Search
Close this search box.

طرح فروش اقساطی ایران خودرو ویژه روز پدر در کیان خودرو

فهرست مطالب

فروش اقساطی ایران خودرو فرصتی است برای افرادی که توانایی مالی بالایی ندارند تا صاحب یک کالای ارزشمند شوند و در مدت زمان پرداخت اقساط از آن استفاده کنند. به همین دلیل فروش اقساطی ایران خودرو 1402 در تمامی مراکز فروش مورد استقبال قرار گرفته است. اما در صورت انتخاب مجموعه کیان خودرو، قطعاً از فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری بهره‌مند خواهید شد.

خودرو 2008 ایران خودرو

معرفی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی است که تولیدات این کمپانی در اقصی نقاط کشور به چشم می‌خورد. به دلیل تنوع محصولات این کمپانی، در سال‌های اخیر فروش قسطی ایران خودرو مورد استقبال زیاد خریداران قرار گرفته است. اما افرادی که اصرار دارند در طرح فروش قسطی ایران خودرو به شکل مستقیم شرکت کنند، راهی به جز ثبت نام در قرعه‌کشی‌های این کمپانی ندارند. این روش از طرح فروش قسطی ایران خودرو تحویل فوری برخوردار نبوده و باید مدت زمان نامشخصی را منتظر بمانند.

اما در مجموعه کیان خودرو، شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در تنوع بالایی انجام می‌شود تا افراد بیشتری بتوانند از این کمپانی خودروهای مناسب تهیه کنند. برخی از پرطرفدارترین خودروهایی که در این مجموعه ارائه می‌شود، عبارتند از:

  • فروش اقساطی سمند ef7
  • فروش اقساطی پژو پارس Tu5
  • فروش اقساطی پژو 405 glx
  • فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5
  • فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2
  • فروش اقساطی پژو 207
  • فروش اقساطی پژو 2008
  • فروش اقساطی دنا پلاس
  • فروش اقساطی رانا
  • فروش اقساطی هایما s7 و s5
  • فروش اقساطی اچ سی کراس

مزیت خرید اقساطی ایران خودرو

در صورتی که اقدام به خرید قسطی ایران خودرو کنید، قطعاً از مزیت‌های زیادی بهره‌مند خواهید شد. از مهم‌ترین آنها پرداخت مبلغ اولیه بسیار کم است. این روش به افراد بیشتری اجازه می‌دهد تا دست به خرید خودروی مورد علاقه خود بزنند.

در واقع با فراهم آمدن شرایط خرید اقساطی ایران خودرو در نمایندگی‌های معتبر مانند کیان خودرو، امکان پرداخت اقساط در بازه زمانی بلندتر هم وجود دارد. این امر موجب می‌شود تا پرداخت آن آسان‌تر گردد.

نمای جانبی از خودرو h30 کراس

دلیل استقبال از فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری

به دلیل مورد علاقه بودن طرح فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲، مراکز زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما توجه داشته باشید که همه این مراکز تحویل فوری خودرو ندارند. به همین جهت اغلب افراد در هنگام خرید اقساطی خودرو برای مدت زمان طولانی منتظر می‌مانند و در طی این دوران استرس زیادی را تحمل می‌کنند.

از مهم‌ترین دلایل استقبال از فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری این است که سند بلافاصله پس از واریز اولین قسط به نام خریدار انتقال پیدا می‌کند. خریدار در طی زمان پرداخت اقساط از خودرو استفاده می‌کند و این مهم‌ترین دلیل آن است.

ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو چگونه است؟

معمولاً در بازه‌های زمانی خاصی که ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو باز می‌شود، لیست چند خودروی محدود معرفی می‌شود و مشتریان بر اساس لیست و میزان توانمندی خود در پرداخت وجه اولیه، اقدام به ثبت نام می‌کنند. این روش معمول خرید اقساطی خودرو از کمپانی‌های سازنده است.

مسئله مهم این است که تمام ثبت نام‌ها برای خرید اقساطی خودرو با پاسخ مثبت روبرو نمی‌شوند. بلکه این کمپانی، قرعه کشی انجام داده و فقط افرادی می‌توانند در طرح خرید اقساطی خودرو شرکت کنند که در قرعه کشی برنده شده‌اند و البته شرایط مشخص شده مانند حساب بانکی و موارد دیگر را داشته باشند.

به شکل واضح باید بگوییم که تنها راه حل شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو دی ۱۴۰۲، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر و شناخته شده مانند کیان خودرو است. چرا که این نمایندگی‌ها در تمام طول سال، بسته به شرایط خریداران، میزان اقساط را مشخص کرده و خودروهای مد نظر آنها را ارائه می‌دهند.

شرایط خرید ایران خودرو اقساطی

شرایطی که در کمپانی ایران خودرو برای فروش ایران خودرو اقساطی در نظر گرفته شده، مناسب همه افراد نیست. چرا که اغلب مشتریان، توانایی پرداخت مبالغ بالا در ثبت نام را ندارند. همچنین نمی‌توانند برای مدت نامعلوم، منتظر نتایج قرعه‌کشی و فروش محصولات ایران خودرو بمانند.

پس بهترین راه حل، انتخاب برخی از مراکز معتبر فعال در زمینه فروش ایران خودرو اقساطی است. این مراکز شرایط خاصی مانند بازپرداخت اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه و گاهاً تا ۶۰ ماه را در نظر می‌گیرند تا همه افراد با هر سطح بودجه و درآمد بتوانند یک خودروی خوب برای خانواده تهیه کنند.

تصاویری از خودروهای تولید شده توسط ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو کیان خودرو

مجموعه کیان خودرو، یکی از بزرگترین نمایندگی‌های معتبر در زمینه فروش اقساطی خودرو است که با کمپانی‌های بزرگ همکاری دارد. به همین دلیل است که فروش اقساطی ایران خودرو کیان خودرو، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. اگر قصد دارید در طرح فروش اقساطی ایران خودرو دی ۱۴۰۲ شرکت کنید، کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید (02158402) تا مناسب‌ترین خودرو را بر اساس میزان سرمایه اولیه و توانایی بازپرداخت اقساط به شما معرفی کنند.

از مهم‌ترین مزیت‌های انتخاب کیان خودرو برای خرید اقساطی خودرو می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تحویل فوری خودرو پس از عقد قرارداد
  • در نظر گرفتن پیش پرداخت مناسب
  • ارائه قرارداد شفاف و صریح
  • مدت زمان بازپرداخت بلند اقساط
  • دریافت کمترین میزان سود اقساط
  • وجود تنوع محصولات در این مجموعه

سوالات متداول

آیا در هنگام خرید اقساطی ایران خودرو می‌توان تعداد اقساط را مشخص کرد؟

در برخی از مراکز مانند کیان خودرو، امکان تعیین تعداد اقساط به خریدار داده می‌شود.

چه میزان پیش پرداخت برای خرید قسطی ایران خودرو باید فراهم کرد؟

در مجموعه کیان خودرو، مبلغ پیش پرداخت قابل تغییر بوده و به گونه‌ای در نظر گرفته شده است تا همه افراد امکان پرداخت با سرمایه کم را هم داشته باشند.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *