Search
Close this search box.

خرید شیبا اینو از صرافی معتبر ارز دیجیتال

فهرست مطالب

ارز دیجیتال شیبا اینو، یکی از ارزهای دیجیتالی بود که پس از عرضه در بازار، به محبوبیت زیادی رسید. خرید شیبا اینو در بسیاری از صرافی‌های معتبر خارجی و داخلی امکان‌پذیر است و همچنان پس از ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتال، باز هم برخی از تریدرها اقدام به خرید و فروش این ارز دیجیتال می‌کنند و همچنین بسیاری از صرافی‌ها نیز همچنان این ارز دیجیتال را برای کاربران خود عرضه می‌کنند.

در این مطلب، به صورت مختصر به معرفی ارز دیجیتال شیبا اینو می‌پردازیم و صرافی‌های معتبر داخلی و خارجی برای خرید و فروش این ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، علاوه بر دانش کافی در این زمینه و دریافت آموزش‌های متعدد، باید صرافی‌های معتبر را نیز بشناسید تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به ترید بکنید. در این مطلب، نکات مهم را در انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر بررسی می‌کنیم.

معرفی ارز دیجیتال شیبا اینو

ارزهای دیجیتال، مبتنی بر یک شبکه بلاکچین هستند. این ارزها، معمولا دارای شبکه بلاکچین اختصاصی هستند؛‌ ولی شیبا اینو روی شبکه بلاکچین اتریوم ساخته شده و یک شبکه اختصاصی در اختیار ندارد. بنیان گذار ارز دیجیتال شیبا در مورد این کار عنوان کرده است که با توجه به امنیت و اعتبار بالای شبکه و ارز دیجیتال اتریوم، از این بستر برای ارز دیجیتال شیبا استفاده کرده است.

شیبا اینو، در ابتدا قرار بود یک شوخی و در پاسخ به دوج کوین باشد؛ اما با وجود حمایت‌های طرفداران بسیاری که از آن شد و افراد زیادی که اقدام به خرید شیبا کردند، این ارز توانست با گذشت یک سال، به یکی از مهم‌ترین ارزهای بازار کریپتوکارنسی تبدیل شود. نماد این ارز در بازار، SHIB است. در اکوسیستم این ارز دیجیتال، 3 توکن وجود دارند که توکن SHIB توکن اصلی به شمار می‌رود و برای خرید و فروش ارز دیجیتال، از آن استفاده می‌شود. توکن‌های دیگر، LEASH و BONE هستند که به ترتیب به افرادی تعلق می‌گیرند که تراکنش‌های انجام شده با ارز شیبا را تایید می‌کنند و افرادی که از ارز شیبا برای شرکت در نظر سنجی‌ها استفاده می‌کنند.

ارزهایی مانند شیبا اینو و یا دوج کوین، به عنوان میم کوین شناخته می‌شوند و بیشتر در طول جریانات فضای مجازی به وجود می‌آیند. این ارزها، پس از مدت کوتاهی که روانه بازار شدند، ارزش و اعتبار بالایی بدست آوردند و کاربردهای بسیاری از آن‌ها شد. در ادامه، به معرفی صرافی‌های معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازیم.

صرافی‌های معتبر خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

برای خرید ارز دیجیتال شیبا، صرافی‌های داخلی و خارجی بسیاری وجود دارند. خود ارز دیجیتال شیبا، دارای یک صرافی اختصاصی برای خرید و فروش ارز شیبا SHIB است. این صرافی SHIBASWAP نام دارد. با توجه به این که ارز شیبا، یک ارز دیجیتال شناخته شده است، شما می‌توانی این ارز را در بسیاری دیگر از صرافی‌های معتبر داخلی و خارجی خرید و فروش کنید.

صرافی خارجی برای خرید و فروش ارز شیبا

صرافی‌های خارجی متعددی هستند که ارز دیجیتال شیبا را عرضه می‌کنند. معتبرترین صرافی‌های دنیا مانند بایننس، این ارز را ارائه می‌کنند؛ اما برای کاربران ایرانی، این کار ممکن نیست؛ زیرا با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، این صرافی‌های به کاربران ایرانی خدماتی را ارائه نمی‌دهند.

برای استفاده از صرافی‌های خارجی، شما باید موارد مهمی را در نظر بگیرید. استفاده از سرور مجازی و اپلیکیشن‌های دیگر و یا استفاده از شماره مجازی معتبر و اختصاصی، از جمله دردسرهایی هستند که در این مسیر باید به جان بخرید.

از طرف دیگر، با توجه به قیمت بسیار پایین این ارز دیجیتال در بازارهای ارز دیجیتال، این کار به صرفه نیست که از فیلترشکن یا سرورهای مجازی و شماره مجازی و غیره استفاده کنید تا بتوانید این ارز را خریداری کنید. برای خرید این ارز، شما باید واریز دلاری در صرافی مورد نظر داشته باشید. برای این کار نیز، باز هم باید کارمزد اضافه پرداخت کنید؛ به همین دلیل این کار صرفه اقتصادی برای شما نخواهد داشت.

صرافی‌های ایرانی معتبر برای خرید شیبا اینو

پس بالا گرفتن تب و تاب خرید ارزهای دیجیتال و ورود کاربران ایرانی به این بازارها، در ایران نیز تعدادی صرافی ارز دیجیتال تاسیس شد. افراد، می‌توانند با استفاده از این صرافی‌ها، اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال بکنند. هر کدام از این صرافی‌ها، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند؛ اما امکانات آن‌ها، ممکن است کمتر از صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس و کوکوین باشد.

استفاده از صرافی‌های داخلی، در کنار کمبودهای موجود، مزایای مختلفی نیز به همراه دارد. شما می‌توانید در این صرافی‌ها، به صورت ریالی خرید کنید و دیگر  نیازی به تبدیل پول به دلار در صرافی دیگر ندارید. همچنین، برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی، از ارزهای متعددی پشتیبانی می‌کنند و در این مسیر، امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

یکی از روش‌هایی که کاربران با استفاده از آن، اقدام به خرید ارز‌های دیجیتال دیگر مانند بیت کوین یا اتریوم در صرافی‌های خارجی می‌کنند، خرید ارز‌های دیجیتال در صرافی داخلی و انتقال آن به صرافی خارجی است. با توجه به این که ارز شیبا و دیگر ارزهای مشابه آن، از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند، کاربران با خرید این ارزها، آن‌ها را به صرافی‌های خارجی منتقل می‌کنند و با ترید کردن آن‌ها، ارزهای دیجیتال دیگری می‌خرند.

در ایران، صرافی‌های معتبری هستند که می‌توانید ارزهای دیجیتال مختل از جمله شیبا را از آن‌ها خریداری کنید؛ به عنوان مثال صرافی اوکی اکسچنج، یکی از این صرافی‌ها است که امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر

برای خرید ارز دیجیتال، باید نکات متعددی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه، انتخاب یک صرافی مناسب است. صرافی‌های خارجی و داخلی مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که هرصرافی، چه نوع امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین، مهم‌ترین نکته در این مورد، امنیت صرافی مورد نظر است.

در انتخاب صرافی، باید فاکتور امنیت را در نظر داشته باشید؛ زیرا با توجه به ارزهای دیجیتال ارائه شده و سرمایه‌های بسیاری که افراد مختلف وارد این صرافی‌ها می‌کنند، همواره احتمال خطر هک شدن و یا کلاهبرداری در این صرافی‌ها وجود دارد.

همانطور که در قسمت‌های قبلی نیز اشاره کردیم، صرافی‌های بین المللی مانند بایننس از امنیت بالایی برخوردار هستند؛ اما برای ثبت نام و فعالیت در آن‌ها، باید احتیاط کنید تا حساب شما بسته نشود. در این میان، بهترین انتخاب، استفاه از صرافی‌های داخلی است که برخی از آن‌ها مانند اوکی اکسچنج و موارد دیگر، توانسته‌اند موارد مورد نیاز کاربران خود را فراهم کنند.

نکته مهم دیگر در انتخاب صرافی معتبر برای خرید ارز شیبا، امکانات و نحوه پرداخت‌های آن است. اگر می‌خواهید از یک صرافی داخلی برای این منظور استفاده کنید؛ باید از درگاه پرداخت امن آن‌ها و همچنین هزینه کارمزد صرافی اطلاع داشته باشید. کارمزدی که صرافی‌ها برای ارزهای مختلف دریافت می‌کنند با یکدیگر متفاوت هستند؛ هرچند دریافت کارمزد کمتر دلیل بر بهتر بودن صرافی مورد نظر نیست.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید شیبا اینو

برای خرید شیبا اینو، می‌توانید از طریق صرافی‌های بسیاری اقدام کنید؛ زیرا این ارز دیجیتال از جمله ارزهای معتبر است که تقریبا در تمام صرافی‌های خارجی و داخلی خرید و فروش می‌شود. در این مطلب، در کنار معرفی ارز دیجیتال شیبا، ویژگی‌های مختلف صرافی‌های داخلی و خارجی را نیز مورد بررسی قرار دادیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده اقدام به انتخاب صرافی مورد نظر خود بکنید. با توجه به امکانات و قابلیت‌های بسیاری که صرافی‌های خارجی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، بسیاری از کاربران ایرانی نیز تلاش می‌کنند تا بتوانند با دور زدن تحریم‌ها از این صرافی‌ها استفاده کنند؛ اما با پیشرفت صرافی‌های ایرانی، استفاده از این صرافی‌ها نیز در ایران افزایش چشمگیری داشته است.

یکی از معتبرترین صرافی‌ها در این زمینه، صرافی اوکی اکسچنج است. این صرافی با ارائه خدمات متنوع در زمینه ارزهای دیجیتال، یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید ارزهای دیجیتال مانند شیبا، بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزهای معتبر است. در این صرافی، شما می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و در سریع‌ترین زمان آن را خریداری کنید. صرافی اوکی اکسچنج، یک اپلیکیشن مخصوص نیز دارد که شما می‌توانید آن را نصب و از قابلیت‌ها آن نیز استفاده کنید. با این کار‌، شما می‌توانید از قیمت لحظه‌ای بیش از 700 ارز دیجیتال که در این صرافی وجود دارد باخبر شوید. در صرافی اوکی اکسچنج، شما می‌توانید به صورت ریالی خرید کرده و ارز دیجیتال خریداری شده را به راحتی به کیف پول خود منتقل کنید. این کار، یکی از بهترین روش‌ها برای خرید و انتقال ارز به صرافی خارجی است. به عنوان مثال، برای خرید بیت کوین، می‌توانید تتر را از این صرافی خریداری کرده و آن را به کیف پول خود منتقل کنید و پس از آن، اقدام به خرید هر ارز دیجیتال دیگری بکنید. برای ثبت نام و احراز هویت در این صرافی،‌ می‌توانید از طریق وبسایت آن‌ها اقدام کرده و پس از آن، اقدام به سرمایه گذاری کنید و به انجام خرید و فروش و معاملات ارزهای دیجیتال بپردازید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *