظیمات این برنامه لازم است که برای آن هزینه پرداخت کنند. با این حال از بهترین برنامه‌های رایگان آیفون می‌توان به برنامه CapCut اشاره کرد. این برنامه قابل نصب در گوشی آیفون و اندروید می‌باشد. از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به ادیت عکس و فیلم با استفاده از فیلترهای طبیعی اشاره کرد. در این صورت کیفیت رنگ بهبود پیدا می‌کند، اما مخاطب متوجه ادیت روی عکس نخواهد شد. برای مثال شما اگر مقاله آموزش فارسی نوشتن و حل مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ را بخوانید میتوانید کلی از مشکلات خودتون در این مسیر را برطرف کنید.

در اپ استور خود عبارت « CapCut – Video Editor » جستجو نمایید، تا نسخه اصلی این برنامه را دانلود کنید و با آن به ادیت عکس و فیلم بپردازید. البته دقت کنید که نسخه‌های مشابه این برنامه بسیار زیاد است. به همین دلیل میزان نصب آن را بررسی کنید تا نسخه اصلی را فارق از دیگر برنامه‌ها شناسایی نمایید. از مهمترین اخبار این برنامه می‌توان به استفاده از هوش مصنوعی برای ادیت بهتر عکس و فیلم اشاره کرد. به همین دلیل طرفداران MAC از نرم افزار Cap Cut – Video Editor نیز برای ادیت انواع فایل‌های بصری استفاده می‌کنند.

در صورتی که به دنبال ادیت و تغییرات اساسی در عکس‌های خود می‌باشید، این برنامه نیز نمی‌تواند به شما کمک کند و باید به دنبال نسخه اصلی نرم افزار فتوشاپ بگردید. امروزه سایت های معتبر بسیار زیادی نیز در حوزه آموزش فتوشاپ به شما کمک خواهند کرد.

بهترین برنامه ادیت چهره ایفون رایگان / برنامه ادیت عکس چهره اندروید

زمانی که لیست برنامه‌‌های ادیت چهره در گوشی اندروید و همچنین آیفون را بررسی می‌کنید، معمولا رایگان نخواهد بود. با این حال ما قصد داریم به یک برنامه مشترک بین آیفون و اندروید اشاره کنیم. این برنامه تمامی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار میدهد. اما گاها تبلیغاتی به شما نمایش خواهد داد، که با توجه میزان و تعداد کم آن آزار دهنده نخواهد بود.

برنامه VSCO یکی از برنامه های بسیار جذاب برای ادیت چهره می‌باشد. در گذشته این برنامه به صورت پرمیوم به فروش میرسید و طرفداران بسیار زیادی نیز داشت. اما امروزه این برنامه به صورت رایگان منتشر خواهد شد. به همین دلیل شما می‌توانید از آن حداکثر استفاده را ببرید. این برنامه رابط کاربری اندکی سخت خواهد داشت. اما نکته بسیار مهم استفاده از آن، امکان ادیت چند لایه عکس چهره خواهد بود. برخی مواقع اگر یک عکس چهره را تغییر دهید، متوجه خواهید شد که کیفیت عکس شما دستخوش تغییر شده است. به همین دلیل برنامه « VSCO » رابط کاربری خود را اندکی پیچیده قرار داده است، تا سطح تغییرات با توجه به نیاز هر کاربر کاملا متفاوت باشد.

سخن پایانی

در این بخش به صورت جامع و کامل در مورد بهترین برنامه های ادیت در گوشی اندروید و آیفون صحبت کردیم. در صورتی که شما از یک برنامه ویژه استفاده می‌کنید که خدمات رایگان دارد و از طرفی کیفیت آن نیز بسیار بالا می‌باشد، از طریق بخش نظرات به ما و دیگر دنبال کنندگان این مقاله معرفی نمایید. دقت کنید که برنامه های ادیت عکس و فیلم در گوشی همواره عملکردی محدود دارد. در صورتی که به دنبال یک برنامه همه جانبه می‌باشید، می‌توانید از نرم افزار داوینچی استفاده نمایید. چرا که این نرم افزار علاوه بر رابط کاربری بسیار جذاب، نیاز هر شخص را تامین می‌کند و با آن می‌توان پروژه های حرفه‌ای ساخت و کسب درآمد جذابی را نیز تجربه کرد.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *