Search
Close this search box.

معرفی بهترین هاست وردپرس ایران

فهرست مطالب

چکیده : هر طراح سایت و مدیر سایتی آرزو دارد ، سایتی که طراحی میکند در سریعترین زمان ممکن باز شود و مخاطبان زیادی بتوانند در لحظه در سایت حضور داشته و خرید خود را انجام دهند. این بین قطعا سرچی در اینترنت زده باشید و هاست مناسبی پیدا نکرده باشید . چون هاست وردپرس ها در ایران با عناوین مختلفی به فروش میرسند و این مورد کمی گمراه کننده است که وقتی به سایت ها مراجعه میکنید صرفا میخواهند یک هاستی به شما بفروشند و کار تمام شود.

 هر طراح سایت و مدیر سایتی آرزو دارد ، سایتی که طراحی میکند در سریعترین زمان ممکن باز شود و مخاطبان زیادی بتوانند در لحظه در سایت حضور داشته و خرید خود را انجام دهند.

این بین قطعا سرچی در اینترنت زده باشید و هاست مناسبی پیدا نکرده باشید . چون هاست وردپرس ها در ایران با عناوین مختلفی به فروش میرسند و این مورد کمی گمراه کننده است که وقتی به سایت ها مراجعه میکنید صرفا میخواهند یک هاستی به شما بفروشند و کار تمام شود.

هاست وردپرس پر سرعت

اما اگر صاحب کسب و کاری هستید ، طبیعتا کیفیت پشتیبانی بعد و قبل از خرید ، کیفیت و سرعت خود هاست و کیفیت و سرعت سایت بعد از انتقال به ان هاستینگ است که مورد بحث و بررسی قرار میگیرد و احتمالا شما هم مثل من کمی در این موارد دچار تردید خواهید شد.

با افتخار بهترین هاست وردپرس ایران را قرار است برای شما معرفی کنیم. هاست وردپرس سابین سرور ، از معدود هاست هایی است که در داخل کشور ، از لحظه خرید تا زمان سررسید سرویس ، کیفیت و سرعت هاست و سایت و پشتیبانی را ثابت نگه میدارد و شما نگرانی بابت این موارد نخواهید داشت.

هاست وردپرس سابین سرور

خب در زیر یکسری از موارد را با هم بررسی خواهیم کرد تا از هاست وردپرس بتوانیم بهتر استفاده کنیم.

1-سرعت هاست :

سرعت باز شدن سایت ها باید به قدری بالا باشد که مخاطب را در لحظه جذب خود کند.به هیچ عنوان سایت نوپای خود را با سایتهای بزرگی مثل علی بابا و دیجی کالا و … مقایسه نکنید. چرا که این سایت ها برند شده و در ذهن مخاطب جا باز کرده اند و هرگز نمیتوانیم سرعت سایتهای خود را با انها مقایسه کنیم.
بنابر این باید شما بر روی سرعت سایت خود نهایت تمرکز را داشته و همیشه سایت خود را در بهینه ترین حالت ممکن نگه دارید.

یک هاست وردپرس نیز در این بین وظایف مختلفی از لحاظ ارائه سرعت قابل قبول بر عهده دارد که شامل رم ، سی پی یو و دیسک مورد استفاده در سرور میزبانی است.

هر سه این موارد بشدت در سرعت هر سایتی تاثیر خواهند داشت و کم بودن این مقادیر میتواند باعث کندی سایت های فروشگاهی شده و بازدید کمی را دریافت کند.

همچنین این مورد که مقادیر بیش از حد باشند نیز خوب نیست و درگیری بین این سخت افزار ها را بیشتر خواهد کرد و در زمان های حملات اینترنتی باعث مصرف بیش از حد منابع شده و در نتیجه سرعت را از شما سلب خواهد کرد. باید منابعی را انتخاب کنید که برای سایت شما مفید باشد و در هیچ مواقعی به مشکل برخورد نکنید.

** اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید داشتید ، حتما امکان سنجی سابین سرور را فراموش نکنید **

2-امنیت هاست و سایت :

امنیت یکی از مسائل مهمی است که هرگز به ان توجه نمیشود تا اینکه سروری یا سایتی هک شود و سپس به فکر بکاپ و امنیت و … بیفتند. در ایران به این شکل رفتار میشود . اما ما در سابین سرور با بهره گیری از متخصین امنیت ، سعی بر این داریم تا مسائل امنیتی را کمی جدی بگیریم و با استفاده از تجربه دیگر شرکت ها که در این مسیر بوده اند و هک شدند ، سرورهای خود را ایمن تر کنیم. ( دقت کنید امنیت 100 درصد نبوده و نخواهد بود . بزرگترین شرکت های دنیا نیز هک را تجربه میکنند و این امری انکار ناپذیر است )

اما اینکه سایت شما هک شد ، باید به هاستینگ مراجعه کنید کاملا اشتباه است . ابتدا شما باید سعی کنید ، امنیت سایت خو را تامین کنید . سپس در صورتی که متوجه شدید مشکلی از سمت سایت شما نبوده و به اصطلاح وردپرس شما هک نشده است ، میتوانید از هاستینگ خود کمک بگیرید.

به این مورد نیز دقت کنید که خود وردپرس سیستمی امن است ، اما شما بعنوان طراح یا مدیر سایت ، ممکن است از قالب و پلاگین های نال شده استفاده کنید که یک هکر با استفاده از انها بتواند به سایت شما نفوذ و عملیات خرابکارانه ای را انجام دهد که همیشه نیز همین اتفاق می افتد و طراحان سایت فکر میکنند هاست یا سرور هک شده است. در صورتی که هک سرور اگر رخ دهد ، تمام سایت ها و … به مشکل خواهند خورد .

هاست وردپرس ایران سابین سرور

 3-پشتیبانی قبل و بعد از خرید :

اینکه برخی شرکت ها ، قبل از خرید در هر حالتی پاسخگوی شما هستند ، اما بعد از خرید ، تیکت های شما پس از چندین ساعت تاخیر پاسخ داده میشود یا اصلا پاسخ داده نمیشود ، اذیت کننده است و میتواند باعث آزرده خاطر شدن و عدم اعتماد به دیگر شرکت ها شود.

در سابین سرور به این شکل نیست و سعی ما همیشه بر این هست که مشتری خود را از لحظه خرید تا زمان سررسیدشان ، راضی نگه داریم تا ما را ترک نکنند. مشتریان سرمایه اصلی هر شرکتی هستند نه مبلغی که پرداخت میکنند.

بنابر این ، قبل از خرید به هر شکلی که پاسخگویی انجام شود ، بعد از خرید نیز به همان شکل پشتیبانی انجام میشود. پشتیبانی یک از اصل های سابین سرور استی که تمامی پشتیبانان فنی باید به آن پایبند باشند. رضایت مشتری جزو اولویت های اصلی سابین سرور است.

 قابلیت مقیاس پذیری در ارتقای منابع و …

هاست پرسرعت وردپرس سابین سرور از هر نظری خیال شما راحت کرده اند .شما در هر لحظه از شبانه روز میتوانید بدون نیاز به پشتیبانی ، با چند کلیک ساده ، هاست خود را به پلن بالاتر ارتقا داده و یا منابع رم و cpu را ارتقا دهید و در همان لحظه نیز ارتقا انجام شود که در اکثر هاستینگ ها این موارد بسیار زمانبر میباشد و باید بعد از خرید به پشتبانی تیکت ارسال کنید. اما در سابین سرور این موارد بصورت خودکار بر روی سرویس شما لحاظ میشوند. کافیست برای ارتقا ، در منوی ارتقا و کاهش کلیک کرده ، منابع موردنیاز را انتخاب کرده و سپس سفارش را ثبت کنید و بعد از پرداخت هزینه مابه التفاوت درج شده در فاکتور ، هاست ابری وردپرس شما به منابع بالاتر ارتقا داده میشود و نیاز به هیچگونه تماس و تیکتی نخواهد بود.

قیمت سرویس هاست وردپرس

اگر کمی در اینترنت سرچ کنید ، پلن های مختلف با اسامی مختلف و قیمت های بسیار متفاوت را خواهید یافت که برخی از ان قیمت ها بخاطر برند شدن یک شرکت است که در یک برهه زمانی معروف شده و اکنون زمان ان است که هزینه برند خود را بر روی محصولاتش از مشتری دریافت کند. برخی سایت ها را نیز مشاهده خواهید کرد که قیمت هایی بسیار پایین قرار میدهند که مشخص است اصلا هیچ درکی از بیزینس داخل کشور ایران ندارند و صرفا قصد انها فروش بیش از حد یک سرویس به مشتری است که در اینصورت هم مشتری دچار مشکل خواهد شد و هم ان سایت یا شرکت دچار ضرر مالی خواهد شد و در نتیجه این اقدامات به ورشکستگی خواهد رسید.

همیشه سعی کنید بجای اینکه ابتدا قیمت ها را ببینید ، منابع را بررسی کنید که چه منابعی با کدام قیمت به شما تعلق خواهد گرفت. ببینید سایت شما از عهده ان هزینه در ماه های آتی برخواهد آمد یا خیر. این ها مواردی هستند که هیچ شرکتی به شما اطلاع نمیدهد تا از سود خود کسر نکند. اما یکسری فکت هایی وجود دارد که شما به مرور انها را تجربه خواهید کرد و متوجه قضایای مختلف خواهید شد . بنابر این قبل از قیمت حتما نگاهی به منابع هاست وردپرس مورد نیاز خود انداخته و سپس خریداری کنید.

نتیجه گیری :

در 5 تیتر سعی کردیم خیلی خلاصه وار ، به شما در خصوص خرید هاست وردپرس ، اطلاعات ارزشمندی را ارائه کنیم که در خرید هایتان یار و یاورتان باشد.

فراموش نکنید که خرید یک هاست مناسب برای کسب و کارتان بسیار مهم بوده و یک انتخاب اشتباه میتواند باعث نابودی سایتتان شود. بنابراین دقت داشته باشید انتخاب هاست بسیار مهمتر از انتخاب نام دامنه و ثبت دامنه است. نام دامنه شما هرچه قدر رند تر باشد برای کسب و کارتان بهتر خواهد بود. اما رند بودن دامنه زمانی ارزش پیدا خواهد کرد که شما هاست مناسب ان دامنه و سایت را خریداری کرده باشید تا در سریعترین زمان ممکن به اطلاعات سایت خود دسترسی داشته باشید.

پس فراموش نکنید که هاست وردپرس سابین سرور بهترین هاستی است که میتوانید انتخاب کنید.

مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر در رابطه با هاست موردپرس :

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *