Search
Close this search box.

دارک وب چیست و چگونه می‌توانیم به آن دسترسی داشته باشیم

دارک وب چیست؟

دارک وب بخشی از اینترنت است که اطلاعات و خدمات غیرقانونی یا مخفی را فراهم می‌کند. در دارک وب، فعالیت‌ها و تبادلات ممکن است ناشناس و بی‌ردیاب باشد و معمولاً به کمک شبکه‌های مخفی انجام می‌شود.

فهرست مطالب

اگر از طرفداران تکنولوژی باشید مطمئنا تا به حال نام‌های دارک وب و دیپ وب به گوشتان خورده است، بسیاری از افراد ماهیت این دو مفهوم را به جای هم به کار می‌برند، هر چند این دو موضوع تا حدودی به هم شباهت دارند اما باید بدانید «دارک‌ وب» زیر مجموعه‌ای از «دیپ‌ وب» است، در ادامه با همیار آی تی همراه باشید تا بیشتر به بررسی این مبحث بپردازیم.

در تاریکی عمیق اینترنت، جهانی مخفی و رازآلود به نام دارک‌وب وجود دارد. این مکان ممنوعه‌ای است که از طریق مرورگرهای معمولی به سادگی دسترسی پیدا نمی‌کند. در این تاریکی مخفی، فعالیت‌های غیرقانونی و معاملات مخفیانه به وقوع می‌پیوندند و برای ورود به این دنیای پنهان نیاز به مهارت‌های آی تی عالی دارید. از تکنولوژی‌های رمزنگاری پیشرفته گرفته تا استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان واحد پرداخت و ابزارهای مخفی‌سازی داده، تمامی این عناصر ضروری هستند.

همانطور که گفتیم وب تاریک (Dark Web) زیر مجموعه‌ی وب عمیق (Deep Web) است، در حقیقت دارک‌ وب در یک لایه پایین‌تر از دیپ‌ وب وجود دارد، اینفوگرافیک زیر مثال خوبی است که می‌تواند تفاوت این موارد را برای شما نمایش دهد.

دارک وب
تفاوت‌های دارک وب و دیپ وب

همانطور که در اینفوگرافیک بالا مشاهده می‌کنید حدود 90 درصد از حجم کل وب در قسمت دیپ وب وجود دارد ضمن اینکه دارک وب در لایه‌ی زیرین دیپ وب قرار دارد و می‌توان آن‌را زیر مجموعه‌ی دیپ وب دانست.

فضای اینترنت را مانند یک کوه یخ در نظر بگیرید که تنها قسمت کوچکی از آن به صورت عمومی در دسترس و قابل مشاهده است و بخش اعظم آن مخفی بوده و به صورت عادی در دسترس همه قرار ندارد که آن را دیپ وب می‌نامند، حال بیایید کمی بیشتر با این مفهوم آشنا شویم.

دیپ وب (Deep Web) چیست؟

دیپ وب یا وب عمیق به زبان ساده به آن بخشی از وب اطلاق می‌شود که موتورهای جستجو و کاربران مهمان امکان دسترسی به آن را ندارند، به عنوان مثال وبسایت‌هایی که برای دسترسی به آن‌ها باید در حساب کاربری خود لاگین کنید مثل صفحه‌ی انتخاب واحد دانشگاه، حساب ایمیل شما، انجمن‌ها و سایت‌هایی که برای مشاهده‌ی مطالبشان باید در آن‌ها حساب کاربری داشته باشد، صفحات سیستم‌های مدیریت محتوای وبسایت‌ها، دیتابیس وبسایت‌ها، پروفایل شبکه‌های اجتماعی و…

تمام این موارد مثال‌هایی از دیپ وب هستند، همانطور که مشاهده می‌کنید روزانه با بسیاری از این موارد سر و کار داریم و در حقیقت تمام ما تا به حال وارد دیپ وب شده و از آن استفاده کرده‌ایم.

پس با این تفاسیر دیپ وب به خودی خود ماهیت خطرناکی ندارد، بسیاری از افراد دیپ وب را با دارک وب اشتباه می‌گیرند، در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل به بررسی دارک وب پرداخته و هر آنچه باید در مورد آن بدانید را به شما بگوییم.

دارک وب (Dark Web) چیست؟

به شبکه‌ای از وبسایت‌ها گفته می‌شود که از دسترس عموم افراد خارج بوده و تنها با استفاده از ابزارهای خاصی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت، از آن‌جایی که این شبکه تقریبا غیر قابل ردیابی است هرگونه جرمی مثل خرید و فروش اسلحه و مواد مخدر، آزار و اذیت انسان‌ها، تهیه مدارک جعلی، قاچاق اعضای بدن انسان، درخواست برای قتل یک انسان، درخواست برای هک کردن یک شخص و هر نوع فعالیت غیرقانونی دیگری که فکرش را بکنید در آن قابل وقوع است.

اتاق قرمز دارک وب چیست؟

از آن‌جایی که این شبکه‌ها در محیط‌های کاملا ایزوله ایجاد می‌شوند و هیچ اطلاعاتی از گردانندگان آن‌ها در دسترس نیست امکان ردیابی این افراد برای دولت‌ها تاحدودی غیر ممکن است، هرچند مواردی از دستگیری این افراد توسط پلیس نیز وجود دارد.

دارک وب یک محیط امن برای خلافکاران محسوب می‌شود، آن‌ها می‌توانند از این طریق فعالیت‌های غیرقانونی خود را گسترش داده و پول بیشتری به‌دست آورند، خرید و فروش در این‌گونه وبسایت‌ها معمولا از طریق بیت‌کوین انجام می‌شود تا قابل ردگیری و ردیابی نباشد، اطلاعات بیشتری در خصوص این واحد پولی را می‌توانید در مقاله‌ی بیتکوین چیست و چگونه کار می‌کند به‌دست آورید.

ماجرای اتاق‌های قرمز دارک وب چیست؟

توجه: متنی که در ادامه می‌خوانید، تاحدودی آزاردهنده است، لطفا در صورتی که شرایط خاص، بارداری یا مشکلات قلبی دارید، بدون مطالعه‌ی این قسمت، به بخش بعدی مقاله مراجعه کنید، اطلاعاتی که در فضای اینترنت در خصوص اتاق‌های قرمز دارک‌وب پخش شده، شایعه هستند و هدف این افراد، تنها سو استفاده از کنجکاوی مردم و دریافت پول است، تا به‌حال سند معتبری مبنی بر وجود اتاق قرمز در دارک‌وب یافت نشده.

اولین چیزی که با شنیدن نام اتاق قرمز (Red Room) به یاد آن می‌افتیم، درد، شکنجه و خون‌ریزی است، اما آیا این موراد واقعیت دارد؟ شاید شما هم این موضوع را شنیده‌اید که در اتاق‌های قرمز دارک وب، افراد پولی را می‌پردازند تا به شکل زنده، خوردن گوشت انسان، بریدن اعضای بدن، قتل، شکنجه، تجاوز به کودکان و آزار و اذیت دیگران را تماشا کنند! اما باید بدانید، وجود چنین چیزی در دارک وب، تنها یک شایعه است و عموم سایت‌های رد روم (Red Room) پس از دریافت پول، هیج اقدامی انجام نداده، نه خبری از شکنجه است و نه پخش زنده! تنها هدفی که پشت این وبسایت‌هاست، سو استفاده از کنجکاوی مردم و سرقت پول‌هاییست که پرداخت می‌کنند.

چگونه می‌توانیم وارد دارک وب شویم؟

همانطور که گفتیم این وبسایت‌ها به صورت معمول در دسترس عموم افراد قرار ندارند و تنها از طریق ابزارهای خاصی قابل دسترسی هستند، به شما توصیه می‌کنیم سعی کنید بدون دلیل و حتی از روی کنجکاوی نیز وارد این شبکه‌ها نشوید، چراکه افراد خلافکار و هکرهای بسیار ماهری در این‌گونه شبکه‌ها وجود دارند و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی به سادگی می‌توانند اطلاعات حساس شما را به‌دست آورند، به یاد داشته باشید این افراد درحال انجام فعالیت‌های غیرقانونی هستند و در صورتی که احساس کنند فردی قصد کنکاش در کار آن‌ها را دارد یا به هر دلیلی احساس خطر کنند نسبت به او واکنش نشان می‌دهند.

اما خلاصه‌ای از نحوه‌ی ورود به دارک نت:

از آن‌جایی که این وبسایت‌ها مخفی هستند و به صورت معمول نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت، شما باید از ابزار خاصی به نام TOR استفاده کنید، این برنامه ضمن مخفی کردن آدرس آی‌پی شما، اطلاعات ارسالی و دریافتی را از طریق شبکه‌ای خاص عبور داده و آن‌ها را رمزگذاری می‌کند، در حقیقت با استفاده از این ابزار هویت اصلی شما پنهان مانده و تا زمانی که خودتان اقدام به فاش کردن آن نکنید کسی قادر به شناسایی شما نخواهد بود.

ضمن اینکه آدرس وبسایت‌های موجود در دارک نت همانند سایر وبسایت‌ها نبوده و معمولا از یک نام به همراه یک رشته‌ی هش شده تشکیل می شود و در انتها نیز با پسوند Onion خاتمه می‌یابند.

به عنوان مثال آدرس یک وبسایت در دارک نت چیزی مشابه helloxyz1sd21fdv23.onion خواهد بود (لطفا توجه داشته باشید که این آدرس یک آدرس فرضی بوده و به جای خاصی هدایت نخواهد شد)

دارک وب

پس از نصب و راه‌اندازی ابزار تور با وارد کردن آدرس یک وبسایت در دارک وب می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، از آن‌جایی که این وبسایت‌ها مخفی و غیرقانونی هستند توسط موتورهای جستجوی معمول مثل گوگل و بینگ قابل جستجو نیستند و برای یافتن آن‌ها باید از جستجوگرها و ویکی‌های مخصوص این‌کار استفاده کنید، به عنوان مثال یکی از این موتور‌های جستجو Grams نام دارد، که در انتهای آموزش نحوه‌ی استفاده از آن را برای شما شرح داده‌ایم.

توجه: مجددا به شما توصیه می‌کنیم تا حد امکان وارد محیط دارک وب نشوید، چراکه علاوه بر خطراتی که در این شبکه وجود دارد فعالیت‌های غیرقانونی و غیر انسانی نیز در آن انجام می‌شود که مشاهده‌ی آن‌ها تنها باعث ناراحتی و سلب آرامش شما خواهد شد!

اما در صورتی که به هر دلیلی قصد ورود به این محیط را دارید توصیه‌ی اکید می‌کنیم موارد زیر را رعایت کنید:

  • به هیچ‌وجه اطلاعاتی از خود منتشر نکنید.
  • در آن‌جا با کسی صحبت یا بحث نکنید.
  • در وبسایت‌های دارک‌وب کامنت ارسال نکنید.
  • مرورگر را در حالت پرایوت قرار دهید.
  • وارد حساب‌های کاربری خود نشده باشید.
  • اجرای اسکریپت را در مرورگر خود غیر فعال کنید.
  • موقعیت مکانی را در مرورگرتان غیرفعال کنید.
  • روی وب‌کم دستگاه خود را بپوشانید.
  • میکروفون دستگاه خود را بپوشانید.
  • به هیچ‌کس در آن محیط اعتماد نکنید.
  • نام کاربری، ایمیل و پسوردهای واقعی انتخاب نکنید.

ضمنا این مورد را نیز به یاد داشته باشید که در اکثر کشورها حضور در شبکه‌ی دارک وب به عنوان یک فعالیت غیر قانونی تلقی می‌شود، ضمن اینکه مجددا تاکید می‌کنیم دارک وب در اکثر مواقع توسط خلافکاران برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌شود، حتی هنگامی که از روی کنجکاوی وارد اینگونه وبسایت‌ها شوید باعث افزایش بازدید آن‌‌ها و در نتیجه افزایش فعالیت آن افراد خواهید شد، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تا حد امکان و حتی از روی کنجکاوی نیز وارد این محیط نشوید.

آموزش تصویری ورود ایمن به دارک وب

احتمالا با خواندن این مقاله کنجکاو شده‌اید که همین حالا وارد دارک‌وب شده و شما هم آن را تجربه کنید، در ادامه قصد داریم آموزش ورود به دارک وب را به شکل تصویری و مرحله به مرحله به شما نمایش دهیم، این روش مستقیما توسط ما انجام شده و در قالب تصاویر هر مرحله برای شما آماده شده، نکته‌ی مهم در خصوص این روش، امنیت و اطمینان از آن است.

توجه: شما با مسئولیت خودتان وارد محیط دارک‌وب می‌شوید و همیار آی‌تی مسئولیتی در این خصوص نمی‌پذیرد، لطفا توجه داشته باشید که در فضای دارک‌وب به هیچ‌وجه آدرس حساب‌های کاربری، نام واقعی یا اطلاعات خود را وارد نکنید، به‌هیچ‌وجه با دیگران صحبت نکرده یا کامنتی ارسال نکنید، تا امنیت شما به‌خطر نیفتد.

مرحله‌ی ۱: دانلود مرورگر Tor

در ابتدا با ورود به بخش دانلود Tor مروگر مخصوص این‌کار را با توجه به سیستم‌عامل خود دانلود کرده و روی رایانه‌ی خود نصب کنید، لطفا توجه داشته باشید که برای ورود به وبسایت Tor باید از ابزارهای تغییر آی‌پی یا VPN استفاده کنید.

دارک وب

به عنوان مثال، برای ادامه‌ی آموزش، ما نسخه‌ی مخصوص ویندوز را دانلود می‌کنیم، پس از کلیک روی دکمه‌ی Download منتظر بمانید تا فرایند دانلود کامل شود.

 مرحله‌ی ۲: نصب مرورگر

همانند سایر برنامه‌هایی که روی رایانه‌ی خود نصب می‌کنید، کافیست تا روی فایل دانلود شده ۲ مرتبه کلیک کرده و مراحل نصب را انجام دهید.

دارک وب

پس از کلیک روی فایل نصبی، با صفحه‌ی انتخاب زبان مواجه می‌شوید که برای ادامه، کافیست روی OK و سپس گزینه‌ی Install کلیک کنید تا فرایند نصب انجام شود.

مرحله‌ی ۳: انجام تنظیمات مرورگر

پس از اینکه مرورگر روی رایانه‌ی شما نصب شد، کافیست روی آیکن شروع برنامه (Start Tor Browser) کلیک کنید تا وارد مرورگر Tor شوید، سپس با صفحه‌ی زیر مواجه می‌شوید.

دارک وب

سپس روی دکمه‌ی Connect کلیک کرده و منتظر بمانید تا فرایند اتصال به شبکه انجام شود، پس از آن با صفحه‌ی زیر مواجه می‌شوید که نشان‌دهنده‌ی اتصال موفق به شبکه و ورود به دنیای دارک‌وب است.

دارک وب

صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید، صفحه‌ی نخست موتور جستجوی داک‌داک‌گو بوده که یک جستجوگر با تاکید روی حریم خصوصی به‌شمار می‌رود، اما همانطور که گفتیم، موتورهای جستجویی مثل گوگل، در دارک‌وب کار نمی‌کنند و باید برای اینکار از موتورهای جستجوی مخصوص یا سایت‌های لیستینگ استفاده کنید.

مرحله‌ی ۴: جستجو در دارک‌وب

همانطور که گفتیم، یکی از موتورهای جستجوی موجود در دارک‌وب، گرام نام دارد که از طریق آدرس http://grams7enqfy4nieo.onion می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، با ورود به این موتور جستجوگر، با صفحه‌ی زیر مواجه می‌شوید.

دارک وب

توجه داشته باشید که به‌هیچ‌وجه وارد حساب‌های کاربری خود نشوید و از نام واقعی خود استفاده نکنید، در هیچ‌جا کامنتی ارسال نکرده و با دیگران صحبت نکنید.

اما احتمالا تنها به کمک یک موتور جستجو نمی‌توانید در تمام بخش‌های دارک‌وب وارد شوید، چرا که خیلی از سایت‌های غیرقانونی به شکل مخفی فعالیت می‌کنند، به همین دلیل، می‌توانید از سایت‌هایی مثل ویکی‌مخفی (HiddenWiki) به آدرس http://zqktlwi4fecvo6ri.onion استفاده کنید، دقت کنید که سایت‌های غیرقانونی نیز در این آدرس وجود دارد، بنابراین از شما تقاضا می‌کنیم حتی از روی کنجکاوی نیز وارد آن‌ها نشوید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

549 پاسخ

  1. الکی وقت خودتو تلف نکنید. اونجا برا کسی نر*دن.
    مهم ترین کار هاشون خرید و فروش اطلاعات و حساب های جعلی است.
    بیشتر خدماتشون هم پولیه و به دلاره.
    یه شکولات حداقل 1 دلار قیمت داره.
    به نظر میاد نویسنده سایت های ایرانی هم با این سایت ها آشنا نیستن. بهتره از سایت های خارجی پیگیر بشین. برنامه تور یک پیش نیازه. نه حداکثر نیاز.
    دارک وب فقط به درد برنامه نویس های فوق حرفه ای و خلافکار ها می خوره. اونجا خیرات پخش نمی کنن.
    بیشتر نظرات هم فقط جو الکی دادن. خود دارک وب هم لایه لایه هستش و شما با یک ورود ساده قرار نیست با خدای مرگ برخورد کنید.
    هیچ سایتی هم اطلاعات حساس نمی خواد. نه شماره و نه ایمیل و نه اسم و آدرس. مگر اینکه توافقی در اختیار کسی قرار دهید.
    در اینترنت تصاویر و محتوای وحشتناکی بار ها پخش شده. از جمله داخل تلگرام و یوتیوب که این سال ها محبوبیت زیادی داشتن، که بعدا از این برنامه ها پاک شده. اما داخل دارک وب اینطور نیست. محتوا حتی به افراد بالغ هم آسیب میزنه. هیچ قانونی وجود نداره و چیز هایی وجود داره که آدم به انسانیت انسان شک می کنه.
    کلام آخر: ک*نت*ن نخاره

  2. خب بنده هکر تشریف دارم از اون جایی که آدم فوق با حوصله ای هستم کامنتا رو خوندم. باید عنوان کنم که کسی که هکره واقعا اعلام نمیکنه یه هکره!
    البته بنده هنوز هکر حرفه ای نشدم ولی از دو سال پیش زمانی که شروع به گشت زنی تو دنیای مجازی میکردم با یه افغانی ای آشنا شدم که هکر معروفی در سراسر جهانه! آیدی هاش همه فیکن ولی نمیدونم بخاطر چی منو به شاگردی گرفت. احتمالا از آی کیو ی بالای من خبردار شدهههه🤣 خلاصه اینکه الان دوساله دارم ازش آموزش میبینم. میلیون ها بار ازش خواستم منو دارک وب راه بده ولی میگه هموز بچم واسه اینکارا! خب حقیقتش هم پونزده سالمه و دارک لرد(هکر افغانی) هم میگه تا هیجده ساله نشدم منو اونجا راه نمیده. باید بگم دارک لرد هم از طریق دارک وب سرمایش رو جمع کرده. یه چیز جالب‌تر اینکه اون حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار در ماه از طریق فعالیت تو دارک وب بدست میاره. میگه اونجا رد روم واقعا وجود داره و برای افراد سادیسمی یا روانیه، اونجا آدم میکشن، تجاوز میکنن، زنده زنده آدم میخورن، عکس ها و ویدئو های زنده از آدم های فضایی منطقه ۵۱، انسان های عجیب الخلقه ی دوسر یا چند پا و دست هم منتشر میکنن. باید بگم دارک لرد حتی یه جن هم داره. میخواید باور نکیند ولی برای دادن کادوی تولدم اون دو بار از جن ای که از دارک وب خریده و باهاش دوسته کمک گرفته. با چشمام ندیدمش ولی مگه میشه از غرب کابل جایی که اون زندگی میکنه یه کادوی تولد چند هزار ملیونی رو نصفه شب اونم با امنیت خونه ما بیارتش و بذاره زیر تخت من؟

    1. من می خوام یه هکر شم اول باید از کجا شروع کنم ممنون میشم اگر راه نمایی کنی

    2. سلام
      میشه داخل دارک وب شد ولی کار هر کسی نیست من یک دوستی داشتم که برنامه نویسی و هکری رو توی قطر یاد گرفته بود وقتی به ایران برگشت اون زمان من دانشجوی دندانپزشکی بودم و دوستم هم برنامه نویسی می خوند ۶ روز تو خوابگاه اونا بودم یه روز دوستم به من گفت که تونسته داخل یک سایتی به نام دارک وب بشه اون موقعه کمتر کسی در مورد دارک وب می دونست من خودم هم اسم اون سایت رو نشنیده بودم دو روز بعد دوستم گفت یک بسته سفارش داده از دارک وب که به پول اون زمان ۶۰۰ هزار بیت کوین داده بود برای اون بسته شب که همه تو خوابگاه خوابیده بودن حراست دانشگاه زنگ زد و گفت بیا بسته رو ببر ما نمی تونیم برش داریم دوستم رفت بعد از ۱۰ دقیقه‌ای زنگ زد گفت بیا چمن اون موقع پشت دانشگاه یه چمن بود من همین که از خوابگاه خارج شدم یه بوی بدی می یومد هر چقدر هم نزدیک تر می شدی بوش زیادتر می شد رفت نزدیک دیدم دوستم و چند تا از رفیقاش بایه بسته سیاه که وسط چمن گذاشته بودن همین که رسید چند تا ماسک دادن رو زدم به صورتم از ترس هیچ کس نمی تونست بسته رو باز کنه تا اینکه یه نفر از پچه ها که خودش درباره این چیز ها تحقیق می کردبسته رو باز کرد همین که بسته رو باز کرد از ترس بیهوش شد توی بسته یه چاقو که به خون آغشته شده بود و یک مچ دست انسان بود از ترس همه جاشون خشک‌شون زده بود تا به خودمون بیام چن نفر با لباس شخصی اومدن دنبال ما
      خلاصه ما رو گرفتن ۱۵ روز تو باز جویی بودیم که فکر می کردن ما اون کار ها رو کردیم بهد از این ها ممنوع الخروج شدیم و دیگه نمی تونستیم هیچ فعالیتی داخل اینترنت داشته باشیم

    3. تو علاوه بر اینکه هکر نیستی ولی اسکل به تمام معنایی اون افغانیم سرکوچتون نگهبانی ساختمونه

    4. طرف افغانیه همه هم میدونن افغانیا چرا باید این چیزا رو به پسر خوسگل ۱۵ ساله یاد بده راستشو بگو رابطه ای بین شما هست

    5. عزیزم خودت میگی کسی که هکر هست نمیگه من هکرم 😂بعدشم داوک لرد یه چیز دیگس و دارک وب یه چیز دیگه دارک لرد یه سایتی هست که پور توش فیلم های رقص هست 😀😀😀

    6. دوست عزیزم یقین اوردم که 12 سالت بیشتر نیست و با گوشی مادر پدرت سرچ کردی ورود به دارک وب 🙂

    7. توطئه در کار است توطئه های بزرگ در کار است

  3. سلام. من تو دارک وب از طریق فروش محتوا درآمد دارم. در واقع یک سایت هست که توش محتوا آپلود میکنین و براش قیمت تعیین میکنین و مردم با دیدن پیش نمایش اقدام به خرید میکنن. یک پکیج 1 ترابایتی خریدم 50 دلار که توش بیش از 5000 محتوا هست. اینا رو هرکدوم آپلود میکنم و میفروشم. تقریبا ماهیانه 200 الی 300 دلار از این طریق درآمد دارم. اگه سرعت نت خوبی داشتم درآمدم بیشتر هم میشد. اینا رو گفتم که بدونید دارک وب اونقدرا هم ترسناک و خطرناک نیست. خیلی ها مثل من درآمد سالم و بی دردسری ازش دارن.

  4. سلام میخام وارد dark wabبشم ولی نمیدونم چجوری هرکاری هم میکنم نمیشه لطفا کمکم کنین .

    اگه میشه یکی بهم بگه و ع سر کنجکاوی نیس واقعا میخام ی کاریو تو دارک وب شرو کنم .

    1. سلام عشقم لطفا شمارت بده من بهت شخصا زنگ میزنم بهت میگم جیگر

    2. بیا یه بار بهم بده خودم تورو وارد میکنم

  5. سلام من صبح تا شب برای تهیه یه مقاله کامل و بدون غلط از دارک وب کل تابستونمو وقت گذاشتم.
    اول بگم که یک سری اطلاعاتی که شما دادید غلطه،سایت های دارک وبِ واقعی همشون رمز و نام کاربری میخوان و الکی نیست هرکسی وارد بشه این رمزم به خلاف کار های باند قاچاق و قاتل ها و هکر های قابل اعتماد خودشون داده میشه درضمن ادرس سایتم مدام عوض میشه و حتی کاربرا(کاربرا که چه عرض کنم بیمار های روانی)رمزشونو هر روز عوض میکنن.
    حالا سوال اینجاست که اگر سایت توسط FBI قابل ردیابی نیست چرا آدرس سایتشون و رمزشون رو عوض میکنن اونا حتی مدام بررسی میکنن که جاسوسی از طرف پلیس تو سایتشون نفوذ نکرده باشه.
    به لطف باگ هایی که مرورگر تور داره این سایت ها به همراه کاربراشون قابل ردیابیست برای همین لازمه آدرس سایتشون رو روزانه عوض کنن.
    اگر FBI سایت های واقعی دارک وب رو پیدا کنه حتما ip خلاف کارارو درمیاره دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره.
    درضمن یک سری سایت های دارک وب فیک وجود دارند برای کاربران کنجکاو که توسط پلیس ساخته شدن که کاربرا فکر کنن وارد سایت واقعی دارک وب شدن و خودشونو در خطر نندازن.
    حالا تو سایتای دارک وب اصلی واقعا چه خبره چه چیز هایی وجود داره؟
    (اگه ویدیویی در یوتوب راجب خرید از دارک وب دیدید بدونید که صددرصد الکیه)
    تو این سایت ها مواد مخدر،قرص های کشنده،جسد،اسلحه و کلی چیز های دیگه فروخته میشه اما هیچ روحی فروخته نمیشه بیشتر تو مایه های دارو و اسلحه هست.
    در دارک وب هیچ بخشی به نام رد روم وجود نداره و اگرم وجود داشت برای کلاه برداری و اخاذی از کاربرانه و کاملا فیکه.
    اما ویدیو های سر بریدن و قتل در دارک وب به صورت رایگان و پولی وجود داره و بعضی از این ویدیو ها که کاملا واقعی هستند در تلگرام دست به دست میشن متاسفانه خودم در یک کانال تلگرامی ویدیوی سر بریدن یک دختر بیچاره را دیدم که تا ماه ها باعث افسردگی من شد من فقط چند ثانیه از ان ویدیو را دیدم و حالم انقدر بد شد که مدت ها نمیخندیدم.لعنت بر این بیماران روانی سادیسمی که از شکنجه شدن انسان ها لذت میبرند.
    در سال ۲۰۱۷ یک سایت دارک وبی وجود داشت که انبوهی از بیماران روانی در آن فعالیت میکردند ادرس این سایت هرهفته عوض میشد کاربرانی که در این سایت فعالیت میکردند باید رمز سایت رو بلد میبودند حالا رمز و آدرس این سایت در اینترنت پخش شد و کاربران کنجکاو از طریق مرورگر تور وارد سایت شدن این سایت بعد از وارد کردن رمز عبور وارد صفحه فروشگاهی میشد و قالب سایت تم ساده ای داشت و دارک بود این سایت پر از لینک های عجیب غریب بود و ویدیو های قتل رایگان و ویدیو های تج.اوز که بسیار وحشتناک بودند در اینترنت پخش شد و پلیس سریعا پیگیری کرد و مدیر اصلی این سایت و بسیاری از خلافکارانش دستیگر شدند.
    این بخش کوچکی از اطلاعاتی بود که با شما به اشتراک گذاشتم.

    1. عالی عالی عالی از کل توضیحات بالا جامع تر کامل تر و فنی تر بود ممنون

    2. عالی عالی عالی بسیار جامع کامل و فنی بود

    3. سلام عرض ادب
      لطفاً میشه یکم اطلاعات از این سایت بهم بدید چون تجربه داشتید تو این ضمینه

  6. سلام عرص ادب
    بنده برم تو سایتی مثلا یهو لوکیشن منو بفرستن یا از من عکس بگیرن توسط وب یا هرکار بعد خطر داره میان میکشن یا اسیب میزنن یعنی واقعی باشه اینهمه خرج کنن که سرم بلا بیارن که چی بشه بازم ببخشید سوتفاهم پیش نیاد شاید باشه ابا کسی هست عقل ناقص من تو این زمینه هم مثل مابقی ناقص ببخشید ببخشید تشکر از راهنمایتون

  7. من رفتم یکی از سایتای دارک وب یه قسمتی داشت فیلمای رایگان بود بعد زدم رو اون قسمت بعد واسم کلی فیلم آورد زدم رو یکیشون دیدم کاراگاه گجت با برادر زادش کارای بد کرد و برادر زاده دکتر کلاو تالون به گجت کمک کرد حالم خیلی بد شد بعد پنی خودش رو نجات داد رو خودش پتو انداخت با تفنگ هم گجتو هم کلاوو کشت ولی تالونو نتونست بکشه و از پشت بام پرت شد پایین از وقتی اون فیلمو دیدم خواب و خوراک ندارم دوروز پیش دیدم و نخوابیدم به خاطر اون فیلم زیر چشام گودی افتاده از بی خوابی.

  8. سلام یه نفر تو تلگرام با پروفایل داعشی بهم پیام داد بعد من بلاکش کردم بعدش با اکانت دیگه با قیافه داعشی دیگه بهم پیام داد اسم و فامیل کاملمو و آدرس خونمو گفت بعد بهم زنگ زد با لهجه عربی حرف زد ولی به فارسی من ترسیدم دیلیت اکانت کردم ولی اون شمارمو داره مطمئنم فامیلم نیست چون اصلا چند ساله باهاشون ارتباط ندارم هیچ دوستیم ندارم تنهای تنهام خانواده هم ندارم نمیدونم باید چیکار کنم اینا میتونن آسیب به من بزنن؟

    1. هیچی نمیشه تو زمانی که بهت زنگ بزنه شمارش بدی پلیس فتا اونها به اطلاعات میدن اقداماتی برات انجام میشه

    2. وارد دارک وب شدی اگه شدی واین اتفاق افتاده برو اداره اطلاعات درجریانشون بزار احتمال داره بیان بکوشنت

    3. آدمی که هیچ کس و نداره هیچ کسم شمارش و نداره از هر کسی خطر ناک تره

  9. سلام من دوست دارم هکر بشم بعدش حساب پولداررو بالا بکشم بعدش فرار کنم برم خارج 🤣🤣

  10. سلام میشه بگید چجوری از صفحه دارک وب تو tor اسکرین بگیریم

    لطفا زود جواب بدید مهمه

  11. سلام بر شما بزرگوارها من دوست دارم برم تودارگ ولی بلد نیستم هرکی پایه هست با سیم وگوشی من بره من هستم پایه هیجان

    1. پایه هیجان نیستی پایه مردنی

  12. در حال حاضر گوگل از هک شدن علنی گوشی من خبر دارد چنانچه از اطلاعات گوشی من در موارد خلاف و بر خلاف توافق بین من و گوگل میپذیرم چگونه من ثابت کنم که من با کسی اطلاعات را نوریانی نکرده ام

  13. دارک تر از ایرانسل نیست پول طرح تا اسمون حجمی که میده اندازه گوجه

    1. من 14ساله استم و نمیدونم چگونه وارد دارک وب شوم

  14. من 11 سالمه و میخوام وارد دارک وب شوم اما نمیدونم چطوری حتی تمام این مقاله رو هم خوندم اما باز هم نمیدونم چطوری اخه با لب تاب هستم

    1. تو برو سر درس و مشقت
      نمیخواد واردش بشی

    1. فکر نکنم با مورو گر دیگه ای بشه ولی اگرم بشه بهتره با اون مرورگر نرین با همین تور برین امنیتش بیشتره

  15. سلام من از کسی که نظرات رو تایید میکنه خواهش میکنم جواب من رو بده چون واسم خیلی مهمه پس لطفا لطفا جواب بده.
    من میخوام به یه هکر خارجی ایمیل بزنم ولی نمیخوام هک بشم یا آدرس ای پیم لو بره.خیلی تعریف پروتون میل روشنیدم برای همین توش حساب باز کردم اگه با پروتون میل به هکره ایمیل بزنم میتونه آدرس ای پی واقعی من رو پیدا کنه و هکم کنه یا ایمن میمونم؟فایل به هیچ عنوان اگر داد باز نمیکنم در حد پیام متنیه من نمیخوام هک بشم با پروتون میل هک نمیشم؟تروخدا بگید؟؟هویت اصلیم لو نمیره؟

    1. سلام، خیر مشکلی پیش نمیاد، یک ایمیل متفاوت از ایمیل اصلی خودتون ایجاد کنید در یک سرویس‌دهنده‌ی ایمیل معتبر (جی‌میل، پروتون‌میل یا هر چیز دیگری) و به هیچ عنوان روی لینکی کلیک نکنید و فایلی رو دانلود نکنید.

  16. والا من ب سختی ورود زدم داخل سایت میخواستم ترنک سفارش بدم و ولی مبلغاشون خیلی بالا هست و بعد اینکه لغو درخواست زدم یهو واسه لپ تابم لوکیشنم ارسال شد و یهو عکسی واسم اومد ک همون موقع از دوربین لپتابم گرفته شده بود عکس خودم بود و منم ترسیدم کلا لپتابو ریسد کردم
    خلاصه ک وارد سایت نشید ب هیچ عنوان

  17. اولین و آخرین باری که دوست هکرم که با برنامه اونیون و داس نت چون خودش برنامه نویسی و وبلاگ کاره و کدنویسیش مرحله فول آپشنه گشادی کرد و وارد شد ده دقیقه نشده توی یکی از صفحه ها پنج نفر رو دید که با دوربین جداگانه نشستن سر میز و یکدفعه همشون برگشتن نگاه کردن به وبکم ما تا بیان هکش کنن دیدم کار تموم میشه اون فوری خارج شد و برنامه رو حذف کرد منم سیم کارت رو سوزوندم و گوشی رو له کردم انداختم سطل آشغال هرکس بخواد بره اونجا گور خودشو کنده بی شوخی میگم❌

  18. آقا اصلا هرچی باشه ما تو ایرانیم
    فکر نمیکنم قاتلای زنجیره ای و باندای بزرگ مواد مخدرو اینجور چیزا تو ایران ادم داشته باشن😂
    اصلا ما تو همین ۴ درصد وب خودمون موندیم خیلی چیزاشم به ادم اسیب میرسونه. اون شش درصدو ولش کنیم بهتره

    1. ما خودمون انگار تو شبحه ابیطالب‌ زندگی میکنیم ما از زندگی عادیمون فیلم بگیرن خلافکارا خارجیا خودشونو خراب میکنن

  19. عر٫٫٫:::
    بریم تو سایت و بعد با اعضای اونجا حرف بزنیم میمیریم؟؟🗿😔
    ممنون میشم که جواب بدین🗿🔪

    1. اگر کسیتجربه اش رو داشته باشه هم نمیتونه جوابتو بده چون …😞

  20. عر٫٫٫:::
    بریم تو سایت و بعد با اعضای اونجا حرف بزنیم میمیریم؟؟🗿😔

  21. ببخشید اقا میشه جواب منو بدین
    برای ورود ازما چه اطلاعاتی میخان و اینکه اگه شماره و ایمیل رو اشتباه و کاملا دروغین بزنیم قبول میکنن؟
    یا اصن نیازی به ایمیل و شماره و نام کاربری هست؟
    شماره چطور
    چون خیلی کار ریسک پذیریه و یکی از بهترین دوستام برنامه نویس هستش و جرعت ورود به دارک وب رو نداره
    سوال دیگه عم این بود که اگه اونجا با کسی بحثمون شد و طرف مارو تحدید یه مرگ کرد چه غلطی بکنیم؟
    سوال دیگم اینه که اگه ما با کسی کاری نداشته باشیم و هیچ کاری نکنیم مشکلی پیش میاد؟
    اخه بشدت ریسک داره و خب اگه شماره رو هک کنن و مالک رو پیدا کنن پدرم در میاد چون کار غیر قانونیه ممکنه فتا متوجه بشه و شماره رو فیلتر کنه یا تو مشاغل مشکلی برامون پیش بیاد چون خودم شاغلم و اگه مشکلی واسه من و کارم پیش بیاد بدخت میشم ضروری****************

    1. خب داداش کسی چاقو نزاشته دم گلوت که حتما بری اونجا 😐

    2. خوب نرو مریضی مگه با این سوال کردنت عقلت اندازه ی بچه ۵ سالم نیست

    1. والا منم خیلی دوست دارم هکر بشم
      ولی کسی نیست بهم آموزش بده

  22. بابا شما یه مشت احمق کله پوک هستین ک فقط ادعا تون میشه
    بابا جان نمیفهمید جای ادمای بزرگ تری هس تا شماها
    فک میکنید ب راحتی میشه وارد دارک وب یا دیپ وب شد تا بهال از خودت سوال کردی ک میتونی ادم بکشی اره میتونی بعد شم تو فک کن وارد شدی بعدش چی دنبال چی هستی ؟؟ این حس کجکاو بودن تو عوض میکنه با توام اقای ک فک میکنی عاشق بازی های هیجان انگیز هستی مثلا هکر میخای بشی تو به اندازه ی اولاغ هم نمیتونی تو جامعه مفید باشی

  23. بابا شما یه مشت احمق کله پوک هستین ک فقط ادعا تون میشه
    بابا جان نمیفهمید جای ادمای بزرگ تری هس تا شماها
    فک میکنید ب راحتی میشه وارد دارک وب یا دیپ وب شد تا بهال از خودت سوال کردی ک میتونی ادم بکشی اره میتونی بعد شم تو فک کن وارد شدی بعدش چی دنبال چی هستی ؟؟ این حس کجکاو بودن تو عوض میکنه با توام اقای ک فک میکنی عاشق بازی های هیجان انگیز هستی مثلا هکر میخای بشی تو به اندازه ی اولاغ هم نمیتونی تو جامعه مفید باشی

    1. خب یه چیزی هست به اسم کرم که اون نمیزاره اروم باشیم بخاطرهمین
      🥱

    2. خب یه چیزی هست به اسم کرم که اون نمیزاره اروم باشیم بخاطرهمین
      🥱

    3. تو درست میگی من رفتم به دارک وب کلی چیز غیر قانونی دار میل کلامش و دلغک آدم خور

    4. اوکی شما خوب شما ماه
      این حرفا از شما بعیده جیگر
      درضمن هرکس اختیار کار خودشو داره کسی اینجا از هوشیاری نیافتاده که بخواید با این طرز سخن بیدارش کنید پس ارااام باش حیوان ناطق

  24. بابا شما یه مشت احمق کله پوک هستین ک فقط ادعا تون میشه
    بابا جان نمیفهمید جای ادمای بزرگ تری هس تا شماها
    فک میکنید ب راحتی میشه وارد دارک وب یا دیپ وب شد تا بهال از خودت سوال کردی ک میتونی ادم بکشی اره میتونی بعد شم تو فک کن وارد شدی بعدش چی دنبال چی هستی ؟؟ این حس کجکاو بودن تو عوض میکنه با توام اقای ک فک میکنی عاشق بازی های هیجان انگیز هستی مثلا هکر میخای بشی تو به اندازه ی اولاغ هم نمیتونی تو جامعه مفید باشی

  25. سلام من دنبال یه یه نفر هستم که برام یه برنامه بنویسه، در واقع هکر فوق قوی میخوام،،اگه کسی هست تلگرام پیام بده

    @Magic6767

  26. درود فراوان
    من tor رو گوشی نصب کررم نمیدونم چی باید سرچ کنم که باز کنه
    و دوست دارم تو هک و این داستان ها قوی بشم چطوری میتونید راهنماییم کنید

    1. دوست عزیز
      برای ورود به حوضه هک و امنیت نیازی به ورود به دارک وب نیست.
      اکثر کسایی که داخل دارک وب پیدا میکنید یا اسکریپت کیدین یا نمیان برای چند میلیونی که می‌خوان از یکی بگیرن تا تو این حوضه کمکشون کنن خودشونو به خطر بندازن.

  27. سلام من وارد این برنامه شدم ولی با اتفاقاتی که افتاد جرئت باز کردن گوشیمو ندارم راهی هست که بتونم هرچی را ثبت کردم مثلاً نام کاربری جست و جو هایی که کردم و پیام های را که دادم را کاملا حذف کنم اصلا انگار نبودم توش یا نه فقط می توانم بیام بیرون این را بهم جواب بدید خیلی لازم دارم

  28. این برنامه tor که گفتید رو از کجا میشه دانلود کرد گوگل پلی میشه ؟

  29. سلام
    خواستم براب دوستانی که علاقه دارن با دارک وب بیشتر آشنا بشن یسری توضیحات بدم. اینترنت یک شبکه(network) جهانی(WAN) هست. دارک وب هم شبیه اینترنته اما یسری تفاوت ها داره، مثلا وقتی شما میخواید از یک وبسایت درون دارک وب بازدید کنید ابتدا رایانتون یک درخواست ارسال میکنه به اولین روتر پیازی(onion router) که به صورت شانسی انتخاب میشه، بعدش اونجا اون درخواست شما رمزنگاری میشه و ارسال میشه به روتر بعد، این روند بین روتر های پیازی که به صورت شانسی انتخاب شدن ادامه پیدا میکنه(معمولا سه تا روتر انتخاب میشه). وقتی درخواست شما به وبسایت رسید وبسایت جواب درخواستتون رو دوباره با انتخاب چندتا روتر پیازی دیگه به صورت شانسی به شما می‌فرسته(دوباره اون فرایند رمز نگاری انجام میشه).
    در آخر هم بگم این شایعاتی که راجب دارک وب منتشر میشه همشون واقعیت نداره، با خودتون یکم فکر کنین، میبینین که این شایعات اصلا منطقی نیستند.
    راجب مرورگر تور هم بگم که از نظر من مرورگر گرافیکی خوبیه(البته نمیتونه امنیت و ناشناس بودنتون رو صد در صد تضمین کنه، بلاخره شبیه بقیه مرورگر ها احتمال پیدا شدن اسیب پذیری توش هست دیگه).
    اگر هم میخواین برای ورود به حوضه هک و امنیت وارد دارک وب بشین بنظر من اصلا فکر خوبی نیست. توی همین اینترنت معمولی خیلی منابع خوب و کاملی هست که میتونین ازشون استفاده کنین، البته هرکاری میکنین سعی کنین فرد مفیدی برای دنیا باشین.

  30. سلام ببخشید میشه سریع جواب بدید این سایتا ک گزاشتید برای ورود ب دارک وب از طریق کروم بالا میاد؟

    1. سلام، خیر باید از مرورگر Tor استفاده کنید.

  31. سلام ببخشید این لینکایی ک برای ورود ب دارک وب گذاشتید از طریق کروم میان بالا؟

    1. آوینا مشایخ یک هکر فوقلاده

    2. هکر داریم هکر دونه ای 20 تومن مفت (بیا این ور بازار) گفت:

      اره دادا فقط بگو چندتا میخوای
      رنگ کلاش؟
      تو فقططط شماره تلفن بده حلش میکنم

  32. سلام – با تمام احترامی که برای عزیزان زحمتکش در این سایت قایلم به شدت و به صراحت بعنوان یک کارشناس آی تی (بی ادعا) عارضم 99 درصد اطلاعات این صفحه بدون استناد به هر منبع معتبری، اشتباه و خیر قابل استفاده است… درخواست میکنم بمنظور احترام به حضور کاربرانتون در سایت، این صفحه یا کامل حذف بشه یا اطلاعات درست (هرچند در حد چند جمله) در اختیارشون قرار داد بشه… ترجمه برخی مقالات خارجی، اون هم به اشتباه و تحت اللفظی کار درستی نیست… خوش باشی و سر افراز

    1. سلام من از ی نفر شنیدم ک میگفت عکسو فیلمایی ک از تو گوشی ،لب تاپو…پاک میکنیم ب دارک وب ارسال میشه
      ایا این حرف درسته؟

    2. سلام آیا این حرف درسته ک عکس و فیلمایی ک حذف میکنیم ب دارک وب ارسال میشه؟

    3. سلام، خیر چنین چیزی واقعیت نداره.

  33. اول این که من خو دم ق ات لم : ذهنم در این لحضه :نکشیمون جومونگ !
    دوم اینکه شما هنوز تایپ بلد نیستین میخاین هکر شین : ذهنم در این لحضه : منطقیه !

    1. شما عزیزم خودت خواین رو درست بنویس بعد از تایپ دیگران ایراد بگیر

  34. وای دوستان مواظب باشید من دارک وب رو سرچ کردم وارد دارک وب شد و اصلا انگار به یه مکان دیگه رفتم همه جا صدای جیغ میومد خیلی وحشتناک بود از دیواراشم مثل فیلم مختار خون میومد لطفا وارد همچین فضایی نشین خیلی حس بدی داره .یه چند تا جلاد دنبالم بودن منم همش داشتم فرار میکردم تا تونستم از دارک وب خارج شم😰💔

    1. بزرگسال برو بالا به سخنان خود ادامه بده
      با حرف های شیوایت سر درد مرا تسکین ده
      برو بالا مامان برو بالا مامان ( به صورت برعکس ترجمه کنید دشمن نا عزیز )

    2. شت ناموصاااا 😐😐
      پشماااام بیشتر کنجکاو شدم واردش بشم
      آخه به اینجور چیزهای هیجانی خیلی علاقه دارم

    3. خاک تو سرت بابا دارک وب رو سرج کنی چیزی نمیاره کصخلی به مولا

    4. همه دروغ میگن تو فقط راست میگی بچه سال

  35. سلام دوستان اینهایی که گفتن همه الکین
    دارک وب که رفتن داخلش الکی که نیستش
    اولا شما باید برید سراغ کسی که داخل دارک وب هست بگید که منم به قول معروف عضو کن اینطوری نیتونید داخل دارک وب بشید یعنی فقط کسایی که داخل دارک وب هستن میتونن شمارو عضو اونجا کنن اینایی که میگن ما رفتیم همه الکین واینم بگم دارک وب خطری نداره توش کار خلاف انجام میدن اونطوری که نیستش یک خلاف کاری بیاد مچ این یکیو توی سایت بگیره بکشش اونجا همه خلافکارن واینم بگم که نمیتونید برید داخلش چون ما توی ایرانیم ایرانم تحرینی دسترسی به دارک وب نشدنی ومحاله.
    در ضمن دارک وب یک چیز چرتیه وچیزی اونجا گیرت نمیاد کلا اگر تو به دنبال جیز مرموزی هستی باید خودت بدون هیچ وسیله ای درکش کنی این چیزا همه مزخرفن من ته همشونو در آورده

    1. اره واقعا. اصلا تمام موتور های جستجوی دارک وب فیلتره

  36. من معلم تو کلاس وارد دارک وب شد عین اب خوردن پلی دکترا ETگفت ایران نمیشه اکثر چیزاش ولی مثلا سفارشات مرز افغانستان و کشور دیگه میشه گرفت و تو چیزای غیر قابل تشخیص میدن که راحت از گیت فرودگاه رد کنی و گفت شکنجه اینا فقط جاها معتبرش که دو جا بقیه جاهش پول میخورن

  37. با درود چند سال پیش با یکی از فامیل که خودش چند سالی بود توی یه سازمان کار میکرد وفعالیت درصفحه تاریک وب یا همون دارک وب راداشت مشغول سرچ شدیم من ایده ای داشتم بعد از سرچ به کلیپ وفیلمهایی بر میخوردیم که فقط یکبار باز میشد ودانلود وحتی بازدید دوباره ای نبود بعد از کلی سرچ یک فیلم که توجهمان را جلب کرده بود را باز کردیم خیلی طول کشید وپیکسل پیکسل باز میشد در انتها یک فیلم حدود سی انیه را در چند دقیقه تماشا کردیم وهیچوقت دیگه نتونستیم به اون ادرس بریم فیلم سیاه وسفید بود ودر ازمایشگاهی داشتن روی موجودات شبیه انسان مطالعه میکردن

  38. دوستان بنده یک توصیه برای اونایی دارم که میخوان با گوشی اندرویدی وارد دارک وب بشن.
    دوستان تو گوشی های اندرویدی یک قابلیت به اسم sensors off وجود داره که تمام سنسور های داخل گوشی رو غیر فعال میکنه(اعم از دوربین، میکروفن و..) حتی با روشن کردن این گزینه دیگه گوشی ها هم توسط اپراتور ها نمیتونن شنود بشن چون (تمام) سنسور های گوشی غیر فعال میشه، توصیه میکنم هنگامی که رفتین داخل دارک وب روشنش کنید حتی تا چند هفته بعدشم خاموش نکنید.
    و اینکه اگه روشن کردین دیگه نمیتونین از دوربین یا ضبط صوت گوشیتون استفاده کنید چون سنسور ها خاموش هستند روش پیدا کردن این گزینه و روشن کردنش راحت تو گوگل سرچ کنید هست(بخاطر این آموزش ندادم متن زیاد شده).

  39. سلام روز بخیر آقای فرشاد گوهری عزیز میشه لطفا به بنده یه ایمیل بدید تا یکم خصوصی تر صحبت کنیم

  40. Onion.live جزو سایتای دارک وب هست ؟ چون باگوگل میاد بالا

    1. سلام، خیر سایت‌های دارک‌وب پسوند انتهایی‌شون onion. هست، وبسایتی که شما ارسال کردید، پسوندش live. هست؛ ضمن اینکه سایت‌های موجود در دارک‌وب در حالت عادی باز نمیشند و وقتی داخل مرورگر واردشون کنید با پیغامی مواجه میشید که گویا اون سایت اصلی وجود نداره، مگر اینکه با Tor اقدام کنید تا براتون باز بشه.

  41. ببخشید سایت onion.live از سایتای دارک وب هست؟ اخه با گوگل میاد بالا

  42. شما اصلا با ویندوز نمیتونید وارد محیط دارک وب بشین بعدش اینکه محیط هایی مثل تلگرام هم خودش یهجور دارک وب هست خلاصه اینکه وقتتون رو تلف نکنید

    1. سلام من از یکی شنیدم ک عکس و فیلمایی ک از تو گوشی و کامپیوترو…رو حذف میکنیم ب دارک وب ارسال میشه
      ایا این حرف درسته؟

  43. یکی بیزحمت برا من بگه چی هس دارک وب متنش زیاده حس خوندنشو ندارم🥲

    1. دارک وب سایتی هست برای خرید فروش اسلحه و کار های غیر قانونی مثل شکنجه و خرید فروش انسان

    2. فضایی امن برای خلاف کردن بدون ردیابی پولشم با ارر دیجیتال میگیری همین

    3. توصیه میکنم توهمین حس بمونی=]

  44. کسی نمیتونه وارد دارک وب میشه این امکان دسترسی وجود ندارد اگر وارد دارک وب صد در صد میمیرید به هیچ عنوان وارد دارک وب نشید چون پلیس فتا ها ما رو کنترل میکنه ☠️☠️☠️☠️

  45. سلام آدرس اصلی دارک وب چیه
    یعنی چه لینکی بزنیم بریم تو دارک وب؟

    1. ادرس مشخصی نداره و هی عوض میشه

    2. با سلام
      دوست عزیز دارک وب فقط یک وبسیات نیست. دارک وب یک شبکست. یک شبکه WAN هم نمیتونه فقط یک ادرس ایپی یا دامنه داشته باشه پس در نتیجه ادرس اصلی هم نداره.

  46. سلام دقیقا چجوری میشه یه کالا که میخوایم بتونیم سرچ کنیم همه موتور ها رو بررسی کردم اولا فارسی سرچ میکنم چیزی نمیاد. کلا فارسی وجود نداره. دوم انگلیسی مثلا NSA leaked documents هیچی نیست. کلا هرچی سرچ کنی چیزی پیدا نمیشه یه چیز دیگه میاد عملا دیپ وب بازهم پنهانه یا راهشو بلد نیستم. لطفا راهنمایی کنید

  47. سلام دوباره می گم توی دارک وب به هیچ وجه اطلاعات شخصی خودتون را ندید!

    1. اسکل خر میخوای چی بخری بچه بخری چقدر تو ازگلی اونجا که نمیان موز بفروشن اونجا اسلحه انسان اعضای بدن چشم کلیه میفروشن برو مغزتو عمل جراحی کن

  48. ببخشید من Torرو نصب کردم اما نمیدونم چطوری وارد بشم کمک میکنید لطقا.

    1. اوجه نام یک برنامه بنام grame است توسط او…

    2. باید بری یه سایت رو بزنی مثل scary2dead.onion جستجو نوار ولی خیلی سخته نمیشه به لینک و عکس ویدیو هاش وصل شد

  49. نمیدونم من چرا نمیتونم وارد دیپ وب بشم واقعا چرا یکی کمک کنه

    1. همین الان که با اسم خودت کامنت گذاشتی یعنی وارد دیپ وب شدی

  50. وارد شدم سرچ میکنم مثلا gun بجاش مواد میاره ! سایت خاصب برای خوده دارک وب هست ؟ یا نه کلا همون قسمت سرچ gram هست

    1. علاوه‌بر موتورهای جستجویی مثل گرام، سایت‌های ویکی هم وجود دارند که در محیط دارک‌وب قابل استفاده هستند، اما توصیه می‌کنیم از جستجوی چنین مواردی در دارک‌وب خودداری کنید.

    2. یه لینک میدی من برم توش روم رد میخوام

  51. شما هر چیزی که از دارو و سفارش بدین توسط به شخص خاص براتون ارسال میشه ممکنه مثلا برای یکی بینه قصاب واینکه نظرات همه تون محترمه

    1. آره
      من یه بار یه تلویزیون نفرین شده سفارش دادم و توسط یه دلقک برام اومد

    1. چون یه هکر های خیلی قوی پشت این سایتن و کسی حلو دارشون نی

    2. با سلام
      دارک وب یک وبسایت نیست. دارک وب یک شبکه است که یسری مکانزیم های امنیتی داره. علاوه بر بقیه افراد سرویس های امنیتی کشور های مختلف هم برای امنیت بیشتر ازش استفاده می‌کنند. درضمن کسی هم که بخواد وارد حوضه هک و امنیت شه می‌تونه از همین اینترنت معمولی برای یادگیری استفاده کنه.

  52. اموزنده بود ممنون .برام سوال بود که این دارک وب چیه .یه فیلم دیدم حالم بهم خورد اسم فیلم دارک وب بود واقعا هکرای جلادی توش بودن

    1. اسمش دوستانه دارک وب بود درسته؟ 🤕😰

  53. حاجی من یک شماره برداشتم ااااااااااااااااااااااااااااا

    1. سعععععیییییدددددددددد خخووددتتیییییی عررررررررر

  54. جنبه فیلم دیدن هم ندارن بعضیا فرق گوه و گوشت کوبیده رو نمیدونه میخاد هکر بشه بره دارک وب تو با ماشین حساب هم نمیتونی کار کنی

    1. جرررررررررر😂😂😂😂

      کنترل کن خودتو داش

  55. میشینن ی فیلم میبینن بعد جوگیر میشن میخان هکر بشن و برن دارک وب….زززززااارت شنیم مینیم باااااااو

    1. تو اول سواد نوشتن پیدا کن بعد برو دارک وب

    2. داش تو فعلن برو رو املات کار کن دارک وب پیش کش

    3. شما تا درستو بخون دارک وب خودش میاد دنبالت

  56. کلیات هک رو میخوام بدونم ممنون میشم راهنمایی ام کنین

  57. سلام کسی که هک بلده لطفا به ایدی من پیام بده یه کار بدون جرم براش دارم‌مبلغ مناسبی هم پرداخت میشه.با تشکر@sorena819

    1. سلام!
      خواستم بگم که اونایی که در مورد دیپ وب و دارک وب کنجکاون عرض کنم این نوع سایت ها به برنامه خاصی نیازه که باید نصب کنید،همچنین ببینید وارد همچین بخش هایی نشید با کسی صحبت نکنید و اول برنامه نیاز به پسورد ایمیل و شماره میخواد که یه جوری باید قلابیش رو جور کنید و وارد فضای اون سایت شید باز میگم وارد نشید؛ببینید سایت دارک وب و دیپ وب یه جور فضای هکری،خرید و فروش غیر قانونی و سفارش های دیگه……‌‌! همچنین فیلم های خشونت آمیز وجود دارع.یه کلام بگم من خودم یه بار دچار اتفاق شدم و به سختی از مخمصه فرار کردم.
      اینا همش فکراتونو درگیر میکنه و شما رو به خطر میندازع و حتی ممکنه جونتون همه به خطر بیفته تمام.

  58. سلام من تازه گوشیمو خریده بودم که ساعت 3شب یا همون 3صبج یه شماره خارجی با من تماس گرفت اون ساعت خواب بودم پیش شمارش رو توی اینترنت زدم فهمیدم از کشور جزیره عاج جنوب شرقی شهر آبیجان (اگه تو گوگل مپ بزنیند میاره ) 😂😂 باهام تماس گرفتم در هالی که هیچ اشنا یا فامیلی اونجا نداریم
    خواستم ببینم اینجور زنگ ها میتونن خطر ناک باشن؟

    1. برا منم خیلی وقته از این کشورای عجیب غریب زنگ میزنن فعلا ک اتفاقی برام نیوفتاده

    2. شنیدم اپلیکیشنی هست ک بعضی شماره هارو داره سواستفاده میکنه واس مامان منم یه ساله از کشورای متفاوا زنگ میزنن و وقتی برداری قطع میشه..مث اینکه برداری از شارژت میدزدن اطلاعات دقیقی ندارم

    3. 😂😂😂😂😂 هرروز از آمریکا ب من زنگ میزنن خطر چی

    4. برای منم زنگ میزنن ولی ۶ ثانیه بعد قطع میکنن

  59. سلام
    ببخشید اقای فرشاد گوهری
    درسته دارک وب خطرناکه اما تا کاری نداشته باشین با کسی کاری ندارن
    و من جستوجوگر TOR رو دارم اما تو کامپیوتر من برای ورود به دارک وب ۳۰۰ ملیون خرج کردم
    کل کامپیوترم رو عوض کردم و وسایل مورد نیاز رو خریدم
    این نکاتی که شما گفتین یه چیز سادس و کمک انچنانی ای نمیکنه
    بزارین من یه راهنمایی کوچولو بکنم
    نکاتی که شما گفتید اگر تو دارک وب انجام بدیم تاثیر داره اما خیلی کم
    الان تو دارک وب هستم و فعالیت هم دارم
    خیلی خیلی از اتفاقا برام افتاد
    تا الان ۳ بار خواستن منو به قتل برسونن و متاسفانه نتونستم در رفتم و باز مثل همیشه رفتم تو دارک وب
    این دفعه معلکم نیست با ارتش میان یا تک تیرانداز میزارن وسط😂
    خلاصه بگم دارک وب خطرناکه خیلیم خطرناکه
    دوستانی که میگم ما وارد دارک وب شدم و چیزی مشاهده نکردیم دلیلش این یود که برای وارد به دارک وب پسور نیاز داری باید رمز ورود به دارک وب رو بلد باشی که به این اسونی ها هم گیر نمیاد
    بازم خلاصه بگم
    دارک وب خیلی باحاله اما وارد شدن و رفتن داخلش مساویه با چال کردن خودتون و گل ریختن روی خودتون
    کنجکاو هستین عب نداره میتونین برین تو دارک وب و ببینین اما به هیچ وج با کسی اشنا نشین و حرف نزنین
    دوستانی هم که میگن همش الکیه و ادم ربایی قتل و و غیره تو دارک وب وجود نداره برعکس ادم ربایی و غیره تو دارک وب فراونه
    دوستانی که دوست دارن وارد دارک وب بشن
    ابتدا مرورگر TOR رو از گوگل پلی نصب کنید
    سایت اصلی برای دانلودش رو یادم نیس اما هر سایتی برین تقلبیش هست
    تقلبیش هم تا حدودی میتونه کنجکاویتون رو برطرف کنه
    تقلبیش بدون هیچ گونه پسورده
    و اول باید پسوردتون رو بزنین تاکید میکنم که پسوردتون رو جعلی درست کنید
    یه پسورد جعلی با یه شماره جعلی برای خودتون درست کنید
    و بعد وارد مرورگر TOR بشید
    اینجا هم باز خیلی خیلی تاکید میکنم
    با کسی حرف نزنید
    رو لینکی نزنین
    فایلی یا عکسی دانلود نکنین
    تمام راهنمایی هایی که اقای فرشاد گوهری کرد رو گوش بدین
    و اگر هم میخولی به طور پیشرفته برین و به جستوجوگر TOR سر بزنید تو سایت همیار آی تی عضو بشید و به طور پیرفتش رو یاد بگیرین
    مواضب خودتون باشین

    1. سلام
      میشه لطفاً دقیق راهنماییم کنی چجوری وارد دارک وب بشنم

    2. یعنی از کشورای خارجی میان دنبال ما که مارو سر ب نیست کنن؟؟بیمارن مگه😅

    3. اسکلی سیصد میلیون رو میدادی ال ایکس میخریدی

  60. آخه مگه مرض دارید برید توش بری اونجا که چیکار‌ کنی.

    کنجکاوی هم دردسر داره ها.😔

    1. واقعاً خر هستید مگه میه به این راحتی وارد دارک وب شد
      نمیشه بابا خمش الکی

  61. اگه چاقید وارد دارک وب نشید! هه هه 😂

    اونجا دوربین دارن 😂😂😂

    1. سلام، خیر با استفاده از مرورگر TOR که در این آموزش هم بهش اشاره کردیم، انجام میشه.

  62. سلام اگه چاقید وارد دارک وب نشید
    اونجا دوربین داره اگه بفهمند چاق و تپلین آدم میفرستند ایران میان تیکه تیکتون میکنن گوشتتونو میدن به سگا.
    اگه چاق و تپلین میخواین برید دارک وب یه لباس بپوشید که لاغر نشونتون بده یا شکمتونو بدید تو
    اگه کلتون بیضیه شکمتونو بدید تو نمیفهمن ولی کلتون دایره باشه میفهمن چاقین
    و یک نکته دیگر که چه چاقید که لاغرید باید رعایت کنید:
    اگه میخواید برید دارک فقطط ظهر یا عصر برید شب نرید به هیچ عنوان.
    شب اون روزی که رفتید دارک وب کسی زنگ آیفونتون و زد به هییییچچ عنوان تاکید میکنم به هییچ عنوان کنجکاو نشید و در و باز نکنید.اگه یه نفر زنگ و زد قایم شد کنجکاو نشید برید سرکوچه ببینید کی بوده خیلی خطرناکه ممکنه بمیرید یا دزدیده بشید.
    درخونتون حتما قفل باشه.
    سعی کنید اگه چاقید رژیم نگیرید.
    کاریم ندارید نرید بیرون.

    1. داداش چیزی زدی یا توهمی شدی😂

  63. مگه نمیگه به هیچ وجه حتی از روی کنجکاوی وارد نشید
    پس چرا میخواد آموزش بده.
    اصن از کجا معلوم خودشون تو کار نباشن؟

    1. سلام دوست عزیز، آموزشی که در این مقاله منتشر کردیم با رعایت همه‌ی موارد امنیتی برای دوستانی هست که به هر دلیلی می‌خوان وارد دارک‌وب بشن، نحوه‌ی ورود ایمن با مرورگر TOR و نکات امنیتی که باید مد نظر قرار بگیره (چون به هرحال انسان کنجکاوه و ما هرچقدر هم بگیم مناسب نیست، آخرش هستن افرادی که می‌خوان وارد شن، در نتیجه مجبوریم راهکار ایمن رو آموزش بدیم که حتی اگر وارد هم شدند، تا هم ممکن، امنیت کاربرها به خطر نیفته)

      اما همچنان (همونطوری که در این مقاله هم نوشتیم) توصیه می‌کنیم وارد نشید؛ از خطرناک بودن که بگذریم، محیط دارک‌وب واقعا شبیه به محله‌ی خلاف‌کارهای اینترنت هست و مناسب همه‌ی افراد نیست، می‌تونه ذهن آدم رو درگیر خودش کنه (مواد مخدر، سلاح و…)

  64. واقعا ک مغز همتون رو بذاریم رو هم اندازه ی مغز خرخاکی نمیشه. ی مشت بیسواد هیجان زده ی داغون.

    1. میتونی بیای بری تو تونل و ازون ورشم رنگی در بیای بیرون اگه دوس داری

  65. سلام درمورد هکر که گفتین من یه چیزی بگم اخه کدوم هکری میاد سرچ کنه که دارک وب چیه اصلا ازین بگذریم فکر نکنم وقتش رو داشته باشن

  66. بابا کجاش نمیشه با گوگل وارد شد من همین الان پیدا کردم سلیتش رودر گوگل شما جستجو کن hack دومین سایت یا سومین سلیت براتون میاد و جالب اینجلست که با coom. نمیاد!!!!! و با همونی که گفتید در مقاله میاد شما ۱ دقیقه جستجو کنید در گوگل اگر اشتباه گفتم بعد کامنت بگذارید ♡

    1. چرت نگو زدم هیچی به اسم دارک وب نیومد 😐😐😐

    2. اوسکل ببین برای این میگن با تور وارد شین چو گروم و گوگل سیستم ردیابی دارن

  67. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ، میتونین یه ایدی اینیستاگران یا تلگرام بدید بهم

    1. سلام ببخشید من کارن مبین زاده هستم دستم خورد اسم مازیار دخانیان کپی شد تو یکی از نظرات . ببخشید

  68. سلام.من چند روز پیش حالم بد بود به خاطر همین رفتم تو چند تا سایت و فیلمای شکنجشونو دیدم ولی چیزی دانلود نکردم.ممکنه برام دردسر ساز بشه؟

    1. میگن وقتی فیلما رو میخوای ببینی تو دارک وب نباید صفحه رو کامل باز کنی نباید تمام صفحه ببینی که نتونن اطلاعات سیستمو بفهمن

    2. اره میان پشماتو می نن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    3. بعد شما با دیدن شکنجه حالت خوب شد؟!!!!!!

    4. 🥺🥺🥺 به مغز خودت رحم کن خو

    5. واااای چیکار کردییییی؟؟؟؟؟
      امشب میان لا پتو میپیچن میبرنت😲😲😲😲😂😂😂😂

    6. آره یه گونی میکنن سرت و میبرنت😂😂

  69. مهمترین خطری که شما رو تهدید میکنه در دارک وب دزدی اطلاعاتتونه و احتمال خالی کردن حسابتون موقع خرید اینترنتی و خرابی سیتم یا گوشیتونه و چیزای جزیی. اساس دارگ وب بر ناشناخته بودن افراده. درسته که بازم هم هکرها هم دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی داخلش هستن و بازم یجورایی کلید کنن میتونن جاتونو پیدا کنن ولی دزدیده شدن و بقتل رسوندن و غیره و غیره همش الکیه طرف هرکی که دلش بخواد میشه بزده نمیدزده منتظر میشینه کی دارک وب میره بره پیداش کنه بدزده؟ منطقی باشید و قبل قبول کردن هر چیزی مطالعه و تحقیق کنید لطفا. احتمال تهدید شدن هم هست ولی ۹۰ درصدش توخالی و برای ترساندنه. ولی سری که درد نمیکنه چرا لته بپیچی؟ اگر داخلش رفتین که توصیه نمیشه برین بازهم به هیچ لینکی یا محتوایی کلید نکنید دانلود نکنید همونطور که گفتن دوربین و میکروفونتون رو هم ترجیحا ببندین و با نوار یا کاغذ یا هر چیز مناسب دیگه نه تصویر نه صوتی شنیده شه و اسکریپتاتون هم همینجور گفتن غیر فعال کنید. تمام برنامه های سیستم رو ببندین حتی دیدم یه کلیپ خارجی میکفت اندازه صغحه تور را هم در صفحه سیستمتون رو هم تغییر ندید.

  70. خیلی دوست دارم وارد فضای دارک وب بشم از کجا باید شروع کنم ؟ کسی میدونه /

    1. سلام، در انتهای همین مقاله روش ورود به دارک وب به شکل مرحله به مرحله و تصویری آموزش داده شده دوست عزیز.

  71. @telegrm42777
    به این آیدی تو اینستاگرام پیام بده ، خصوصی هست فقط خودت پیام بده

    1. @telegrm42777
      به این آیدی تو اینستاگرامم پیام بده ، خصوصی

  72. سلام از لحاظ قانونی در ایران وارد شدن به این سایت جرم است؟

    1. سلام، خیر مشکلی نداره،‌ مگر اینکه اونجا فعالیتی خلاف قوانین کشور انجام بدید.

  73. ببخشید من اطلاعاتی از دارک وب ندشاتم برای همین وارد صفحه و شبکه دارک وب شدم نمیدونستم باید چیزی دانلود نکنم برای همین دانلود کردم میشه بگید خطرات پیش روی من چی هست؟؟؟؟؟؟
    لطفا جوابم رو بدید ضروری!!!!!

    1. بستگی داره چه چیزی دانلود کرده باشید، می‌تونه مشکل‌ساز باشه، ویروسی شدن سیستم، فیشینگ، تبلیغات مزاحم و… کلا هر نوع بدافزاری ممکنه نصب بشه که می‌تونید اطلاعات کامل‌تری رو درموردشون در لینک زیر بخونید:
      https://www.hamyarit.com/blog/computer-malware/

  74. یه سوال تو دارک وب میشه یکی رو استخدام کرد به جای من امتحان بده؟چقد میگیرن؟

    1. پولش به جهنم بعد که یارو امتحانتو بره بده بعدش میاد میبرنت اتاق قرمز تکه تکه ات میکنن 🤦🏼🤦🏼🤦🏼 قاتل های روانی توش زیاده.

  75. مواظب باشید اگه وارد بشید پیداتون کنم کارتون تموم یا شکنجه میشی یا می‌کشنت یا میفروشنت

  76. سلام بنده چند تا سوال داشتم‌،اولن که اگه وقتی دارم از مرورگر تور استفاده میکنم فیلیتر شکنم روشن باشه امکان ردیابیم و لورفتن آدرس آی پی واقعیم وجود داره؟….و دومن که من برای حفظ حریم خصوصیم از تور استفاده میکنم و کار غیر قانونی انجام ندادم فقط یه بار که داشتم وب گردی میکردم یه سایت دیدم که روش کلیک کردم اصلا حواسم نبود بعد اون سایته پسوندش Onion بود من سریع از سایته رفتم بیرون ممکنه هک بشم یا ردیابی بشم لطفا جواب بدید.

    1. سلام، در خصوص سوال اول‌تون، خیر روشن بودن فیلترشکن مشکلی به وجود نمیاره، اصلا خود مرورگر تور آی‌پی رو مخفی می‌کنه، سوال دوم هم اگر فایل خاصی دانلود نکرده باشید، براتون مشکلی به وجود نمیاد.

    2. از ایران هم اونجا فعالیت دارن یعنی تو ایران هم خرید و فروش داره تو دارک وب

    3. سلام ادرس اون سایته رو بهم میدی؟ ممنون

  77. سلام من هک بلد نیستم ولی میخوام یاد بگیرم هرکی بلده بیاد بهم یاد بده

    1. منم بلد نیستم میخوام گوشی هک کنم یکی بلده بگه ضرری نداره والا میخوام گوشی خواهرمو هک کنم بیینم چی میبینه تو گوشیش

    2. اقا یا خانم ناشناس شما اول باید برنامه نویسی رو به طور حرفه ای یاد بگیری بعد هک غیرقانونی جرمه و اگر فتاح بفهمه تو گور میری
      بعد از اینکه برنامه نویسی رو به طور حرفه ای یاد گرفتی میتونی وارد سازمانی بشی و مشغول فعالیت بشی
      هک زیر مجموعه برنامه نویسیه
      منم از امسال شروع کردم
      موفق باشی

  78. سلام من یک هکر هستم اون اسکلی که میگه همه یه پا هکریم اسکل تو الان بلدی یه راه برای باز کردن و فلش کردن گوشی های رمز دار سراغ داری ولی من دارم یه پیشنهاد از طرف من به اون اسکلی که میگه هکره احمق تو بلدی رمز وای فای هک کنی اگه بلد نیستی گه میخوری حرف میزنی ارزش ما هارو میاری پایین یابو اصلا تو بلدی چطوری واتساب دیگران رو باز کنی تو اصلا بلدی بدون اینکه اشتراک بخری فیلم ببینی تازه اینا خیلییییییی ساده هستن اینا پایه هستن اینارو بلدی ،پس برو بمیر

    1. 🤣🤣اقای هکر نرینی وای فای میتونی رمزشو باز کنی🤣
      به این نمیگن هک بهش میگن ترفند
      اسکلم خودتی
      گود بای

    2. گوززز زاررررت کسی ک هکر باشه ادعا نمیکنه

    3. می‌خوام یکیو هک کنی اگه میتونی شماره بده

    4. ی هکر واقعی هیچوقت نمیاد بگه هکرم ایناکه گفتی رو یه بچه ی ۵ ساله هم بلده انجام بده

    5. برای همینه جوجه هکر بوجود اومد سر این بچه بازیای دهه نودیا

    6. یه هکر داد نمیزنه هکره
      همتون ادعا میکنید!!

    7. سلام هک چه چیزایی بلدی؟
      من خودم داس و دیداس نفوز به گوشی اندروید فیشینگ و… بلدم
      هک قوی و پیشرفته تر بلدی بهم یاد بدی؟

    8. کسی که هکر باشه اصلا جار نمیزنه که هکره😐😂

    9. سلام یع سوال میشه یه کاری برای من انجام بدین لطفا
      ممنون میشم

    10. داداش اروم باش خودتو عصبی نکن مارم هک نکن گناه داریم😂

    11. سلام dark
      توچه جورهکری هستی که توفضای مجازی یاتواین سایت اعلام میکنی که هکری ،هیچ هکری نمیادبگه من هکرم چون عاقبت بدی داره اصلا نگیدهیچ جااونم تواین شرایط اگر هکرهایی بودن که واقعا بلدبودن که چگونه به کمک مردم بیان یه کاری میکردن اونم تواین شرایط اقتصادی

  79. سلام من با لینک از طریق گوگل کروم وارد دارک وب شدم هیچی نیاورد یا انگار فیلتر شده بود، الان من وارد سایت شدم مشکلی برام پیش نمیاد یا هک نمیشم؟

    1. سلام، خیر مشکلی نیست، چون سایت‌های دارک‌وب با مرورگر معمولی در دسترس نیستند اصلا.

  80. ببخشید چرا مرورگر چیزی که میگید برای شروع رو نداره ؟

    1. سلام، اگر منظورتون برای ورود به دارک‌وب هست، باید مرورگر مخصوص اینکار (TOR) رو دانلود کنید.

  81. اگه اسم دارک وب رو سرچ کنیم یا دربارشون اطلاعات کسب کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

    1. ببخشید سوالم این بود که وقتی وارد میشیم ایمیل شماره ایدی و… نیاز نداره و اگ ما ایمیل الکی بزنیم جدن بالا میاد؟ مگه میشه؟

  82. دوستان سرچ برای دارک وب باید به زبون انگلیسی باشه یا فارسی ؟؟

    1. سلام، داخل خود دارک‌وب باید انگلیسی سرچ کنید، تاجایی که من اطلاع دارم و دیدم اصلا سایت‌های فارسی‌زبان وجود ندارند.

    1. سلام دوستان، به هیچ وجه از ایمیل elude استفاده‌ نکنید. درسته این ایمیل مشخصات واقعی شما رو نمی‌خواد و ایمیل بکاپ و شماره تلفن هم نمی‌خواد ولی برای استفاده از این سیستم باید وارد دیپ وب بشید. ورود به این سیستم توی ایران غیرقانونی نیست ولی کاملا قابل پیگیریه و فکر نکنید که دیگه کاملا وارد فضای آزاد شدید!
      تبلیغات همون سایت elude تبلیغ مواد مخدر و اسلحه و صنعت جنسی و… است، بقیه سایتای دیپ وب از اون بدتره.
      به هیچ وجه از شماره مجازی های موجود در دیپ وب استفاده نکنید.
      داشتن چند تا اکانت تلگرام یا تعقیب اطرافیان یا حتی شاخ جلوه کردن توی جمع دوستان، ارزش گیر افتادن های امنیتی یا گرفتار خلافکار ها شدن رو نداره.
      بهترین راه زندگی، زندگی با شرافت و بی حاشیه‌س. می‌دونم که خیلی سخته و کار خلاف به ظاهر راحت تره ولی گرفتاری داره. اینترنت هم اینجوریه، از همین گوگل استفاده کنید.

  83. سلام
    من چون خیلی کنجکاوم رفتم دارک وب چیزای که فکر نمی‌کنید داشت
    من هیچ کامنتی نذاشتم ولی کامنتارو خوندم خیلی ها میگفتن اگر چیزی از دارک وب بخری همون میشه دشمن جونت
    مثلا اگه تفنگ بخری یه شخص روانی می تونه هرچی باشه مثلا دلقک.دکتر.باغبون یا هر چیزی
    مطمئنم که بعضیا تونم میخواید برید ولی نرید اگر رفتید رو لینک های پوج کلیک نکنید
    چون خریدش خطرناکه چه برسه به لینک های نامعلوم
    بچه ها چیزایی که اونجا داشت خیلی عجیب بود اونا میخواستن یه قیمت ۱۰۰۰دلار سند یه خونه ۲۰میلیون دلاری برات جعل کنن
    یا مثلا فقط با پرداخت ۲۰ دلار ۱۰۰۰۰دلار جعلی دریافت میکردی
    میشد دوست بخری،پدرد مادر بخری ،از همه بدتر قاتل استخدام کنی.میشد کیه و قلب خرید خیلی حال بهم زن بود واقعا
    ولی بچه ها اگر کسی مثلا بهتون گفت من رفتم هیچی نبوده گوش ندید من رفتم ۴۰ میلیون گوشی رفت هوا کلا سوخت
    ول یکی برای کشتم نیومد
    من الانم میترسم وشبا در اتاقمو هزار قفله میکنم
    از من به شما نصیحت با دست خودتون دو مرگ خودتون کلیک نکنید

  84. داداش من ۲۰۰بار رفتم تو دارک وب چیزای زیادی که شما میگفتید توش نبود مواد مخدر رو که سر کوچه میفروشه🤣اسلحه رو هممون تو انباری ها داریم یه خرید و فروش انسانه خطر ناک هکر هاش هم که الان هممون یه پا هکریم پس چیز خواصی نداره🤣🤣

    1. من هکرم فیشینگ،هک واتساپ، دیدن فیلم بدون اشتراک بلدم چجوری ادرس سایت دارم وب رو باید پیدا کینم؟

  85. ی بازی هم در مورد همین سایت ساختن خواستید امتحانش کنید بازی خوبیه گرچه هیچکس تا حالا تمومش نکرده اسمش
    Welcome the game 2

    1. دوستان این جور که میگن ورود به این وبسایت اسون نیست و یه توهمه وقاعدتا فکرشم نکنید که بتونید بهش دسترسی پیدا کنید چون کارشما نیست
      دو اینکه اون دوستمون که مگه بیکاره از خارج پاشه بیاد اینجا ماروبکشه .صرفا این نیست قاتل می‌تونه خارجی باشه
      کسایی تو ایران هستن باین شبکه در ارتباطن اما نه بی دلیل بیان سروقت ادمهای همه چیز در راستای پول انجام میشه
      سه اون دوستی که میگه چرا نمی‌بندن قطعا این کار یه عده و شخص خاصی نیست
      پشت این شبکه صدرصد دولت ها و نظم نوین جهانی وایساده
      ادمهای معمولی از نابغه ها جدا اعمال خلافکارانه بدون مشکل اجرایی
      بدون ردیابی و غیره

  86. من از داخل گوگل پلی زدم. ولی tor دانلود نکرد اصلا نیاورد میشه راهنمایی کنید خلی کنجکاوم

    1. اخه گوگل پلی نرم افزار همیار پلیس که نمی خوای دانلود کنی 😉

  87. سلام یکی از فامیلام و دزدیدن الان تو دارک وب واسه فروش گذاشتن اگه به پلیس فتا بگم میتونن کاری انجام بدن؟ترخدا بگینننن نگرانشممم.‌

    1. خب قیمتشو چند گذاشتن چرا نمیخریش به نظر من خودت حلش کن پلیس هیچ کاری از دستش بر نمیاد

    2. به جان فامیلم قسم که واقعی میگم متاسفانه فامیلم چند ماهیه اصلا خبری ازش نیست تا اینکه از طریق یکی از آشنایانم فهمیدم فامیلم رو در دارک وب برای فروش گذاشتند که خریداری اش کردند و رفتم شکایت کردم ولی گفتند چون در خارج از کشور صورت گرفته نمی توانند کاری بکنند لطفا مواظب خودتان باشید.

    3. پشمام ولی من بودم هزار تونم نمیدادم برای خرید فامیل😂

  88. جدیییی 😂😂😂
    من میخوام همهء ادمای دورو برمو بفروشم چیکار باید بکنم ؟
    راهنمایی کنید
    ممنون 😉😂
    در ضمن برای ادما هم بگم باید صبر ایوب داشته باشه خریدار 😂😂

  89. سلام.
    آیا آنتی ویروس ها عملکردی دارن تو دارک وب ها؟

    1. بله، اصولا می‌تونن در مقابل دانلود یکسری بدافزار از شما محافظت کنن، اما شما در کل نباید چیزی رو در دارک‌وب دانلود کنید، چون می‌تونه خطرناک باشه.

    2. سلام دوست عزیز
      اگه اون بدافزار یک حفره امنیتی قدیمی رو اکسپلویت کنه انتی ویروس ها باید بتونن تشخیصش بدن اما اگه اون حفره امنیتی زیرو دی باشه کاری از دست انتی ویروس های معمولی بر نمیاد.
      میگم انتی ویروس معمولی منظورم انتی ویروس هایی هستن که از یه دیتابیس از قبل تعیین شده استفاده میکنن(همین انتی ویروس هایی که توی اینترنت پیدا میشن).
      اما یسری شرکت ها برای انتی ویروس از هوش مصنوعی استفاده میکنن.

  90. سلام من فقط دارک وب رو سرچ کردم و وارد شدم بنظرتون مشکلی برام پیش میاد ؟

    1. سلام، خیر مشکلی پیش نمیاد، اصلا وب‌سایت‌های دارک‌وب به شکلی نیستند که با سرچ کردن در اینترنت معمولی یا موتورهای جستجویی مثل گوگل بتونید بهشون دسترسی پیدا کنید.

  91. به هیچ وجه دارک وب رو پیشنهاد نمیکنم
    که ته خلاف اینترنت
    از فروش اسلحه و مواد مخدر
    تا خرید پدر و مادر(واقعا خجالت نمیکشن همچنین کاری میکنن؟!!!شرم هم ندارن پدر و مادر می فروشن و میخرن لعنت بر این آدم ها. واقعا خیلی زشته)
    کلی هکر و کلی دزد و آدم کشی و جنایت و هرچیزی که فکرشو کنین
    البته خودم نه دارک وب رفتم نه میرم
    ولی هر سایتی و فیلمی دیدم فهمیدم چه چیز لعنتی هست
    خلاصه نرید دارک وب اگر میرید پشیمون نشید که چرا رفتم چرا؟
    چون اطلاعات لازم در اختیارتون قرار گرفته می‌خواستید توجه کنید
    مقاله خوب و آموزنده و پیش گیرنده ای بود ممنون

  92. سلام در کل ورود به دارک وب جنبه میخواد که من ندارم😂😂😂
    چیزای وحشتناکی وجود داره در کل نیازی نمی بینم وارد بشم
    و واقعیت ترسناکه چیزای خیلی بدی هم وجود داره مثل خرید فروش اسلحه و تفنگ! و حتی خرید پدر و مادر که واقعا ضد انسانی هست و همچنین چیزی جالب نیست!!!تازه خیلی چیزای دیگه هم نقل شده
    میگن انواع هکر هارو داره انواع دزد بدترین شکنجه ها
    و کلا فضا رو ناامن‌ کردن
    حیف که هیچ رسیدگی نمیکنن و ساده از روی این همه جنایت رد میشن خیلی ترسناکه
    تازه همین دارک وب یک بخش کوچیکی از تخلف های جهان هست
    اوضاع نابوده:/
    پیشنهاد میکنم سمتش نرین و اگر از زندگیتون سیر شدید میتونید یه سری بزنید
    مقاله آموزنده ای بود ممنون اطلاعات لازم قرار داده شد که یه وقت همچنین اشتباهی نکنیم بریم دارک وب لعنتی

  93. آدرس چت روم معتبر و فعال در دارک وب می خوام؟
    🙏🏻

    1. داش نکن این کارو . خودتو به فنا میدی . دارک وب خودش خطرناکه . حالا تو دنبال چت رومم میگردی

    2. تو دارک وب هیچی معتبر نیست
      هر جنایتی اون جا انجام میشه
      همه یه موشت قاتل هکر خلافکاران
      بری با کسی اونجا چت کنی
      حکم مرگ خودت امضا کردیی

    1. از کجا میخواد پیدا کنه و بکشه چرا جو میدی

    1. سلام
      میشه بگی چجوری میتونم واردش بشم؟

    1. سلام، در انتهای آموزش توضیح داده شده.

  94. سلام میشه از دارک وب اسکرین شات گرفت و دردسر پیش نیاد برات

    1. بخاطر سطح امنیتی نمیشه به هیچ گونه اسکرین گرفت البته برنامه مرورگر تور رو میگم

  95. فضای دارک وب خطرناکه واقعا و حتی به ریسکش هم نمی ارزه ولی به نظرم میشه از دیپ وب استفاده های مفیدی کرد. من با همون گوگل کارم و راه میندازم دستتون هم درد نکنه😂😂😂

  96. من که اصلا قصدم این نبود که به سایت دارک وب برم فقط میخواستم ازش اطلاعات بیشتری داشته باشم چون تا الان فقط میدونستن که دارک وب یه سایت خیلی بد هست و الان اطلاعاتم راجبش بیشتر شد

  97. چرتو پرت نگین هیتمن دارک وب هستم فلان فلان ببینین عضو شد با دارک وب یعنی بازی با جونتون

  98. من کاری به گفته هات ندارم ولی سعی کن اصلا سر در نیاری دارک وب چیه دوست گل اینا که گفتی یه گوششم نیست من دارک وب نیستم ولی خیلی خیلی بیشتر شما اطلاعات دارم اصلا درمورد دارک وب چیز زیادی سرچ نکنین چون بد بخت میشین بد بخت کارای دارک وب مثلا پول بدید براتون ادم بکشن کشتن بدون دلیل شما جابه جایی ازای بدن مواد مخدر مواد شیمیایی اسلحه وووووووووو اما بگم بزرگ ترین و بهترین پلیس های اطلاعاتی را کشور ما داره خیالتون راحت

  99. خیلی از دوستام درباره دارک وب میشنیدم، همش میگفتن دارک وب دارک وب، تا اینجا آخرش فهمیدم منظورشون از این دارک وب چیه، مسخرست واقعا، چرا آدم باید چنین ریسکی کنه، دارک وب محله خلاف کاراس 😰

    1. من کاری به گفته هات ندارم ولی سعی کن اصلا سر در نیاری دارک وب چیه دوست گل اینا که گفتی یه گوششم نیست من دارک وب نیستم ولی خیلی خیلی بیشتر شما اطلاعات دارم اصلا درمورد دارک وب چیز زیادی سرچ نکنین چون بد بخت میشین بد بخت کارای دارک وب مثلا پول بدید براتون ادم بکشن کشتن بدون دلیل شما جابه جایی ازای بدن مواد مخدر مواد شیمیایی اسلحه وووووووووو اما بگم بزرگ ترین و بهترین پلیس های اطلاعاتی را کشور ما داره خیالتون راحت

    2. سلام بیلی بیلی جان اصلا ندونی بهتره سوال خاصی در موردش داشتی بگو

    3. من هر کاری کردم وارد دارک وب نتونستم بشم همه کارایی که گفتی هم کردم میخواستم بمب اتم بخرم که هیچی

    4. من کلی اسلحه دارم واقعا مونده بودم کجا ابش کنم ممنون که سایتو معرفی کردین فقط نمیدونم چجوری باید چجوری بری کاسبی کنی اگه در این مورد کسی چیزی میدونه لطفا توضیح بده با تشکر🙏

  100. دوستان خودتونو خسته نکنین که واردش شین دارک وب که هیچی نیس همه ادمای توش کفشمو واکس میزنن گنده لاتشون منم
    سفارش قتل قبول میکنم فقط کارای ریزم قبول میکنم مثلا قتل سوسک یا مورچرو قبول میکنم سلاح مخصوصشم دارم از دارک وب خریداری کردم دمپایی

    1. فک میکنی چیزی نیست من خودم یه هکرم که کلی گوشی و پیجه اینستا تا حالا هک کردم یروز رفتم توی دارک وب و فک میکردم گونده لاته هکرام بعد فهمیدم من پشمم:)

    2. داداش دمپایی داری که اسکوپ بخوره؟

  101. سلام من یک کار قیر قانونی انجام دادم کاری که کردم هم توی دارک وب گفتم ولی نمی توانم وارد شم

    1. کار غیر قانونیت سیگار کشیدن بوده؟؟

    2. شما اول یاد بگیر قیر نه غیر بعد لات شو عیزم😐😐😐😐😐

  102. سلام ممنون از سایت خوبتون
    میشه بگید چطور اجرای اسکریپت رو غیرفعال کنیم . من چیزی پیدا نکردم زبان برنامه تور هم فارسی هست

    1. سلام، از منوی بالای برنامه‌ی Tor گزینه‌ی Options رو انتخاب کنید، بعد از سمت چپ صفحه گزینه Privacy and Security رو انتخاب کنید و بذاریدش روی حالت Safest (دقیقا همین موارد در زبان فارسی هم وجود داره، با معادل‌های فارسیش)

    1. سلام دوست عزیز، دارک‌وب یک شبکه هست و دانلود شدنی نیست، برای ورود به شبکه‌ی دارک‌وب باید مرورگز Tor رو دانلود کنید.

    1. سلام، چیزی نمیشه :‌) فقط اونجا اطلاعاتی از خودتون وارد نکنید و چیزی هم دانلود نکنید.

  103. آیا واقعیت دارد که اگر داخل شویم کسانیکه در این وب کار می‌کنن به پولیس خبر میدهند

    1. به طور کلی دارک‌وب در اکثر کشورها غیرقانونی هست و اگر وارد بشید و خلافی انجام بدید، طبیعتا تحت پیگیری قرار خواهید گرفت، اما اینکه صرفا وارد بشید و کاری انجام ندید، خیر، در حال حاضر مشکلی نداره.

  104. من میخوام وارد این سایت بشم و تحربش کنم .
    موضاعات اولیه رو خوندم هنوز بقیه مقاله رو نخوندم
    ولی دوس دارم امتحان کنم

    1. کلیپ تصویری تو کدوم قسمته؟ من میخام حتما برم تو قسمت دارک وب. ایا کسی هست بتونه کمک کنه؟ ایدی تلگرامم @latra21

  105. سلام،واقعا خداخیرتون بده جدی میگم.جون گوشی من رو نجات دادین.من تو اینترنت سرچ کردم میخواستم ببینم دارک وب چیه،سایت هارو باز کردم خوندم.ولی خوب اون سایت ها…یه جورایی مارو تشویق میکردن بریم تو سایت های دارک وب.ولی خداخواست اومدم تو سایت شما فهمیدم و تصمیم گرفتم از روی کنجکاوی واردش نشم.به قول خودتون گفتید اونجا هکر های حرفه ای هستن وقتی هکر حرفه ای اونجا هست 100 درصد یه اتفاقی میوفته.به نظر من نرید.چه کاری میتونید اونجا داشته باشید.ممکنه اونجا خرید کنید یا نظر بدید و یا ثبت نام کنید تو دردسر بیوفتید چرا؟چون تو یه سایت دیگه خوندم پلیسا وارد این سایتا میشن و چت میکنن با افراد دارک وب تا بتونن دستگیرشون کنن.اگه هم از روی کنجکاوی میخواید برید بازم نرید چون حتی اگه نکات امنیتی هم رعایت کنید تو دردسر میوفتید،خدایی ارزش داره؟

    1. سلام دوست عزیز، متاسفیم از اینکه این دیدگاه برای شما به وجود اومده و خوشحال میشیم اگر مشکلات مقاله رو بگید که اصلاح بشه؛ چه مشکلی وجود داشته؟

    1. خیر مشکلی نیست (فقط نسخه‌ی رسمی TOR رو از گوگل‌پلی نصب کنید)

  106. من بخودی وارد دارک وب نمیشم. من دنبال اساتید متافیزیک هستم. سعس دارم با اونها صحبت کنم.

  107. اینکه بخوایم موضوع خاصی رو پیدا کنیم
    کجا باید جستجو کنیم؟

    1. می‌تونید از موتورهای جستجوی مخصوص دارک‌وب مثل gram یا هیدن‌ویکی‌ها استفاده کنید.

  108. مرورگر تور رو باز کنید
    و موتور جستجوی duck duck go رو انتخاب کنید
    سپس
    msydqstlz2kzerdg.onion
    رو جستجو کنید
    بعد از این جستجو، یک موتور جستجوی دارک وب برای شما باز میشه
    توی اون صفحه مرورگر، هر کلیدواژه ای رو که گستجو کنید، تنها سایت های دامنه ی دارک وب با پسوند.onion براتون باز میشه

    توی تمامی این مراحل جاوا اسکریپت خود را خاموش کنید
    از فضای دارک وب چیزی دانلود نکنید
    حد الامکان وارد سایت های غیر فانونی نشید و کلید واژه های غیر قانونی رو جستجو نکنید تا از تهدید شدن حفظ باشید

    توجه کنید که نباید تنظیمات مرورگر تور را دستکاری کنید
    زیرا هر تغییر شما ممکنه امنیت مرورگر رو کاهش بده
    زیرا تنظیمات این مرورگر در حد اکثر امنیت تمظیم شده است

    این متن فقط ورود به اون بود و هیچ اشکال قانونی یا امنیتی نداره تا جایی که خودتون وارد سایت های غیر قانونی نشید

    هر گونه مشکل و اختلال پیش آمده تقصیر جستجو گر است

  109. سلام من هیتمن دارک وب هستم.چندین سال با دارک وب کار میکنم.لطفا الکی مردم رو نترسونین. دارک وب یک بازار ازاده همین

    1. سلام چجوری وارد دارک بشم بلد نیستم

    2. نگو حاجی😂😐
      ببین شما هایی ک میگین من چند ساله تو دارک وبم و از این چرت و پرتا پس چرا در موردشون سرچ میکنین :/

    3. چرت نگو چرت نگو 😐🙌🏼 جم کن بند و بساتتو 😐🐫

  110. اره درست هستتتتتت من با چند تا نرم افزار وارد شدم تو همین ادرس پایین ولی تنها چیزی که بود عکس و ویدیو ادم های مرده همهگی تست به نمایین البت چند تا نرم افزار خاص میخواد خودتون دانلود کینین

  111. سلام سلام 100 سلام ممنون
    یک فیلم داشتم نگاه میکردم زن اومد تو کامپیوتر اینو سرچ کرد(scared2death.onion) و گفت این دارک وب تازه فیلمش هم غیر مجاز بود بعد که این مقاله رو خوندم تازه فهمیدم راست چون پسوند onion داره درست؟

    1. آره داداش، یه سایت تو دارک وبه، ولی توصیه میکنم واردش نشی.

  112. داداش من خودم هم تو کار خلافم شنیدم تو دارک وب هم راحت نیشه این کار رو انجام داد حالا چطور میشه وارد شد

    1. اگر تو کار خلاف دست مارو هم بند کن ممنون داداش

  113. حتی سرچ کردنشم خطرناکه؟
    من یکبار این کار رو بدون اطلاع کردم میتونه واسم خطرناک باشه؟

    1. سلام من هیتمن دارک وب هستم.چندین سال با دارک وب کار میکنم.لطفا الکی مردم رو نترسونین. دارک وب یک بازار ازاده همین

    2. مواظب باش حتما هم برو یه تست بارداری بده دوست من آه آه …

  114. من یه قاتل نیاز دارم راهنمایی کنید از دارک وب سفارش بدم

    1. خب این یک وبسایت معمولی هست و به راحتی توسط نهادهای قانونی قابل ردیابی، همون‌طور که گفتم وب‌سایت‌های دارک‌وب با پسوند onion. هستند و اکثرا به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند (این نکته رو هم توجه داشته باشید که در بعضی از کشورها خرید و فروش اسلحه، تحت یکسری شرایط، قانونی هست و مشکلی نداره)

    2. به احتمال زیاد در کشوری فروخته می‌شد که از نظر قانونی مشکلی نداشت مثل آمریکا
      واگرنه تا الان گرفتنش

  115. با عرض سلام و ادب و ممنون از مطلب خوب و آموزندتون.
    بنده اصلا کنجکاو نیستم در اینجور سایت ها تشیف ببرم.ولی چند روز پیش در گوگل با یک سایت دارک وب مواجه شدم!
    واقعا خیلی بد بود چیزی دانلود نکردم فقط یکم نگاه کردم و رفتم.شما گفتین اصلاراحت نیست که پیداشون کنیم ولی من پیدا کردم اونم با مرورگر کروم!
    آیا ممکن است امنیتم به خطر بیفته یا هک بشم؟

    1. سلام دوست عزیز، سایت‌های دارک‌وب با پسوند onion. هستند و با مرورگرهای رایج یا موتورهای جستجویی مثل گوگل اصلا قابل مشاهده نیستند.

    2. سلام داداش میشه اون سایت دارک وب رو که بهش دسترسی پیدا کردی رو بهم بدی ممنون میشم

    3. مثلا من الان فهمیدم شما خانم هستین وحکتون کردم .ادامه رو بعدا خودتون می فهمید 🤣🤣🤣🤣شوخی کردم بابا نترسی نوشتی تشیف اولا تشریف نه تشیف ثانیا خانما اکثرا ادبیاتشون ضعیفه چون ادم خودش به خودش نمیگه تشریف ببرم .

  116. دمتون گرم روحم شاد شد 1با دستگاهای معمولی اصن استفاده از دارک وب غیر محاله 2انقدر چرت و پرت نگید به کسایی که واقعا رفتن برمیخوره خدایی خیلی فیلمید بعضیاتون 3دارک وب نیازی به اموزش وارد کردن نام کاربری نداره چرت به ملت تحویل نده بدونید فقط باید مغز باشی از زندگیت و خانوادت بگذری راه وارد شدنش پول میخواد که سیستم قوی راه بندازی اینترنت قوی میخواد نه مثل اینترنت ایران انقدر ساده نباشید

  117. سلام من این تور بروزر رو دانلود کردم وارد شدم و بعد از چند دقیقه هم خارج شدم. الان هر کاری میکنم نمیتونم دیلیتش کنم. ینی وقتی گزینه انستال رو میزنم توی اون صفحه نمیتونم تور رو پیدا کنم ک دیلیتش کنم. لطفا کمک کنید

    1. سلام، نصب مرورگر تور مثل بقیه‌ی نرم‌افزارها نیست و به شکل تقریبا پورتابل استفاده میشه، برای حذفش کافیه فولدر تور رو حذف کنید (محل نصب پیش‌فرض دسکتاپ هست) اما اگر محل نصب رو تغییر دادید یا نمی‌دونید، روی آیکن برنامه کلیک راست کنید و وارد Properties بشید و بعد گزینه‌ی Open file location رو بزنید، در آخر هم آدرس‌بار بالا رو نگاه کنید و یک یا دو فولدر برگردید عقب و کل فولدر Tor Browser رو حذف کنید.

  118. همیار جان ، یه استاد که بتونه اموزش حضوری بده میخوام ،هزینه اموزش هم پرداخت میکنم

    1. چقدر میدی که سایبری شدن و وارددارک وب شدن و یادت بدم؟؟؟؟

  119. سلام اساتید،و اقای گـوهری ،میخوام به دارک وب و دیپ وب وارد بشم و بیشتر اشنا بشم ، از اساتید هرکسی که میتونه حضوری اموزشم بده ممنون میشم ،هزینه اموزش هم پرداخت میکنم باتشکر

    1. سلام دوست عزیز، در خصوص آموزش حضوری، متاسفانه کسی رو سراغ ندارم که بهتون معرفی کنم، اما اگر صرفا می‌خواین وارد دارک‌وب بشید، در انتهای همین آموزش به شکل کامل شرح داده شده و می‌تونید طبق همین آموزش پیش برید.

  120. چون دارک وب پر از هکر است از اونجا میخواستم که شروع کنم

  121. من میخوام به هکر شم میشه بگید که از کجا باید شروع کنم چون هک یه عامل غیر قانونی است من نمیدونم از کجا باید شروع کنم
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز، خود هک چیزی نیست بخواین یادش بگیرید، بلکه اگر می‌خواین با این موارد آشنا بشید باید چندین دانش مختلف رو در کنار هم داشته باشید، به نظرم مطالعه‌ی آموزش زیر برای شما مفید خواهد بود:
      https://www.hamyarit.com/blog/hacking/

    2. سلام
      کی گفته هک غیر قانونی هست؟
      هیچ مشکل قانونی نداره و میتونی راحت آموزش ببینی
      فقط اطلاعاتی از خودت رو نباید جایی منتشر کنی چون بعداً دردسر میشه

  122. داداش خیلی وحشتناکه
    من از وقتی که رفتم دارک وب انگار همش یه نفر داره تعقیبم میکنه
    چراغهای خونمون نصف شب روشن و خاموش میشه

    1. ای خدااااااااااا مردم مردم مردم مردم

    2. داداش جوک میگی چرا 😂😂😂😂😂😂 دارک وب از این خبرا نیست.

    3. اونی که پشت سرته ازراعیل هست و چراغ های خونتون اتصالی داره😂😂😂

  123. کامنت ها رو خوندم خیلی خندیدم….دمتون گرم روحمو شاد کردید
    😂😂😂😂😂

  124. خیلی اینترنت کنده
    قبلا بهتر بود چند تا سایت باز میشد الان دیگه یک ساعت طول میکشه یک ساعت باز بشه
    اینترنت خودم خوبه ولی اونجا خیلی کند میشه
    چی کار کنم سرعت بره بالا
    سرور مجازی خوبه میشه؟

    1. سلام، بله احتمالا اگر از سرور مجازی (البته لوکیشن غیر ایران) استفاده کنید، سرعت بهتری بهتون بده.

  125. ببخشید رفتم وب استور دانلود کردم اونیون رو ولی چجوری باید برم تو دارک وب

    1. سلام، روش کامل ورود به دارک‌وب در انتهای همین آموزش قرار گرفته دوست عزیز.

  126. قرار نیست که حتما برین جاهای خطرناک.خیلی سایتهای خوب و بی خطر هم داخلشه که بری ببینی،مثلا در مورد همین هک کردن خیلی مطلب و نرم افزار واسه هک کردن داره.

  127. سلام.
    من توی دیپ وب رفتم،(منظورم با مرور گر تور و سایت هایی با پسوند انییون)ولی سایتی که ازم یوزر و پسورد بخواد ندیدم.میشه خودتون چندتا سایت خوب که بدون رمز نشه بری داخلش واسه نمونه معرفی کنید.

    1. سلام دوست عزیز، در انتهای همین آموزش موتور جستجوی گرام و هیدن‌ویکی معرفی شده که می‌تونید ازشون استفاده کنید و سایت‌های مختلف رو پیدا کنید.

  128. فقطیه چیزی واسه رفتن تو دارک وب همون تور بسه؟ یعنی قبلش لازم نیست vpn روشن کنیم؟

    1. اگر از نظر امنیت میگید، بله کافیه و احتیاج به ابزار دیگری ندارید.

  129. سلام وقت بخیر من میخوام نسخه کامل سمینار آلپ کوین ترودو رو بگیرم ولی تنها جایی که میشه پیداش کرد دارک وب هست. من که بلد نیستم از این طریق تهیه کنم میتونم از شما کمک بگیرم؟

    1. سلام، در انتهای آموزش موتور جستجوی گرام و یک نمونه هیدن‌ویکی معرفی شده، این دو مورد رو لطفا بررسی کنید، شاید مفید باشه.

  130. یادم رفت بگم که اصلا با لبتاب و موبایل هوس دارکوب نکنید که مینیمم اتفاق سوختن رم یا هارد دستگاهتان خواهد بود اصلا شوخی نداره ها… من با یه اچ تی سی روت شده با رعایت همه جوانب و قطع کردن همه دسترسی های گوگل و غیره، میگم همه تا بفهمید چی میگم چون سی درصد دسترسی ها که بدون مجوز کاربر هم عمل میکنند کدگزاری شده هستند و اصلا کسی نمیتونه بگه این دسترسی به چی داره… برای همین چاره نیست جز غیر فعال کردن تمام دسترسی ها که البته بعضیاشون فقط غیرفعال موقت میشن و خلاصه خیلی باید مطلع باشین تا بتونین از فیلترهای گوگل و دسترسی‌های زوری نتورک عبور کنید. تازه مرحله بعدش ورود به دارکوب هست که بازهم هزار جور داستان و دردسر داره…. اچ دی سی من بخاطر حدود 45 ثانیه خواندن یه مطلب توی دارکوب ریست شد و بعد ازون فقط تا لوگوی اچ تی سی بالا میادش همین…. و تعمیر شدنی نیست. خودشو میدم هر کی بتونه تعمیرش کنه. 5 سال پیش 2 میلیون تومن پولشو داده بودم که کیلرهای دارکوب کیلش کردند برای همیشه، بله عزیزان چنانچه از فیلترها و فایروالها و دیوارها و پروتکلهای ریز و درشت گوگل و میکروسافت و غیره رد شدید و وارد دارکوب شدید با ابزارهای معمولی امکان نداره بتونین گشت و گذار کنین چونکه به راحتی کشته میشین، نه خودتونو بکشن اصلا این مدل حمله به افرادی میشه که مثلا دارند سعی می‌کنند به بخش کنترل موشک‌های اتمی واقع در کاخ سفید نفوذ کنند که اونهم ده سالی یکبار هم اتفاق نمی‌افته تو کل دنیا و شاید بیشتر مصرف هالیوودی داره این مدل کشتن در دارکوب، پس دوباره میگم چرندیاتی چون کشتن و بردن و دزدیدن افرادی که وارد دارکوب می‌شوند را برای همیشه از ذهنتان دور کنید. بزارید بیشتر توضیح بدم. دستگاهتان توی سی پی یو اش قسمتی داره که با دریافت یه سری کدهای خیلی معمولی و ساده از یه سری سرورهای روی وب فعال میشه و بنا بر کد دریافتی سریعا اقداماتی چون پاک کردن رم و رام و سوزاندن آنها، سوزاندن کش سیپی یو و حتی خود سی پی یو، سوزاندن چیپ شمالی و جنوبی مادر برد و سوزاندن باس رم یا باس مادربرد و…. انجام وظیفه میکنه.و اگر یه کیلر بهش کد را ارسال کنه دقیقا انگار که شلیک کرده و.
    توجه کنید که برای فقط تحقیق،فقط یادگیری بیشتر اگر واقعا از نرم افزار و سخت افزار سر در می‌آورید بنده پیشنهاد می کنم یه پنتیوم 4 قدیمی داغون پیدا کنید و تعدای رم و هارد و مین برد و گرافیک کارت و مودم معمولی و دست دوم ارزون هم بخرید و دم دستتون باشه که به محض اینکه خراب شدن بتونین عوضشون کنین و حتما لایسنس های مختلف گوگل و ماکروسافت جهت وبگردی را کاملا بخوانید و نکات امنیتی شو یاد بگیرید و یه لینوکس رد هت ورژن پایین هم نصب کنید و شروع کنید به سعی و خطا، راحت به نتیجه می‌رسید؟ نه ولی ارزششو داره… هزینه زیاد نداره ولی مفتی هم نخواهد بود. به کسی اطمینان نکنید و مراقب افرادی که خودشونو راهنما یا فروشنده اطلاعات دارکوب معرفی می‌کنند باشید بدون شک همشون دروغگو هستند که یا کیلر هستند یا کلاهبردار و جیب بر، ضمنا بعضیا هم که مدیر سایت و یا دولوپر نرم‌افزارهای دارکوب هستند شغل دوم مسافر کشی را هم دارند و قبل یا بعد از رسوندن شما به مقصد شما را لو می‌دهند و بعدش طق، که بهشون جاسوس‌های کثیف میگن، کلا هر کسی که با گوگل و ماکروسافت همکاری کنه را در دارکوب فلان شخص کثیف صدا می‌کنند…. حالا چرا اینهمه حفاظت از دارکوب؟! چونکه دارکوب فضای کاری هکرهای مختلف خوب و بد هستش و مسائل خطرناک امنیتی کشور ها قابل دسترسی در اونجا را امکان دستکاری و حادثه سازی براشون هست. مسائلی حتی نظامی و اقتصادی و سیاسی و… از حمله به نیروگاه اتمی و بانکهای بزرگ بگیر تا اطلاعات شخصی فلان سلبریتی با زن پنهانی دومش و…

  131. من بیش از شش سال توی دارکوب بودم. تقریباً سال‌های 83 تا 89، به وسیله یه موبایل نوکیا که روش یه فرستنده اف ام داشت وارد میشدم(اینو گفتم که متوجه مدلش بشین) و البته با اینترنت مجانی سرعت 50 ام بی اس(وحشناکه این سرعت البته من حدود 3 ام بی اس بود م بخاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری وسیله ارتباطی و محدودیت‌های نرم‌افزاری سیمبین ل نوکیا که نه اندرویده و نه ویندوز و….) ،چطوری مجانی بود؟ جواب، تنظیمات روتور گوشی را عوض کرده بودم. و خودمو مودم اکولایف کرده بودم (echolife… bm633ae) رو میگم و البته دوربین‌های گوشی و میکروفون و آنتن خود موبایل و آنتن جیپی اس و گارمین را هم غیرفعال سخت‌افزاری و قطع کرده بودمو آنتن وای فای را عوض کرده بودم چونکه با آنتن وای فای گوشی نمیشد به وای فای ماهواره‌ای متصل شد، (این امواج وای فای را آمریکا حدود پنج سال در خاورمیانه ایجاد کرده بود و از طریق آن جاسوسهای سیا و موساد به نیازهای شبکه خودشان بدون ترس از دولت‌ها پاسخی مطمئن و همیشگی و دقیق و سریع می‌دادند. و کاربران معمولی که اکثرا مال یمن و سوریه و لبنان و مصر بودند هم به خیال خودشان مشغول بهار عربی بودند من از آنتن روتور اکولایف استفاده میکردم و اون مدل گوشی آنتن وای فایش توی درب پشتش بود یعنی اگر درب پشتی را باز میکردی وای فای قطع میشد (دوتا کانکتور فنری طلایی شکل پشت گوشی و بالای باطری نزدیک دوربین بودند که روی دوتا پین واقع در درب گوشی و متصل به آنتن، چفت میشدن) خوب منم درب را باز کردم و به اون دو تا چفت دو سر سیم آنتن روتور اکولایف را لحیم کردم و حالشو بردم. البته ۰بخاطر یه اشتباه َساده یکهفته دیوانه شده بودم که چرا وای فای کار نمیکنه با این آنتن؟! بعدش فهمیدم اون دوتا پین فنری فقط برای این فنری نیستند که به پینها محکم متصل شوند بلکه حالت دوتا کلید هم بودند که وقتی فنرها فشرده نبودند یعنی در بسته نبود کلیدها هم قطع بودند که با یه نوار چسب مساله حل شد فشار دادم روش یه تیکه طلق گذاشتم و نوارچسبش کردم (اینو گفتم بفهمید هک کردن در عین حال لذت و هیجان چقدر میتونه مذخرف باشه! من با کلی تحقیقات و دانش و وقت و هزینه و ساعتها آزمایش و سعی و خطا و دستکاریهای سخت افزاری و نرم افزاری در آخرین مراحل رفتن به دارکوب بخاطر َدوتا کلید فشاری ساده داشتم بیخیالش میشدم و فکر میکردم نمیشه) …..اینم بگم که دارکوب ربطی به موتور جستجو و اینها نداره. گوگل هم میتونه اربر ببره به دارکوب فقط به شرطی که اکسز کی حین اتصال به اینترنت شما را یک کاربر معمولی معرفی نکرده باشه. ( 90درصد کاربرهای روی نت معمولیند). من چجوری غیرمعمولی بودن خودمو نشون داده بودم؟ جواب: لایسنسهای اتصال به نت در سیمبین 120 عدد هستند که بر اساس پارامترهای زیادی کاربر را شناسایی و رتبه بندی میکنه و بهش اجازه اتصال میده و بعد از اتصال هم اجازه استفاده میده که از کجای نت میتونی استفاده کنی و حین استفاده چطوری باید کنترل و هدایت بشی و مسائل فنی و حرفه ای دیگر…جالب اینه که همه لایسنسها تاریخ اکپایر داشتند و نمیدونم چرا وقتی اکسپایر می‌شدند دیگه توسط گوگل چک نمیشدن و صحیح تلقی می‌شدند. واقعا وقتی اینو فهمیدم دو شبانه روز خوابم نمی‌برد و از ذوق رسیدن به هذف داشتم دنبال لایسنس یا لایسنسهای اجازه ورود میگشتم بین 120 تا لایسنس که همه کدگذاری شده بودند که اینکه چطوری ظرف دو روز تونستم پیداشون کنم هم خودش یه داستان دیگه هست که شاید بعدا گفتم براتون… هیچی دیگه پیداشون کردم و دیدم در صورت تنظیم تاریخ روی 2009 همشون اکسپایر میشن و تمام. با تنظیم تاریخ و پیدا کردن لوکیشن خودم (چونکه آنتن جی‌پی‌اس رو با تیغ ژیلت خراش دادم قطع بشه باز نمیدونم چرا لوگیشن من افتاد تقریبا نقطه مقابلم روی کره زمین یعنی از وسط اصفهان یه خط به خطی که مرکز زمین را به قطب شمال وصل میکنه عمود کنید و ادامه بدید تا برخورد کنه سمت مقابل کره زمین، اونجا حدوداً لوکیشنم شده بود. چرا اینطوری شده بود؟ نمیدونم. خلاصه بعد از اتصال و یه مدت دانلود کردن کلی کتاب و موسیقی و فیلم تصمیم‌ به دارکوب گرفتم و رفتم توش و خیلی جاها رفتم یادمه یه بار یه کسی از توی هند با من کانکت شد و عجیب تلاش می‌کرد گیدام کنه فهش میداد و می‌گفت تو کی هستی چرا نمیتونم پیدات کنم دیوونه وار دنبالم بود و منم میدونستم که فقط یه کار میتونه بکنه اونم ریست کردن منه (بارها قبل از اون ازین افراد که اکثرا مسئول فنی یا حفاظتی بودند همین کارو می‌خواستند بکنند و نتونسته بودند حتی یکیشون چندین روز بدون اینکه من بفهمم تلاش کرده بود ء آخرش نتونسته بود التماسم می‌کرد بگم که کی هستم چرا رفتم تو سایتشون و دنبال چی هستم

    1. Chetowr mitonm ba shoma ertebat dashteh basham masale mohemi ro bayad dar. mion bezarim

    2. مهدی عزیز ایا میتونی بهم یاد بدی که چطور از اینترنت ماهواره ای استفاده کنم ؟ یا وبسایتی رو بهم معرفی کنی؟

    3. این اطلاعت دقیق شما خوده تون تجربه کردین

  132. سلام یه سوال برام پیش اومده.
    حتی توی دارک وب فیلم هم دانلود نکنیم؟ اصلا فیلم توی دارک وب هست؟
    ممنون

    1. سلام، بله حتی فیلم هم دانلود نکنید، مگر اینکه کاملا به بحث امنیت مسلط باشید، دلیل اینکه بهتره چیزی دانلود نکنید اینه که احتمال اینکه فایل مخرب به همراه فیلم باشه هست، چیزی که شما می‌بینید در ظاهر فیلمه، اما می‌تونه کنارش دیتای مخرب هم وجود داشته باشه.

  133. من اولش خیلی ترسیدم ولی الان فکر میکنم که چیز عجیب غریبی نیست و بارها ممکنه وارد این محیط شده باشیم،اینجور که من درک کردم دارک وب ینی سایت هایی که توی موتور جستجو پیدا نمیشه و از طریق کلاینت مارو به اونجا هدایت می‌کنن مثلا وقتیکه وارد بعضی سایت ها میشیم با کلیک روی هر قسمت سایت هی مارو به یک سایت دیگه منتقل میکنه و این اتفاق توی سایت های پورن خیلی رایج هست که یهو میبینی وارد ۲۰ تا سایت به صورت ناخواسته شدی و این سایت ها هکر هایی توش فعالیت می‌کنن که با کلیک کردن روی قسمت های مختلف سایت و توسط خودمون اجازه دسترسی به لوکیشن و اطلاعات شخصی خودمونو بهش میدم و در این حال ما وارد دارک وب و قسمت های خطرناک اینترنت شدیم و این اتفاق بارها هم اوفتاده و میوفته واسه همه.
    آیا این تصور و فکر من درسته آقای گوهری عزیز؟لطفاً جوابمو بدید تا از شک و تردید بیرون بیام و مطمئن بشم،با تشکر…⁦🙏🏻⁩

    1. سلام آریا جان، ببینید سایت‌های دارک‌وب به شکلی هستند که شما اصلا با مرورگر معمولی نمی‌تونید واردشون بشید، نه اینکه بگیم هر سایتی در موتورهای جستجو نیست دارک‌وب محسوب میشه، خیلی از سایت‌ها هستند که به هر دلیلی صاحبان‌شون جلوی ایندکس شدن اون‌ها رو گرفتن و شما نمی‌تونید در موتورهای جستجوی مثل گوگل پیداشون کنید، اما یک سایت کاملا معمولی هستند، سایت‌هایی که در دارک‌وب قرار دارند با پسوند onion. ایجاد میشن و همونطوری که گفتم اصلا با مرورگرهای معمولی که روزمره استفاده می‌کنیم قابل دسترسی نیستند (با مرورگر tor می‌تونید بازشون کنید) وقتی این سایت‌ها رو با مرورگرهای معمولی باز کنید، بهتون اروری میده که گویا اصلا چنین سایتی وجود نداره، درحالی که اگر همون سایت رو با tor باز کنید، محتواش بهتون نمایش داده میشه، اون سایت‌هایی که شما واردشون شدید احتمالا سایت‌های اسپم و نامناسب بودن، اما خب ارتباطی به دارک‌وب ندارند.

    2. سلام ایا در دارک وب میتونم‌ در چالش نهنگ ابی شرکت کنم؟

    3. سلام، خیر، اصلا چنین کاری نکنید!

  134. سلام
    به نظر من که اصلا کار درستی نیست وارد شدن به سایت دارک وب

  135. من یکساله وارد دارک و دیپ وپ شدم با مشخصات کامل واسم وآدرس وشماره وایمیل اصلیم چون اون موقع نمیدونستم که که باید باایمنی کامل وارد شم ولی تو این یک سال هنوز خبری نشده ازشون ولی یکی از دوستان مجازیم ده روز پیش وارد دارک وب شد والان دیگه خبری ازش نیست

  136. به نظر من دارک وب همون قدر که اینترنت روزمره خطر داره خطرناکه وقتی وارد دارک وب شدید (روی لینک هایی که از امن بودنشون مطمئن نیستید کلیک نکنید هیچ فایلی هم دانلود نکنید)
    هیجای اینترنت کاملا امن نیست

    If security were all that mattered, computers would never be turned on, let alone hooked into a network with literally millions of potential intruders.

    Dan Farmer

    1. من یکساله وارد دارک و دیپ وپ شدم با مشخصات کامل واسم وآدرس وشماره وایمیل اصلیم چون اون موقع نمیدونستم که که باید باایمنی کامل وارد شم ولی تو این یک سال هنوز خبری نشده ازشون ولی یکی از دوستان مجازیم ده روز پیش وارد دارک وب شد والان دیگه خبری ازش نیست ….ممنون از اطلاع رسانیتون

    2. من یکساله وارد دارک و دیپ وپ شدم با مشخصات کامل واسم وآدرس وشماره وایمیل اصلیم چون اون موقع نمیدونستم که که باید باایمنی کامل وارد شم ولی تو این یک سال هنوز خبری نشده ازشون ولی یکی از دوستان مجازیم ده روز پیش وارد دارک وب شد والان دیگه خبری ازش نیست ….ممنون از اطلاع رسانیتون

  137. سلام. ممنون از مطلب خوبتون. دنیا خیلی کثیف شده… آخرالزمانه دیگه… من هم خیلی کنجاو بودم که وارد دارک وب بشم و شدم، و یه سری تجربه ها کردم به هیچ وجه توصیه نمیکنم وارد این قسمت از اینترنت بشید! اگر هم خیلی کنجکاوید، میتونید با احتیاط و رعایت نکته های امنیتی وارد دارک وب بشید. شبکه Tor یک شبکه است که برای برای حفظ حریم خصوصی و امنیت در اینترنت ساخته شده، و مرورگر تور هم امن ترین مرورگره، به شرطی درست ازش استفاده کنیم.

  138. سلام من ب هک کردن علاقه شدید دارم ازکجامیتونم اموزشای لازم رو یاد بگیرم ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام دوست عزیز، در کل چیزی به اسم آموزش هک وجود نداره، بلکه کسی که اطلاعات کافی در زمینه‌ی امنیت و یکسری از علوم کامپیوتر داشته باشه، می‌تونه از این دانش در جهت مثبت یا منفی (که میشه همون هک) استفاده کنه.
      فکر می‌کنم خوندن آموزش زیر، که درمورد اصول هک و امنیت هست، برای شما جذاب باشه:
      https://www.hamyarit.com/blog/hacking/

  139. سلام خسته نباشید. ببخشین من امشب محتواتون رو خوندم. خودم تو زمینه seo و HTML کار میکنم. اول اینکه بگم واقعا عالی بود وآموزنده. دستتون درد نکنه.من کمی با امینت و تست نفوز آشنایی دارم. ولی یکی از کامنت ها کمی جالب بود برام. نوشته بود که اگه تو دارک وب به گفته ای سوتی بدی و بفهمن ک میخای سر از کارشون دراری، دیگه اذت خبری نیست. میشه در حد چند خط خواهشا برام توضیع بدین؟ مگه اونا جدا از اینکه هک کن آدمم رو کار دیگه از دستشون بر میاد؟ دسترسی بیشتری دارن یعنی؟

    1. سلام دوست عزیز، همونطوری که در متن مقاله هم اشاره کردیم، دارک‌وب یه‌جورایی محله‌ی سیاه و تاریک اینترنته و هر خلافی ممکنه اونجا صورت بگیره، البته دوستان هم در کامنت‌ها یه مقداری اغراق کردند :‌) اما خب اکثرا خلاف‌هایی مثل خرید و فروش تجهیزات یا چیزهای غیرقانونی، جعل اسناد و در کل هر نوع خلافی که ممکنه توی دنیای واقعی انجام بشه، قابل انجامه، در خصوص سوالتون، خیر حتی همون هک هم اگر یه سری نکته‌ی ساده رو رعایت کنید و چیزی رو دانلود نکنید، اتفاق نمیفته، اما به هر حال باید مراقب باشید.

  140. نمیدونم چرا وقتی از گوگل زدم آورد سایتش رو.
    فقط رفتم توش و سریع در اومدم، کارهایی که مثلا برا ثبت نامه، هم انجام ندادم، خیلی میترسم یوهو بیان گیرم بندازن، مشکلی نیست؟
    زود اومدم بیرونااااا

    1. سلام، نه مشکلی نیست، نگران نباشید.

  141. خیلی عالی بود، دارک وب خیلی باحاله، هرچند دوستان در کامنت اشاره کردن، اما کاش بخشی هم به مطلب اضافه کنید که بتونم به شکل ایمن وارد دارک وب بشیم

    1. سلام، موضوع ورود امن به دارک وب رو در برنامه داریم امین عزیز، به زودی این بخش به صورت تصویری و مرحله به مرحله به مقاله اضافه خواهد شد.

  142. سلام به همه هیچ وقت هیچ وقت وارد نشوید اگه وارد شدید شب میان و شمارو همین جوری که خوابیدین میبرن و اگه هکر حرفه ای هستید وارد شوید وقتی که شما رو بردن ادم هایی هستند که اونا رییس هستند و در باره شما نظر میدند تا با شما چیکار کنن یا شمارو به اتاق شکنجه میبرن و اعضای بدن و تکه تکه میکنن و یا میبرنتون شما رو به ادم خوار ها تحویل میبرند اگه دختر باشین شما رو هم میفروشند و دست و پا تونو قطع میکنن و به مردان پولدار میفروشند و با شما کارهای بدی میکنن و اگه پسر بودین شکنجه و ادم خواری

    1. برای شما طلب صبر و آرامش می کنم 🙏🏻

    2. انشاالله یکم از تخیلاتتون جای درست تر استفاده کنید

    3. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    4. من رییس آدم بدا هستم اگه دفه دیگه پشت سرم چرت و پرت بگی و کسب و کارمونو خراب کنی میام میخورمت، فهمیدی🤬😡😠👹

    5. امشب میام سراغت و میفرستمت اتاق قرمز

    6. تخیلاتتون قشنگ یه سری فیلم اره ازش در میاد😂

    7. داداش من خودم رفتم توش حدود ۲ماهه توشم ولی همچین چیزیو ندیدم چون کامنت چیزی نمیدم اونایی که همچین اتفاقی براشون افتاده خب میخاردن حتما یک جوری تو کارشون سرو کله زدن کلا سایت جذابیه ولی خطری هم هست نه دیگه اینقدر که تومیگی امتحان کردنش جذابه ولی باید محتاط باشی ولی ادم خواری رو که گفتی کوبص شعر محض بود وسلام🖖

  143. سلام دوستان.
    به نظر کسایی که میگن دارک وب خطرناکه و فلانه و فلانه احترام میزارم ولی نظر شخصی من بر اثاث چهار سال کار با یه هکر و مصاحبه و صحبتایی که با خیلی از هکرا داشتم اینه:
    نه دارک و نه دیپ وب خطرناک نیست،مگه اینکه خودتون خطریش کنید.
    یادمه یکی از دوستام که خیلی تو زمینه هک و اینا ادعاش میشد سر همین چیزا به فنا رفت.
    چرا؟چون اون کارایی که باید قبل از وارد شدن به دارک وب رو میکرد!خب نکرد!
    کسایی که علاقه دارن تو دارک وب باشن ولی میترسن،من که خودم مدت ها توی دارک وب فعالیت داشتم میگم که با رعایت مواردی که بالا گفته شده و موارد زیر میتونید واردش شید،ولی اگه بی احتیاطی کردید یا اگه تو کار صاحبای سایتای اونجا دخالت کردید،اشهدتون رو بخونید و منتظر باشید.
    یادتون باشه:دارک وب محله ی سیاه اینترنته،همونجوری که هرشهری محله ی خلافکارا رو داره،اینترنت هم همینجوره.
    قبل از وارد شدن به اینترنت:
    به هیچ وجه برای غیر هکر توصیه نمیشه…
    به هیچ وجه برای مدیریت سایت ها پیام نفرستید.
    وارد سایت هایی که مطالب و کلا چیزایی که دارن رایگانه نشید چون حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است.
    و مهم تر از همه:
    حتما کنار دستتون یه هکر باشه که حواسش جمع باشه.
    بعد از رعایت موارد بالا با اختیار خودتون وارد دارک شید.
    -اما اگه چیزی شد من مسئولیتی ندارم-
    یادمه خودم برای اولین بار که آماتور بودم وارد دارک شدم و تنها چیزی که رعایت کردم و همین هم برای تضمین امنیت من کافی بود این بود:
    فقط از مطالب سایتا استفاده کردم و خلاصه شاخ بازی در نیاوردم😐
    ممنون.

    1. سلام داش خوبی من فقط می خوام وارد دارک وب بشم که قسمت ممنوعه باب اسفنجیو ببینم ولی میترسم که برم از اونجا که تو میری داخ سایت می تونی فیلم مشو به تگرام arvinbraun619@ ارسال کنی ممنون میشم

    2. دوست عزیز اولا من به نظر تو احترام میزارم تو که این مواردارو گفتی درسته اگه یه کار اشتباه کردی فقط لازمه یه اشتباه به فنا میرین و باید فقط هکر های کلاه سیاه وارد دارک وب و دیپ وب شوند

    1. اره کنجکاو میکنه ولی باید نری

  144. وارد شدن به دارک وب غیرممکن نیست و شاید راحت تر از چیزی باشه که فکر میکنید…
    اما قضیه ورود بهش نیست
    موضوع مشکلات بعدشه!
    تمنا دارم اگر هکر حرفه ایی (خیلی حرفه ایی نه لزوما فقط هک بلد بودن) هستین یا آشنایی بالایی با سخت افزار و نرم افزار دارید یا کم کم قاتل اجاره ایی هستین :/ وارد دارک وب بشید
    وگرنه بلایی به سرتون میارن که کل زندگی کاسه چه کنم دستتون بگیرید…
    تازه اگه وقت کنید کاسه دست بگیرید
    چون اونجا باید ادای … رو درآورد اگه چیزی هم نیستید
    کافیه شک کنن دنبال این رفتید تا سر از کارشون دربیارید…
    اونوقت اسم شاهد به خودتون می‌گیرید و کمترین بلایی هم که سر شاهد میاد تهدید شدنه
    خیلی بهتون لطف کنن دوتا جاروبرقی میرسن بالاسرتون محوتون میکنن جوری که مامانتون هم یادش بره همچین بچه ایی داشته
    به دلتون هم صابون نزنید که ما تو ایران ندیدیم پس چیزی نمیشه…
    هیچ مجرمی تو خیابون داد نمی زنه سلام من قاتلم!

    شاید همه چی رو به طرز بچه گانه ایی توضیح دادم اما دارک وب شبکه گسترده اییه و اگه بخوام خیلی جزئی بگم باید واسش یه بلاگ بزنم
    پس به همین توضیح بچه گانه بسنده کنید و اگر خواستید یه مسخره هم بگیرید اما نزدیک دارک وب و دیپ وب واقعی نشید!

    1. کاملا موافقم ولی دارم از کنجکاوی میمیرم

    2. حرفتون کاملا درسته اما من واقعا خیلی دارم سعی میکنم وارد نشم‌ اما ی چیزی ی اسم فضولی داره مانع میشه

    3. من یکساله وارد دارک و دیپ وپ شدم با مشخصات کامل واسم وآدرس وشماره وایمیل اصلیم چون اون موقع نمیدونستم که که باید باایمنی کامل وارد شم ولی تو این یک سال هنوز خبری نشده ازشون ولی یکی از دوستان مجازیم ده روز پیش وارد دارک وب شد والان دیگه خبری ازش نیست

    4. حاضرم قسم بخورم تو عمرت وارد دارک وب نشدی و اگه شده بودی اینقدر چرت و پرت نمیگفتی و من خودم مدتها از روی کنجکاوی وارد دارک وب شدم و اکثر سایت هایی که با onion بالا میامد رو رفتم زیر و رو کردم اولا که اکثر سایت ها مجانی به کسی چیزی نمیدند و نیاز به پرداخت پول از طریق بیت کوین هست دوما همون اکثر سایت ها برای تبلیغ کارشون انواع نمونه کاز از ویدیو بگیر تا هر چیزی رو رایگان در اختیار مخاطب میزاره من همه رو دیدم و بررسی کردم هر چند گاهی به روح آدم شوک وارد میشه از این همه دنیای تاریک و وحشتناک دارک وب اما من نه دستگیر شدم نه لولو اومد خوردم و نه هک شدم الان هم مدت زیادی هست خودم دوست ندارم دیگه واردش بشم اما هر موقع بخوام برم با چند کلیک واردش میشم البته هرگز ایمیل آدرس و شماره تلفن یا اطلاعات شخصی و ثبت حساب در هیچ سایت تاریک انجام ندادم و نخواهم داد چونکه اونجا ساخته شده واسه آدم هایی که استفاده های وحشتناکی میخواند ازش ببرند

  145. با این چیزایی ک خوندم هم میترسم برم تو همچین محیطی هم ی هیجانی باعث میشه بخوام برم خخ
    میگم نمیشع مث اردو همه باهم بریم چن نفری بریم تو محیطش خخخ بلکه از ترسش کم بشه .. من خیلی دوس دارم ببینم چجوریه و اینکه اگه بخوام برم، میرم کافی نت و از اونجا برم . بنظرتون از مسئول اونجا متوجه بشه بیرونم میکنن و اینکه خطری خود اونا رو ممکنه متوجه بشه…؟؟
    و سوال اخر اینکه تور رو نصب کنیم خودش لینک سایت های دارک وب رو نمایش میده ؟؟

    اقای گوهری از شما هم خیلی تشکر میکنم مطالبتون عالی بود هم ترسیدیم هم هیجان زده شدیم خخخ.

    1. سلام
      اگر فقط وارد بشیم ولی پستی نزاریم و خرید و فروشی نکنیم و فقط در سایت هابچرخیم
      باز هم خطری تهدیدمون میکنه ؟

    2. سلام، در کنار رعایت این موارد، نباید هم چیزی دانلود کنید، ضمن اینکه بهتره اجرای جاوا اسکریپت روی مرورگر رو غیرفعال کنید و همچنین دسترسی به میکروفون و وبکم رو هم ببیندید.

  146. برا ورود به دارک وب باید برنامه tor رو بایه فیترشکن مخصوص هک کنید و نصب کنید و بعد تو جستجو گر tor یا وارد دارک وب شید یا دیپ وب اما این سایت از اونچیزی که فکر می کنید وحشدناک تره🙏

    1. سلام میشه راهنمایی بهم بدی که چطور وارد دارک وب بشم

    2. ملیسا خانوم اگه یکی بره اونجا میدونی چه اتفاقی براش میفته فقط باید هکر های حرفه ای وارد بشن که لب تاب یا کامپیترشون هک یا ردیابی نشه اگه کنجکاوی که چی براشون اتقاق میفته بی زحمت بیا بالا ببین

  147. خیلی نسبت بهش کنجکاو شدم
    اما فکر نکنم به ریکش بیرزه🙄🙄

    1. سلام دوست گرامی، چون کاربران زیادی به این زمینه علاقه داشتند و این مورد رو از ما خواستند، در حال تهیه‌ی فایلی هستیم که نحوه‌ی ورود به دارک وب رو به صورت کاملا ایمن و گام‌به‌گام (در قالب تصویر) آموزش بده، می‌تونید در سایت عضو بشید تا وقتی این آموزش در دسترس قرار گرفت جزو اولین نفراتی باشید که ازش مطلع میشید و دانلودش می‌کنید.

  148. خطاب به اونایی که میخوان بدونن چجوری میشه وارد دیپ وب شد….شما ننت قاچاقچی مواد و اسلحه و اعضابدن انسان بوده یا بابات مشکل روانی داشته بری رد روم نگاه کنی …همین وضع مملکتمون داغمون تر از این سایتاس همینجا دووم بیار نمیخواد شاخ شی اونوقت بگیرن هکت کنن اونقد بترسوننت تا فیها خالدونت بهم گره بخوره

  149. سلام تورو خدا جواب بدید ایا این سایت های خارجی ک میگه به ازای دیدن هر تبلیغ 1 دلار میده راسته یا نه هرکی میخونه جواب بده به ایمیلم خاهش میکنم جواب بدیننننننن میخام برنامه نویسی یاد بگیرم میشه بگید چجوری و از کجا یا بگیرممممممممممalisalehi8080@yahoo.com این ایمیلمه هرکی نظر منو میخونه جوابمو بده خیلی ممنون از مدیر سایت بابت اراعه دادن این سایت خوب

    1. سلام خدمت شما دوست گرامی
      جهت شروع برنامه‌نویسی مقاله‌ای رو در سایت منتشر کرده بودیم قبلا که می‌تونید ازش استفاده کنید:
      https://www.hamyarit.com/blog/programming-basics/
      در این آموزش چگونگی شروع برنامه‌نویسی رو شرح دادیم، که میتونید با استفاده از اون تا حدودی با مسیر یادگیری برنامه‌نویسی آشنا بشید.
      موفق باشید

    2. داداش مگه عاشق چشم و ابروی ماهستن که بیان یه دلار بدن

  150. خیلی هم عالی
    همیار جان یه اموزش هم از نحوه ورود به دارک وب بذار نگران نباشید فیلترتون نمیکنن، خیلیا گذاشتن 😁

    1. من یه خلاصه ای از ورود به دارک وب بگم خدمت دوستان:
      1. مرورگر تور رو دانلود کنید (با قند شکن سرچ کنید tor و وارد سایتش بشید)
      2. بعد یکسری تنطیماتی داره که باید انجامش بدید
      3. از جستجوگرهای مخصوص دارک وب مثل گرام استفاده کنید
      4. وارد وبسایت هایی که میاره بشید
      5. و تمام !!! شما وارد دارک وب شدید !!!

    2. داداش مطمئنی به همین راحتی میشه وارش شد؟؟؟ دارک وب کم چیزی نیستا …

    3. سعی میکنیم در اسرع وقت آموزشی در این خصوص منتشر کنیم.

    4. ممنون، لطفا زودتر آموزش رو منتشر کنید، دارک وب خیلی هیجان انگیزه :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *