Search
Close this search box.

بهترین بازی های پلی استیشن برای بازی تعطیلات

فهرست مطالب

اگر از طرفداران اصلی دنیای گیم و بازی باشید، قطعا از هر فرصتی برای تجربه آنها نهایت بهره را می‌برید. تعطیلات نوروز یک فرصت عالی برای افرادی است که قصد دارند پس از مدت‌ها دوری از دنیای گیم بالاخره با خیال راحت بازی کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا برخی از جذاب‌ترین بازی‌های کنسول را به شما معرفی کنیم تا در تعطیلات نوروز بتوانید با خیال راحت آنها را تجربه کرده و نهایت لذت را ببرید.

تعطیلات نوروز به طور کلی یک فرصت برای دور هم بودن محسوب می‌شود و افراد سعی می‌کنند تا در این ایام زمان بیشتری را در کنار هم باشند. خیلی از افراد نیز بر این عقیده هستند که در این ایام و تعطیلات نوروز باید کمتر زمان خود را به بازی‌های ویدیویی اختصاص دهیم.

البته این کار برای هر گیمری کار آسانی نیست، با توجه به اینکه در حال حاضر شاهد بازی‌های مختلفی هستیم که به گیمر ها اجازه می‌دهند تا به صورت گروهی و چند نفره خود را سرگرم بازی کنند. در ادامه این مطلب بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر از کنسول پلی استیشن 4 یا 5 استفاده می‌کنید، حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جدیدی‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های دنیای گیم آشنا شوید!

بازی FC24

اگر به فوتبال علاقه مند هستید، غیر ممکن است که تا به حال اسم بازی فیفا از استودیو الکترونیک آرتز را نشنیده باشید! بازی فیفا 24 که امسال به دلیل مشکلاتی که شرکت الکترونیک آرتز با فیفا داشت به FC 24 تغییر نام داده است یک نسخه جدیدتر از بازی فیفا 23 محسوب می‌شود.

در حال حاضر بازی اف سی 24 می‌تواند نزدیک‌ترین تجربه یک بازی فوتبال واقعی را در شما ایجاد کند و به شما اجازه دهد که هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره و گروهی بازی را تجربه کنید.

شما می‌توانید این بازی را با دوستان یا مهمانان خود تجربه کنید یا اینکه به سراغ بخش آنلاین بازی بروید و با افراد مختلف در سرتاسر دنیا بازی را تجربه کرده و مهارت خود را در بازی به چالش بکشید. در هر صورت خرید اکانت fc 24 و تجربه آن می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تعطیلات نوروز شما باشد.

بازی فورتنایت (Fortnite)

اگر از طرفداران سری بازی‌های مبارزه و بقا باشید حتما تا به حال نام بازی فورتنایت به گوشتان خورده است. این بازی در حال حاضر توانسته است محبوبیت بسیار زیادی به دست بیاورد و در میان رقیبان خود رتبه مناسبی کسب کند.

یکی از مهمترین دلایلی که این بازی محبوبیت بسیار زیادی دارد، این است که افراد می‌توانند نسخه اصلی آن را به صورت رایگان تهیه کرده و روی کنسول بازی خود نصب کنند. این بازی نه تنها باری کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 قابل نصب است بلکه افرادی که کنسول‌های بازی ایکس باکس و نینتندو سوئیچ نیز دارند می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

از این رو اگر در ایام تعطیلات نورو قصد سفر و گردش دارید، می‌توانید این بازی جذاب را روی موبایل یا نینتندو سوئیچ خود دانلود کرده و به صورت تکی یا گروه تجربه کنید.

بازی Red Dead Redemption 2

اگر تا به حال بازی رد دد 2 را تجربه نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در ایام تعطیلات نوروز تجربه این بازی جذاب و مهیج را در برنامه خود قرار دهید. در واقع بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین و محبوب‌ترین عناوین استودیو بازی سازی Rockstar Games محسوب می‌شود که در لیست بهترین بازی‌های تاریخ نیز قرار گرفته است.

در این بازی که یک روند داستان جذاب را به خود اختصاص داده است، شما در نقش Arthur Morgan هستید که عضو یک گروه خلافکار در غرب وحشی بوده و در دهه 1890 قرار است تا ماجراجویی‌های جذابی را پشت سر بگذارید.

البته در هنگام خرید اکانت قانونی red dead 2 توجه داشته باشید که از سایت‌های معتبر و قابل اطمینان مثل سایت ورم گیم و… اقدام کنید تا بتوانید نسخه بازی را به صورت قانونی تهیه کرده و تجربه خوبی از آن داشته باشید.

بازی It Takes Two

اگر از دوست داران سری بازی‌های سبک کوآپ هستید، بازی It Takes Two را حتما تهیه کرده و این بازی دوست داشتنی را تجربه کنید. این عنوان توانسته از در سال 2021 جایزه بازی سال در رویداد The Game Awards را دریافت کرده و داستان جالب و جذابی را روایت کند.

در این بازی شما در نقش زن و شوهر قرار خواهید گرفت که به دلیل اینکه دخترشان از خبر طلاق آنها مطلع شده است، تبدیل به عروسک می‌شوند. داستان این بازی بسیار عمیق و جذاب است و در کنار گیم پلی روان و خوبی که دارد می‌تواند تجربه هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر شما می‌توانید اکانت این بازی دوست داشتنی را از سایت‌های معتبری مثل Worm game، گیم استور و… تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

بازی Mortal Kombat 1

یکی از جدیدترین سری بازی‌های مورتال کامبت که در سال 2023 منتشر شده است، بازی Mortal Kombat 1 است. این بازی برای کنسول‌های نسل 9 روانه بازار شده است و از گرافیک و گیم پلی جذاب و مهیجی برخوردار است و می‌تواند برای ایام تعطیلات عید گزینه عالی باشد.

اگر علاقه زیادی به سری بازی‌های فایتینگ و اکشن دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما بازی مورتال کامبت 1 را تجربه کنید. شما می‌توانید این بازی رو به صورت مرحله‌ای و کمپین طی کرده یا آن را به صورت دو نفره با دوستان و مهمانان خود تجربه کنید و مهارت‌های خود را به چالش بکشید. از آنجایی که تغییرات بسیار بزرگی در بخش داستانی بازی ایجاد شده است، شما با جهانی کاملا متفاوت نسبت به نسخه‌های قبلی روبه‌رو خواهید شد.

بازی GTA V

امکان ندارد که ادعا کنید گیمر هستید ولی تا به حال نام سری بازی‌های GTA را نشنیده باشید! بازی جی تی ای به خصوص نسخه وی یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی محسوب می‌شود که به شما اجازه می‌دهد پا به یک دنیای پر از معماهای مختلف بگذارید.

این بازی یکی دیگری از شاهکارهای استودیو بازی سازی راکستار گیمز محسوب می‌شود که در سال 2014 برای تمامی کنسول‌های بازی منتشر شد توانست خیلی زود محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در این بازی 3 شخصیت‌های اصلی با نام‌های مایکل دی‌سانتا، فرانکلین کلینتون و ترِوارد فیلیپس در بازی وجود دارند که هر کدام داستان زندگی متفاوتی دارد.

با خرید اکانت قانونی gta v می‌توانید یکی از بهترین و جذاب بازی‌های اکشن و ماجراجویی تاریخ گیم را در ایام عید تجربه کنید!

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل برخی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های کنسول پلی استیشن را به شما معرفی کنیم تا در ایام تعطیلات نوروز آنها را تجربه کرده و نهایت لذت را ببرید. حال این تصمیم شماست که کدام بازی را برای تجربه در این ایام انتخاب می‌کنید!

البته اگر عنوانی وجود دارد که ارزش تجربه در این ایام را دارد خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *