Search
Close this search box.

آژانس دیجیتال مارکتینگ شتاب دی ام؛ رو به آینده

فهرست مطالب

شتاب دی ام سایتی تخصصی برای آینده وب در حوزه آموزش و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ است. در اینجا با بهره‌گیری از خدمات سئو شتاب مارکتینگ ، شرکت در دوره‌های رایگان سئو و خواندن معتبرترین مقالات آموزشی، کسب‌وکار خود را بیافرینید و به سمت برند شدن حرکت کنید.

چرا سئو؟

اگر تاکنون فقط به شکل سنتی بازاریابی انجام می‌دادید و حالا می‌خواهید کسب‌وکار خود را از طریق اینترنت توسعه دهید، «سئو» همان سکوی پرتابی است که قرار است به کمک آن اوج بگیرید. برای برند شدن در هر محیطی باید به قوانین رقابت در آن توجه کرد. اگر قصد دارید وارد دنیای کسب‌وکارهای آنلاین شوید، رعایت اصول سئو تنها راه شما به سمت قله است. چرا که تنها از این طریق می‌توان به موارد زیر دست پیدا کرد:

ورود به صفحه اول گوگل

وقتی کلمه‌ای را در گوگل جستجو می‌کنید، هزاران لینک در قالب صفحاتی پشت سر هم لیست می‌شوند. تنها فرصتی که برای شما وجود دارد، حضور در صفحه اول نتایج جستجو است؛ چرا که کسی صفحات بعدی گوگل را نمی‌بیند.

یک گام جلوتر از رقبا

برای شناخته شدن در هر بازاری، چاره‌ای جز سبقت گرفتن از رقبا ندارید. با کمک سئو، رفتار رقبا را بررسی کرده و برای این که همیشه یک گام از آن‌ها جلوتر باشید، برنامه‌ریزی می‌کنید.

افزایش اعتبار

روش‌هایی که برای بهینه‌سازی سایت از آن استفاده می‌شود، در افزایش رتبه و به‌تبع بالا رفتن اتوریته یا اعتبار صفحات مؤثرند. مثال عینی‌تر این مسئله این است که کاربران به سایت‌های صفحه اول نتایج گوگل بهتر اعتماد می‌کنند.

ترافیک کاملا هدفمند

سئو تنها راه جذب ترافیک هدفمند برای هر وبسایت است. بهینه‌سازی سایت، مباحثی همچون تولید محتوای باکیفیت، سئوی خارجی و … را در برمی‌گیرد که همگی تاثیر غیرقابل‌انکاری در افزایش بازدید‌، هدفمندسازی ترافیک و در نتیجه بالا رفتن میزان فروش شما دارند.

خدمات سئو چیست؟

«سئو» مجموعه فعالیت‌هایی است که داخل و خارج از یک وبسایت انجام می‌شود تا صفحات آن در کلمه‌‌ کلیدی‌های مرتبط با کسب‌وکار، در رتبه‌های بالاتر موتورهای جست‌وجو قرار بگیرند و جایگاه خود را حفظ کنند. خدمات سئو یا بهینه‌سازی سایت اغلب توسط یک سئوکار و یا توسط یک تیم متشکل از افرادی با تخصص‌های مورد نیاز ارائه می‌شود.

خدمات سئو را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد:

سئو داخلی یا On-Page: به‌کارگیری ابزارهای و تکنیک‌های بهینه‌سازی در داخل وبسایت خودمان، سئو داخلی نام دارد. سئو داخلی خود به دو بخش سئو محتوا و سئو فنی یا تکنیکال تقسیم می‌شود و مواردی همچون تهیه نقشه سایت، بهینه‌سازی سرعت، بهبود تجربه کاربری، برطرف کردن مشکلات فنی، توجه به ساختار سایت، تأمین امنیت، تولید محتوای باکیفیت، سئو محتوا، به‌روزرسانی محتوا و … را در بر‌می‌گیرد.

سئو خارجی یا Of-Page:  فعالیت‌هایی که در خارج از سایت به‌منظور بازاریابی محتوایی، افزایش بازدیدها و بالا بردن رتبه انجام می‌شود. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف و ایجاد بک‌لینک‌‌های طبیعی نمونه‌هایی از سئو خارجی هستند.

معمولا شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات سئو در قالب تیم‌هایی متشکل از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، برنامه‌نویسان، طراحان گرافیست، تولیدکنندگان محتوا، متخصصان فنی سایت، توسعه‌دهندگان وب و … تحت هدایت یک مدیر سئو فعالیت می‌کنند. بدین ترتیب برای بهینه‌سازی سایت، به تخصص‌های مختلفی نیاز است که باید توسط یک مدیر خبره در مواقع لازم به کار گرفته شوند.

خدمات سئو به عنوان یکی از شاخه‌های بازاریابی دیجیتال، به‌صرفه‌ترین مجرای تبلیغات و فروش برای شرکت‌های بزرگ و به‌صرفه‌ترین راه برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا به حساب می‌آید. یک سئوکار یا شرکت ارائه‌دهنده خدمات سئو وظیفه دارد، به طور مستمر و یکپارچه جهت بهبود رتبه و در مراحل بعدی حفظ جایگاه سایت در نتایج گوگل، تلاش کند. بنابراین می‌توان گفت تا زمانی که کسب‌وکار شما در سطح وب حضور دارد، لازم است برای ارتقا یا جلوگیری از تنزل رتبه، خدمات سئو برای آن انجام شود.

چرا خدمات سئو؟

گوگل در چند سال اخیر بسیاری از سیاست‌های خود را با انتظارات کاربران از سایت‌ها همسو کرده است. بنابراین رعایت اصول سئو علاوه بر بهینه‌سازی سایت شما برای موتورهای جست‌وجو، اهداف دیگری همچون افزایش رضایت بازدیدکنندگان را نیز تحقق می‌بخشد. مزیت‌های بهره‌گیری از خدمات سئو نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی عبارتند از:

  • هزینه کمتر
  • استفاده از اعتبار بالای گوگل در شناساندن برند
  • قابلیت تجزیه و تحلیل آمارها و رفتار کاربران
  • دوام بیشتر نتایج

چرا خدمات سئو تیم shetabdm ؟

تیم شتاب دی ام سال‌های متمادی است که در زمینه آموزشی رایگان سئو و ارائه خدمات سئو به وبسایت‌ها فعالیت می‌کند. ایجاد یک تحول بزرگ و عمیق در زمینه آموزش سئو و وب فارسی، هدف ارزشمندی است که شتاب دی ام در پروژه‌های خود دنبال می‌کند. 4 عامل زیر دلایل عمده اعتماد کاربران به این مجموعه و انتخاب خدمات سئو تیم شتاب دی ام است.

خلاق و متخصص

تخصص و خلاقیت دو عامل مهم برای موفقیت در روش‌های مختلف بازاریابی است. تیم ShetabDM نیز با به‌کارگیری کارشناسان خلاق و متخصص، به تنظیم استراتژی‌های قدرتمند در شبکه بازارهای آنلاین می‌پردازد.

تعهد در خدمات

اگرچه بسیاری از افراد فعال در زمینه سئو، تعهد در خدمات سئو را امری واهی می‌دانند، تیم شتاب دی ام با تکیه بر کارشناسان مجرب و تجارب موفق خود، می‌تواند کسب رتبه در درصد بالایی از کلمات یک پروژه را تضمین کند.

درک نیاز مشتریان

فروش بیشتر لازمه بقای کسب‌وکار است و شناسایی نیاز مشتریان لازمه فروش بیشتر. تیم شتاب دی ام با آگاهی از این مسئله، استفاده از راهکارهای شناخت نیاز مخاطبان و پاسخ به انتظارات مشتری به کمک روش‌های مؤثر، جان تازه‌ای در کالبد کسب‌وکار شما می‌دمد.

تیم‌سازی حرفه‌ای تیم‌سازی شتاب دی ام با توجه به ملاک‌های مهمی همچون میزان دانش، مهارت، تجربه و قدرت تعامل افراد صورت گرفته است. تلاش ما این بوده که تیم شتاب دی ام تمامی تخصص‌های مورد نیاز جهت انجام خدمات سئو را در خود داشته باشد تا نیاز به برون‌سپاری کارها به حداقل برسد.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *