Search
Close this search box.

اهمیت وجود پرینتر با کیفیت برای اداره

فهرست مطالب

پرینتر دستگاهی است که متن و فایل گرافیکی را از مسیر رایانه می‌پذیرد و اطلاعات را روی کاغذ با اندازه‌های مختلف چاپ می‌کند. گسترش فناوری باعث وجود این دستگاه‌ها و ادغام با دستگاه‌های دیگر، تحت عنوان چاپگرهای چند منظوره، برای سهولت در کارها شده است. استفاده از پرینتر با کیفیت برای اداره در این مجموعه‌ها باعث شده که روند توسعه کار سرعت گیرد.

وجود چاپگر برای پروژه‌های کاری موجب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود. همچنین، روند کار در یک دستگاه چاپی در سازمان به کنترل فرایند و نظارت و ایمنی هم کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا از اهمیت وجود چاپگرها برای مجموعه‌های اداری بیشتر بدانید و بهترین پرینترها را برای محل کار به شما معرفی کنیم.

بررسی پرینتر

پرینتر(printer) یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر است که با نام چاپگر نیز شناخته می‌شود. این دستگاه کمک می‌کند تا متن یا تصاویر موجود در کامپیوتر روی کاغذها چاپ شوند. بی‌شک در اداره‌ها، سازمان‌ها یا به هنگام تحصیل و تحقیق با این دستگاه مواجه شده‌اید. برای اولین بار «چارلز بابیچ» چاپگر مکانیکی را اختراع کرد اما در سراسر جهان سازنده اولین پرینترها را «سیکو اپسون» می‌دانند.

اپسون، شرکتی ژاپنی برای تولید چاپگر و تجهیزات مرتبط با تصویربرداری است. در واقع این مجموعه، باعث توسعه و تولید تصاویر دیجیتالی و پیشرفت در این حوزه شده است. چاپگرهای اولیه مکانیکی و به‌صورت ضربه‌ای بودند که مشابه با ماشین تحریر خودکار کار می‌کردند. اما درحال حاضر چاپگرهای غیرضربه‌ای زیادی، جوهر را در نزدیکی کاغذ می‌پاشند و بدون نیاز به ضربه چاپ صورت می‌گیرد.

گروهی دیگر از پرینتر با کیفیت برای اداره وجود دارد که از پرتوهای لیزر منعکس شده و آینه، برای جذب جوهر روی کاغذ استفاده می‌کنند. در بیشتر کسب‌وکارها و مشاغل و همچنین در فضاهای اداری وجود دستگاه‌های چاپگر از نیازهای اساسی محسوب می‌شود. اهمیت چاپگرها و ایمنی و سرعتی که به پروسه کاری می‌بخشند، وجود این دستگاه‌ها را پله‌ای برای بهره‌وری بهتر کرده است.

انواع پرینتر کدامند؟

پرینتر سیر تکاملی داشته است و رفته رفته در گذر تاریخ پیشرفته‌تر و به‌روزتر شده است. در چندین سال اخیر، انواع مختلفی از چاپگرها رنگی و سیاه و سفید تولید شدند که کارکردها و کیفیت چاپ متفاوتی دارند.

به‌طور کلی پرینتر با کیفیت برای اداره به 2 دسته دو بعدی و سه بعدی تقسیم می‌شود. از چاپگرهای دو بعدی برای درج متن و تصاویر استفاده می‌کنند و از انواع سه بعدی برای ایجاد اجسام فیزیکی سه بعدی کمک می‌گیرند. از انواع پرینتر می‌توان موارد زیر را نام برد:

پرینترهای جوهرافشان

چاپگرهای جوهرافشان هم برای کاربران خانگی و هم تجاری استفاده می‌شود و توانایی ایجاد تصاویر با کیفیت با رنگ‌های زنده را دارد. این پرینتر توانایی خروجی سریع و استفاده آسان را برای کاربر مهیا می‌کند و جزو موارد کم‌هزینه محسوب می‌شود.

پرینترهای لیزری

این چاپگر از فناوری لیزری یا دستگاه فتوکپی، برای چاپ متن و گرافیک استفاده می‌کند. پرینتر لیزری ظرفیت کاغذ بالا و چاپ سریع اسناد را دارد و با چاپ ازطریق جوهر خشک بهره‌وری را افزایش می‌دهد. از پرینترهای لیزری در مجموعه‌های اداری، بیشتر استفاده می‌کنند.

چاپگر سه بعدی

پرینترهای سه بعدی با پیشرفت چشم‌گیر و به کمک رزین اشیا و اقلام سه بعدی را تولید می‌کنند. برای این کار از مواد پلاستی، پلیمر، آلیاژ فلزی و مواد غذایی هم استفاده می‌کند. این نوع چاپگر به کاربران اجازه چاپ اشیا سه بعدی و سفارشی‌سازی را می‌دهد. علاوه‌بر این با اشکال و هندسه نامحدود اسناد را با کیفیت بهتری چاپ می‌کند.

چاپگر LED

پرینتر LED مشابه با چاپگر لیزری است با این تفاوت که به‌جای لیزر در هد چاپ از دیود ساطع نور کمک می‌گیرند. از این چاپگرها برای چاپ روی اقلام سه بعدی ضخیم استفاده می‌کنند.

پرینتر ماتریس نقطه‌ای

پرینتر ماترس نقطه‌ای یا چاپگر پین، اولین نمونه مدل ضربه‌ای و نقطه‌ای است که به کمک هدهای چاپ، هزاران نقطه را برای تشکیل تصاویر یا متن‌ها قرار می‌دهد. باتوجه به سرعت کم و تصاویر کم‌کیفیت از پرینترهای ماتریس نقطه‌ای کم‌تر استفاده می‌کنند.

چاپگر چند منظوره

چاپگرهای چند کاره با یک دستگاه سخت‌افزاری همه عملکردها مانند فکس، کپی و چاپ را انجام می‌دهند. همین امر باعث کندی دستگاه و هزینه‌های نگهداری زیاد می‌شود و به هنگام خرابی تمامی کارهای عملیاتی متوقف می‌شوند. این پرینترها ارزان و در مدل‌های مختلف است و برای چاپ در دفاتر کار و خانه کارآمد هستند.

چاپگر حرارتی

در پرینتر حرارتی از پین‌های گرم برای تولید تصویر روی کاغذ کمک می‌گیرند. این چاپگرها در بانک‌داری، خطوط هوایی، سوپرمارکت، خرده‌فروشی‌ها و صنایع مختلف استفاده می‌شوند. پرینتر حرارتی، بدون نیاز به روبان یا کارتریج در زمان صرفه‌جویی می‌کند و جزو پرینترهای ارزان محسوب می‌شود.

پلاتر

پلاتر سخت‌افزار چاپگری است که به‌جای جوهر یا تونر از مداد، خودکار یا ابزارهای نوشتاری دیگر استفاده می‌کند. این نوع چابگرها در انواع درام پلاتر، پلاتر تخت، الکترواستاتیک، جوهر افشان و برش پلاتر در دسترس هستند.

اهمیت پرینتر با کیفیت برای اداره و شرکت‌ها

پرینتر با کیفیت برای اداره جزو تجهیزات مورد نیاز محسوب می‌شود که در همه مشاغل امروزی و شرکت‌ها پرکاربرد هستند. پرینتر اداری در سازمان‌ها و اداره‌ها بسته به نوع کاری که چاپگر انجام می‌دهد، بهره‌وری‌های متفاوتی دارد.

در بیشتر مجموعه‌های اداری از پرینترهای رنگی استفاده می‌کنند که دقت و ظرافت بیشتری را به‌دنبال دارد. ضمن این‌که شفافیت بر وضوح بالای کارهای گرافیکی و چاپی را بیشتر می‌کند. اهمیت پرینتر اداری برای سازمان‌ها و شرکت‌ها به دلایل زیر است.

چاپ اسناد ضروری

قراردادها، پیشنهادات، گزارش‌ها و بسیاری موارد دیگر در سازمان‌ها وجود دارند که به چاپگر نیاز دارند. برون‌سپاری این کارها برای اداره‌جات هم گران تمام می‌شود و هم زمان‌بر است. چاپ اسناد در داخل مجموعه، کارآمدتر و مقرون به‌صرفه‌تر است. با پرینتر اداری هر زمان که نیاز به چاپ اسناد باشد، بدون انتظار برای خدمات شخصی ثالث می‌توانید در کم‌ترین زمان، اهداف خود را محقق سازید.

افزایش امنیت

با چاپ اسناد در داخل سازمان‌ها ازطریق پرینترها کنترل و امنیت بیشتری خواهید داشت. اسناد حساس یا محرمانه با برون‌سپاری در معرض خطر یا اشتباه قرار می‌گیرند و ممکن است هر کسی به این اسناد دسترسی پیدا کند. پرینتر اداره به حفظ اسناد کمک می‌کند و احتمال خطر را به حداقل می‌رساند.

بهبود بهره‌وری

با وجود یک چاپگر اداری، بهره‌وری در محیط اداره‌ها بهبود می‌یابد. چاپگرهای به‌روز و مدرن نرم‌افزاری دارند که با اتصال به دستگاه تلفن یا رایانه، پیشبرد کارها را افزایش می‌دهند. اتصال آسان، قابلیت اسکن و فکس از مواردی هستند که بهره‌وری سازمان‌ها را سرعت می‌بخشند. این امر کمک می‌کند تا ارتباطات سریع‌تر و کارآمدتر باشند.

نیاز به چاپ مواد بازاریابی

در دنیای دیجیتال امروزی مواد بازاریابی و پیشبرد اهداف از این طریق بیشتر شده است. مواردی مانند کارت ویزیت، بروشور و شخصی‌سازی موارد چاپی مرتبط با اداره‌جات نیازمند پرینتر اداری است. با وجود این ابزار مجموعه‌ها از رقبا عقب نمی‌مانند و تاثیر خوبی بر مشتریان یا مراجعه‌کنندگان دارند.

استاندارد مواد چاپی سازمان‌ها

وجود پرینتر اداری باعث حرفه‌ای شدن تصویر کسب‌وکارها می‌شود و کارها را به استانداردهای جهانی نزدیک می‌کند. موارد چاپی از کارت ویزیت گرفته تا سربرگ همه باید ظاهری ثابت و استاندارد داشته باشند. این کار با پرینترهای اداری رنگی با کیفیت میسر می‌شود.

مزایای استفاده از پرینتر با کیفیت برای اداره

مهم‌ترین شاخصه استفاده از پرینتر با کیفیت برای اداره در مجموعه‌ها بهره‌وری بیشتر و جریان‌سازی اطلاعات بدون وقفه است. وجود چاپگرها در سازمان‌ها و اداره‌جات کمک می‌کند تا کارمندان بدون مشکل و اتلاف وقت، مسیر کاری را با بهترین کیفیت طی کنند. در بیشتر مجموعه‌های اداری از انواع مدل چند کاره استفاده می‌کنند.

ترکیب چندین دستگاه کمک بزرگی به روند کاری و پیشرفت مجموعه‌ها می‌کند. پرینترهای چند کاره علاوه‌بر این‌که کپی، فکس و ایمیل را به سرعت انجام می‌دهند در فضا و زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند. ضمن این‌که استفاده کاربری آسانی دارند و نیاز به تخصصی برای استفاده ندارند. از دیگر مزایای استفاده از پرینتر برای اداره می‌توان موارد زیر را نام برد:

صرفه‌جویی در زمان و فضا

استفاده از پرینترها در مجموعه‌های اداری علاوه‌بر این‌که سرعت پروسه کاری را افزایش می‌دهند، فضای چندانی را اشغال نمی‌کنند. در این خصوص، چاپگرهای چند منظوره وجود دستگاه‌های دیگر مانند اسکنر، فکس و موارد دیگر را نیز حذف می‌کنند. تمامی این قابلیت‌ها در یک دستگاه از هدر رفتن وقت جلوگیری می‌کند و نیاز فضای چندانی ندارد.

راحتی و اقتصادی بودن چاپگرها

پرینترها با قابلیت‌های گوناگون، کارمندان را مجبور نمی‌کنند تا مرتب درحال رفت‌وآمد برای ثبت یا چاپ یک سند باشند. به‌راحتی می‌توانید با استفاده از پرینترها اسناد اداره‌ها را چاپ کنید. علاوه‌بر این به حفظ اسناد حساس کمک می‌کنید و این برای ایمن‌سازی سازمان‌ها ضروری محسوب می‌شود. عملکرد بسیاری از چاپگرها ازطریق دستگاه‌های بی‌سیم مانند تلفن‌های هوشمند و رایانه انجام می‌شود و کارمندان به‌راحتی می‌توانند اطلاعات را از تلفن، مستقیم به چاپگر منتقل کنند.

کاهش هزینه‌های عملیاتی

قبل‌تر دستگاه‌ها نیاز به نگهداری، تعمیر قطعات یدکی، شرایط خدمات و مصرف انرژی زیادی داشتند. این درحالی است که استفاده از دستگاه‌های چاپگر چند منظوره در اداره‌ها هزینه‌های جانبی را به شدت کاهش می‌دهد. این امر در برآورد هزینه کلی کم‌تر است و سیستم اداری کارآمدتر می‌شود. بسیاری از چاپگرهای لیزری هم دارای رتبه با کاهش کلی کربن، انرژی را مدیریت می‌کنند.

کنترل بهتر محیط چاپ

زمانی که بسیاری از روند فعالیت‌ها روی یک دستگاه انجام شود، کنترل بر محیط چاپ بیشتر می‌شود. جدا از این، نیروی کار محدودتری برای انجام خدمات چاپی نیاز است که باعث مدیریت بیشتر در فضای چاپی می‌شود.

افزایش امنیت اداره

با وجود کاربری آسان و سرعت بیش از حد چاپگرهای به‌روز در اداره‌ها امنیت اطلاعات بهبود می‌یابد. اسناد چاپی و داده‌های سازمان‌ها در محیطی محرمانه محافظت می‌شوند. با این کار درز اطلاعات به افراد غیرمجاز محال می‌شود. علاوه‌بر این مدیریت بر نیروی کار تعیین شده در اداره‌ها با وجود چاپگرها بیشتر است.

ویژگی‌های مهم پرینتر با کیفیت برای اداره

به هنگام تهیه پرینتر با کیفیت برای اداره یا سازمان باید ویژگی‌های چاپگر را در نظر بگیرید و باتوجه به اولویت‌ها، خرید داشته باشید. دستگاه چاپ در راستای حوزه فعالیت و موارد درخواستی در انواع اندازه با سرعت و کیفیت متفاوت وجود دارند. با وجود ویژگی‌های بهتر، چاپگرهای لیزری چند منظوره یا پرینتر جوهر افشان می‌توانند انتخاب خوبی برای اداره یا سازمان‌های دولتی باشند. به هنگام انتخاب پرینتر، شاخصه‌های زیر را بررسی کنید و باتوجه به نیاز خود، چاپگر متناسب را بیابید.

حجم کار

با دقت بر میزان کار مجموعه می‌توانید چاپگر را مطابق با مقدار توان و خروجی اسناد تهیه کنید. برای این کار می‌توانید میزان خروجی مدنظر را با مقایسه حجم خروجی چاپگرها به دست آورید.

سرعت چاپ

سرعت چاپ با ppm چاپ در دقیقه یا ماندگاری توان کار در هدف، مشخص می‌کند که چه پرینتری همسان با نیاز سازمان است. برخی از پرینترها به‌دلیل میزان چاپ کم در دقیقه، مناسب برای استفاده در اداره‌ها نیستند.

وضوح چاپ

بسیاری از شرکت‌ها علاوه‌بر اسناد متنی به سندهای گرافیکی هم نیاز دارند که وضوح چاپ بیشتر کمک می‌کند تا خروجی کار با کیفیت شود. انتخاب پرینتر با وضوح چاپ بالا، کیفیت گرافیک‌های تصویری را افزایش می‌دهد.

چاپگرها با رتبه‌بندی ENERGY STAR

چاپگرها با این رتبه‌بندی، ویژگی ذخیره تونر، چاپ دو طرفه و حالت خواب را دارند که درصورت ادغام با هم باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش پایداری می‌شوند. می‌توانید باتوجه به حوزه فعالیت هر مجموعه انتخاب در رتبه‌بندی ENERGY STAR داشته باشید.

اندازه حافظه

بیشتر چاپگرهای اداری و چند منظوره اسکن، RAM و SDD و HDD سندها را به‌صورت حافظه‌های داخلی ذخیره می‌کنند. با تشخیص نیاز اداره می‌توانید پرینتر برای کارها با حجم بالا را تهیه کنید.

علاوه‌بر موارد فوق به هنگام سنجش کارکرد یک پرینتر با روند کاری مجموعه‌های اداری که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند؛ باید به موارد زیر نیز دقت کنید:

  • انتخاب انواع پرینتر بر اساس سیاه و سفید یا رنگی
  • کنترل رابط‌های ورودی و خروجی چاپگر
  • زبان‌های پرینتر
  • پس نوشته
  • (PCL) زبان کنترل چاپگر
  • فونت‌ها شامل بررسی فونت‌های مقیم و نرم

راهنمای خرید پرینتر لیزری یا جوهر افشان برای اداره

در انتخاب پرینتر با کیفیت برای اداره می‌توانید یکی از موارد لیزری یا جوهر افشان را باتوجه به حجم کار و خروجی اسناد، تهیه کنید. چاپگرهای جوهر افشان تصاویر بهتری به شما می‌دهند و در مقابل دستگاه‌های لیزری با وجود هزینه بیشتر، دوام بالاتری را برای اسناد ایجاد می‌کنند.

با بررسی انواع مختلف موجود در بازار می‌توانید باتوجه به پروژه‌های کاری، بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهترین پیشنهاد و راهنمایی برای خرید چاپگر این است که برای دفترخانه‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و اداره‌ها از پرینترهای لیزری استفاده کنید.

طرح‌های گرافیکی تجاری مانند لوگو، حجم زیاد اسناد و کاغذ، نیاز به فضای کم و بسیاری مزایای دیگر در چاپگرهای لیزری وجود دارند که مناسب‌ترین برای مجموعه‌های اداری به شمار می‌روند. با جمع‌آوری اطلاعات و به کمک راهنمای خرید پرینتر اداری می‌توانید انتخاب درست را با در نظر گرفتن اولویت‌های کاری داشته باشید.

معرفی بهترین پرینتر با کیفیت برای اداره

تنوع زیاد پرینتر با کیفیت برای اداره و نوسان قیمت‌ها باعث سردرگمی در خرید می‌شود. فاکتورهای زیادی برای نیازهای مجموعه‌های اداری وجود دارند که به هنگام خرید باید در نظر گرفته شوند.

البته، بهترین گزینه‌ها برای شرکت‌ها بنابر ‌نیاز کاری، چاپگرهای با کیفیت لیزری رنگی با برندهای معتبر هستند. با وجود این‌که این موارد، قیمت‌های بیشتری به نسبت سایر موارد دارند اما کارایی و کیفیت بالاتری را برای مجموعه‌های کاری ارائه می‌دهند.

بهترین پرینترهای لیزری تک کاره

اگر در شرکت یا اداره خود بیشتر اسناد متنی چاپ می‌کنید و با عکس، تصاویر یا گرافیک سروکاری ندارید، بهترین پرینتر، چاپگرهای لیزری اداری سیاه و سفید هستند. این مدل‌ها می‌توانند نیاز شما را مرتفع کنند و لزومی به هزینه برای انواع رنگی نیست. در این خصوص بهترین پرینترها عبارت‌اند از:

  • پرینتر تک کاره لیزری Laserjet pro M15a
  • پرینتر تک کاره لیزری HP M404dn
  • پرینتر تک کاره لیزری L2365DW

بهترین چاپگرهای لیزری چند کاره

در برخی از مجموعه‌های اداری علاوه‌بر چاپ اسناد، اسکن، کپی و فکس هم مورد نیاز است. فناوری جدید در چاپگرها با ادغام چندین دستگاه در یک پرینتر چند منظوره، سهولت کار را برای شما فراهم کرده‌ است. بهترین پرینترهای لیزری چند کاره عبارت‌اند از:

  • پرینتر چند کاره لیزری اداری HP M426fdw
  • پرینتر چند کاره لیزری اداری i-SENSYS MF3010
  • پرینتر چند کاره لیزری اداری Brother MFC-L2750DW

بهترین پرینترهای رنگی با کیفیت لیزری برای اداره

در مجموعه‌های اداری که نیاز به درج تصاویر، عکس‌ها و فایل‌های گرافیکی بیشتر است؛ استفاده از چاپگرهای جوهر افشان یا لیزری رنگی پیشنهاد بهتری است. چاپگرهای جوهر افشان کیفیت بالاتری را در چاپ عکس‌ها و تصاویر ارائه می‌دهند اما سرعت کمی دارند. در مقابل چاپگرهای لیزری رنگی با سرعت بیشتر امکان ثبت فایل‌های گرافیکی را هم دارند. بهترین برندهای پرینتر با کیفیت برای اداره از مارک‌های Hp و Brother و canon هستند. بهترین چاپگرهای رنگی در این خصوص شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پرینتر لیزری تک کاره رنگی hp M254dw
  • پرینتر لیزری تک کاره رنگی HP LaserJet Enterprise M553dn
  • پرینتر لیزری تک کاره رنگی Brother L3270CDW
  • چاپگر لیزری چند کاره رنگی HP M283fdw
  • چاپگر لیزری چند کاره رنگی HP M479fdw
  • چاپگر لیزری چند کاره رنگی MFC-L8690CDW

نکات احتیاطی برای خرید پرینتر با کیفیت برای اداره

باتوجه به تنوع پرینتر با کیفیت برای اداره و برندهای مختلف قبل از انتخاب، اطلاعات خرید چاپگر را بررسی کنید.

نوع پرینتر

قبل از خرید آن به یاد داشته باشید که به نام یا مارک معروف نوشته شده روی چاپگر تکیه نکنید. اولین گام در خرید پرینتر اداری این است که نیاز سازمان یا اداره را بسنجید و ببینید برای چه کاری به پرینتر نیاز دارید.

پرینترهای جوهر افشان برای چاپ‌های با کیفیت تصاویر مناسب هستند اما به شرط این‌که به سرعت زیاد نیازی نداشته باشید.

اگر پرینتر با سرعت بالا احتیاج دارید و میزان چاپ اسناد روزانه مجموعه کاری زیاد است از پرینترهای لیزری تک رنگ استفاده کنید. پرینترها در این خصوص باید قادر به چاپ دوسویه باشند. چاپ دو طرف صفحه نیاز به فرایندهای مکانیکی اضافه دارد؛ پس، هنگام خرید به مدل و تنظیمات چاپگر توجه کنید.

قدرت پردازش و سرعت چاپ

یک پرینتر با کیفیت برای اداره باید قدرت پردازش و سرعت چاپ بالایی داشته باشد به‌خصوص اگر اسناد چند صفحه‌ای را بخواهید چاپ کنید.

قابلیت اتصال

علاوه‌بر این یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید، قابلیت اتصال به کامپیوتر، موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌ها است.

فروشگاه معتبر

در زمان خرید پرینتر به جنس قطعات توجه کنید و از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا درگیر موارد فیک و تقلبی نشوید.

نوع چاپ

قبل از خرید بهتر است تعداد چاپ در روز یا ماه را به‌طور تقریبی بررسی کنید تا راحت‌تر بتوانید نوع چاپ را برای خرید چاپگر تعیین کنید. همچنین می‌توانید از چاپگرهایی بهره ببرید که کاری بیش از چاپ را انجام می‌دهند. داشتن یک اسکنر، دستگاه فتوکپی و فکس در یک دستگاه می‌تواند برای اداره‌ها و شرکت‌ها مفید باشد.

گارانتی

چاپگر باید گزینه‌های گارانتی و پشتیبانی پرینتر را داشته باشد و این امر، جزو فاکتورهای مهم خرید محسوب می‌شود. چاپگری را انتخاب کنید که قطعات را حداقل تا یک سال و بیشتر پشتیبانی کند.

اندازه پرینتر

اگر محوطه و فضای اداره یا شرکت کوچک است، باید استفاده بهینه از فضا در خط ذهنی شما باشد. پس لازم است در تهیه پرینتر با کیفیت برای اداره از انواعی با اندازه کوچک و مناسب انتخاب داشته باشید. یک چاپگر ایده‌آل به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید به‌راحتی و بدون مواجه شدن با مشکلات اساسی با آن کار کنید. در غیر این صورت، برای کارمندان خسته‌کننده می‌شود و پروسه کاری را با مشکل مواجه می‌کند.

نظرات دیگر خریداران

فراموش نکنید که نظرات دیگر مشتریان را هم بررسی کنید تا بدانید چاپگرهای کدام برند، دارای ویژگی کاربرپسند هستند و همان را خریداری کنید.

امنیت

اتصال شبکه، بخش اساسی امنیت چاپگر است و داده‌ها باید همیشه محافظت شوند، بنابراین یک دستگاه کپی با گزینه‌های امنیتی قوی خرید کنید.

هزینه مورد نیاز

برچسب قیمت اولیه روی چاپگر اولین و آخرین هزینه‌ای نیست که در آن گنجانده می‌شود. علاوه‌بر این هزینه‌های نگهداری و مواد اضافی وجود دارند که در طول زمان افزایش می‌یابند. همچنین، لوازم جانبی درصورت نیاز باعث افزایش هزینه‌ها در طولانی‌مدت می‌شوند.

سخن پایانی

اهمیت وجود پرینتر با کیفیت برای اداره به‌دلیل تطابق با استانداردهای جهانی است. فرستادن یک سند بدون لوگو، آرم و ثبت رسمی دیگر اعتباری ندارد و در تمام سازمان‌های پیشرفته تمامی اسناد دارای اطلاعات مشخص و ثبت شده است. این امر با وجود چاپگرها برای اداره‌جات امکان‌پذیر و آسان شده است. علاوه‌بر این، پرینترهای چند منظوره با ادغام چند فناوری در هزینه، فضا، زمان و انرژی صرفه‌جویی می‌کنند.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *