Search
Close this search box.

معرفی برند داهوا

فهرست مطالب

برند داهوا از سال 2001 با ساخت سیستم امنیتی و در ابتدا دوربین مداربسته آنالوگ کار خود را آغاز کرد و با گسترش کار خود در زمینه‌ی تولید دوربین مداربسته اکنون بعد از گذشت 15 سال محصولاتی مانند مانند دوربین‌های مداربسته‌ی تحت شبکه، دوربین‌های مداربسته HD cvi ، دوربین‌های مداربسته چندوجهی، دستگاه‌های ان وی آر (Dahua NVR)، دستگاه‌های رکوردر چندوجهی (Dahua XVR)، سیستم‌های کنترل تردد، تجهیزات شبکه و سوئیچ‌ها, تجهیزات رادیویی و مایکرو، تجهیزات اعلام سرقت و پهباد و درون را تولید می‌کند.

داهوا

داهوا در سال 2002 میلادی پس از تجربه موفق دوربین‌ها، تولید DVRهای 8 کانال Real-time خود را نیز آغاز کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاه‌های 16 کانال Real-time شد. اما 4 سال بعد رویه شرکت داهوا به کلی تغییر کرد و موفق به راه‌اندازی خط تولید در تمام ضمینه‌های حفاظتی از جمله دوربین مداربسته ، DVR، دوربین‌های تحت شبکه، سرور وغیره شد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد، همچنین داهوا برای اولین بار در جهان موفق به تولید دستگاه DVR 32 کانال فول D1 شد

محصولات تولیدی شرکت داهوا علاوه بر داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشند که این نشانی از کیفیت بالای این محصولات دارد.

خدمات پس از فروش این شرکت در 95 کشور دنیا با بالاترین کیفیت خدمات رسانی موجود است.

برخی از محصولاتی که داهوا در حال حاضر عرضه می کند:

  • سیستم های نظارت تصویری CCTV
  • سیستم حمل و نقل هوشمند SMART TRAFFIC
  • سیستم های ساختمان هوشمند BMS
  • کنترل دسترسی ACCESS CONTROL
  • در بازکن تصویری INTERCOME
  • سیستم دزدگیر ALARM SYSTEM
  • قفل های هوشمند SMART LOCK

داهوا در جهان

برند داهوا در مقام سوم بهترین برند دوربین های مداربسته ی جهان می باشد که طرفداران بسیاری دارد زیرا داهوا با داشتن بالاترین کیفیت های نرم افزاری و سخت افزاری رقیب بسیار خوبی برای بقیه برند ها است و یکی از فاکتور های تمایز آن قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت آن می باشد

داهوا در ایران

در ایران به جرات می توان گفت که داهوا بهترین و اولین برند دوربین مداربسته می باشد با توجه به قیمت های با ثبات تر، گارانتی و خدمات پس از فروش عالی .

شرکت دید اُفق از جمله نمایندگان اصلی فروش و پخش عمده دوربین مداربسته داهوا در ایران می باشد که با بیش از 5 سال سابقه در زمینه فروش و تامین سیستم های امنیتی و نظارتی این اطمینان را به شما می دهد با قیمت مناسب و گارانتی اصلی داهوا امنیت خود را تامین نمایید.

این مقاله را دوست داشتید؟

مقالاتی که «نباید» از دست بدهید!

دیدگاه‌ها و پرسش‌و‌پاسخ

3 پاسخ

  1. این شرکت معتبر هست که معرفیش کردید؟
    والا آدم دیگه به چشای خودشم اعتماد نمیکنه، همه شرکتا دارن ورشکست میشن متاسفانه…

    1. همونطوری که در انتهای متن هم مشخص هست ما فقط آگهی این شرکت رو منتشر کردیم دوست عزیز، برای بررسی بیشتر به وبسایتشون مراجعه کنید، وضعیت نمادهای اعتماد رو چک کنید و با پشتیبانیشون صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *