Search
Close this search box.

چگونه یک فروشگاه آنلاین رایگان بدون تخصص فنی ایجاد کنیم؟

فهرست مطالب

فروشگاه آنلاین رایگان! در نگاه اول ممکن است رسیدن به آن دشوار به نظر برسد، اما پس از مطالعه این مقاله، خواهید دانست که چگونه به راحتی و بدون هیچ مشکلی یک فروشگاه آنلاین رایگان ایجاد کنید.

اول از همه، آیا می دانستید که در سال 2016، ایالات متحده سود خالص 400 میلیارد دلاری از تجارت الکترونیک داشته است. خب حالا متوجه سود داشتن یک فروشکاه اینترنتی شدید.

اخیراً سؤالات متعددی  و کاملا مشابهی مطرح شده است، مانند:

  1. چگونه سایت فروشگاهی رایگان ایجاد کنم؟
  2. چگونه یک فروشگاه اینترنتی رایگان ایجاد کنم؟
  3. چگونه یک فروشگاه اینترنتی تهیه کنم؟

همه به دنبال پاسخی دقیق، سریع و ساده هستند، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم یک موضوع جامع در مورد تمام آن جزئیات را  به شما ارائه دهیم تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.اما برخی از شرکت ها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی هزینه دریافت میکنند که لازم است در مورد قیمت فروشگاهی اینترنتی اطلاعات دریافت کنید.

خوب، اکنون مکانیزم ایجاد یک فروشگاه آنلاین رایگان را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم تا یک بازار آنلاین حرفه ای به دست آورید که از طریق آن فروش خود را دو برابر کنید و فاکتور مالی خود را تقویت کنید.

در این مقاله، تمام جزئیات مربوط به مجموعه ای از پرس و جوها را به شما خواهم گفت:

1.تعریف فروشگاه اینترنتی

2.چگونه یک فروشگاه آنلاین رایگان بسازیم.

3.نحوه انتخاب مناسب ترین پلت فرم برای ایجاد فروشگاه الکترونیکی

تعریف فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی در واقع  یک وب سایت تخصصی در تجارت الکترونیک است که امکان نمایش، فروش و تبلیغ محصولات را از طریق روش های الکترونیکی متمایز و هوشمند می دهد. همچنین یک درگاه الکترونیکی برای تبادل منافع بین قطب های جهان است، به این معنی که امروزه از طریق فروشگاه اینترنتی می توانید هر محصولی را تهیه کنید و بدون نیاز به مسافرت در خانه خود بنشینید. یا حرکت کنید، و همچنین به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به هر مشتری که آنها را می خواهد بفروشید، حتی اگر در آن سوی زمین باشد. فروشگاه اینترنتی یک انقلاب واقعی در دنیای فناوری است، زیرا فرآیندهای دستیابی به نیازها و توسعه پروژه ها و فعالیت های تجاری را به میزان قابل توجهی به ویژه در سال های اخیر تسهیل کرده است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. مایل به کار در تجارت هستید، به خصوص که راه اندازی فروشگاه الکترونیکی ساده است و به تلاش زیادی نیاز ندارد همانطور که اکنون خواهیم دید.

چگونه یک فروشگاه آنلاین رایگان بسازیم

به دست آوردن یک فروشگاه آنلاین رایگان ساده است، زیرا یک پلتفرم الکترونیکی است که از نمایش و فروش محصولات و خدمات و پرداخت الکترونیکی آنها پشتیبانی می کند و از طریق آن می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین نمایش داده و به فروش برسانید که به توسعه و گسترش کسب و کار شما کمک می کند. از آنجایی که فروشگاه اینترنتی به شما امکان می دهد خدمات و محصولات را به صورت الکترونیکی بدون هیچ مانعی از نظر مسافت یا زمان مبادله کنید. 

 از آنجایی که دنیای مجازی برای توسعه تجارت سرمایه گذاری شده است،شما با سفارش سایت فروشگاهی میتوانید خود را به تما جهان معرفی کنید و  دامنه کس و کارتان را گسترش دهید.

برای کسب و کار شما واقعاً وسوسه انگیز است به این دلیل که  در خانه خود نشسته اید و می توانید به هر نقطه جغرافیایی در جهان برسید، شرکت ها و سایت های زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند یک حساب فروشگاه آنلاین رایگان باز کنید، بیایید نگاهی دقیق تر به آنها بیندازیم.  خوب، باید بدانید که چگونه فوراً شروع به کار کنید، قبل از آن چه می‌دانستید که برخی از فروشگاه‌های آنلاین وجود دارند که هزاران دلار در ماه درآمد دارند. اگر راه درستی را برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین رایگان و حرفه ای انتخاب کنید، به راحتی می توانید این را دریافت کنید.  عدم تخصص فنی و اطلاعاتی شما مشکل بزرگی نیست، زیرا می توانید با یکی از وب سایت های پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک به عنوان یک سایت فاکتور که با ارائه یک فروشگاه آنلاین رایگان با هاست و هاست به شما کمک می کند فروش آنلاین داشته باشید. طرح های آماده و جذاب!

نحوه انتخاب مناسب ترین بستر برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین رایگان:

پلتفرم یا سایتی که برای باز کردن یک فروشگاه آنلاین رایگان انتخاب می‌کنید باید مجموعه‌ای از شرایط اساسی را برای شما فراهم کند که برای موفقیت پروژه شما ضروری است، از جمله:  

سهولت استفاده: به عنوان فردی که تجربه فنی در برنامه نویسی کدهای فروشگاه الکترونیکی ندارید، باید سایتی داشته باشید که مراحل آسان و گزینه های آماده را ارائه دهد. 

 سرعت عملکرد: 

همچنین به عنوان یک صاحب استارتاپ، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و آزاد نیستید زمان زیادی را در انتظار تکمیل فرآیند ایجاد یک فروشگاه آنلاین تلف کنید، علاوه بر این همچنین به فروشگاهی سریع نیاز دارید که در حین گشت و گذار بین صفحات، مشتریان را خسته نکند.

گزینه های متعدد: 

مهم ترین چیز این است که طراحی اختصاصی و منحصر به فرد خود را داشته باشید که با برند شما و سبک محصولاتی که می فروشید مطابقت داشته باشد، برای انتخاب مناسب به گزینه های گسترده ای نیاز دارید و هر زمان که خواستید بدون هیچ مانعی آن را تغییر دهید. 

 امکان توسعه:

 شما اکنون در آستانه شروع پروژه خود در یک فروشگاه آنلاین رایگان و کوچک هستید، اما این موضوع موقتی است، مطمئناً آرزوی گسترش حضور و توسعه فروشگاه خود را دارید و این ضروری است، اما گاهی اوقات پلتفرم ها به شما پیشنهاد می دهند. فروشگاه های آنلاین رایگان، اما مقیاس پذیر نیستند، مراقب این موضوع باشید.

ساخت فروشگاه اینترنتی با سیستم های مدیریت محتوا رایگان

1.ناپ کامرس

ناپ کامرس در واقع یکی از بهترین پلتفرم های راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت میکند. اما این نکته را باید بدانید که شما با ناپ کامرس فقط میتوانید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید پس در این خبری از سایت های خبری،شرکتی و… نیست.

2.وردپرس

وردپرس در واقع یک سیستم مدیریت محتوا بسیار قوی است که شما با استفاده از آن میتوانید هر وب سایتی که نیاز دارید را راه اندازی کنید. انواع وب سایت های فروشگاهی، پزشکی، مجله ای، خبری و …

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی رایگان از سایت ناپ شاپ

برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی زیبا و متمایز لازم نیست برنامه نویس باشید، فقط با چند کلیک ساده می توانید ساخت فروشگاه اینترنتی خود را به ناپ شاپ بسپارید.

از جمله مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی با ناپ شاپ:

1.شما می توانید قالب های مختلفی را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید. 

2.امکان اتصال فروشگاه به درگاه پرداخت الکترونیکی امن که به شما کمک می کند پول خود را به راحتی، سریع و ایمن جمع آوری کنید.

3.بازاریابی آسان و سریع برای فروشگاه آنلاین شما با ارسال لینک های محصول خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی

4.طراحی سایت فروشگاهی شما با سرعت فوق العاده که سبب می شود از لحاظ سئو از رقبا خود پیشی بگیرید.

5.طراحی فروشگاه اینترنتی شما با زبان asp.net core  انجام می شود.

6.شما می توانید رسیدهای داخل فروشگاه را تنظیم کنید و موجودی را مدیریت کنید و به طور خودکار آن را برای تمام فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های سنتی به روز کنید.

7.هاست پرسرعت با امنیت بالا در اختیار شما قرار میگیرد.

8.در حالت کلی شرکت ناپ شاپ کلیه ملزومات و امکاناتی که باید یک  فروشگاه اینترنتی داشته یاشد را برای شما مهیا میکنید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *