Search
Close this search box.

میکروفون یقه ای که بازار تولید محتوا را قبضه کرده

فهرست مطالب

همانطور که می دانید برای کار تولید محتوا میکروفون های یقه ای بهترین گزینه است.یعنی میکروفون های بسیار کوچکی که به یقه ی فرد یا لباس و بدن  فرد متصل می شود و دارای دو نوع با سیم و بی سیم است. و بسیار کم وزن و سبک هستند و بسیار مناسب کار تولید محتوا هستند.البته شناخت میکروفون های یقه ای خوب  بسیار مهم است و بهتر است آن ها را از انواع تقلبی شان باز شناسیم. در این مطلب درباره ی میکروفون های یقه ای با کیفیت بازار صحبت می کنیم.

میکروفون یقه ای با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

 مهم ترین ویژگی یک میکروفون یقه ای دقت بالای آن می باشد. ویژگی دیگری که می توان به آن اشاره کرد قابلیت پنهان کردن آن است. قابلیت جا به جایی و قابل حمل بود میکروفون های یقه ای نیز بسیار مهم است و این امر را نیز می توان جز ویژگی های مهم آن ها به حساب آورد. جالب است بدانید یک میکروفون یقه ای با کیفیت توان رقابت با میکروفون های شات گان را نیز دارا است.

معرفی بهترین میکروفون های یقه ای

در این بخش اجازه دهید به معرفی بهترین میکروفون های یقه ای بپردازیم.

میکروفون بویا BY M1

میکروفون یقه ای خازنی بویا BY M1 اصلی که به موبایل و دوربین و انواع سیستم های صوتی با ورودی میکروفون همچون میکسر ها و آمپلی فایر ها متصل می شود. از ویژگی های این میکروفون یقه ای می توان به قابلیت پوشش 360 درجه و همچنین بدون نویز و بسیار با کیفیت صدا ضبط می کند.این میکروفون با تمامی تلفن های همراه اندروید و آیفون که دارای جک 3.5 میلی متری هستند نیز سازگار می باشد.

میکروفون بویا مدل BYM1 Pro

این میکروفون یقه ای نیز مانند مدل قبلی که معرفی کردیم قابلیت اتصال به انواع اسمارت فون ها را و دوربین های دیجیتال و همچنین کامپیوتر ها را داراست.کپسول این مدل نیز دارای قابلیت پوشش 360 درجه ای نیز می باشد و 6 متر کابل با جک دفونی را نیز دارا است. این مدل تنها 58 گرم وزن دارد و بسیار سبک است و همچنین رنج فرکانس 65 هرتز-18کیلو هرتز را دارا است. در این مدل کلید PDA کار گذاشته شده است که می تواند صدا را تا میزان 10db کاهش دهد.

تمایز میکروفون های اصل بویا با مدل های تقلبی آن چگونه است؟

متاسفانه در بازار میکروفون های یقه ای بویا میکروفون های تقلبی بسیار زیادی یافت می شود. ضروری است تا شما به عنوان خریدار به تفاوت میکروفون های یقه ای اصل از بدل آگاه باشید. در زیر به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

1-اولین تفاوتی که می توان به آن اشاره کرد تفاوت ظاهری درنوع چاپ و کیفیت بسیار پایین هولوگرام در بسته بندی های تقلبی است

2- دومین تفاوت کیفیت بسیار پایین چاپ لوگوی بویا بر روی کیف های تقلبی آن است.

3-سومین و آخرین تفاوت تفاوت در رنگبندی و هم چنین کیفیت چاپ دفترچه راهنما و حذف نام کمپانی و مدل بر روی میکروفون های تقلبی بویا است

حتما در هنگام خرید میکروفون های یقه ای بویا این تفاوت ها را به ذهن بسپارید تا مدل اصلی را خریداری کنید.

میکروفون های یقه ای اصل بویا را از کجا خریداری کنیم؟

اگر مایل هستید تا خرید مطمئنی را  در زمینه ی میکروفون های یقه ای تجربه کنید و همچنین اطلاعات کاملی را درباره ی خرید میکروفون های با کیفیت یقه ای موجود در بازار کسب کنید. توصیه ی ما این است که حتما به ما سری بزنید. شما علاوه بر خرید میکروفون های یقه ای می توانید هر محصولی که در زمینه ی صدا است را از ما تهیه کنید و تجربه ی یک خرید مطمئن را داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می توانید محصولاتی با گارانتی های بسیار مطمئن بازار را تهیه نمایید. پس همین حالا سری به ما بزنید!

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *