Search
Close this search box.

با مهم‌ترین تجهیزات اداری آشنا شوید

فهرست مطالب

دستگاه کپی یا فتوکپی یکی از ماشین‌های اداری پرکاربرد بشمار می‌رود که از آن برای کپی گرفتن اسناد، مدارک، تصاویر و… استفاده می‌شود. این دستگاه به یکی از ملزومات اصلی ادارات، شرکت‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و… تبدیل شده است. در گذشته دستگاه‌های کپی به صورت تک کاره بودند اما امروزه مدل‌های مختلفی از آنها در بازار موجود است.

دستگاه کپی دیجیتال

دستگاه کپی دیجیتال به عنوان یک دستگاه کپی چند منظوره مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه علاوه بر کپی می‌توان اسکن و فکس نیز انجام داد. ظرفیت کاغذ دستگاه کپی دیجیتال بالا می‌باشد.

دستگاه کپی تک رنگ

دستگاه کپی تک رنگ فقط از رنگ سیاه استفاده می‌کند. ظرفیت کاغذ این دستگاه محدود می‌باشد و برای دفاتری که نیاز به کپی سیاه و سفید دارند گزینه مناسبی است.

دستگاه کپی رنگی

با استفاده از این دستگاه می‌توان کپی رنگی گرفت زیرا کارتریج آن رنگ‌های سیاه، قرمز، زرد و آبی را نگهداری می‌کند و برای ایجاد رنگ‌های دیگر نیز این رنگ‌ها با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

دستگاه کپی رومیزی

اگر به دنبال خرید یک دستگاه کپی کوچک هستید، دستگاه کپی رومیزی انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. این دستگاه به راحتی بر روی میز کار قرار می‌گیرد و به صورت تک کاره و یا چند کاره می‌باشد.

خرید دستگاه کپی

خرید دستگاه کپی از فروشگاه آوند پرینتر این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌کند که یک دستگاه کپی اصل و اورجینال با قابلیت‌های فوق العاده خریداری کنید. مشاوران آوند پرینتر می‌توانند شما را در خرید دستگاه کپی راهنمایی کنند.

لیبل زن چیست؟

همانطور که می‌دانید اطلاعات محصولات شامل نام محصول، قیمت، برند، روش مصرف، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء به صورت لیبل بر روی آنها چسبانده می‌شود. تمامی این اطلاعات باید توسط دستگاه لیبل زن بر روی لیبل چاپ شوند. اگر در زمینه ارائه محصولی فعالیت می‌کنید توصیه می‌کنیم برای محصولات خود یک لیبل زن تهیه کنید و اطلاعات مورد نیاز را با این دستگاه بر روی لیبل چاپ کرده و به محصولات خود بچسبانید تا بتوانید به مشتری در خرید محصول کمک کنید.

لیبل زن اتوماتیک

برای لیبل زدن محصولات در تعداد بالا باید از لیبل زن اتوماتیک استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید لیبل‌ها با دقت بسیار بالایی بر روی محصولات چسبانده شوند باید از این نوع لیبل زن کمک بگیرید. لیبل زن اتوماتیک دارای ابعاد و اندازه نسبتا بزرگی می‌باشد و برای کارخانجات و تولید کنندگان بزرگ گزینه مناسبی است.

لیبل زن رومیزی

لیبل زن رومیزی از ابعاد و اندازه کوچکی برخوردار است به گونه‌ای که به راحتی بر روی میز کار قرار می‌گیرد و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. این لیبل زن برای مشاغلی که قصد دارند روزانه تعداد کمی لیبل چاپ کنند مناسب است. در واقع با استفاده از لیبل زن رومیزی می‌توان روزانه حدود 5000 لیبل چاپ کرد.

خرید لیبل زن

لیبل زن یکی از انواع پرینترهای موجود در بازار می‌باشد که خرید آن می‌تواند کمک زیادی به شما در چاپ لیبل محصولات کند. فروشگاه آوند پرینتر مرجع تخصصی ماشین‌های اداری می‌باشد که می‌توانید لیبل زن را از این فروشگاه خریداری کنید.

ماشین حساب

ماشین حساب وسیله‌ای است که از آن برای محاسبات عددی استفاده می‌شود. ماشین حساب‌ها به طور کلی به دو دسته معمولی و مهندسی تقسیم می‌شوند که در ماشین حساب‌های معمولی، چهار عمل اصلی ضرب، تقسیم، جمع و تفریق انجام می‌شود و ماشین حساب‌های مهندسی نیز دارای اعمال پیچیده‌تر می‌باشند و می‌توان از آنها برای حل مسائل سخت ریاضی استفاده کرد.

قیمت ماشین حساب به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ماشین حساب با توجه به عواملی همچون برند، اندازه، نوع (مهندسی یا معمولی بودن)، مدل، عملیات‌ها و… تعیین می‌شود. به منظور اطلاع از قیمت ماشین حساب می‌توانید با مشاوران آوند پرینتر در تماس باشید.

نکات مهم در هنگام خرید ماشین حساب

  • قیمت ماشین حساب: یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید ماشین حساب، قیمت ماشین حساب می‌باشد که باید در ابتدا بودجه خود از خرید را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید.
  • نوع ماشین حساب: استفاده افراد از ماشین حساب‌ها متفاوت می‌باشد و هر فردی به منظور انجام کار خاصی از این وسیله استفاده می‌کند. بنابراین در انتخاب نوع ماشین حساب دقت کنید.
  • اندازه و وضوح صفحه: به اندازه صفحه ماشین حساب دقت کنید، صفحه‌های کوچک خوانایی اعداد و حروف را پایین می‌آورند. همچنین وضوح بالای صفحه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • حافظه ماشین حساب: ماشین حساب باید از حافظه قدرتمندی برخوردار باشد تا بتواند اعداد را به خوبی ذخیره و حفظ کند.
  • برند ماشین حساب: برای خرید ماشین حساب به سراغ برندهای مطرح و معتبر بروید.

خرید انواع ماشین حساب با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه ماشین‌های اداری آوند پرینتر امکان پذیر است. این فروشگاه با سال‌ها سابقه در زمینه فروش تجهیزات اداری، انبارداری و فروشگاهی با داشتن اینماد و امکان خرید آنلاین در خدمت مشتریان است.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *