Search
Close this search box.

معرفی قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پایان نامه

فهرست مطالب

چکیده : وقتی صحبت از جلسه دفاع پایان نامه به میان می‌آید، ابزارهای مختلفی برای ارائه و افزایش جذابیت و تاثیرگذاری جلسه دفاع پایان نامه شما دخیل هستند. انواع قالب پاورپوینت حرفه ای ارائه پایان نامه، راه عالی و مناسب برای ساخت و ویرایش ارائه‌های شما به راحتی و بدون زحمت شناخته می‌شوند

معرفی قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پایان نامه-سایت مینارو

معرفی قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پایان نامه

وقتی صحبت از جلسه دفاع پایان نامه به میان می‌آید، ابزارهای مختلفی برای ارائه و افزایش جذابیت و تاثیرگذاری جلسه دفاع پایان نامه شما دخیل هستند. انواع  قالب پاورپوینت حرفه ای ارائه پایان نامه، راه عالی و مناسب برای ساخت و ویرایش ارائه‌های شما به راحتی و بدون زحمت شناخته می‌شوند. شما با استفاده از دانلود تم پاورپوینت پایان نامه موجب کاهش استرش و افزایش زمان برای جمع آوری مطالب خود می‌شوید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارید. از این رو در این مطلب به معرفی کامل نمونه پاورپوینت پایان نامه کارشناپسی ارشد و دکتری پرداخته‌ایم و در انتها نکاتی را برای انتخاب محصولی تخصصی و داشتن جلسه دفاع منحصر به فرد بیان کرده‌ایم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی 11 قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پایان نامه

به طور کلی داشتن تم پاورپوینت پایان نامه حرفه‌ای و رایگان با طراحی استاندارد، موجب تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطب شده و ارائه تخصصی را از شما و پژوهش‌تان به نمایش خواهد گذاشت. شما با مشاهده نمونه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران و مدیریت می‌توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب نمایید. از این رو در ادامه این مطلب شما را با انواع  قالب پاورپوینت حرفه ای  برای ارائه جلسه دفاع معرفی می‌کنیم.

قالب پاورپوینت داشبورد حرفه ای (سبک جدید 2 نسخه)

قالب پاورپوینت داشبورد حرفه ای (سبک جدید 2 نسخه)-مینارو

در واقع این محصول با داشتن تم چند منظوره، قابلیت استفاده برای تمامی کنفرانس‌های دانشگاهی اعم از: پروپوزال، مقاله و پایان نامه را دارد. وجود دو منو تخصصی و حرفه‌ای و سربرگ کاربردی، از مهم‌ترین مشخصات این محصول به حساب می‌آید. همچنین دو نسخه بودن به زبان فارسی و انگلیسی و قیمت مناسب تم پاورپوینت داشبورد حرفه ای، محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. البته به دلیل استفاده از ترنزیشن مورف در طراحی این محصول، از بالاترین نسخه پاوپورینت در زمان اجرا استفاده کنید.

قالب پاورپوینت پایان نامه طرح ثنا

قالب پاورپوینت پایان نامه طرح ثنا-مینارو

به راحتی با دانلود تم پاورپوینت جلسه دفاع در طرح ثنا، ارائه زیبا و بدون استرسی را تجربه کنید. در حقیقت این محصول با دارا بودن 21 اسلاید منودار و حرفه‌ای و استفاده از سبک پرزی برای طراحی، از جمله پرفروش‌ترین طرح‌های پاورپوینت پایان نامه محسوب می‌شود. دیگر ویژگی‌های قالب پاورپوینت پایان نامه طرح ثنا شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام هفته
  • شماره‌گذاری اتوماتیک
  • قابلیت ویرایش و شخصی‌سازی آن
  • هماهنگ بودن با نسخه‌های 2019 به بالا
  • داشتن جلوه‌های ویژه انیمیشن و ترنزیشن.

قالب پاورپوینت پروپوزال و پایان نامه رسمی

قالب پاورپوینت پروپوزال و پایان نامه رسمی-مینارو

این نوع محصول در 43 اسلاید تخصصی و کاربردی با سبک زوم طراحی شده است که داشتن ارائه با کسب بالاترین نمره از هیئت داوران را تضمین می‌کند. به راحتی با دانلود تم پاورپوینت پروپوزال و پایان نامه رسمی با سبک زوم، به تبین نتایج و مفاهیم پژوهش خود بپردازید.

تم پاورپوینت پایان نامه ادبیات فارسی

تم پاورپوینت پایان نامه ادبیات فارسی-مینارو

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از مهم‌ترین گروه‌های هدف برای دانلود قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه ادبیات فارسی محسوب می‌شوند. این محصول با در نظر گرفتن ادبیات قدیمی و کهن ایران زمین، با طرح ایرانی ساخته شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مجموعا 42 اسلاید خلاقانه
  2. سبک پرزی
  3. اسلایدهای منودار و حرفه‌ای
  4. قابل شخصی‌سازی
  5. استفاده از فونت شبنم و وزیر
  6. امکان ویرایش عناوین فهرست
  7. داشتن تصاویر باکیفیت و مرتبط
  8. استفاده از تم رنگی خاص و منحصر به فرد.

قالب پاورپوینت پایان نامه پزشکی

قالب پاورپوینت پایان نامه پزشکی-مینارو

با توجه به اهمیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی، دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این رشته‌ها، برای ارائه پروپوزال و پایان نامه خود به حساسیت بیشتری عمل می‌کنند. تم پاورپوینت پایان نامه  پزشکی  به عنوان بهترین بستر برای ارائه نتایج و روشن کردن موضوع مورد بحث است. به راحتی با دانلود این محصول، تمامی مطالب مهم را بدون نگرانی در 55 اسلاید قرار دهید و جلسه دفاع به یادماندنی داشته باشید.

قالب پاورپوینت منودار پایان نامه و پروپوزال رسمی و مدرن

قالب پاورپوینت منودار پایان نامه و پروپوزال رسمی و مدرن-مینارو

دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد با تهیه این محصول چند منظوره، می‌توانند در ارائه‌های گوناگون از آن استفاده کنند. ویژگی منودار بودن و اینفوگرافیک‌های تخصصی، موجب محبوبیت آن شده است. 27 اسلاید منحصر به فرد و خاص به همراه قابلیت ویرایشگری و تصاویر باکیفیت، موجب شده تا برای انواع پایان نامه‌های  مهندسی، پزشکی،  علوم انسانی  و … قابل استفاده باشد. در ضمن در طراحی آن، جلوه‌های ویژه و سبک مورف و پرزی به کار برده شده است.

تم پاورپوینت حرفه ای پروپوزال کارشناسی ارشد

تم پاورپوینت حرفه ای پروپوزال کارشناسی ارشد-مینارو

ارزش و اهمیت دفاع از پروپوزال کمتر از دفاع از پایان نامه نیست و برخی از دانشجویان با سرسری گرفتن این جلسه از تمپلیت‌های نامتناسب استفاده می‌کنند. ولی قالب پاورپوینت پروپوزال حرفه ای کارشناسی ارشد سایت مینارو، می‌توانید به راحتی نظر استاد را به ارائه خود جلب کنید و تایید نهایی را بگیرید. از مهم‌ترین مشخصات آن، وجود منوی هوشمند بوده که با کلیک کردن بر روی آن به همان قسمت می‌روید. طرح پاورپوینت حرفه‌ای دفاع پروپوزال کارشناسی ارشد در 30 اسلاید زیبا و در 5 سر فصل اصلی یک پروپوزال استاندارد با اینفوگرافیک‌های کاربردی و ابعاد استاندارد 16*9 طراحی شده است.

قالب پاورپوینت پروپوزال طرح راستا

قالب پاورپوینت پروپوزال طرح راستا-مینارو

داشتن ارائه پروپوزال حرفه‌ای از جمله مهم‌ترین قدم برای شروع نوشتن پایان نامه است. از این رو شما در جلسه پروپوزال باید به صورت تخصصی کنفرانس دهید تا هیئت داوران را تحت تاثیر خود قرار دهید و به راحتی تجربه به یادماندنی بر جای بگذارید.  تم پاورپوینت پروپوزال  طرح راستا با داشتن قابلیت ویرایش و پشتیبانی 24 ساعته، امکان شخصی‌سازی را برای خریدار فراهم می‌کند.

تم پاورپوینت پایان نامه منودار سبک پرو

تم پاورپوینت پایان نامه منودار سبک پرو-مینارو

اگر به دنبال داشتن جلسه دفاع خلاق و حرفه‌ای هستید، اقدام به دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه منودار طرح پرو کنید و فقط با قرار دادن مطالب مهم و کلیدی خود در آن، زمان زیادی را صرف طراحی تم پاورپوینت جلسه دفاع نکنید. مشخصات این محصول شامل موارد زیر است:

  • تعداد اسلاید: 28 اسلاید
  • قابلیت ویرایش: دارد
  • فونت‌های موجود در آن: Titr و B Yekan و Iran Nastaliq
  • پشتیبانی: به صورت 24 ساعته در تلگرام (minaroir@):ID، ایتا، تلفن، ایمیل.

قالب پاورپوینت پروپوزال حرفه ای و تخصصی

قالب پاورپوینت پروپوزال حرفه ای و تخصصی-مینارو

این محصول طراحی شده در 5 سر فصل اصلی پروپوزال بوده و به راحتی با دانلود آن، اساتید را متقاعد کنید که موضوع شما ارزش یک کار تحقیقی را دارد. این محصول 24 اسلایده، برای انواع ارائه‌های گوناگون همچون: پایان نامه، مقاله، پروپوزال و دانشجویی قابل استفاده است.

قالب پاورپوینت حرفه ای همبرگری

قالب پاورپوینت حرفه ای همبرگری-مینارو

در بین معرفی قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پایان نامه، تم پاورپوینت همبرگری یک محصول همه چیز تمام است. این نوع طرح چند منظوره دارای یک منو هوشمند و قابل ویرایش بوده که وجود منوی چرخان در اسلایدهای آن، جذابیت محصول را چند برابر کرده است. همچنین این قالب در دو نسخه فارسی و انگلیسی طراحی شده است که هر دو نسخه در این فایل گنجانده شده است.

راهنمای طراحی تم پاورپوینت پایان نامه

قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه حرفه‌ای و استاندارد به شما در دفاع از پایان نامه کمک کرده تا بهترین سخنرانی را در حضور چشم حاضران در زمان جلسه پایان نامه داشته باشید. در ضمن موجب سازماندهی داده‌ها شده و به همراه جلوه بصری جذاب‌شان، روند و ساختار جلسه دفاع را سازماندهی می‌کنند. در ادامه نکاتی برای انتخاب بهترین تم پاورپوینت پایان نامه را برای شما توضیح می‌دهیم.

انتخاب کردن پاورپوینت منودار یا سبک پرزی:

به طور کلی وجود منو در تمام اسلایدها، موجب شده تا به راحتی مشخص کنید تا در کدام قسمت از ارائه قرار دارید و برای زوم شدن در اسلایدها، از قالب پاورپوینت جلسه دفاع سبک پرزی استفاده نمایید.

به کار بردن هایپرلینک:

با لینک کردن منوهای پاورپوینت به یکدیگر، در صورتی که در بخشی از ارائه بودید و سوالی از اسلاید دیگری داشتند یا برای جواب سوالی نیاز به مراجعه به قسمت دیگری داشتید، به آسانی با منو لینک‌دار شده به همان اسلاید برگردید.

شماره‌دار کردن اسلایدها:

با شماره‌گذاری صفحات پاورپوینت پایان نامه، به راحتی خود شما و حاضران جلسه از تعداد اسلایدهای که در مورد آن صحبت کرده‌اید، مطلع می‌شوند و در صورت داشتن سوال هیئت داوران، خیلی سریع بدون سردرگمی به اسلاید مورد نظر مراجعه می‌کنید. در بیشتر مواقع بهتر بوده تا از شماره صفحات فارسی استفاده نمایید.

به کار بردن بهترین فونت‌های استاندارد-سایت مینارو

به کار بردن بهترین فونت‌های استاندارد:

فونت‌های که خوانایی و جذابیت بالایی دارند، تاثیرگذاری ارائه شما را چند برابر می‌کنند. به طور کلی از فونت‌های فارسی همچون: بی نازنین، شبنم، وزیر، ایران سنس و دانا استفاده کنید.

گذاشتن مشخصات نمودارها:

در بیشتر مواقع برای ساخت  قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه، از نمودارها استفاده کرده تا مطالب پیچیده را به راحتی ارائه کنند. پس لیبل محورها، عنوان و راهنمای نمودار را بگذارید.

رعایت علائم نگارشی به درستی:

با توجه به این که هیئت داوران به تمامی اجزای ارائه شما توجه می‌کنند، در صورت استفاده نکردن از علائم نگارشی به صورت غیراصولی، حتما از شما نمره کم خواهند کرد. از این رو رعایت نیم فاصله، ویرگول، نقطه و … را در اسلایدهای خود جدی گرفته و بعد از درست کردن تم پاورپوینت پایان نامه، از نظر علائم نگارشی آن‌ها را بررسی نهایی کنید.

ویژگی‌های بهترین قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

در ابتدای مطلب به معرفی قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پایان نامه پرداختیم، ولی شما در انتخاب محصولات بالا باید ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید تا مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید.

ساده بودن:

وجود المان، آیکون، جلوه‌های بصری و انیمیشن موجب شلوغی بیش از حد اسلایدها شده و حواس مخاطب را از مفهوم اصلی و کلیدی مطلب دور می‌کند.

طراحی شیک و استاندارد اسلایدها:

در کنار سادگی اصلی شکیل بودن را نیز به کار بگیرید و محصولی را انتخاب نمایید که برای مخاطب جذاب و تاثیرگذار باشد.

هماهنگی بین المان‌ها و متن در اسلایدها:

نباید در اسلایدها از متن زیاد و المان‌های زیادی استفاده شود و در برخی دیگر از متن و محتوا کم. شما باید با توجه به مقدار محتوای خود، قالب پاورپوینت حرفه‌ای مناسبی را انتخاب نمایید.

عکس باکیفیت:

در بیشتر مواقع وجود تصاویر متناسب و باکیفیت، بسیاری از محتوا را نشان داده و نیاز به توضیح اضافی ندارد.

وجود اسلاید بسم الله و تشکر:

تم‌های که دارای اسلایدهای آغازین متناسب و اسلاید تشکر و قدردانی پایانی هستند، انتخاب خوبی می‌باشند. همچنین محصولاتی که در پایین هر اسلاید، منوی شما قابل مشاهده باشد، بسیار حرفه‌ای و تخصصی برای جلسه دفاع به حساب می‌آیند.

استفاده از تم رنگی استاندارد:

تجربه نشان داده است که تنوع رنگی متعارف در اسلایدها، موجب ایجاد انگیزه در مخاطب برای گوش دادن به سخنرانی و ارائه شما می‌شود. البته باید بیش از حد از رنگ‌های متفاوت استفاده نکنید و هر رنگ را با توجه به موضوع آن انتخاب نمایید.

نکات طلایی برای داشتن جلسه دفاع پایان نامه حرفه‌ای-مینارو

نکات طلایی برای داشتن جلسه دفاع پایان نامه حرفه‌ای

  • در ابتدا خودتان را معرفی کنید.
  • سپس عنوان ارائه را معرفی کنید.
  • در صورت امکان یادداشت‌های خود را نخوانید.
  • خیلی تند صحبت نکنید.
  • روی چیزی که می‌گویید تاکید کرده تا یکنواخت به نظر نرسید.
  • برای علائم احتمالی هر چند وقت یکبار به مشاور خود نگاه کنید.
  • اگر راست دست هستید در سمت راست صفحه سفید بایستید تا بتوانید به راحتی به اسلاید مراجعه کنید بدون اینکه پشت خود را به هیئت داوران نمایید.
  • هنگام صحبت با مخاطبان روبرو شوید.
  • ارتباط چشمی خود را حفظ کنید.
  • حتما به واکنش‌های هیئت داوران و ناظران جلسه توجه نمایید و فراموش نکنید که به آن‌ها واکنش نشان دهید.

دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه از مینارو

تحقیقات نشان داده است که در 3 الی 5 دقیقه ابتدایی ارائه، مخاطب جذب سخنرانی شما خواهد شد، از طرفی با توجه به این که مدت زمان جلسه پایان نامه بین 20 تا 30 دقیقه خواهد بود بنابراین باید به صورت حرفه‌ای و مناسب، مخاطب و هیئت داوران را جذب ارائه خود کنید. بهترین روش برای تاثیرگذاری در دقایق اولیه ارائه، استفاده از  قالب پاورپوینت پایان نامه حرفه ای  برای جلسه دفاع است. اما در بین انواع نمونه پاورپوینت دفاع پایان نامه، کدام یک مناسب هستند؟ بدون شک شما با مراجعه به سایت‌های مرجع همچون:  سایت قالب پاورپوینت  مینارو  توانسته قالب پاورپوینت حرفه ای برای ارائه پایان نامه را به کمک کارشناسان مجرب این مجموعه انتخاب کنید و فقط با قرار دادن مطالب خود در اسلایدهای شیک آن، بدون گذاشتن زمان زیادی برای طراحی قالب پاورپوینت، ارائه منحصر به فردی را تجربه نمایید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

یک پاسخ

  1. سلام
    ممنون از مطلب ارزشمندتون
    صالحی هستم مدیر عامل شرکت بیزینی کیان کویر خرم
    از قالب های سایت مینارو استفاده کردم برای ارائه شرکتی خودم واقعا لذت بردم از پشتیبانی سایتشون
    امدم تشکر بکنم از شما بابت معرفیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *