Search
Close this search box.

چگونه یک کسب و کار پول‌ساز داشته باشیم؟

فهرست مطالب

در دنیای امروزه که عرصه هنرنمایی غول های بزرگ نرم افزاری می باشد، فعالیت در این وادی نیاز به تلاش بی وقفه و پشتکاری قوی داشته و قدم نهادن در این وادی بسی دشوار است. گروه فنی و مهندسی بولدیت با کنار هم قراردادن نیروی جوان و متخصصان با تجربه سعی نموده است گسترده ترین خدمات را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نظیر طراحی وب سایت ، طراحی و تولید نرم افزارهای سفارشی ، بانک اطلاعاتی آماده ، طراحی و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری ، پشتیبانی از سیستم های نرم افزار و سخت افزاری شرکت ها با تخفیف ویژه به همشهریان اهواز ارائه نماید که در ادامه به شرح آن ها نیز خواهیم پرداخت. گروه فنی و مهندسی بولدیت کیفیت را سر لوحه کلیه پروژه های اجرایی خود قرار داده تا بتوانیم با این مهم انتخاب مسیر شما باشیم. برای ورود به وب سایت میتوانید کلمه بولدیت را در گوگل جستجو نمائید.

بانک های اطلاعاتی آماده

گروه فنی و مهندسی بولدیت همراه با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا سعی بر ارائه خدمات متنوعی برای برنامه نویسان بوده و همین امر سبب شده تا با تلاش های فراوان نسبت به گردآوری بانک های اطلاعاتی جامع در حوزه های مختلف نماید. برنامه نویسان ، طراحان ، تحلیل گران ، ایده پردازان و گروه های نوپا اعم از بزرگ و کوچک با در دست داشتن این بانک های اطلاعاتی کاربردی به کسب درآمد برسند. بصورت بانک اطلاعاتی access ، Sql Server و فایل های باز متن نمونه ای از این مجموعه ارزشمند است. بانک اطلاعاتی لغات تافل ، بانک اطلاعاتی 504 ، بانک اطلاعاتی شهرهای ایران ، بانک اطلاعاتی آیا میدانید ، بانک اطلاعاتی اصطلاحات انگلیسی ، بانک اطلاعاتی اصطلاحات پزشکی ، بانک اطلاعاتی اصطلاحات فوتبال ، بانک اطلاعاتی اصطلاحات کاراته ، بانک اطلاعاتی اصطلاحات خودرویی ، بانک اطلاعاتی اصطلاحات سینمایی ، بانک اطلاعات بیماری ها ، بانک اطلاعاتی تعبیر خواب ، سوره های قرآن ، بانک اطلاعات خواص میوه و داروها ، بانک اطلاعات سخنان بزرگان ، بانک اطلاعات فرهنگ معین ، بانک اطلاعات لغتنامه دهخدا و… مختصری از این مجموعه بوده که همگی آن ها را در پایگاه اینترنتی بولدیت برای دانلود بانک اطلاعاتی آماده مهیا شده است. برای ورود به وب سایت میتوانید کلمه بولدیت را در گوگل جستجو نمائید.

طراحی نرم افزار و اپ سفارشی

داشتن اپلیکیشن بر روی گوشی مشتری به معنی دسترسی بیشتر و ارتباط عمیق‌تر با او است. اگر کار و کسب و یا وب سایت شما پتانسیل لازم را داشته باشد ، شما هم می‌توانید با ساخت یک برنامۀ قدرتمند ، کاربردی و کاربر پسند ، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌های خود داشته باشید. در عصر فناوری اطلاعات ، روز به روز بر تعداد کاربران کامپیوتر و تلفن های همراه هوشمند افزوده می شود. آن ها به راحتی وارد فضای مجازی شده و از صفحات اجتماعی دیدن می کنند، تحقیقات اینترنتی انجام می دهند، با بازی های آنلاین اوقات فراغت خود را گذرانده و قبل از رفتن به بازار در فروشگاه های آنلاین به بررسی و مقایسه محصول می پردازند. این مهم باعث شده که در سال های اخیر بسیاری از صاحبان و مدیران کسب و کار، چه آنان که پیش از این وارد دنیای تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین شده بودند و چه کسانی که تجربه حضور در فضای مجازی و تجارت الکترونیک را نداشته اند، به فکر داشتن یک نرم افزار اختصاصی و یا اپلیکیشن موبایل باشند. داشتن نرم افزار اختصاصی و یا اپلیکیشن موبایل بر روی گوشی مشتری، به معنی دسترسی بیشتر و ارتباط عمیق‌تر با او است. اگر کار و کسب و یا وب سایت شما پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت یک برنامۀ قدرتمند، کاربردی و کاربر پسند ، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌های خود داشته باشید.

برخی امکانات:

  • توانایی قرار دادن اطلاعیه های گوناگون در نرم افزار جهت ارتباط بیشتر با مشتری و کابران.
  • امکان پرداخت آنلاین توسط درگاه های بانکی امن با بانک های عضو شبکه شتاب.
  • توانایی بر قرار نمودن ارتباط با کاربران از طریق اپلیکیشن جهت انجام امور پشتیبانی.
  • سهولت در گسترش و تبلیغات آسان تر نسبت به کسب و کارهای سنتی.
  • کد نویسی قدرتمند

و در آخر نرم افزار رایانه و اپ تلفن همراه سفارشی رنگ و جلوه ای اختصاصی داشته که می تواند در فرآیند برند سازی یک کسب و کار کمک کرده و از آن مهم تر و بدور از پیچیدگی نرم افزار های آماده می باشد. گروه فنی و مهندسی بولدیت از مشاوره تا اجرا در کنار مدیران کسب و کارهای نوین بوده و این نوید را به مشتریان خود می دهد که آینده ای روشن را در مسیر کسب و کار خود تجربه کنند. در آخر لازم به ذکر بوده که طراحی اپ موبایل در اهواز برای همشهریان اهوازی تخفیف ویژه داشته است. برای ورود به وب سایت میتوانید کلمه بولدیت را در گوگل جستجو نمائید.

طراحی وب سایت با آیتم های تخصصی

بدون شک وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کار و کسب شما است و همچنین بزرگترین پایگاهی است که شما در سطح اینترنت دارید .ساخت وب سایت بزرگترین و اولین قدم شما برای ورود به دنیای اینترنت است . پس طراحی آن اهمیت ویژه ایی دارد. تیم طراحی وب سایت بولدیت با مطالعه و بررسی بر روی ملزومات مبتنی بر وب اصناف و مشاغل جامعه، آیتم های تخصصی در داشتن یک وب سایت کارا را بدست آورده است. برهمین اساس آماده است تا با بالاترین کیفیت ممکن و پشتیبانی مستمر بتواند تجربه داشتن یک وب سایت خوب را برای شما به ارمغان آورد. پس فرصت ورود حرفه ای در فضای مجازی را از دست نداده و برای اطلاعات عمومی خود نیز که شده به بخش طراحی وب سایت بولدیت نیم نگاهی داشته باشید. در آخر لازم به ذکر بوده که طراحی وب سایت در اهواز برای همشهریان اهوازی تخفیف ویژه داشته است. برای ورود به وب سایت ما میتوانید کلمه بولدیت را در گوگل جستجو نمائید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

40 پاسخ

  1. با مدیر وب سایت تماس داشتم. یه طرح حمایت از مشاغل خانگی دارن. توصیه میکنم کسایی که ایده جدید در حوزه مشاغل خانگی دارن باهاشون تماس داشته باشن.

  2. سلام سایتتون نماد الکترونیکی داره؟اگه داره بهتره تو چشم باشه

  3. قیمتای طراحی وبی که گفتند بهم با توجه به کیفیت کارشون خوب بود.بصرفه تر از قیمتای نجومی سایتای طراحی دیگست.احسنت ، احسنت….

  4. من از سایتتون و کاراتون راضیم مخصوصا متنای جالبی دارید ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار ما میزارید.

  5. سلام ممنون از سایت خوبتون نماد اعتماد الکترونیکیتون رو بد جایی گزاشتین اگر توی چشم بزارین بهتره

    1. با سلام خدمت شما

      ممنون از پیشنهادتون چشم حتما بررسی میکنیم

  6. سلام ممنون بابت سایت خوبتون واقعا عالیه سپاسگزارم از همکاریتون.

    1. با سلام

      بله امکان خرید عمده وجود داره

  7. من قصد داشتم دیتابیس آیا میدانید رو خریداری کنم اما در مرحله پرداخت سایت پیغام داد روش پرداخت معتبر نیست و نتونستم خرید کنم.
    اگر کسی از مسئولین سایتشون اینو ببینه خوبه، به نظر مشکلی در پرداخت وجود داره.

    1. با سلام خدمت شما
      گروه بولدیت این مشکل رو بررسی و حل کرد و مسئول بخش فروشگاه به خاطر این کار و گرفتن وقت شما از سمتش بر کنار شد

  8. چه خبره امروز زیر این پست 🙄
    به یک نکته جالب برخوردم، خود مسئولین اون سایتی که اینجا معرفی شده (بولدیت) هم در نظرات هستند و دارن جواب کامنتا رو میدند.
    این نشون میده مشتری مدار هستند.

    1. من در فرم تماسشون پیام ارسال کردم و استعلام قیمت گرفتم ولی کسی جوابی بهم نداد.

  9. امکان خرید از سایت و پرداخت بانکی وجود داره؟ ایا مورد اطمینان هست؟

    1. همیشه در هر سایتی قبل از پرداخت به نمادهای اطمینان و پیشینه‌ی وبسایت توجه داشته باشید و از این موارد اطمینان حاصل کنید.

    2. با سلام
      بله ما درگاه مستقیم بانکی و نماد اعتماد الکترونیک و کلیه مجوزهای قانونی در خصوص فعالیت رو داریم

  10. همیار جان یه مقاله اموزشی درباره طراحی سایت بذارید، واقعا ادم بین اینهمه شرکت گیج میشه

  11. خیلی وقت بود دنبال دیتابیس های اماده میگشتم. ممنونم همیار همیشه مومن

  12. سایت جالبی بود. اولین بار هست که میبینم بصورت تخصصی طراحی وب ویژه حرفه ها علی الخصوص وکلا رو تحلیل می کنه. ممنون از همیار بموقع بود

  13. کی میگه سایت بدیه.
    مگه میشه همیار آی تی سایت بد معرفی کنه؟ 😊
    باز هم سایتهای مختلف رو معرفی کنید، تنها جایی که بهش اعتماد دارم شمایید.

  14. صفحه اصلی سایتشون یک قسمتی هست به اسم خدمات گروه فنی و مهندسی بولدیت که تیترهای اصلی این قسمت هنوز راستچین نشده /-:
    هنوز سایت خودشون کامل نشده چطوری قراره برای مردم سایت طراحی کنند /-:

    1. دوست عزیز این ها رو ما خودمون چپ چین کردیم . در واقع مدلش هست

    1. با سلام
      Bold به معنای : برجسته
      it به معنی : فناوری اطلاعات
      هست ,نام برند تجاری ما هست مثل خیلی از شرکت ها که نام تجاری دارند مانند :
      apple , hp , adobe

    2. با سلام
      بولدیت را که میفرمایید
      Bold به معنای : برجسته
      it به معنی : فناوری اطلاعات

      IT (فناوری اطلاعات) چون مخفف هستش با این صدا خونده نمیشه و معنی کسب و کار شما اگر با این دید جلو برید میشه (جسارت کن)(برجسته کن اینو)

      it IT

  15. داخل سایتشون جایی وجود نداشت که سفارش طراحی بدم فقط یکسری مطلب از طراحی سایت داشت…

    1. بخش تماس با ما داره. طراحی سایت مثل منو غذا نیست که بگی دو پرس کوبیده. باید با شرکت تعامل داشته باشید. من از بخش تماس با ما خواسته ام رو کامل اپلود کردم. با پشتیبان هم صحبت کردم. راهنمایی خوبی کرد

  16. همیار داری تبدیل میشی به سایتهای زرد که برای جذب بازدید تیترهای الکی میزنند. لطفا هر تبلیغی رو در سایت قرار ندید.
    جزو سایتهای مورد علاقه من هستید، دوست ندارم کیفیتتون پایین بیاد.

    1. با سلام، از همراهی شما دوست گرامی سپاسگزاریم
      تمامی کسب‌و‌کارهایی که در همیار آی‌تی معرفی می‌شوند قبل از انتشار در سایت بررسی شده و در صورتی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند در سایت معرفی خواهند شد.

    2. دوست عزیز سایت رو که الکی نزدن به هر حال باید از یک راهی ازش پول در بیارن ، اینقدر سخت نگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *