Search
Close this search box.

ابتکاری نو! جامع ترین پکیج آموزش ادمین اینستاگرام + تضمین استخدام

فهرست مطالب

چکیده : اگر به دنبال ادمینی اینستاگرام هستید و می‌خواهید تبدیل به یک ادمین شوید، پکیج آموزش ادمین اینستاگرام ابتکاری نو را خریداری نمایید.

از زمان پیدایش اینستاگرام تا به امروز این پلتفرم پیشرفت کم نظیری را تجربه کرده و توانسته بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان را گرد هم جمع کند. در حقیقت کسب و کارها با فعالیت در این پلتفرم با جامعه هدف بزرگتری مواجه می‌شوند و می‌توانند تجارت خود را گسترش دهند. البته گسترش تجارت بدون استفاده از یک فرد مسلط بر ابزارهای موجود در اینستاگرام امکان‌پذیر نیست. کسی که می‌تواند یک صفحه اینستاگرامی را به خوبی مدیریت کند و کسب و کارها را در مسیر رسیدن به هدف خود کمک کند، ادمین اینستاگرام نام دارد. شاید با این واژه در گذشته هم روبرو شده‌اید و همیشه این سوال را در ذهن داشته‌اید که چگونه می‌توان تبدیل به یک ادمین اینستاگرام شد. پکیج آموزش ادمین اینستاگرام ابتکاری نو به شما کمک می‌کند تا در این پلتفرم تبدیل به یک ادمین شوید و بتوانید از این راه درآمدزایی داشته باشید.

جهت خرید دوره ادمینی اینستاگرام میتوانید به وبسایت ابتکاری نو (Ebtekarino.com) مراجعه نمایید.

images_1704485619_659862f36062b.png

وظایف ادمین اینستاگرام حرفه ای چیست؟

در پکیج آموزش ادمین اینستاگرام ابتکاری نو وظایف ادمین اینستاگرام به طور کامل مشخص شده است. با این حال برخی از مهم‌ترین وظایف او را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • تولید محتوا: یکی از مهم‌ترین وظایف ادمین پیج اینستاگرام مدیریت و تولید محتوای اصولی و باکیفیت است.ادمین باید به طور مرتب استوری‌های جذاب بگذارد و با اشتراک گذاشتن عکس و فیلم، صفحه اینستاگرامی را فعال نگه دارد. همچنین ادمین میتواند ویدیوهای بیش از یک دقیقه‌ را در IGTV آپلود کند.
  • مدیریت کامنت ها: ادمین پیج اینستاگرام وظیفه دارد تمامی کامنت ها یا نظراتی که زیر پست‌ها گذاشته می‌شود را بررسی کرده و در صورت لزوم به آنها پاسخ دهد. همچنین او وظیفه دارد به دایرکت‌های ارسالی نگاه کرده و در صورت نیاز ارتباط مناسبی با افرادی که دایرکت می‌فرستند داشته باشد.
  • جذب فالوور: یک پیج اینستاگرامی زمانی موفق می‌شود که تعداد فالوورهای آن به طور مداوم رو به افزایش باشد.ادمین پیج اینستاگرام باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند در طول هر ماه تعداد فالوورها را افزایش داده و قدیمی‌ها را نیز حفظ نماید. البته او باید دقت داشته باشد که به دنبال جذب فالوورهای واقعی باشد.
  • برقراری امنیت پیج: با وجود اینکه اینستاگرام یکی از قوی‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان از نظر امنیت می‌باشد اما باز هم ادمین باید در این زمینه به صورت کاملاً دقیق عمل کند. او باید روی امنیت صفحه نظارت داشته باشد.
images_1704485646_6598630e8a1f3.png

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

پیج‌های اینستاگرامی شرایط متفاوتی دارند و طبیعتاً درآمد ادمین‌ها با هم برابر نیست. در مورد اینکه میزان حقوق یک ادمین چگونه مشخص می‌شود در پکیج آموزش ادمین اینستاگرام توضیحات کامل داده شده است. عوامل مختلفی در تعیین این حقوق نقش دارند که مهمترین آنها را با هم مرور می‌کنیم:

  • موقعیت جغرافیایی: اکثر حساب‌های اینستاگرامی که اقدام به استخدام ادمین می‌نمایند، حساب‌های تجاری هستند. طبیعتاً اینکه حوزه کسب و کاراین حساب‌های اینستاگرامی در کدام شهر باشد روی درآمد آنها تاثیر مستقیم می‌گذارد. قطعاً فعالیت ادمینی که در شهر تهران کار می‌کند از سایر شهرها بیشتر بوده و در اکثر مواقع حقوق بالاتری دریافت می نماید.
  • مهارت ادمینی:هر ادمین پیج اینستاگرام مهارت‌های خاص خود را دارد. هرچه مهارت‌های یک ادمین بیشتر باشد، درآمد او افزایش خواهد یافت. اگر ادمین بتواند تولید محتوا را شخصاً انجام دهد و فالوورهای بیشتری جذب کند، یقیناً حقوق بیشتری دریافت خواهد کرد که تمامی این موارد نیاز به کسب آموزش ادمینی دارد و ابتکاری نو تمامی این موارد را در پکیج آموزش ادمین اینستاگرام شفاف سازی نموده است.
  • تجربه ادمینی: تجربه ادمین اینستاگرام در افزایش حقوق او می‌تواند موثر باشد.هرچه ادمین تجربه بیشتری داشته باشد و از سابقه کاری خوبی برخوردار گردد می‌تواند حقوق بیشتری از مالک پیج اینستاگرامی مطالبه نماید. تجربه بالا به او کمک می‌کند تا کنترل و مدیریت بهتری روی پیج داشته باشد و آن را در مدار موفقیت قرار دهد.

چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم؟

همانند هر شغل دیگری برای اینکه بتوانید ادمین اینستاگرام شوید، باید آموزش‌های مربوط به آن را پشت سر بگذارید. هر آنچه که شما نیاز دارید در پکیج آموزش ادمین اینستاگرام ابتکاری نو گنجانده شده است. با این حال فرایند عمومی ای که برای تبدیل شدن به یک ادمین باید پشت سر بگذارید به صورت زیر است:

  • در گام اول برای تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام شما باید این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خودتان نصب نمایید.مانند یک کاربر معمولی در اینستاگرام فعالیت کنید و تمامی امکانات و ویژگی‌های آن را بشناسید. روحیه کنجکاوی خودتان را فعال کنید و با قابلیت‌های مخفی این شبکه اجتماعی هم آشنا شوید.
  • آشنایی با اپلیکیشن، گام ابتدایی تبدیل شدن به ادمین است.کسی که قرار است به عنوان مدیر یک حساب کاربری فعالیت کند نمی‌تواند فقط به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اکتفا نماید. او لازم است نحوه کار با اینستاگرام از طریق وب سایت را هم به خوبی یاد بگیرد. آشنایی با ربات Fallout در این زمینه می‌تواند کمک‌های بسیاری برای ادمین داشته باشد.
  • برای اینکه ادمین بهتری باشید باید بهترین نرم‌افزارهای گرافیکی را بشناسید و با محیط کاری آنها بیشتر آشنا شوید.از جمله این نرم‌افزارهای گرافیکی که می‌توانند به شما در مدیریت بهتر یک پیج اینستاگرامی کمک کنند می‌توانیم به Illustrator یا Photoshop اشاره کنیم.
  • نحوه استفاده از هشتگ‌ها برای بالا بردن مخاطبان را یاد بگیرید. هشتگ در اینستاگرام همان کاربرد کلمات کلیدی در وب سایت‌ها را دارد و در بالا بردن پیج اینستاگرامی بیشترین اثر را از خود نشان می‌دهد. از طرفی برای محتوا نویسی پیج اینستاگرام می‌توانید از مقالات وبلاگ نویسان هم الگوهای خوبی به دست آورید.
  • برای اینکه ادمین بهتری باشید حتماً باید تحلیل آماری را یاد بگیرید.ابزارهای آماری مختلفی در خود اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و تصمیمات بهتری برای مدیریت پیج اینستاگرامی تحت نظارت خودتان اتخاذ کنید.
  • در نهایت برای اینکه ادمین اینستاگرام با مهارت و حرفه ای شوید حتما پیشنهاد میکنیم تا پکیج آموزش ادمین اینستاگرام ابتکاری نو را خریداری نمایید. درنظر داشته باشید که خرید این دوره به همراه پشتیبانی رایگان و تضمین ورود به بازار کار ادمینی میباشد که در انتها بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم نمود.
images_1704485685_6598633566154.png

چه افرادی باید به دنبال پکیج آموزش ادمین اینستاگرام باشند؟

استفاده از پکیج آموزش ادمین اینستاگرام و یادگیری مطالبی که یک ادمین باید بداند برای هر کسی مفید خواهد بود. طبیعتاً انسان هرچه مهارت‌های بیشتری در زندگی داشته باشد، فرصت‌های شغلی متنوع‌تری هم پیش روی او وجود خواهد داشت. با این حال برای برخی افراد شرکت در دوره‌های آموزش ادمین اینستاگرام ضروری‌تر است. دسته اول افرادی هستند که به فعالیت در این شبکه اجتماعی علاقمند می‌باشند اما درآمدی از آن ندارند و صرفاً یک کاربر معمولی هستند. اینگونه افراد زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانند و با این وجود هیچ پولی از طریق آن وارد زندگی خود نمی‌کنند. تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام به آنها کمک می‌کند به جای فعالیت رایگان، کاری مفید و درآمدزا در این شبکه اجتماعی داشته باشند. 

همچنین تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام برای افرادی که علاقه دارند با انسان‌های گوناگون در ارتباط باشند و از نظرات آنها آگاهی پیدا کنند هم جذاب است. از طرفی افرادی که در حال حاضر پیج‌های پرطرفدار یا تجاری دارند و می‌خواهند صفحه قوی‌تری داشته باشند و مخاطبان بیشتری جذب کنند باید در دوره‌های آموزشی ادمین اینستاگرام ابتکاری نو شرکت نمایند. موفقیت بسیاری از این افراد در اینستاگرام فقط با ایده‌های شخصی بوده است. این ایده‌ها تا یک جایی مفید هستند اما از جایی به بعد فقط افرادی که به صورت حرفه‌ای کار کنند می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی به موفقیت برسند.

پکیج آموزش ادمین اینستاگرام را از کجا تهیه کنیم؟

اگر در اینترنت کلمه پکیج آموزش ادمین اینستاگرام را سرچ کنید احتمالاً با پیشنهادات متعددی روبرو خواهید شد. انصافاً برخی از این پیشنهادات جذاب هستند و ممکن است ذهن انسان را به خود مشغول کنند. با این وجود باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از این پکیج‌ها فقط جنبه درآمدزایی برای برخی افراد دارند. سرفصل‌هایی که در بسیاری از این پکیج‌ها آموزش داده می‌شوند اصلاً کاربردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ندارند و نمی‌توانند شما را تبدیل به یک ادمین موفق برای این پلتفرم کنند. شما باید به دنبال پکیجی باشید که توسط افراد متخصص و با سابقه طراحی شده باشد. پکیجی که انتخاب می‌کنید باید بهترین اطلاعات را جهت موفقیت در اختیار شما قرار دهد. در ادامه یکی از بهترین پکیج‌های آموزشی در این حوزه را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. با کمک این پکیج می‌توانید تبدیل به یک ادمین موفق در پلتفرم اینستاگرام شوید.

images_1704485713_65986351a71fa.png

پکیج آموزش ادمین اینستاگرام ابتکاری نو، اولین گام در تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام

بهترین پکیج آموزش ادمین اینستاگرام که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، دوره آموزشی ابتکاری نو است. قبل از اینکه بخواهیم دلایل خودمان برای معرفی این دوره را خدمت شما بیان نماییم، ذکر یک نکته ضروری می‌باشد. خرید این پکیج با کیفیت، تنها آغاز کار شما برای تبدیل شدن به یک ادمین موفق در اینستاگرام است. با ثبت نام در این دوره ادمینی قطعاً شما می‌توانید پیشنهادات کاری زیادی در این حوزه دریافت کنید اما نباید مطالعه خودتان در مورد مهارت‌های یک ادمین را پایان دهید. اگر می‌خواهید در دنیای اینستاگرام موفق باشید همیشه باید از اطلاعات و مهارت‌های به روز استفاده کنید. پکیج آموزش اینستاگرام ابتکاری نو برای شما ۵ جلسه مهم در نظر گرفته است. در جلسه اول با مفاهیمی مثل پرسونا، ساخت ویترین حرفه‌ای و امنیت اینستاگرام آشنا خواهید شد.

همچنین یاد می‌گیرید که چگونه از الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید و هدف گذاری خوبی داشته باشید. در جلسه دوم نحوه محتوا نویسی و بارگذاری آن در پیج اینستاگرام را آموزش خواهید یافت و در جلسه سوم برخی ابزارهای مفید در اینستاگرام را خواهید شناخت. موضوعات مهمی که در جلسه چهارم در مورد آنها صحبت خواهد شد، اپلیکیشن‌های تولید محتوای اینستاگرام و سایت‌های دانلود عکس هستند. همچنین در جلسه پنجم به این موضوع پرداخته خواهد شد که چگونه بتوانید به بهترین شکل لایو برگزار کنید و سایت‌های رقبا را تحلیل نمایید. البته دایره آموزش‌ها وسیع‌تر از این خواهد بود و ما فقط سرفصل‌های مهم را خدمت شما معرفی کردیم. برای اینکه در این دوره آموزشی شرکت کنید کافی است روی کلمه پکیج آموزش اینستاگرام ابتکاری نو کلیک نمایید.

تضمین استخدام ادمینی + 3ماه پشتیبانی رایگان دوره ادمینی

همچنین با خرید پکیج آموزش اینستاگرام ابتکاری نو، به مدت سه ماه از خدمات پشتیبانی رایگان بهره مند خواهید شد و میتوانید در کنار مشاهده آموزش ها از مشاوره و راهنمایی کارشناسان پشتیبانی دوره ادمینی بهره مند شده و خبر خیره کننده تضمین استخدام در پایان دوره بوده که کارشناسان ابتکاری نو شما را به صاحبین کسب و کار معرفی نموده تا کسب درآمد خود را در این حوزه آغاز نمایید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

یک پاسخ

  1. خیلی جالب بود – سرفصل های دوره را هم در سایت ابتکارینو مشاهده کردم – مرسی از پیشنهاد همیار آی تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *