Search
Close this search box.

کسب درآمد آنلاین با فروشگاه ساز زرین اکسپرس

فهرست مطالب

این روزها در ایران نزدیک به ۱۰۰ هزار فروشگاه آنلاین داریم. فروشگاه‌هایی که تنوع محصولاتشان به شکلی باورنکردنی بالاست. از لباس و کفش گرفته تا اکسسوری‌های مختلف، وسایل برقی خانه، مبل و تخت خواب و حتی قطعات یدکی.

یکی از چالش‌های فروشگاه‌های آنلاین مخصوصا اگر وب سایت اختصاصی نداشته باشند نداشتن زمان و نیرو برای مدیریت کامل سفارش‌هاست. اگر یک فروشگاه ساخته باشید و حالا کم کم تعداد مشتری‌ها و سفارش‏‌هایش بیشتر شود، احتمالا به خوبی می‌دانید که بدون داشتن یک سیستم یکپارچه مدیریتی، هم ممکن است سفارش‎ها به هم بریزند و هم پولتان بدون دلیل از دست برود. با فروشگاه ساز، می‎‌توانید در چند دقیقه و بدون هیچ نیازی به دانش برنامه‌نویسی، برای خودتان یک وب سایت فروشگاهی بسازید. در این مطلب فروشگاه ساز زرین اکسپرس را با هم بررسی می‌کنیم، و می‌گوییم که چطور می‎‌تواند به افزایش درآمد شما کمک کند.

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

زرین پال، ۱۴ سال تسهیلگری در فضای کسب‌وکار

شرکت زرین پال یکی از آشناترین نام‌ها در فضای کسب‌‎وکارهای اینترنتی و وب‌سایت‎‌هاست. این شرکت در زمینه زیرساخت‌های پرداخت (برای فعالان تجارت الکترونیک) و تسهیل انتقال وجوه فعالیت می‎‌کند. معروف‎ترین محصول این برند را هم می‎توانیم درگاه پرداخت زرین پال بدانیم. درگاهی که علاوه بر وظیفه کلاسیک خود یعنی انتقال وجه، یک سری امکانات متمایز و هوشمند هم به دارندگان کسب‌وکار ارائه می‌کند. این درگاه یکی از سریع‎ترین و هوشمندترین درگاه‌های حال حاضر در بازار آنلاین ایران است. در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار فروشگاه ایرانی از درگاه پرداخت زرین پال برای پرداخت خود استفاده می‌‎کنند.

جدیدترین حوزه ای که این شرکت با آن همکاری مشتری را آغاز کرده است فروشگاه ساز زرین اکسپرس است، یک فروشگاه ساز آنلاین که سرویسی جدید و متمایز برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. بیایید با هم با امکانات خاص این فروشگاه ساز آشنا شویم.

زرین اکسپرس چیست؟

زرین اکسپرس یک سرویس فروشگاه ساز است، همان چیزی که در کسب ‎وکارهای دنیا به آن Store Builder یا Shop Builder می‏‌گویند. معروف‌ترین نمونه فروشگاه ساز خارجی شاپیفای (Shopify) است که شاید اسم و تبلیغات آن را شنیده باشید. این سرویس در واقع ابزاری است بر پایه وب، که با هر سطح دانش فنی می‌‎توانید به سادگی در محیط آن یک فروشگاه طراحی کرده و کسب ‎وکارتان را به شکلی حرفه‏‌ای مدیریت کنید.

این ابزار به شما اجازه داشتن یک سایت شخصی (با دامنه IR) را می‏‎دهد، که برای مدیریت آن حتی نیازی به یک خط کد زدن ندارید. بلکه با پلاگین‌‎ها و افزونه‎‌های مختلف داخل آن (به صورت built-in) فقط کافی است پوسته سایت را ببینید، و امکانات آن را مختص خودتان جابجا کنید. امکاناتی مثل محصول، صفحات بلاگ اختصاصی، اتصال به درگاه‌های معتبر، آنالیز وب سایت با ابزارهای حرفه‌‎ای و پیشرفته و… .

زرین اکسپرس به شما این فرصت را می‎‌‌دهد که در 5 دقیقه، کار فروش اینترنتی را در وب‌سایت خودتان شروع کنید. چطور؟ کافی است در وب سایت زرین اکسپرس به آدرس https://www.zarinexpress.com/auth  ثبت‎‌نام کرده، اطلاعات خود و کسب ‎وکارتان را وارد کنید و چند محصول در وب سایت بگذارید. حالا فروشگاه اینترنتی شما آماده استفاده و خرید توسط مشتریان است. با ابزارهای دیگر زرین اکسپرس، می‎‌توانید روی سایت خودتان به عنوان یک پلتفرم فروش سرمایه‎‌گذاری کرده و روز به روز فروشتان را در آن بالاتر ببرید.

ویژگی‌های زرین اکسپرس که به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند

سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی

«چرا زرین اکسپرس را انتخاب کنم؟» شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید. مخصوصا اگر یک کسب‌وکار اینترنتی داشته باشید و به سراغ فروشگاه‌سازهای مختلفی رفته باشید. بیایید با هم چند ویژگی خاص و کاربردی زرین اکسپرس را بخوانیم که حسابی برای تسهیل فروش مفید هستند:

  • این فروشگاه ساز برای مبتدی‎‌ترین افراد طراحی شده تا بتوانند بدون هیچ دانش فنی، برای کسب‎‌وکار خود سایت بسازند.
  • حتی اگر در فرایند ساخت فروشگاه به مشکل یا چالش خوردید، می‎‌‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته این سرویس استفاده کنید.
  • برای ساختن نسخه اولیه فروشگاه، تنها به ۲ مدرک بسیار در دسترس نیاز دارید: کد ملی و شماره شبا متعلق به صاحب فروشگاه.
  • برای اتصال به زرین اکسپرس بر خلاف تمام سایت ساز ها و درگاه های پرداخت نیازی به دریافت اینماد ندارید.
  • در ابتدای ثبت‌نام، یک سایت کاملا رایگان خواهید داشت و این سایت بدون محدودیت خواهد بود و سپس می‌‎توانید تصمیم بگیرید که در صورت نیاز به ویژگی های دیگر کدام پنل برای فروشگاه شما مناسب‎تر است، و آن را بخرید.
  • درگاه زرین پال (درگاهی که به صورت خودکار به سرویس فروشگاه ساز زرین اکسپرس متصل می‌شود)، به صورت هوشمند به ۶ بانک معتبر متصل شده و شانس تراکنش موفق را برای خرید از سایت شما بالا می‌‎برد. در واقع این درگاه انتخاب می‎‌کند که کدام یکی از بانک‌‎ها در حال حاضر شانس بیشتری برای تراکنش دارند، و مشتری را به صورت خودکار به آن آدرس می‎برد. این امکان برای همه وب‌سایت‏‎‌های متصل به درگاه وجود داشته و درآمد سایت آن‏‎ها را افزایش می‌‎دهد.
    زرین پال، به تمامی کاربران خود درگاه پرداخت مستقیم ارائه می‌دهد و پرداخت‌کنندگان بلافاصله بعد از کلیک روی دکمه پرداخت به صفحه پرداخت بانکی (درگاه پرداخت بانک ملت، پرداخت الکترونیک سپهر، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و…) هدایت شده و هیچ صفحه واسطی به آن‌ها نشان داده نمی‌شود.
  • این سرویس یک پنل مدیریتی بسیار دقیق و حرفه‏‌ای به شما می‏‎دهد، که در آن می‎توانید تراکنش‎‌هایتان را ببینید، محصول جدید ایجاد کنید یا محصولات قبلی را حذف کنید و خلاصه تسلط کامل به محیط کسب‎‌وکار خودتان داشته باشید.
  • به زودی امکان افزودن محصول از اینستاگرام، به زرین اکسپرس اضافه می‌شود. این امکان برای فروشگاه‌‎هایی که خرید اینستاگرامی دارند، یا تعداد مخاطبانشان در این شبکه زیاد است، به شدت کاربردی خواهد بود.
  • شما می‏‎‌‌توانید فروشگاه خود را به انواع ابزارهای آنالیز متصل کرده و به صورت حرفه‌ای آن را آنالیز کنید.
  • سفارش‎‌های شما از لحظه ثبت تا پایان فرایند ارسال، قابل پیگیری و مدیریت هستند.
  • یکی از مهم‌ترین بخش‎های هر وب‌سایت فروشگاهی بلاگ است. بلاگ داشتن هم رنک شما را در گوگل بالاتر می‌برد و هم کاربرها را به محصولات راهنمایی می‌کند. در زرین اکسپرس شما این امکان را دارید که یک بلاگ اختصاصی بسازید و در آن تولید محتوا کنید.
  • فروشگاه ساخته‌شده در زرین اکسپرس، به دو عدد از معروف‎ترین وب‌سایت‏‌های معرفی محصول در وب فارسی متصل می‌‎شود: ترب و ایمالز. با این اتصال، مشتریان با سرچ محصول در گوگل خیلی سریع به وب‌سایت شما راهنمایی می‌شوند.

آیا ساختن فروشگاه در این سرویس رایگان است؟

ساختن فروشگاه و اتصال آن به درگاه پرداخت، نه تنها زمان بسیار کمی می‌گیرد بلکه کاملا رایگان است. با ثبت‌‎نام در وب سایت می‎‌‌توانید در عرض چند دقیقه نسخه اولیه وب سایت خودتان را ساخته و آن را بالا ببرید. همچنین این نسخه اولیه را می‌‎شود به درگاه زرین پال متصل و فروش را شروع کرد (بدون نیاز به گرفتن اینماد). در مراحل بعدی و برای ارتقای فنی و محتوایی سایت، باید یکی از پنل‎‌های مختلف زرین اکسپرس را تهیه کنید. این پنل‎ها برای نیازهای مختلف و با قیمت‌های گوناگون طراحی شده‌اند.برای اطلاع از جزئیات ،خدمات و امکانات زرین  اکسپرس می توانید به وب‌سایت این فروشگاه ساز  (zarinexpress.com) مراجعه کنید یا با پشتیبانی  به شماره 02145628000 تماس بگیرید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *