Search
Close this search box.

با بهترین مدل کولرگازی گری در بازار ایران آشنا شوید

فهرست مطالب

کولر گازی امروزه به بهترین نوع خنک‌کننده‌ها تبدیل شده‌اند و توانسته‌اند خود را به‌خوبی در منازل جای بدهند. به همین خاطر، برندهای متنوعی امروزه به تولید و عرضه کولرگازی می ‌پردازند که از نمونه آن‌ها می ‌توان به برند محبوب و معتبر گری اشاره نمود. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند کولر گازی گری ساخت چه کشوری هستند؟ در پاسخ به چنین سؤالاتی باید بگوییم کولرهای گازی گری ساخت کشور چین بوده که امروزه در صدر جداول فروش قرار گرفته‌اند.

در این قسمت قصد داریم تا شما را با بهترین مدل کولرگازی گری آشنا کنیم، لذا خواهشمندیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را موردمطالعه و بررسی‌تان قرار دهید.

کولرگازی گری مدل اکسنت

یکی از بهترین نوع کولرهای گازی گری، می ‌توان به مدل اکسنت اشاره نمود. این کولرها می ‌توانند دو اقدام سرمایش و گرمایش را به‌خوبی انجام داده و در نهایت رضایت مخاطبان خود را به دست آورند. بسیاری از افراد ممکن است ندانند گاز مورداستفاده در این محصول از چه نوع است، به همین خاطر باید بگوییم این محصول از گاز R410A استفاده می ‌کند و به همین خاطر می ‌توان گفت آسیب جدی به محیط‌زیست نخواهد زد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کولرگازی گری مدل اکسنت عبارت‌اند از: تایمر، حالت خواب، حالت I FEEL و….

افراد می ‌توانند این محصول فوق‌العاده و بی‌نظیر را در مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه کنند و سال‌های متوالی آن را مورداستفاده‌شان قرار دهند.

کولرگازی گری مدل انفورماتیک

از دیگر مدل‌های کولرگازی گری، می ‌توان مدل انفورماتیک را نام برد. باید دقت داشت که مدل انفورماتیک شباهت بسیار زیادی را نسبت به مدل اکسنت دارد و تفاوت‌های آن‌ها بسیار جزئی خواهد بود. تنها تفاوت این محصول، کمپرسورهای نسبتاً بزرگ و قدرتمند آن می‌باشد که مدل اکسنت از این مزیت بی‌بهره مانده است. ظرفیت‌های کولرگازی گری مدل انفورماتیک متنوع می‌ باشد و افراد می ‌توانند باتوجه به بودجه و متراژ منازلشان، ظرفیت‌های 12، 18 و 24 هزار را تهیه و خریداری نمایند.

کولرگازی گری مدل انفورماتیک کم‌ترین سروصدا را ایجاد کرده و افراد می ‌توانند در 24 ساعت شبانه‌روز بدون هیچ دغدغه‌ای آن‌ها را مورداستفاده‌شان قرار دهند.

کولرگازی گری مدل GWH

از دیگر مدل‌های کولرگازی گری که امروزه توانسته به‌خوبی در میان رقبایش بدرخشد، کولرگازی گری مدل GWH است. گازی که توسط این محصول مصرف می ‌شود، از نوع R410A می ‌باشد و هیچ آسیبی را به محیط‌زیست نخواهد رساند. اگر بخواهیم این محصول را از نظر قدرت با محصولات قبلی مقایسه نماییم، باید بگوییم کولرگازی گری GWH قدرت بیش از اندازه‌ای داشته و به هیچ­وجه نمی ‌توان آن را با دیگر کولرهای گازی مقایسه نمود. افرادی که تمایل دارند تا سالن‌هایشان در کم‌ترین زمان ممکن خنک شوند، می‌ توانند این کولرگازی را خریداری کرده و از مزیت‌های بی‌شمار آن بهره‌مند گردند.

کولرگازی گری مدل I COOL H

از دیگر کولرهای گازی، می ‌توان به کولرگازی گری مدل I COOL H اشاره کرد. این محصول که از خانواده کولرهای گری می‌ باشد را می ‌توان در دو نوع معمولی و اینورتر مورد خریداری قرار داد. دقت داشته باشید نوع اینورتر این محصول کمی گران‌تر از نوع معمولی آن است که پیش از خرید می‌بایست این نکته را حائزاهمیت قرار داد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند نوع اینورتر چه تفاوتی با نوع معمولی کولرگازی گری مدل I COOL H دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم کولرهایی که مجهز به اینورتر هستند، مصرف انرژی‌شان بسیار کم بوده و افراد می‌ توانند بدون نگرانی از مصرف انرژی، از سرمایش و گرمایش بهره‌مند گردند.

کولرگازی گری مدل جی فورماتیک

همان‌طور که می‌دانید، کره زمین هرساله رو به گرم شدن می ‌رود و بسیاری از شهرها همچون شهر زیبای یزد و… گرمای بیش از اندازه‌ای را تجربه می ‌کنند. برای استفاده از کولرها در چنین شهرهایی، توصیه می ‌شود تا کولرگازی گری مدل جی فورماتیک را خریداری  نمایید. این محصول مجهز به کمپرسورهای پیستونی بوده و می ‌تواند به‌راحتی هوایی معتدل را برای ساکنین منازل به ارمغان آورد. به‌عبارت‌دیگر، می ‌توان گفت سرمایش این محصول به‌شدت قوی بوده و می‌ تواند در کسری از ثانیه سالن‌هایی با متراژ بالا را خنک کند. باید توجه داشته باشید قیمت این محصول نسبت به مزیت‌های آن بسیار کم بوده و افراد می ‌توانند با خیالی راحت به تهیه و استفاده از آن بپردازند.

کولرگازی گری مدل لومو اینورتر

از دیگر کولرهای گازی که می ‌خواهیم برایتان شرح دهیم، کولرگازی گری مدل لومو اینورتر است. این محصول بسیار به‌روز بوده و می‌ توان گفت در سال 2020 برای نخستین بار توسط شرکت گری در چین طراحی و تولید گردید. این محصول نیز برای محیط‌های بسیار گرم مناسب بوده و می‌ تواند عملکرد مناسبی را داشته باشد. کولرگازی گری مدل لومو اینورتر به هیچ­وجه سروصدایی ایجاد نمی‌ کند و آرامش ساکنین منزل را برهم نخواهد زد.

به همین خاطر توصیه می ‌گردد تا افرادی که در منازلشان از کودک و یا سالمند نگهداری می‌ کنند، حتماً خرید کولرگازی گری مدل لومو اینورتر را مدنظر قرار دهند. یکی از ویژگی‌هایی که سبب گردیده تا افراد آن را به‌عنوان محصولی پیشرفته یاد کنند، وصل شدن آن به وای‌فای می ‌باشد. افراد می‌ توانند کولرگازی خود را در کم‌ترین زمان ممکن به وای‌فای منزل متصل کرده و آن را از راه دور کنترل نمایند. افراد می ‌توانند با پرداخت هزینه بسیار کمی، محصول خود را طی سالیان متوالی استفاده کرده و از مزیت‌های آن بهره‌مند گردند.

بسیاری از افراد گمان می ‌کنند قیمت کم این محصول نشان از بی‌کیفیتی آن دارد، اما باید بگوییم این فرضیه کاملاً نادرست است. زیرا شرکت گری همواره سعی نموده تا محصولات خود را با قیمت‌های کم به مشتریانش ارائه دهد و قدرت خرید آن‌ها را افزایش دهد؛ لذا باید بگوییم این موضوع هیچ ربطی به کیفیت کم محصول نخواهد داشت و باید همواره این موضوع را مدنظر داشت.

سخن پایانی

همان‌طور که تاکنون متوجه شده‌اید، شرکت گری یکی از شرکت‌های سرشناس است و همواره سعی می‌کند محصولات باکیفیت و همچنین مقرون­به‌صرفه را به مشتریان خود عرضه کند. در این قسمت سعی نمودیم تا شما را با بهترین مدل‌های کولرگازی گری آشنا نماییم؛ امیدواریم بامطالعه مطالب فوق بتوانید سؤالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به خریداری یک کولرگازی باکیفیت بپردازید.

معرفی سایتهای معتبر و مرجع خرید کولر گازی در ایران

https://banehentekhab.com/
https://topfroosh.com/product/air-treatment

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *