Search
Close this search box.

راهنمای خرید فالوور اینستاگرام (از کجا فالوور بخرم؟)

فهرست مطالب

این روزها صاحبین پیج های زیادی برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند. این افراد معتقد اند تعداد فالوورهای پیج است که اعتبارشان را نشان می دهد. یعنی هر چقدر تعداد فالوورهای پیج بیشتر باشد معتبر تر خواهد بود. البته واقعیت هم همین است.

در شبکه های اجتماعی پیج هایی معتبر هستند که دنباله روی بیشتری نسبت به بقیه دارند. به خاطر همین هر چه تعداد فالوورهای پیج بیشتر باشد افرادی بیشتر ترغیب به فالور کردن پیج مورد نظر می شوند. این تنها راه سریع برای جذب فالوور است؟ بله دقیقا خرید فالوور اینستاگرام تنها راه برای زیاد کردن فالوورهای پیج در مدت کوتاه با هزینه بسیار پایین است.

حال ممکن است برای شما این سوالات پیش بیاید که آیا خرید فالوور اصلا کار درستی است؟ آیا فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد یا خیر؟ از کجا باید فالوور بخریم که مطمئن باشد؟ چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟ چرا باید فالوور ایرانی و فعال بخریم؟ بعد از خرید فالوور چقدر ریزش دارند؟ و …

نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم یک راهنمای خرید فالوور اینستاگرام جامع در اختیار شما قرار دهیم. هر گونه سوالی در مورد خرید فالوور داشته باشید در این مقاله به آن پاسخ داده شده است. پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله آموزشی مهم همراه ما باشید.

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

خوب یا بد واقعیت این است که برای موفقیت و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام باید پیجی داشته باشید که تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد. تصور کنید پیج شما 500 تا دونه فالوور دارد و پیج رقیب شما 15000 فالوور شما خودتان باشید کدام پیج که مشابه هم هستند از نظر موضوعی را فالو می کنید؟

پاسخ به این سوال کاملا واضح است. این روز ها پیج هایی که فالوور بیشتری دارند قابل اعتماد تر هستند. به خاطر همین باید اقدام به افزایش فالوورهای پیج تان کنید. برای این کار چند راه کار وجود دارد. اول اینکه می توانید از روش های اورگانیک که کاملا رایگان هستند استفاده کنید. اما عیب این روش طولانی بودنش است. ممکن است چند سال طول بکشد تا فالوورهای پیج تان به یک عدد قابل توجهی برسد.

دوم اینکه می توانید از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید. این روش هم عالی است اما هزینه زیادی دارد. برای هر کسی این امکان پذیر نیست که مثلا ماهی 20 میلیون تومان بودجه برای تبلیغاتش کنار بگذارد! پس تبلیغات هم سخت و هزینه بر است.

اما روش سوم این است که پول بدهید و فالوور بخرید. بله درست متوجه شدید به راحتی می توانید با پرداخت هزینه های نه چندان زیاد هر تعداد فالووری که مد نظرتان باشد را خریداری کنید. مزیت این روش این است که هم ارزان است و هم در مدت زمان کوتاهی می توانید عدد فالوورهای خود را افزایش دهید. حتی در یک هفته قادر هستید تا 100 کا فالوور را جذب کنید. آن هم با هزینه بسیار ناچیز! به نظر شما این جذاب نیست؟

خرید فالوور اینستاگرام برای چه کسانی خوب است؟

مزیت خرید فالوور اینستاگرام

اگر عدد فالوور پیج تان کم است و سریع تر دوست دارید فالوورهای بیشتری داشته باشید تنها راهی که برای شما ممکن است اینه که فالوور خریداری کنید. دقیقا افرادی که برای مشاوره پیش ما می آیند همین مشکل را دارند و نمی توانند زیاد هزینه کنند. از طرفی کارشان فوری است یعنی می خواهند سریع به هدف شان برسند. در این شرایط ما به همه این دوست خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می دهیم.

خرید فالوور اینستاگرام به درد افرادی می خورد که می خواهند در اینستاگرام برندسازی کنند. اگر می خواهید از اینستاگرام تان مستقیم درآمد داشته باشید به دردتان نمیخورد. حالا این یعنی چی؟ منظور این است که اگر فروش محصول در پیج تان انجام می دهید خرید فالوور به دردتان نمی خورد چون فالوور هایی که می خرید فعال نیستند. یعنی نباید توقع این را داشته باشید که به محتوای شما ری اکشن نشان دهند!

خرید فالوور اینستاگرام چه مزیت هایی دارد؟

متاسفانه از بعضی از افراد شنیده ایم که دیگر خرید فالوور مزیتی برای پیج ندارد. حتی باعث افت شدید پیج هم می شود. این نظریه در صورتی درست است که اقدام به خرید فالوور فیک کنید. بله فالوورهای فیک، پیج تان را با افت شدیدی مواجه می کنند. اما وقتی فالوور واقعی می خرید مزیت های زیادی دارد که در ادامه به شما می گوییم.

یکی از مزیت های مهم خرید فالوور این است که در مدت زمان کوتاهی و با سرعت بالا انجام می شود. شما اگر اقدام به خرید فالوور کنید از زمانی که سفارش خود را ثبت می کنید فالوورهای شما شروع به افزایش می کند و دیگر نگران این نیستید که روند رو به رشدتان متوقف شود.

از دیگر مزیت های خرید فالوور این است که در کوتاه مدت می توانید اعتبار بالایی را کسب کنید. همانطور که گفته شده اگر می خواهید برندسازی خوبی در اینستاگرام داشته باشید حتما اقدام به خرید فالوور به تعداد بالا کنید. فقط یک چیز است که برند شما را در اینستاگرام قوی نشان می دهد و آن هم خرید فالوور است.

به نظرم این مزیتی که الان قصد دارم عنوان کنم مهمترین مزیتی است که افراد را ترغیب به خرید فالوور می کند. آن هم هزینه بسیار پایینش نسبت به سایر روش هاست. هزینه خرید فالوور اینستاگرام اصلا قابل مقایسه با تبلیغات در اینستاگرام نیست. با هزینه خیلی کمی می توانید هر چقدر فالوور که دوست داشتید خیلی سریع برای پیج تان جذب کنید.

خرید فالوور ایرانی، واقعی و فعال چه مزیت هایی دارد؟

اگر می خواهید فالوور بخرید پیشنهاد ما خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام است. معمولا چنین فالوورهای از نوع ایرانی هستند و مهمترین مزیتی که دارند واقعی بودن از دید اینستاگرام است. چون پروفایل های این نوع فالوورها از نوع واقعی و وطبیعی هستند اینستاگرام به هیچ وجه نمی تواند به واقعی بودنشان شک کند. در این صورت هیچ گونه افتی را بعد از خرید فالوور تجربه نخواهید کرد.

مورد بعدی افزایش ریچ پیج تان است. بعد از اینکه فالوورهای ایرانی و واقعی خریداری می کنید ریچ و ایمپرشن کل پیج تان نیز افزایش پیدا می کند چون این فالوورها موقعی که می خواهد پیج تان را فالو کنند پروفایل ویزیت انجام می دهند و این کاملا به نفع شماست. پست هایی هم داخل پیج تان هستند هم ویو می خورند و این به طبیعی جلوه دادن فالوورها کمک می کند.

در نهایت رفتن به اکسپلور است. اگر شما فالوورهای واقعی اینستاگرام خریداری کنید باعث می شود به مرور زمان نرخ تعامل در پیج تان افزایش پیدا کند و پست هایی که منتشر می کنید کم کم وارد اکسپلور شوند و از آنجا ورودی بالایی بگیرند. در نهایت هم منجر به افزایش فالوور واقعی و هدفمند پیج تان می شود.

راهنمای قدم به قدم خرید فالوور اینستاگرام

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چطور از سایت ها فالوور بخریم؟ این کار خیلی ساده است فقط ابتدا باید یک سایت مطمئن و با کیفیت را برای خرید فالوور پیدا کنید. سپس با مراحلی که در زیر گفته می شود اقدام به خرید فالوور کنید.

  1. ابتدا مشخص کنید که چه تعداد فالوور می خواهید.
  2. وارد سایت مورد نظر شوید و در آن عضو شوید.
  3. پلن مورد نظر (تعداد فالوور درخواستی) را انتخاب کنید.
  4. در مرحله بعد باید اطلاعات تان از جمله آدرس پیج تان را وارد کنید.
  5. سپس به درگاه پرداخت سایت وارد می شوید و آنجا باید پرداخت را انجام دهید.
  6. سفارش شما تکمیل شد و چند دقیقه بعد اجرا می شود.

سوالات متداول در زمینه خرید فالوور اینستاگرام

سوالات متداول در خرید فالوور اینستاگرام

ما در این راهنمای خرید قصدمان این است هیچ سوالی مربوط به خرید فالوور بدون پاسخ در ذهن شما نمانده باشد. به همین دلیل در این قسمت تعدادی از سوالات متداولی که ممکن است برای شما پیش آید را نوشته ایم و به آن ها پاسخ داده ایم.

بعد از سفارش فالوورها کی به پیج من اضافه می شوند؟

ثبت سفارش و اجرا به صورت اتوماتیک انجام می شود. نهایت 10 دقیقه به بعد فالوورهای درخواستی شما به پیج تان روانه می شوند.

آیا برای خرید فالوور نیاز به ارائه پسورد پیج است؟

خیر به هیچ وجه نیاز نیست! چون فرایند افزایش فالوور روی پیج تان نیاز به دسترسی به مدیریت پیج تان ندارد. موقع سفارش هم نیاز به ارائه پسورد پیج تان نیست.

آیا امکان خرید فالوور بر اساس جنسیت هم وجود دارد؟

بعضی از سایت های خرید فالوور خانم یا آقا هم دارند اما واقعیت ندارد! چون موقع ثبت نام در اینستاگرام جنسیت مشخص نمی شود به همین دلیل این موضوع صحت ندارد.

آیا فالوورهای خریداری شده واقعی هستند یا فیک؟

بله فالوورهای خریداری شده از دید اینستاگرام واقعی هستند اما فعال نیستند یعنی نباید انتظار این را داشته باشید که پست های شما را لایک کنند.

فرق فالوور واقعی و فیک چیست؟

فالوور واقعی پروفایل واقعی و طبیعی دارد اما فالوورهای فیک نام و نشان جعلی دارند و معمولا به صورت انبوه از طریق ربات ساخته می شوند.

آیا خرید فالوور ارزان و فیک پیشنهاد می شود؟

این نوع فالوورها از کیفیت پایینی برخوردار اند و به درد هر بیزینسی نمی خورد. اگر فعالیت تان در اینستاگرام از دید مخاطبان تان جدی است از خرید فالوور فیک و ارزان قیمت پرهیز کنید.

آیا فالوورهایی که خریداری می کنیم لایک هم می کنند؟

صحت این موضوع هنوز مشخص نشده است. اما به طور کلی اگر فالوور واقعی اینستاگرام خریداری کنید مطمئن باشید قادر به لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست های شما هم هستند.

میزان ریزش فالوورها بعد از خرید چقدر است؟

این مورد بستگی به واقعی یا فیک بودن فالوورها دارد. اگر فالوور فیک خریداری کنید ریزش بسیار کمی دارد اما فالوورهای واقعی به خاطر واقعی بودنشان ریزش دارند.

آیا می توان فالوور از یک قشر خاص برای خرید سفارش بدهیم؟

خیر چنین موردی امکان پذیر نیست. اگر سایت هایی را هم دیدید که با این شعار دارند اقدام به فروش فالوور می کنند باور نکنید!

از کجا فالوور واقعی و فعال خریداری کنیم؟

سایت های زیادی برای این کار وجود دارند که البته هیچکدام مطمئن نیستند. ما سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co/buy-instagram-follower/ را برای خرید فالوور ایرانی واقعی و فعال پیشنهاد می کنیم. این سایت چندین سال است که به صورت تخصصی خدمات اینستاگرام ارائه می کند و مزیتی که نسبت به بقیه سایت ها دارد این است که اولا قیمت های پایینی دارد و دوما پشتیبانی خوبی ارائه می کند.

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای جامع و کامل خرید فالوور اینستاگرام را به شما ارائه کنیم. آخیر پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که قبل از خرید فالوور اینستاگرام اول هدف تان را از این کار مشخص کنید و سپس اقدام به این کار کنید. چون اگر بدون هدف بخواهید فالوور اینستاگرام خریداری کنید هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر تجربه ای در خصوص خرید فالوور از سایت های مختلف دارید حتما در قسمت کامنت ها بنویسید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

4 پاسخ

  1. من از سایت متا فالوور خرید می کنم و توصیه می کنم اگه دنبال وبسایت قوی برای خرید فالوور اینستاگرام هستید به این سایت سر بزنید‌.

  2. سلام من چند روز پیش دو هزار تا فالوور خریدم اما 1700 تا اومد برام و 47 تا کم شد الان باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *