Search
Close this search box.

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس + درآمد دلاری

فهرست مطالب

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس امسال به یکی از پولسازترین روش های درآمد از وردپرس تبدیل شده است، بعضی از افراد با طراحی و فروش قالب در مارکت های وردپرس در عرض یکسال بیش از 300 میلیون درآمد کسب کردند و این یک فرصت عالی برای علاقمندان به وردپرس است که با یادگیری این مهارت، کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را تجربه کنند.

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس

اول باید مهارت های مورد نیاز برای طراحی قالب وردپرس را یادبگیرید که نقشه راه و مسیر یادگیری آن را در ادامه به همراه منبع آموزش کامل آن به شما معرفی میکنیم،
به گزارش سایت آموزشی وبسافت3: همانطور که میدانید امروزه انتخاب اکثر افراد برای راه اندازی وبسایت، وردپرس میباشد و اولین ابزاری هم که برای این کار لازم است یک قالب وردپرس است، همچنین بخاطر افزایش چشمگیر سایت های وردپرسی در سطح نت، بازار خرید و فروش قالب و افزونه وردپرس هم بسیار رونق گرفته و این برای توسعه دهنگان وردپرس یک فرصت عالی محسوب میشود که با تولید محصولات وردپرسی از جمله قالب، کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را نیز تجربه کنند.

درآمد فروش قالب وردپرس چقدر است؟

قالب وردپرس بخاطر اینکه یک محصول دیجیتال محسوب میشود ظرفیت بسیار زیادی برای درآمدزایی دارد، محصول دیجیتال یعنی محصولی که یکبار تولید میشود و بینهایت فروخته میشود. بله شما هم میتوانید یکبار زحمت تولید یک قالب وردپرس را بکشید و با قرار دادن آن در مارکت های وردپرس بی نهایت از آن بفروشید. همانطور که بسیاری از طراحان قالب وردپرس اینکار را انجام میدهند بعنوان مثال قالب ایران کالا که توسط آقای سیدرضا صالحی طراحی و تولید شده در سایت ژاکت حدود 5000 نسخه فروش داشته که قیمت آن 489 هزار تومان است حالا برای محاسبه میزان درآمدی که از طریق فروش این قالب بدست آمده کافیست 489 هزار تومان را در تعداد فروش 5000 ضرب کنید تا متوجه درآمد میلیاردی آن شوید.

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس

تصویر بالا آمار فروش یکی دیگر از قالب های طراحی شده توسط ایرانی هاست، قالب سیگما با مبلغ 479 هزار تومان حدود 3800 نسخه فروش داشته که باز هم درآمدی بالغ بر یک میلیارد تومان را ایجاد میکند. (توجه داشته باشید ممکن است تعدادی از فروش های این قالب قبلا با قیمت دیگری صورت گرفته باشد یا در جشنواره ها با تخفیف ارائه شود بخاطر همین ما میزان درآمدی که از فروش محاسبه میکنیم را بصورت حدودی در نظر میگیریم). برای اینکه نگاه وسیع تر و شفاف تری نسبت به کسب درآمد از فروش قالب وردپرس داشته باشید توصیه میکنم روی لینک زیر کلیک کنید و ویدیوی آن را ببینید :
https://websoft3.com/earn-money-selling-wordpress-themes/

کسب درآمد دلاری از فروش قالب وردپرس

شما میتوانید با طراحی و فروش قالب وردپرس در مارکت های خارجی بصورت دلاری هم کسب درآمد کنید که در این صورت با توجه به ارزش بالای دلار نسبت به ریال و همچنین فروش در بازار جهانی، درآمدهای نجومی و فوق العاده ای را میتوانید کسب کنید. سایت تم فارست معتبرترین مرجع فروش قالب و محصولات وردپرسی در دنیاست که میتوانید در آن فعالیت کنید اما کار به همین سادگی هم نیست و اولین مشکلی که در این خصوص وجود دارد تحریم ایران از سوی مجموعه تم فارست است یعنی شما بعنوان یک ایرانی حق ندارید در تم فارست فعالیت کنید و به محض اهراض هویت اکانت شما را حذف میکنند درآمدی هم که از طریق فروش قالب بدست آوردید هم بلوکه میشود.
بنابراین اگر بتوانید هویت ایرانی خود را در تم فارست مخفی کنید و همچنین راه خوبی برای تبدیل درآمدتان به ریال پیدا کنید میتوانید کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را بصورت دلاری هم تجربه کنید.

مهارت های لازم برای طراحی قالب وردپرس

ممکن است فکر کنید یادگیری مهارت طراحی قالب وردپرس بخاطر اینکه پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد سخت و دشوار است و شاید هر کسی نتواند از عهده آن براید اما اصلا اینطور نیست چرا که مباحثی و مهارت هایی که برای طراحی قالب وردپرس باید یادبگیرید بسیار ساده است اما چیزی که آن را سخت میکند صرفا نقشه راه و سلسله مراتبی است که برای یادگیری مباحث مختلف آن باید رعایت کنید.
به زمان ساده تر، اگر بدانید برای یادگیری طراحی قالب وردپرس دقیقا چه مباحثی را با چه ترتیبی باید یادبگیرید و نقشه راه درستی داشته باشید بسیار ساده و لذت بخش است و در مدت زمان کوتاهی میتوانید به تخصص برسید در غیر این صورت ممکن است مدت زیادی را درگیر یادگیری مباحث مختلف در طراحی قالب وردپرس تلف کنید و درنهایت هم به تخصصی که مدتظران است نرسید در ادامه صفرتاصد مراحلی که برای آموزش طراحی قالب وردپرس باید طی کنید را شرح میدهیم :

گام اول : آموزش کار با وردپرس :

به فرض اینکه از صفر میخواید یادگیری را شروع کنید و هیچ پیش زمینه ای ندارید اولین گام شما برای شروع این است که کار با خوده وردپرس را یادبگیرید. یعنی نحوه نصب وردپرس + کار با بخش های مختلف آن مثل (برگه ها، نوشته ها، دیدگاه ها، تنظیمات و…) را یادبگیرید. اگر نمیدانید وردپرس چیست و چگونه کار میکند لینک زیر را باز کنید و ویدیو کوتاهی که در ابتدای صفحه وجود دارد را ببینید :
https://websoft3.com/وردپرس-چیست-چگونه-کار-میکند-چه-کاربردی/

گام دوم : طراحی سایت بدون برنامه نویسی (صفحه سازها)

در این گام شما باید کار با وردپرس را بصورت حرفه ای تری دنبال کنید و متعلقات مهم آن را یادبگیرید که از جمله آن کار با صفحه ساز المنتور، افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، فرم سازی در وردپرس و… است که در نهایت بتوانید طراحی سایت بدون کدنویسی را یادبگیرید.
توجه : اکثر افرادی که در حوزه وردپرس فعالیت میکنند از مرحله فراتر نمیروند و صرفا به طراحی سایت بدون کدنویسی اکتفا میکنند درصورتی که اگر وردپرس را با کدنویسی یادبگیرید فرصت های شغلی بیشتری برای شما فراهم میشود که یکی از آنها کسب درآمد از فروش قالب وردپرس میباشد

گام سوم : آموزش کدنویسی html و css + جاوااسکریپت

کدنویسی html و css مهم ترین مهارتی است که در شروع کدنویسی در وردپرس باید یادبگیرید. html css برای طراحی المان های ظاهری وبسایت استفاده میشود به زبان ساده تر، هر المانی که در صفحه وب قابل مشاهده است توسط کدهای html css طراحی و ایجاد شده بنابراین باید بصورت کامل Html css را یادبگیرید.
در رابطه با جاوااسکریپت هم نیازی به آموزش کامل آن نیست بلکه صرفا آشنایی با این زمان کفایت میکند که در حین یادگیری html css میتوانید موارد مورد نیاز در جاوااسکریپت را هم یادبگیرید.

گام چهارم : یادگیری زبان PHP (در راستای وردپرس)

شاید بپرسید چرا باید php یادبگیریم؟ خیلی سادست چون وردپرس اساسا با php ساخته شده و تمامی کدها و توابع وردپرس از نوع php هستند بنابراین برای یادگیری آن نیاز داریم با زبان برنامه نویسی php آشنا باشیم اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که برخلاف html css نیازی به آموزش کامل php ندارید و فقط مباحثی که در وردپرس پیش نیاز هستند را باید یادبگیرید که معمولا جزء مباحث مقدماتی و ساده php محسوب میشوند

گام پنجم : یادگیری کدها و توابع وردپرس

حالا میتوانید براحتی وارد دنیای کدنویسی وردپرس شوید و با یادگیری کدها و توابع وردپرسی، دستورالعمل طراحی قالب وردپرس را هم یادبگیرید. این بهترین نقشه راه برای یادگیری طراحی قالب وردپرس است که بتوانید با یادگیری مهارت های آن در کمترین زمان ممکن کسب درآمد از فروش قالب وردپرس را شروع کنید.

دوره آموزش تخصصی طراحی قالب وردپرس

اگر بپرسید از کجا میتوانم مهارت طراحی قالب وردپرس را یادبگیرم قطعا مهم ترین راه، شرکت در یک دوره آموزشی است، اگر بخواهیم یک دوره آموزشی خوب معرفی کنیم که صفرتاصد این موضوع را بصورت کامل و تخصصی آموزش داده باشد قطعا دوره آموزش طراحی قالب وردپرس در سایت وبسافت3 است که به گفته کاربران محبوب ترین دوره برای یادگیری این مهارت ارزشمند میباشد. تمامی مباحث و نقشه راهی که برای طراحی قالب وردپرس در بالا توضیح دادیم در این دوره رعایت شده و قطعا انتخابی مطمئن برای یادگیری و سرمایه گذاری روی خودتان محسوب میشود.

طراحی قالب وردپرس

دوره تخصصی طراحی قالب وردپرس در سایت وبسافت3 توسط رضاحیدری (مدیر مجموعه وبسافت3) تولید شده و آماده سازی شده و بصورت آنلاین در اختیار علاقمندان این حوزه قرار میگیرد. در این دوره از صفر نحوه طراحی و تولید یک قالب فوق حرفه ای وردپرس (قالبی مشابه قالب های تجاری که در مارکت های وردپرس بفروش میرسد) را بصورت پروژه محور یادمیگیرید.

اگر فکر میکنید برای یادگیری و ورود به این حوزه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق اینستاگرام با آیدی websoft3_com@ مستقیما با رضاحیدری (مدرس دوره) ارتباط بگیرید و در مورد یادگیری این حوزه راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید. (مشاوره کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای برای شما ندارد)

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

2 پاسخ

  1. ساخت قالب وردپرس یکم سخته اما اگه بلد باشی و محصولشو درست کنی و بگیره واقعا فوق العادست رفیقم با فروش قالب وردپرس توی یه ماه 120 تومن در اورد منم کم کم دارم پیش میرم که یاد بگیرم الان بازار وردپرس بیشتر دست ساخت محصول هست وگرنه طراحی سایت بدون کدنویسی درآمد زیادی نداره چون دست زیاد شده بخاطر همین پیشنهاد میکنم اگه با هدف کسب درآمد میخواید وردپرس رو یاد بگیرید حتما کدنویسی و توسعه وردپرسم یاد بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *