Search
Close this search box.

مزیت های حذف فالوور فیک چیست ؟ [ رشد پیج خود را چند برابر کنید ]

فهرست مطالب

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که امروزه افراد زیادی را جذب خود کرده است. با توجه به این موضوع که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و افراد قابلیت انتشار عکس‌ها و ویدئوهای خود را به همراه کپشن دلخواه خود دارند، تعامل بسیار بالایی در این شبکه اجتماعی شکل گرفته است و به این واسطه تعدادی از صفحات از محبوبیت بالایی برخوردارند و تعداد لایک و کامنت‌های آن‌ها بسیار قابل توجه است. این موضوع باعث شده است تا افراد زیادی به دنبال راه‌های مختلف برای افزایش تعامل پیج خود باشند که خرید فالوور فیک یکی از شایع‌ترین این راه‌هاست.

مزیت های حذف فالوور فیک چیست؟

در ظاهر شاید فالوور فیک نتیجه رضایت‌بخشی برای شما به ارمغان بیاورد ولی پس از مدتی متوجه معایب و زیان‌های آن خواهید شد. در این مقاله قصد داریم در این مورد صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

فالوور فیک

ممکن است تعدادی از پیج‌های اینستاگرام را بشناسید که دنبال‌کنندگان زیادی دارند اما اگر به لیست فالوورهای آن‌ها سر بزنید، متوجه می‌شوید که اکثر آن‌ها کاربرانی غیرواقعی و فیک هستند. امروزه افراد زیادی هستند که با هزینه کم فالوور فیک به شما می‌فروشند اما این کار تنها به ضرر پیج و کسب‌وکار شما تمام می‌شود.

افزایش فالوور اینستاگرام از مواردی است که تعامل پیج شما را افزایش می‌دهد و به فروش محصولات و خدمات شما کمک می‌کند. اما استفاده از فالوور فیک نتیجه‌ای عکس دارد و تنها تعامل پیج شما را کاهش خواهد داد.

با بهترین وبسایت های حذف فالوور فیک بیشتر آشنا شوید 

معایب فالوور فیک

مخالفت الگوریتم اینستاگرام با فالوور فیک، عدم تعامل فالوورهای فیک و کاهش نرخ تعامل پیج شما، نیاز به خرید لایک و کامنت، سلب اعتماد مشتریان و … تنها تعداد اندکی از معایب خرید فالوور فیک است که برای شما ذکر کردیم.

مزایای حذف فالوور فیک

اگر شما هم به دام خرید فالوور فیک افتاده‌اید، نگران نباشید در این قسمت می‌خواهیم درباره مزایای حذف فالوور فیک و رشد پیج اینستا صحبت کنیم. یکی از راه‌های رشد سریع پیج و کسب‌وکار شما حذف فالوورهای فیک و کم فعالیت است. طبق تجربه واردشدن پست‌های شما به اکسپلور یکی از روش‌های عالی برای افزایش فالوورهای واقعی شماست. درواقع ورود به اکسپلور یک نوع تبلیغ هدفمند بدون هزینه برای پیج شماست. اما یکی از راه‌های ورود به اکسپلور تعامل فالوورهای پیج با پست‌های آن است. پس بهتر است برای دست‌یابی به این تبلیغ رایگان و افزایش فروش خود هرچه زودتر نسبت به حذف فالوورهای فیک خود اقدام نمایید و به رشد خود کمک کنید.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

استراتژی های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • فالو کردن افراد و کسب و کارهای حوزه ی خود
  • به اشتراک گذاری پست های جذاب
  • تعامل در استوری، کامنت، لایک با همکاران خود

با به کار گیری این استراتژی ها، شما موفق به گرفتن فالوور به صورت کاملا رایگان می شوید. روند افزایش فالوور در ابتدا به صورت کند می باشد. اما نگران نباشید، زیرا با گذر زمان و فعالیت های مداوم شما تعداد بیشتری از افراد ترغیب به فالو کردن شما می شوند. برای دست یابی به تعداد بالای فالوور و تعامل میتوانید از خدمات پنل اینستاگرام سایت های متفاوت استفاده کنید، این خدمات عباتند از خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت و …

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور از طریق پنل اینستاگرام

راه های متفاوتی برای افزایش فالوور وجود دارد، همانگونه که ذکر شد راه های اصلی با تعامل و فعالیت باعث افزایش فالوور میگردد. این راه های کمی زمانبر بوده و بسیاری از کسب و کارها نیاز به افزایش سریعتر دارند، اینجا بهترین گزینه استفاده از پنل اینستاگرام میباشد. با استفاده از این خدمات شما میتوانید با سرعت بیشتری به تعداد فالوور بالا برسید، البته در زمان استفاده از این خدمات باید به نکات مهمی توجه کنید. برای اطلاع شما از این موارد و تجربه استفاده از یک پنل اینستاگرام با کیفیت بالا در ادامه به ذکر این نکات خواهیم پرداخت که عبارتند از:

  • خرید از سایت های معتبر
  • خرید از مجموعه هایی دارای ضمانت هستند
  • خرید از مجموعه هایی که پنل فالوور واقعی ارائه میدهند
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا نسبت به رقبا
  • خرید پنل اینستاگرام از فروشنده اصلی

با نکاتی که ذکر شد و تا حدودی با خدمات و شرایط مناسب آشنا شدید، پیشنهاد ما خرید پنل اینستاگرام مستر فالوور میباشد. این مجموعه یکی از فروشندگان اصلی پنل فالوور میباشد، با سابقه درخشان و کیفیت بالایی که دارد بسیار پرطرفدار میباشد.

برای آموزش سئو به سایت مارکترها مراجعه کنید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *