Search
Close this search box.

برگزاری دوره آنلاین و رایگان آموزش برنامه نویسی در دانشگاه شریف با جونیورا

فهرست مطالب

دانشگاه شریف، دوره آنلاین، رایگان و متفاوت خلاقیت الگوریتمی و برنامه نویسی پایتون خود را در پلتفرم تخصصی آموزش برنامه‌نویسی جونیورا برگزار کرد.

اوایل تابستان ۱۴۰۲ بود که صحبت‌های اولیه در مورد اولین دوره رایگان آموزش برنامه‌نویسی برای دانش‌آموزان سراسر کشور با تیم جونیورا مطرح شد. با شناخت و توجهی که برگزارکنندگان دوره از آموزش برنامه‌نویسی داشتند، پلتفرم جونیورا و کوئرا با دقت بررسی و برای پیشبرد آموزش، به عنوان گزینه مناسب آموزش انتخاب شد.

از آنجا که جونیورا، دوره‌های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان طراحی، منتشر و برگزار می‌کند، محتوای آموزشی این مجموعه توسط آقای دکتر شریفی زارچی بررسی شد. در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج آموزش‌های مرتبط با برنامه‌نویسی، تیم علمی و آموزشی جونیورا، با هماهنگی تیم برگزار‌کننده، دو فصل از آموزش پایتون خود را به صورت رایگان روی پلتفرم پیاده‌سازی کرد تا قدمی در راستای رسیدن به اهداف ذکر شده برداشته شده باشد.

چه ویژگی‌هایی باعث شد تیم برگزار کننده دوره، جونیورا را انتخاب کنند؟

  • امکان دسترسی راحت به دوره و محتواهای آموزشی
  • امکان تعریف سرفصل‌ها و زیر‌فصلها به شکل مرتب و قابل درک برای کاربران
  • امکان اضافه کردن درسنامه‌، تمرین و پروژه به صورت مجزا و مشخص
  • امکان اضافه کردن محتوای متنی، ویدئویی و گیف‌های آموزشی
  • ادیتور آنلاین در کنار درسنامه‌ها و تمرین‌ها برای دسترسی ساده‌تر و بررسی ساده‌تر مثال‌ها
  • امکان ایجاد تمرین‌ها با قابلیت داوری و تصحیح خودکار و دادن بازخورد در لحظه
  • امکان پیگیری روند پرسش و پاسخ در پلتفرم برای دیباگ کردن و رفع اشکال خصوصی
  • امکان رصد کاربران و بررسی میزان پیشروی آن‌ها
  • امکان کلاس‌بندی کردن و اختصاص دادن مربی به هر کلاس در پلتفرم

تیم جونیورا، از طرفی کار دسترسی به محتوای آموزشی طراحی شده را راحت نمود تا دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان بتوانند در هر لحظه از شبانه‌روز، به محتوای آموزشی و تمرین‌ها دسترسی داشته باشند و امکان ارسال و تصحیح تمرین‌ها را فراهم کرد و از طرف دیگر با بهره‌گیری از پلتفرم آموزش تعاملی برنامه‌نویسی کوئرا، امکان ایجاد دوره آموزشی را فراهم کرد تا تیم برگزاری، دغدغه و نگرانی چندانی بابت محتوای آموزشی و یکپارچگی آن را نداشته باشند.

تخصص جونیورا برگزاری دوره‌های آموزش برنامه‌نویسی به کودکان و نوجوانان است. این دوره‌ها هم بصورت حضوری در مدارس برتر ایران و هم بصورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

پلتفرم آموزشی جونیورا یکی از نقاط قوت بارز این مجموعه است که ترکیب آن با محتوای آموزشی منحصر به فرد، امکان آموزش برنامه‌نویسی به کودکان و نوجوانان در ایران را با توجه به استانداردهای جهانی فراهم کرده است.

علاوه‌بر این‌ها امکان درخواست مشاوره رایگان جونیورا و ایجاد مسیر ارتباطی ثابت با والدین از دیگر نکات مثبت این مجموعه می‌باشد.

دوره رایگان آموزش برنامه نویسی دانشگاه شریف، از ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ با ۴۷۰۰ شرکت‌کننده آغاز شد و به مدت ۸ هفته ادامه داشت.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *