Search
Close this search box.

قیمت خرید و فروش باتری لیتیومی بیسیم واکی تاکی

فهرست مطالب

فروشگاه اینترنتی واکی تاکی Walkie-Talkie ارائه دهنده قیمت خرید و فروش باطری لیتیومی بیسیم واکی تاکی با قیمت ارزان میباشد که میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید باتری اصل و اورجینال بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه اینترنتی واکی تاکی Walkie-Talkie نمایید.

فروشگاه اینترنتی واکی تاکی Walkie-Talkie با ارائه پکیج کامل از انواع باطری بیسیم واکی تاکی برای انواع مدل ها و برندها، خریدی مطمئن را با کمترین هزینه و ارزان ترین قیمت برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. ارائه با کیفیت ترین باتری بیسیم واکی تاکی از هر برند سبب شده تا مشتریان این فروشگاه با اطمینان خاطر نسبت به خرید اقدام نمایند.

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای باطری لیتیومی LI-ion بوده که از دوام و عمر مفید مناسبی برخوردار هستند و انتخاب اینکه کدام باطری را خریداری نمایید به این بستگی دارد که از کدام مدل بیسیم واکی تاکی مجاز استفاده نمایید.

قیمت خرید و فروش باتری لیتیومی بیسیم واکی تاکی مجاز در فروشگاه اینترنتی واکی تاکی با قیمت ارزان و مناسب با چند کلیک ساده وجود دارد. می توانید با استفاده از منو سایت Walkie-Talkie پس از مشاهده و قیمت باتری لیتیومی مورد نظرتان، نسبت به خرید باتری اقدام نمایید همچنین میتوانید برای پیگیری سفارش خرید از طریق لینک تماس با ما، در ارتباط باشید.

وب سایت: www.Walkie-Talkie.ir

باتری بیسیم واکی تاکی چقدر شارژ نگه میدارد؟

میزان شارژدهی باطری بستگی به ظرفیت باتری و مدل بیسیم واکی تاکی و میزان استفاده از امکانات و آپشن های دستگاه و مدت زمان مکالمات دارد. بیسیم های واکی تاکی مجاز باتوجه به مدل و برند دارای آپشن های متفاوتی از قبیل: صفحه نمایش، کدضدشنود، چراغ قوه، رادیو و … دارد.

بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای باطری لیتیومی LI-ion و سیستم باطری سیور Battery Saver میباشند و در حالت استندبای بیش از 24 ساعت توان نگهداری شارژ دارند.

نحوه شارژ باطری بیسیم واکی تاکی؟

با توجه به مدل بیسیم واکی تاکی مجاز، باطری بعضی مدل ها علاوه بر پایه شارژر توسط شارژ ثانویه Port USB اندرویدی و فندکی خودرو، پاوربانک و … امکان پذیر میباشد و برخی دیگر تنها با پایه شارژر شارژ می شوند.

مراقبت از باتری بیسیم واکی تاکی

روش ها و نکاتی وجود دارند که با در نظر         گرفتن آنها میتوانید به شکل موثرتری از باطری لیتیومی بیسیم واکی تاکی خود نگهداری نمایید و اصطلاحا طول عمر آن را افزایش دهید.   

برای جلوگیری از خراب شدن یا کاهش سطح کیفیت باطری، هنگام شارژ کردن بهتر است بیسیم را خاموش نمایید.

هنگام استفاده از باطری، بخاطر عملکرد مطلوب باطری حتما نیاز نیست باتری شارژ کامل شود و شارژ ناقص به باتری صدمه نمیزند و البته بهتر است از کار کردن با بیسیم واکی تاکی در حال شارژ کم خودداری نمایید تا طول  عمر مفید باتری بیسیم واکی تاکی کم نشود.

در صورت نگهداری باتری در دمای بالا، باتری آسیب دیده و قابل استفاده نمیباشد.

ظرفیت باتری انواع بیسیم واکی تاکی

بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای باطری لیتیوم یون (LI-ion) میباشند که ظرفیت باتری با توجه به برند، مدل و امکانات و آپشن ها از قبیل صفحه نمایش، چراغ قوه، رادیو و … متفاوت میباشد. در ادامه ویژگی ها و نحوه شارژ و ظرفیت باطری هرکدام از بیسیم ها را بررسی میکنیم.

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM بیسیمی ساده و از نظر اقتصادی بصرفه میباشد و در سه مدل MC444 , MC555 , MC666 دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میگردد.

باتری بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 از نوع لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر میباشد که امکان شارژ با پایه شارژر و قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ با پاوربانک ، فندکی خودرو و … را ممکن میسازد.

باتری بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 از نوع لیتیومی LI-ion و با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر میباشد. از ویژگی این بیسیم میتوان به امکان شارژ دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط پایه شارژر و همچنین قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ توسط پاوربانک ، فندکی خودرو و … را بدون دخالت دستگاه برای بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مدل MC555 مقدور میسازد به نحوی که ورودی پورت اندروید بصورت مستقل بر روی باتری قرار دارد.

باتری بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 از نوع لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1200 میلی آمپر با قابلیت شارژ دستگاه بیسیم واکی تاکی با Port USB Android میباشد.

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin در دو مدل Tanin GP23 , GP900 عرضه میگردد و هر دو مدل دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با گارانتی (ضمانت) معتبر و خدمات پس از فروش میباشند.

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP-23 دارای 35 کانال، دارای صفحه نمایش LED بصورت Seven Segment میباشد. باتری بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23، لیتیومی LI-ion بوده و با ظرفیت 1700 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط کابل Port USB و پایه شارژر رومیزی و … عرضه میگردد.

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین  Taninمدل GP-900 (ساخت ایران) دارای 35 کانال، صفحه نمایش LCD و … میباشد. باتری بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP900، لیتیومی LI-ion بوده و دارای ظرفیت 1700 میلی آمپر و پایه شارژر رومیزی عرضه میگردد.

بیسیم واکی تاکی صبا SABA SFK-i1

بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA مدل SFK-i1 دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 1800 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط کابل Port USB و پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایشLCD  ، مجهز به چراغ قوه و رادیو و … میباشد.

بیسیم واکی تاکی کاوش KAVOSH

بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH مدل T816 دارای باتری لیتیومی 1600 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط پایه شارژ رومیزی، دارای صفحه نمایش LCD، مجهز به چراغ قوه و رادیو و .. میباشد.

بیسیم واکی تاکی ال پی دی LPD

بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی ال پی دی TB LPD کامل ترین بیسیم واکی تاکی در مدل های LPD 320-1 , LPD 328-2 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد.

بیسیم واکی تاکی جدید LPD 328-2 دارای ویژگی هایی از قبیل: دارای صفحه نمایش LCD ،دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 2000 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط کابل Port USB Android و پایه شارژر رومیزی ، مجهز به چراغ قوه و رادیو موج FM و … میباشد.

بیسیم واکی تاکی LPD 320-1 دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 1300 میلی آمپر با قابلیت شارژ فقط با پایه شارژ رومیزی و … میباشد.

خرید اینترنتی باتری بیسیم واکی تاکی

خرید و فروش باطری لیتیومی بیسیم واکی تاکی مجاز در فروشگاه اینترنتی واکی تاکی با قیمت ارزان و مناسب وجود دارد. می توانید با استفاده از منو سایت Walkie-Talkie پس از مشاهده و قیمت باطری لیتیومی مورد نظرتان، نسبت به خرید باتری اقدام نمایید. همچنین میتوانید برای پیگیری سفارش خرید از طریق لینک تماس با ما، در ارتباط باشید.

وب سایت: www.Walkie-Talkie.ir

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *