Search
Close this search box.

با برترین تلویزیون های سال 1402 بیشتر آشنا شویم + معرفی مدل های محبوب در بازار

فهرست مطالب

اگر تمایل دارید با برترین تلویزیون های سال 1402 بیشتر آشنا شویم، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. تلویزیون ها از جمله اساسی ترین لوازم خانگی هستند که بدون آنها نمی توان اوقات فراغت خود را پر کرد. به همین خاطر می‌خواهیم چندین پیشنهاد جذاب برای تهیه این نوع لوازم خانگی به شما ارائه کنیم که از برندهای مختلف پیشنهاد می‌شوند.

آشنایی با تلویزیون ها

تلویزیون ها از گذشته با ورود خود در سال های 1930 توانستند جهان را متحول کنند و تا حدی مردم به آن جذب شده اند که امروزه جزو لوازم خانگی اصلی به حساب می آیند.‌ این دستگاه ها می توانند به اشکال مختلفی طراحی و تولید شوند که از جمله آن می توان به مدل های معمولی و هوشمند، خمیده و صاف در کیفیت های 4K, Ultra HD و FHD یا اچ دی و غیره اشاره نمود. تنوع تلویزیون ها از نظر پارامترهایی که دارند بسیار متفاوت بوده و به همین دلیل رنج قیمتی مختلفی دارند.

قبل از بررسی تلویزیون های برتر برای خرید، بهتر است نیم نگاهی به برندهای داخلی و خارجی نیز داشته باشید که عبارتند از:

  • برندهای داخلی: از جمله معتبرترین برندهای داخلی که می توان آنها را معتبر دانست باید گفت: جی پلاس، ایکس ویژن، اسنوا، نکسار، سام الکترونیک.
  • برندهای خارجی: از جمله معتبرترین برندهایی که می توان آنها را خارج از کشور دانست عبارتند از: سامسونگ، الجی، دوو، سونی، تی سی ال. معمولا بهترین مارک تلویزیون سال 1402 در برندهای خارجی یافت می شود. با این حال شما می توانید از محصولات تولید داخل نیز با کیفیت های قابل قبول استفاده نمایید.

در مدل‌های سنتی که امروزه به تدریج جای خود را به تلویزیون هوشمند می دهند، تنها تماشای محتوای گیرنده از آنتن امکان پذیر بود. در مدل های جدید، اینترنت به تلویزیون متصل می شود. بنابراین شما می توانید انواع فیلم ها و سریال ها را از طریق اپلیکیشن های استریم ویدیو و به صورت آنلاین مشاهده کنید.

معرفی تلویزیون ها

با برترین تلویزیون های سال 1402 بیشتر آشنا شویم

اگر می خواهید با برترین تلویزیون های سال 1402 بیشتر آشنا شویم و اقدام به تهیه یک مدل از این دستگاه ها در سال 1402 نمایید، بهتر است دستگاه های زیر را برای خرید درنظر بگیرید که عبارتند از:

  • تلویزیون DSL-55S7100EU دوو: یک مدل بسیار محبوب و جذاب برای کسانی که می خواهند تلویزیون هوشمندی را تهیه کنند، مدل DSL-55S7100EU نام دارد. این دستگاه دارای کیفیت 4K بوده و می تواند صدایی با نویز کم و کیفیت بالا را با فناوری DOLBY ارائه نماید. همچنین این دستگاه دارای سیستم عامل اندرویدی است که در آن یک پردازنده 4 هسته ای به همراه حافظه داخلی مجزا می باشد. شما می توانید با تهیه این کالا، از نمایشگر نسبتا بزرگ 55 اینچی آن استفاده کنید.
  • تلویزیون 50XYU755 ایکس ویژن: این مدل دارای سایز 50 اینچ بوده و کیفیت 4K را ارائه می کند. شما می توانید این محصول را با سیستم عامل اندروید تهیه نمایید و انواع مختلفی از اپلیکیشن های این سیستم عامل را روی آن نصب کنید. برخی از قابلیت های این دستگاه عبارتند از: جدول برنامه، ماشین زمان، ضبط برنامه یا PVR.
  • تلویزیون GTV-58PU726N جی پلاس: این محصول دارای کیفیت 4K و Ultra HD بوده که می تواند با داشتن 16 گیگابایت حافظه داخلی، امکان ذخیره برنامه ها را در خود داشته باشد. از سوی دیگر، سیستم عامل اندرویدی این تلویزیون اندروید 11 است و می توانید بر روی آن بازی های مختلفی را نصب کنید. شما قادر هستید امکان تعامل با این دستگاه را از طریق بلوتوث، وای فای و نیز پورت LAN داشته باشید. اگر قصد خرید این مدل محصولات را دارید، می توانید قیمت تلویزیون جی پلاس را در فروشگاه انتخاب سنتر درنظر داشته باشید.
بررسی بهترین تلویزیون ها تا سال 1402

با برترین تلویزیون های سال 1402 بیشتر آشنا شویم + معرفی دیگر مدل ها

بسته به اینکه چقدر هزینه برای پرداخت قیمت تلویزیون سام الکترونیک یا دیگر برندها درنظر گرفته اید، مدل های دیگری را نیز در این مقاله معرفی می کنیم که می توانید آنها را نیز برای خرید درنظر بگیرید.

  • تلویزیون NTV-D32C412N نکسار: کسانی که قصد دارند قیمت نسبتا کمتری را پرداخته و یک محصول با کمترین هزینه را تهیه کنند، این محصول برای آنها پیشنهاد می شود. این وسیله دارای گیرنده دیجیتالی بوده و گرید انرژی آن A با پنل IPS است. توجه کنید که کیفیت تصویر HD بوده و این دستگاه هوشمند نیست.
  • تلویزیون GTV-43PH618N-IND جی پلاس: یک محصول خوش قیمت دیگر که می توانید در رنج قیمتی متوسط بیابید، تلویزیون GTV-43PH618N-IND نام دارد. به همین خاطر می توان آن را جزو بهترین تلویزیون ایرانی نیز درنظر گرفت. این محصول کیفیت FHD را ارائه می کند و سایز صفحه آن 43 اینچ است. شما می توانید با وجود سیستم عامل اندرویدی روی این دستگاه، امکان نصب انواع اپلیکیشن و بازی را داشته باشید. همچنین توجه کنید که این دستگاه می تواند با برق شهری کار کرده و همچنین از یک رابط هوشمند برای ارائه امکانات خود استفاده می کند.
معرفی بهترین و پرفروش ترین تلویزیون ها سال 1402

پرسش های متداول

حال که توانستیم با برترین تلویزیون های سال 1402 بیشتر آشنا شویم، می خواهیم به برخی از پرسش های متداول شما کاربران پاسخ دهیم که در این حالت می توان گفت:

  • در انتخاب تلویزیون های هوشمند باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این خصوص می توان به 5 مورد مهم اشاره کرد که عبارتند از: میزان بودجه ای که برای خرید درنظر گرفته اید. اندازه تلویزیون که می تواند دارای نمایشگری کوچک یا بزرگ باشد. نیازهای شما از تلویزیون (تعیین مدل معمولی یا هوشمند). فضای محیط و نیز امکاناتی که این دستگاه ها دارند.

  • بهترین تلویزیون های 4k چه ویژگی هایی دارند؟

از جمله مهم ترین ویژگی ها در این محصولات می توان به ضمانت اصالت کالا، قیمت مناسب، گارانتی، هوشمند بودن تلویزیون و غیره اشاره کرد.

اگر شما هم به دنبال یک مکان معتبر جهت خرید انواع لوازم خانگی و یافتن قیمت تلویزیون اسنوا و برندهای دیگر هستید، می توانید سری به سایت انتخاب سنتر بزنید. این فروشگاه می تواند به صورت اینترنتی فروش انواع لوازم خانگی را از برندهای معتبر با امکان ارسال رایگان در خرید اول فراهم کند.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *