Search
Close this search box.

لیست شرکت های طراحی وب سایت در شیراز

فهرست مطالب

امروزه با روی کار آمدن انواع وبسایت های تجاری، تفریحی، خبری، فروشگاهی و غیره، این که ما نتوانیم کسب و کار خود را در زمینه اینترنت راه اندازی کنیم به نوعی عقب تر از رقیبان خود می ایستیم. طراحی سایت در شیراز این زمینه را برای شما مهیا می کند تا بتوانید حیطه کاری خود را از دریچه تکنولوژی به دیگر افراد معرفی کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا در کنار یک دیگر، بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شرکت های طراحی سایت چه خدماتی را برای ما ارائه می دهند؟

شرکت های طراحی سایت این زمینه را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید حوزه فعلی کسب و کار خود را به اینترنت منتقل کنید، بدون این که بخواهید از ابتدا برای مطرح کردن برند خود، تلاش کنید! این دسته از شرکت ها، مانند شرکت طراحی سایت رویال سایت، از بهترین متخصصان جهت ساخت و طراحی وب سایت شما استفاده می کنند.

همان طور که شما نیاز دارید تا به هنگام خرید یک مغازه برای عرضه محصولات خود، آن را به گونه ای طراحی دکوارسیون کنید تا مشتریان را به خود جذب کند؛ طراحی وبسایت نیز می بایست به گونه ای ارائه شود که محیط سایت شما متناسب با خلق و خوی کاربران هدف شما باشد.

البته خدمات این شرکت ها تنها به این موضوع خلاصه نمی شود؛ لذا در ادامه تصمیم بر آن گرفتیم تا به شکل جداگانه، شرکت های معتبری که به طراحی سایت در شیراز می پردازند را به شما معرفی کنیم تا با حوزه خدمات و عملکرد آن ها، بیشتر آشنا شوید.

لیست بهترین شرکت های طراحی وب سایت در شیراز

در این لیست ما قصد داریم شرکت هایی را به شما معرفی کنیم که می توانند در سریع ترین زمان به طراحی وب سایت شما با نازل ترین قیمت بپردازند.

شرکت رویال سایت

تیم طراحی رویال سایت از سال 1390 با مدیریت علی زارعی، وارد حوزه طراحی انواع مختلفی از وبسایت ها مانند وبسایت های فروشگاهی، خبری، رستوران، سایت های وکالت، سایت های آموزشی و غیره، شد. این تیم تا به امروز که بیش از یک دهه از فعالیتش در زمینه طراحی سایت می گذرد، توانسته جایگاه خوبی در بین دیگر شرکتها پیدا کند. نکته حائز اهمیت در رابطه با تیم رویال سایت این است که پشتیبانی 24 ساعته آن، همواره برای پاسخ به سوالات شما در رابطه با طراحی وبسایت های مختلف، آماده است. از دیگر فعالیت های تیم رویال سایت نیز می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • فروش دامین
  • ·        پنل پیامک
  • ارائه هاست
  • پنل افزایش ممبر و فالوور
  • ارائه ابزارهای سئو
  • سئو و بهینه سازی وب سایت

شرکت زئوس

یکی از شرکت های دیگر در حوزه طراحی سایت که نسبت به رویال سایت دارای سابقه کاری بیشتری می باشد، شرکت زئوس است. این شرکت تا به امروز توانسته حدود 1000 وب سایت داخلی و خارجی را طراحی کند. وجه تشابه شرکت زئوس با رویال سایت این است که هر دو دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند. شایان ذکر است که زئوس به ارائه خدمات مبنی بر طراحی سایت پرداخته و دیگر خدماتی که رویال سایت آن ها را پوشش می دهد، ندارد.

شرکت چیارا

یکی از قوی ترین شرکت های طراحی سایت در شیراز، شرکت چیارا است که در بازار طراحی سایت به شرکتی معروف می باشد که می تواند وبسایت های حرفه ای فروشگاهی را ارائه دهد. در رابطه با سابقه کاری این شرکت تا به امروز اطلاعاتی در دست نیست، اما می توانیم به یکی از ویژگی های خوب این شرکت، یعنی طراحی اپلیکیشن در کنار طراحی وبسایت نیز اشاره کنیم.

شرکت بهار آرام

شرکت بهار آرام، یکی از شرکت های طراحی سایت است که شعار آن، ساخت وبسایت تنها در 4 روز می باشد! این شرکت تا به امروز بیش از 12 سال سابقه کار در حوزه طراحی انواع مختلفی از وبسایت ها مانند وبسایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی و غیره دارد. از دیگر خدماتی که این شرکت طراحی سایت در شیراز ارائه می دهد، بهینه سازی سئو است.

شرکت ادینه نوین

شرکت آدینه نوین که به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینک آدینه نوین معرفی می شود، شاخه ای از فعالیت خود را به طراحی سایت اختصاص داده است. تا حدودی می توان گفت که این شرکت توانسته در این زمین به خوبی بدرخشد و بهترین طراحی ها را در بین رقبای خود ارائه دهد.

شرکت داده ورزان

شرکت داده ورزان در این بخش به عنوان آخرین شرکت طراحی سایت در شیراز معرفی می شود که دارای گواهی سیستم مدیریت محتوا بوده و مشتریان این شرکت، برندهای نام آشنایی مانند ایران خودرو یا محصولات یک و یک هستند. شرکت داد ورزان نیز مانند رویال سایت و زئوس، دارای پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخ به سوالات شما می باشد.

کدام شرکت طراحی سایت در شیراز می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد؟

در رابطه با این که کدام شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم تا بهترین خدمات را دریافت کنیم، باید بگوییم که این موضوع تماما به حوزه فعالیت شما مرتبط است. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در کنار طراحی وبسایت خود از انواع ابزارهای بهینه سازی سئو نیز استفاده کنید یا پنل پیامکی اختصاصی برای خود داشته باشید، رویال سایت بهترین انتخاب برای شما است.

اما اگر می خواهید از تنها یک وبسایت قوی به همراه پشتیبانی را برای کسب و کار خود ارائه دهید، می توانید از خدمات دیگر شرکت هایی که در این بخش به شما معرفی کردیم، استفاده کنید. لذا توصیه می شود که برای انتخاب شرکت مورد نظر خود، ابتدا تمامی خواسته هایتان در زمینه طراحی سایت را به شکل یک چک لیست تهیه کنید تا هم خودتان از خواسته ای که دارید اطمینان کامل را حاصل کنید و هم آن را به تیم متخصص شرکت مد نظرتان ارائه دهید تا دقیقا مطابق با خواسته شما، طراحی پیش برود.

نتیجه گیری

در این مطلب به تمامی اطلاعات در رابطه با بررسی شرکت های طراحی سایت پرداختیم. با توجه به اطلاعاتی که در حوزه خدمات این وبسایت ها به شما ارائه دادیم، می توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید و یک وبسایت بی نقص را از آنها دریافت کنید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *