Search
Close this search box.

سپیدار نت: سئو سایت در رشت به مراتب بصرفه تر از سئو در تهران است

فهرست مطالب

خدمات سئو سایت در رشت، از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا آنالیز و تحلیل وب‌سایت، بهبود سرعت و در مجموع بالا بردن رتبه وب سایت دقیقا همان خدماتی هستند که در پکیج سئو سایت در تهران ارائه می‌شود. منتهی بهینه سازی سایت در شهر رشت(با برون سپاری پروژه سئو در تهران) در مقایسه با بهینه سازی سایت در تهران یک مزیت رقابتی بزرگ دارد!
آیا می‌دانید مزیت سئو سایت در رشت چیست؟ خدمات سئو وبسایت در رشت با وجود اینکه از لحاظ ارائه استراتژی سئو تفاوت چندانی با خدمات سئو شرکت‌های حاضر در پایتخت ندارد، اما از قیمت ارزان‌تری برخوردار است. البته سپردن سئوی سایت به یک شرکت در رشت امتیازات دیگری هم دارد که در این صفحه به آن پرداخته شده است.

بنابراین اگر به فکر بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت با توسل به روش‌های سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری هستید، چرا بهینه سازی وب سایت خود را به جای یک شرکت فعال در تهران به یک تیم حرفه‌ای سئو وب‌سایت در رشت( مرکز استان گیلان) نظیر تیم سئو سایت سپیدارنت sepidarnet.com نمی‌سپارید؟

مقایسه سئو سایت در رشت و سئو سایت در تهران توسط سپیدارنت

مزیت سئو سایت در رشت نسبت به تهران در قیمت تمام شده خدمات انجام سئو وبسایت است. اگرچه استراتژی بهینه سازی سایت در هر شرکت منحصر به فرد است، اما تقریبا تمام مراحل سئو، توسط شرکت‌های تهران و رشت، به صورت یکسان انجام می‌شود.
با این حال یک نگاه ساده به تعرفه‌های سئو سایت در این دو شهر نشان می‌دهد، تعرفه بالا بردن سایت در رشت به مراتب از تعرفه سئو سایت در تهران کمتر است. البته سپردن پروژه سئو به یک شرکت رشتی امتیازات دیگری هم دارد.


برای مثال شانس پیدا کردن یک شرکت سئوی معتبر در شهرستان رشت بیشتر است، یا اینکه به دلیل کمتر بودن پروژه‌های بهینه سازی وبسایت در این شهر، تمرکز تیم سئو روی پروژه شما بیشتر و بیشتر خواهد بود.

جدول مقایسه ویژگی سئو سایت در رشت و تهران

پارامترسئو سایت در رشتسئو سایت در تهران
استراتژی سئو
تولید محتوای اختصاصی
تمرکز روی پروژه
اعتبار شرکت سئو
تعرفه خدمات سئو

بهینه سازی سایت در رشت از این جهت است که بتوانید با سرچ کلمات کلیدی در سایت حوزه کسب و کار خود، رتبه برتر یا حتی اول در نتایج سرچ گوگل را بدست آورید. که این کار توسط متخصص سئو در رشت انجام خواهد شد.

مقایسه دستمزد بهینه سازی سایت در رشت نسبت به تهران

سئو سایت در تهران شامل انجام خدماتی جهت بالا آوردن سایت، بهینه‌سازی، افزایش رتبه صفحات سایت با توجه به کلمات کلیدی می‌باشد. سئوکاران یا شرکت‌های زیادی در تهران در زمینه سئو وبسایت های مشغول به فعالیت هستند اما با کمی دقت و انتخاب یک گزینه خوب در زمینه کاری سئو می‌تواند روند پیشرفت سایت شما را تا حدودی زیادی افزایش دهد. بنابراین قبل از انجام خدمات سئو حتما از صحت و مجرب بودن شرکت یا سئو کار وبسایت اطمینان حاصل نمایید.

یکی از مزایای سئو وبسایت در رشت در مقایسه با تهران پایین‌تر بودن تعرفه خدمات بهینه سازی وبسایت است. بدیهی است در شهر رشت تعرفه نیروی کار پایین‌تر است، به عبارتی واضح‌تر نیروهایی چون محتوانویس، برنامه نویس، طراح سایت، دیزاینر هزینه کمتری تقاضا می‌کنند. از طرف مقابل نباید فراموش کرد هزینه تاسیس یا اجاره شرکت سئو سایت در رشت به مراتب پایین‌تر است. بنابراین می‌توان با اطمینان خاطر گفت: دستمزد بالا بردن رتبه وب سایت در شهر رشت خیلی کمتر از دستمزد بهینه سازی سایت در شهر تهران می‌شود و این مورد بر روی هزینه نهایی پروژه بهینه سازی سایت تاثیرگذار است.

انجام پروژه سئو سایت در رشت در سریع ترین زمان نسبت به سئو در تهران

یکی از امتیازات سئو وبسایت در رشت نسبت به سئو در تهران، انجام پروژه با سرعت و دقت بیشتر است. بالا بردن رتبه سایت نیازمند برنامه ریزی و اجرای تکنیک‌های مختلف سئو داخلی، سئو فنی و سئو خارجی می‌باشد. از آنجا که یک شرکت سئو در تهران با تعداد کثیری از پروژه‌ی بهینه سازی مواجه است، معمولا بسیاری از بخش‌های پروژه به خوبی اجرا نمی‌شود. همچنین ممکن است کثرت پروژه‌ها، اجرای برخی از امور سئو را به تاخیر بیندازد.
این در حالی است که مجموعه اقدامات بهبود رتبه سایت در شهر رشت به دلیل کمتر بودن پروژه‌ها، به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده و تخصصی پیاده سازی می‌شود. همچنین یک شرکت سئوی سایت در شهر رشت معمولا هیچگونه تاخیری در انجام سئوی سایت ندارد.

انجام پروژه سئو وبسایت رشت به صورت کامل نسبت به تهران

یکی دیگر از امتیازت مثبتی که برون سپاری بهینه سازی سایت در شهر رشت نسبت به بهینه سازی سایت در تهران دارد، پیاده سازی کامل تمام اقدامات سئو، از 0 تا 100 بر روی وبسایت است. از آنجا که پروژه سئو سایت شامل مجموعه اقدامات متعددی می‌شود، یک شرکت بهینه سازی در تهران به دلیل پروژه‌های بیشماری که دارد، ممکن است برخی از اقدامات را به یک فرد ناوارد محول کند.
با این حال معمولا تمام اقدامات سئو توسط موسسات رشتی امور مربوط به سئوی سایت را به تیم حرفه‌ای خود واگذار می‌کنند. به این ترتیب تمام مراحل بهینه سازی سایت به صورت حرفه‌ای و اصولی توسط متخصصان سئو انجام خواهد شد.

اعتبار تیم سئو سایت در رشت بیشتر از تهران

البته بیشتر بودن اعتبار شرکت سئو وبسایت در رشت به معنای نامعتبر بودن شرکت‌های سئو سایت در تهران نیست! البته که باید قبول کرد شرکت‌های بسیار بزرگی در تهران در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند. اما اگر قرار به انتخاب یک شرکت معتبر باشد، این کار در شهر رشت آسانتر است، چرا که در شهر تهران موسسات و ارائه دهندگان خدمات سئو به صورت وحشتناکی زیاد هستند، حتی بسیاری از آنها اطلاعات تخصصی در زمینه سئو ندارند! اما در شهر رشت معمولا افرادی که به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، یک شرکت سئو راه اندازی می‌کنند.

نکات مهم در انتخاب تیم سئو سایت در رشت و تهران

اگرچه بهینه سازی سایت در شهر رشت نسبت به تهران انتخاب عاقلانه‌تری برای بهبود رنک سایت برای تمام کسب‌وکارهای سطح کشور است، اما شما هم نباید ریسک کنید و وظیفه افزایش رنک سایت خود را به یک شرکت صرفا فعال در رشت واگذار نمایید. چرا که بالا بردن سایت در رشت نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. شما باید پیش از سفارش خدمات سئو، ابتدا از داشتن ویژگی‌های زیر در شرکت مربوطه در رشت اطمینان حاصل کنید.

به صورت کلی نکات مهم در انتخاب تیم بهینه سازی وبسایت در رشت و تهران به شرح زیر است:

  • آیا سئوکاران شرکت مربوطه تخصص کافی در زمینه سئو دارند؟
  • آیا کارشناسان شرکت سئو در رشت به خوبی پاسخگوی مشتریان هستند؟
  • آیا عوامل شرکت سئو در رشت رفتار خوبی دارند؟
  • آیا شرکت سئوی سایت در رشت نمونه کار قابل استناد دارد؟

تنها در صورت برخورداری از ویژگی‌های بالا می‌توانید به شرکت سئو در رشت جهت بالا بردن رتبه سایت خود در تهران یا هرجایی از کشور اعتماد کنید.

سئو سایت‌های تهران و رشت توسط تیم سپیدارنت

اگر به دنبال یک شرکت خوب و معتبر جهت بالا بردن یا سئو سایت در رشت هستید، بدون شک اولین پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سئو سایت سپیدارنت است.تیم دیجیتال مارکتینگ سپیدارنت با برخورداری از متخصصین حرفه‌ای و خوش برخورد، مجرب، آموزش دیده، کارشناسان پاسخگو و نمونه کارهای فوق العاده قوی در حوزه بهینه سازی وبسایت، توانسته در بالا بردن سایت در رشت حرف اول را بزند.
بنابراین اگر به دنبال دریافت خدمات سئو (بهینه سازی وب‌سایت) به صورت کامل، حرفه‌ای و با تعرفه پایین در رشت یا در تهران یا در اقصی نقاط از کشور هستید، می‌توانید از خدمات سئو وبسایت در شهر رشت توسط تیم دیجیتال مارکتینگ سپیدارنت sepidarnet.com بهره‌مند شوید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *