Search
Close this search box.

معرفی بهترین نمایندگی دوربین مداربسته داهوا در تهران

فهرست مطالب

دوربین مدار بسته اولین بار در کشور ایالات متحده آمریکا اختراع شد. هدف از اختراع دوربین مدار بسته کنترل بهتر محیط های اداری و تجاری و همچنین محیط های مسکونی می باشد.

دوربین های مدار بسته کمک شایانی نیز به پلیس راهور نموده اند؛ به لطف استفاده از دوربین های مدار بسته در کنترل ترافیک، هم امکان رصد شبانه روزی برای پلیس به وجود آمد و همچنین میزان تخلف را نیز بسیار کاهش داد.

شرکت های فراوانی در زمینه تولید دوربین مدار بسته فعالیت می نمایند؛ شرکت دانش بنیان داهوا نیز یکی از این شرکت هاست.

دوربین های مدار بسته در سه نوع تولید شده اند؛ آنالوگ، دیجیتال و دوربین های مداربسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته آنالوگ

اولین نوع از دوربین های مدار بسته که وارد بازار شدند، دوربین های آنالوگ بودند. این نوع از دوربین های مدار بسته کیفیت مناسبی نداشتند و همچنین در انتقال داده های ضبظ شده نیز سرعت بسیار پایینی داشتند.

اتصال این دوربین ها به صورت با سیم بوده و از طریق کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده یعنی DVR متصل می گردد.

دوربین های مدار بسته آنالوگ اگرچه آغاز این مسیر پر فراز نشیب بوده اند اما دارای ضعف های جدی بوده و همین موضوع سبب شد تا مهندسین این حوزه به فکر راه چاره باشند.

تاخیر چند ثانیه ای در ارسال تصاویر، کیفیت پایین تصاویر، عدم امکان استفاده در مسیر های دور و عدم کارایی در شب و محیط های کم نور بزرگ ترین عیب های دوربین های مداربسته آنالوگ می باشند.

این ضعف ها سبب شد تا دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP وارد عرصه شوند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه

همزمان با ورود به دهه 2000 و گسترش پیدا کردن اینترنت، مهندسین حوزه دوربین مدار بسته در فکر راهی برا اتصال دوربین های مدار بسته به شبکه و انتقال تصاویر از طریق بستر اینترنت بودند.

بدین ترتیب دوربین های مداربسته تحت شبکه پا به عرصه وجود نهادند؛ دوربین های تحت شبکه با پیروی از منطق 0 و 1 توانستند خود را به بستر شبکه اینترنت متصل نمایند.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه داهوا در دو نوع بی سیم و با سیم تولید شده اند که هرکدام با اتصال به دستگاه NVR تصاویر را از طریق شبکه انتقال می دهند.

دوربین های تحت شبکه دارای کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به دوربین های مدار بسته آنالوگ هستند و از طرف دیگر، قیمت بالاتری نیز دارند.

امکان انتقال تصاویر و صدای محیط از طریق اینترنت وجود دارد و به لطف کیفیت مناسب آن، قابلیت تشخیص چهره نیز به آن ها داده شده است.

اتصال به شبکه اینترنت جهانی سبب می گردد تا در هر نقطه ای از جهان، به تصاویر دوربین مداربسته خود دسترسی داشته باشید و به صورت لحظه آن را مورد رصد قرار دهید.

دوربین مدار بسته دیجیتال

نوع سوم دوربین ها یا دوربین های مداربسته دیجیتال با هدف بالا بردن کیفیت تصاویر تولید شدند. پایین بودن کیفیت تصاویر در دوربین های آنالوگ مانعی در برابر استفاده از دوربین ها در مراکز حساس به شمار می رفت.

دوربین های دیجیتال دارای تصاویری با کیفیت HD هستند و تا 32 مگاپیکسل نیز کیفیت تصویر دارند. دوربین های دیجیتال امکان استفاده به صورت آنالوگ و تحت شبکه را نیز دارند که یک نقطه قوت برای آن ها به شمار می رود.

تکنولوژی های مورد استفاده در دوبین های مدار بسته دیجیتال به صورت HDTVI، AHD و HDCVI می باشد.

داهوا به عنوان یک شرکت دانش بنیان توانسته است انواع دوربین های مداربسته را برای نیاز های مختلف افراد و کسب و کار ها تولید نماید و به رقابت با برند های قدیمی و مطرح در این زمینه بپردازد.

داهوا در سراسر نقاط دنیا دارای نمایندگی بوده و محصولات خود را از طریق نمایندگی های خود به فروش می رساند.

در کشور عزیزمان ایران نیز نمایندگی دوربین مدار بسته داهوا وجود دارند و فعالیت می نمایند. از نمایندگی های برتر دوربین داهوا می توان به دیجی داهوا اشاره نمود.

از آنجایی که بستر تقلب و کلاهبرداری برای سودجویان فراهم می باشد، بهتر است برای تهیه دوربین مدار بسته آنالوگ یا تحت شبکه به  مراکز و شعب معتبر در این زمینه مراجعه نمایید.

بهترین نمایندگی دوربین داهوا

دوربین های مدار بسته در روزگار امروزی ما استفاده های فراوانی دارند؛ تقریبا تمامی فروشگاه برای بالا بردن امنیت فروشگاه خود از دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا آنالوگ استفاده می نمایند.

مراکز حساس همچون بانک ها و مراکز امنیتی و نظامی نیز از همان روز های اول ظهور دوربین های مدار بسته از آن ها برای بالاتر بردن امنیت فضای داخلی خود استفاده می نموده اند.

از آن جایی که حوزه تولید دوربین های مدار بسته دارای رقابت بسیاری می باشد، عرصه برای هر تولید کننده ای سخت می باشد و این مورد برای برند داهوا نیز برقرار است.

دوربین های مدار بسته داهوا از همان ابتدای تولید دارای کیفیت مثال زدنی از نظر کیفیت ساخت و کیفیت تصویر بوده اند و همین موضوع سبب افزایش توانایی رقابت در این بازار سخت شده است.

مجموعه دیجی داهوا در تلاش بوده است تا با تهیه اجناس با کیفیت و اورجینال به بهترین نمایندگی در کشور ایران مبدل گردد.

تمامی دوربین های مدار بسته و تجهیزات مربوطه به آن، دارای بالاترین کیفیت بوده و توسط مجموعه دیجی داهوا که نمایندگی رسمی دوربین داهوا می باشد، به کشور عزیزمان وارد می شوند.همچنین محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است.شما میتوانید لیست قیمت به روز دوربین داهوا را در وب سایت دیجی داهوا مشاهده نمیایید و همچنین با ارتباط با کارشناسان فروش از قیمت های دقیق اطلاع یابید.

مجموعه دیجی داهوا ضمن ارائه بهترین کیفیت به مشتریان خود، کارشناسان با تجربه ای نیز در گروه خود جای داده تا پیش از خرید دوربین های مدار بسته و تجهیزات آن، راهنمایی هایی را در اختیار مشتریان قرار دهند.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان می توانید به نمایندگی دیجی داهوا مراجعه نموده یا به کمک شماره تماس 91006008-021، با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید و بهترین دوربین مداربسته مورد نیاز خود را با کیفیت اورجینال خریداری نمایید.

dahua

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *